SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer, ik had toch wel graag geweten waar jij en hafcfan zo over roddelen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat houd ik liever tussen hafcfan en mij..
Pics.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zet trouwens nu een boom op.
Laat idd maar zien.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics.
En doe ook eens pics van je zus trouwens, die heb je me nu al 4 keer beloofd.
Heracles - Dordt > VIquote:
Haterquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:09 schreef Tchock het volgende:
Ik ben nog nooit zo erg voor Dordt geweest als nu.
Jammer dat je dan Heracles niet steuntquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hater? Ik ben juist uitermate positief.
Precies. Dordt ligt niet eens in de provinciequote:Op vrijdag 12 december 2014 20:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik mocht graag voor underdogs als GAE, Cambuur en PEC juichen, maar voor Dordt? NahHup Heracles.
Ik vind de frustratie van spelers, staf en fans van Heracles gewoon hilarisch. Hoogmoed voor de val en zo. Verder heb ik ook niet zo veel met Dordt nee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik mocht graag voor underdogs als GAE, Cambuur en PEC juichen, maar voor Dordt? NahHup Heracles.
Valt toch wel mee met de frustraties? Of bedoelde je NAC?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind de frustratie van spelers, staf en fans van Heracles gewoon hilarisch. Hoogmoed voor de val en zo. Verder heb ik ook niet zo veel met Dordt nee.
En stél dat Dordrecht wint, dan staan ze nog ver achter op de rest. Dus mja.
Ik heb het dan specifiek over hafcfan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valt toch wel mee met de frustraties? Of bedoelde je NAC?
En ik kan me niet herinneren dat er bij Heracles zo veel hoogmoed was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |