Niks contact verbreken, dit figuur is 26. Wat dacht je van je vader, of eventueel een broer inlichtten?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:39 schreef verlegengirl1414 het volgende:
Hallo allemaal,
Ongeveer een half jaar geleden heb ik via internet een jongen ontmoet (hij is 26, ik 14). We gingen samen chatten en we werden vrienden alleen nu begint hij te zeggen dat hij mij leuk vindt, leuk in de zin van verliefd. Ik heb tegen hem gezegd dat ik hem zie als vriend en meer niet. Alleen hij blijft het telkens zeggen en dat vind ik niet fijn. Ik heb hem gevraagd te stoppen maar hij gaat door. Nu heb ik tegen hem gezegd dat als hij door blijft zeuren dat ik het contact wil verbreken, maar dan begint hij over dat niemand hem leuk en aardig vind en dat iedereen hem laat vallen. Hij zegt zelfs dat hij soms op het idee komt om zelfmoord te plegen. Ik wil dat natuurlijk niet want hij is wel aardig maar hij bljift zeuren dat hij mij leuk vindt. Ik wil dat hij stopt. Misschien stel ik me ook wel aan, maar ik ken hem niet heel goed en ik hem ontmoet via internet en niet iedereen is te vertrouwen. Wat moet ik doen?
Is contact verbreken niet voldoende?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:13 schreef vervoerder23 het volgende:
[..]
Niks contact verbreken, dit figuur is 26. Wat dacht je van je vader, of eventueel een broer inlichtten?
Dat kind is 14, wat de neuk heeft pedofilie hiermee te maken? Maak dat meisje niet onnodig bang.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:27 schreef Ven1972 het volgende:
Gewoon verbreken. Licht jouw ouders maar in over wat die man bij jou doet. En ik vermoed dat hij een pedofiel aan het worden, moet je ook aangifte doen bij plaatselijke politie. Mag ik je wat vragen, zitten jullie te chatten via Facebook of een website waar alle jonge meiden op staan?
Die man van 26 is echt ziek in hoofd om zo verliefd te worden op een meid van 14 jaar, wat een klootzak is dat. Kan toch niet, hij is volgens mij echt de weg kwijt.
Dus je moet actie ondernemen. Die man van 26 moet echt naar psycholoog om aan zijn problemen te werken, want hij is echt naief in opzichte dat hij heel vaak met jou wezen te chatten.
Dat doe ik ook niet, Marsenal. Meisje is 14 jaar is nog wel minderjarig, maar nog niet volwassen voor deze wet. Dus naar mijn mening is dus wel pedofilie wat een man van 26 jaar doet. Ik weet niet waar zij en hij in de chat over hebben, maar kan het ook over seks gaan of verliefdheid. Vandaar is een man van 26 echt fout bezig!quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:29 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat kind is 14, wat de neuk heeft pedofilie hiermee te maken? Maak dat meisje niet onnodig bang.
Rot opquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Maarja, waarom zou je een jongen van 26 via het internet ontmoeten puur om vrienden mee te zijn? Je hebt daar toch vriendinnen voor van je eigen leeftijd? Je speelt met zijn gevoelens, je hebt hem afhankelijk gemaakt, omdat je zelf graag aandacht wilde van onbekende mannen. Hij greep dit aan als laatste strohalm, als hij nu zelfmoord pleegt is het jouw schuld.
Ik kwam hem tegen op een chatsite en het was wel gezellig dus we hadden nummers uitgewisseld.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Maarja, waarom zou je een jongen van 26 via het internet ontmoeten puur om vrienden mee te zijn? Je hebt daar toch vriendinnen voor van je eigen leeftijd? Je speelt met zijn gevoelens, je hebt hem afhankelijk gemaakt, omdat je zelf graag aandacht wilde van onbekende mannen. Hij greep dit aan als laatste strohalm, als hij nu zelfmoord pleegt is het jouw schuld.
Mijn huwelijk samengevat in één korte zin.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:48 schreef Perrin het volgende:
In het heel kort: jij wil aandacht, hij wil seks.
Een 12 jaar jonger meisje emotioneel chanteren.. Voel je maar niet schuldig als hij met zelfmoord dreigt hoor. Als hij zichzelf iets aandoet doet hij het toch echt zelf. Daar heb jij part noch deel aan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:39 schreef verlegengirl1414 het volgende:
Hallo allemaal,
Ongeveer een half jaar geleden heb ik via internet een jongen ontmoet (hij is 26, ik 14). We gingen samen chatten en we werden vrienden alleen nu begint hij te zeggen dat hij mij leuk vindt, leuk in de zin van verliefd. Ik heb tegen hem gezegd dat ik hem zie als vriend en meer niet. Alleen hij blijft het telkens zeggen en dat vind ik niet fijn. Ik heb hem gevraagd te stoppen maar hij gaat door. Nu heb ik tegen hem gezegd dat als hij door blijft zeuren dat ik het contact wil verbreken, maar dan begint hij over dat niemand hem leuk en aardig vind en dat iedereen hem laat vallen. Hij zegt zelfs dat hij soms op het idee komt om zelfmoord te plegen. Ik wil dat natuurlijk niet want hij is wel aardig maar hij bljift zeuren dat hij mij leuk vindt. Ik wil dat hij stopt. Misschien stel ik me ook wel aan, maar ik ken hem niet heel goed en ik hem ontmoet via internet en niet iedereen is te vertrouwen. Wat moet ik doen?
Dit vooral! Ga er iets mee doen want wie weet wat hij andere meisjes nog allemaal gaat doen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Aangeven meteen, jij krijgt hier nu het goede advies maar met hoeveel andere meisjes van jouw leeftijd en jonger chat hij nog meer? Dit is geen gezond gedrag van iemand van 26, help jezelf en misschien heel veel andere meiden door die gek aan te geven voor er dingen gebeuren die je zou kunnen voorkomen. Als je niet zelf naar de politie wilt vraag op school bij je mentor of vertrouwenspersoon hulp hiermee, of bij familie die je vertrouwd. Maar doe er iets mee.
Dit ook ja. Hij is strafbaar bezig. Grooming of waar valt dat onder.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Aangeven meteen, jij krijgt hier nu het goede advies maar met hoeveel andere meisjes van jouw leeftijd en jonger chat hij nog meer? Dit is geen gezond gedrag van iemand van 26, help jezelf en misschien heel veel andere meiden door die gek aan te geven voor er dingen gebeuren die je zou kunnen voorkomen. Als je niet zelf naar de politie wilt vraag op school bij je mentor of vertrouwenspersoon hulp hiermee, of bij familie die je vertrouwd. Maar doe er iets mee.
Is het ook al strafbaar als hij enkel vriendschappelijk contact heeft gehad en verder geen seksuele intenties liet blijken?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit ook ja. Hij is strafbaar bezig. Grooming of waar valt dat onder.
Is het illegaal om een 14-jarig meisje de liefde te verklaren?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Waar zijn je ouders in dit verhaal, want volgens snap je echt niks van 26 jarige mannen die aanpappen op dit soort manieren met 14 jarige meisjes.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:47 schreef verlegengirl1414 het volgende:
Ik heb wel goede gesprekken met hem gehad. Ook over hem. Alleen ik weet niet zeker of het waar. Maar hij komt wel geloofwaardig over. Ik vertrouw hem wel. Alleen dat hij nu verliefd is verandert het allemaal.
Misschien wel als hij zijn verliefdheid uitspreekt om zo de grenzen te verleggen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is het ook al strafbaar als hij enkel vriendschappelijk contact heeft gehad en verder geen seksuele intenties liet blijken?
Eng is het in ieder geval wel, wellicht het bekijken waard inderdaad of er aangifte tegen gedaan kan worden.
bijna 2 keer zo oudquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:51 schreef Etsu het volgende:
Contact verbreken.
2 punten:
Punt 1: hij is 26, jij bent 14. Sowieso veeeel te fout.
Punt 2: hij is fout bezig.
Je moet eens goed door elkaar geschud worden en beseffen dat er rare mensen rondlopen die er alles aan zullen doen om hun doel te bereiken bij een jong meisje.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:47 schreef verlegengirl1414 het volgende:
Ik heb wel goede gesprekken met hem gehad. Ook over hem. Alleen ik weet niet zeker of het waar. Maar hij komt wel geloofwaardig over. Ik vertrouw hem wel. Alleen dat hij nu verliefd is verandert het allemaal.
Ja, tot dat arme meisje in de sekskelder van een vrouw belandt en daar geketend terugdenkt aan jouw advies.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:49 schreef Vida. het volgende:
[..]
Je moet eens goed door elkaar geschud worden en beseffen dat er rare mensen rondlopen die er alles aan zullen doen om hun doel te bereiken bij een jong meisje.
KIJK UIT anders zou je nog wel eens kunnen eindigen voor tien jaar in een geisoleerde kelder als sekslavin en vier abortussen hebben ondergaan die hij uit je buik geschopt heeft. ik vertel geen sprookje, het zijn dingen die zijn gebeurd. het is een extreem voorbeeld, maar de wereld is geen sprookjestuin, maar kan een jungle zijn. er zijn slechte manipulerende mensen en ze zoeken altijd een jonger en zwakker slachtoffer omdat ze laf zijn.
zoek je aandacht door contact met andere meisjes en jongens van je eigen leeftijd en zoek de spanning niet op. zoek liever een extra moederfiguur als je behoefte hebt aan volwassen contact, want dat is begrijpelijk. Van goede vrouwen kun je heel veel leren en als voorbeeld nemen.
vraag me trouwens serieus af, of je de reacties wel echt leest...maargoed.
succes
Nice....quote:Op dinsdag 16 december 2014 08:27 schreef totalvamp het volgende:
Pff ik heb het andersom gehad, meisje van 13 die met mij (20) seks etc wilde. Constant vragen erom en of ik langs wilde komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 08:43 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Nice....Niet leuk als je ineens naaktfoto's in je mail krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |