Hoeveel kun jij er doen dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Bitch pls kom pushupp battle doen dan![]()
wel met mij op je rug hequote:Op zaterdag 13 december 2014 00:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Rond de 30:$ rond deze tijd wel iets minder vrees ik
Haha, je kunt z'n rug op.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wel met mij op je rug hevergeet dat niet te melden
Dat motiveert alleen maar tochquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wel met mij op je rug hevergeet dat niet te melden
Wel respect daarvoor hoor. Ben jij de sterkte man ter wereld?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat motiveert alleen maar toch
Ik zou jouw calorieën voor jou opnemen als het kon.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je wilt dat ik je haat, of niet?
Eet maar een big tasty in mijn plaats.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zou jouw calorieën voor jou opnemen als het kon.
Heb ik al gehad vandaag.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Eet maar een big tasty in mijn plaats.
Ik sta sowieso wel in de top 3 van planeet Jupiterquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wel respect daarvoor hoor. Ben jij de sterkte man ter wereld?
Omg hoe vaak ga jij naar de mac.quote:
Was om half 8 klaar, dus ik dacht ik beloon mezelf even lekker.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omg hoe vaak ga jij naar de mac.![]()
Vandaag werd ik opgehaald met de auto en collega had het er steeds over dat hij naar de mac zou gaan, dus ik twijfelde ook even. Maar dacht toen aan de noodles die thuis op mij stonden te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mobiele opladers.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Batterij gaat echt snel leeg als je de hele tijd op 3G zit.
Ik zat laatst ook op mn mobiel, maar toen besloot ik hem toch maar uit mn kontzak te halenquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Batterij gaat echt snel leeg als je de hele tijd op 3G zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |