SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer, ik had toch wel graag geweten waar jij en hafcfan zo over roddelen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat houd ik liever tussen hafcfan en mij..
Pics.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zet trouwens nu een boom op.
Laat idd maar zien.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics.
En doe ook eens pics van je zus trouwens, die heb je me nu al 4 keer beloofd.
Heracles - Dordt > VIquote:
Haterquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:09 schreef Tchock het volgende:
Ik ben nog nooit zo erg voor Dordt geweest als nu.
Jammer dat je dan Heracles niet steuntquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hater? Ik ben juist uitermate positief.
Precies. Dordt ligt niet eens in de provinciequote:Op vrijdag 12 december 2014 20:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik mocht graag voor underdogs als GAE, Cambuur en PEC juichen, maar voor Dordt? NahHup Heracles.
Ik vind de frustratie van spelers, staf en fans van Heracles gewoon hilarisch. Hoogmoed voor de val en zo. Verder heb ik ook niet zo veel met Dordt nee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik mocht graag voor underdogs als GAE, Cambuur en PEC juichen, maar voor Dordt? NahHup Heracles.
Valt toch wel mee met de frustraties? Of bedoelde je NAC?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind de frustratie van spelers, staf en fans van Heracles gewoon hilarisch. Hoogmoed voor de val en zo. Verder heb ik ook niet zo veel met Dordt nee.
En stél dat Dordrecht wint, dan staan ze nog ver achter op de rest. Dus mja.
Ik heb het dan specifiek over hafcfan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valt toch wel mee met de frustraties? Of bedoelde je NAC?
En ik kan me niet herinneren dat er bij Heracles zo veel hoogmoed was.
Die is toch vooral blij dat JdJ weg is?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het dan specifiek over hafcfan.
Als ik eerlijk ben, heeft het niet meer de magie van een aantal seizoenen geleden. Leuk aanvallend voetbal waar echt iedereen van geniet. Sinds de intrede van die laffe Jan de Jonge is dat helemaal verdwenenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom is Heracles zo weinig populair
Ja, dit. Het was een paar seizoenen terug echt een sympathieke, leuk voetballende ploeg. Is niet zo veel meer van over.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, heeft het niet meer de magie van een aantal seizoenen geleden. Leuk aanvallend voetbal waar echt iedereen van geniet. Sinds de intrede van die laffe Jan de Jonge is dat helemaal verdwenen.
Dat met De Jonge zag iedereen wel aankomen helaasquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, heeft het niet meer de magie van een aantal seizoenen geleden. Leuk aanvallend voetbal waar echt iedereen van geniet. Sinds de intrede van die laffe Jan de Jonge is dat helemaal verdwenen.
Ze kunnen ook de twee volgende potten winnenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:13 schreef Tchock het volgende:
Plus dat als Dordrecht dit verliest, ze al zo goed als zeker zijn van de 18e plek. Dat is niet leuk voor de competitie.
Weghorst (denk ik?) stond net buiten de zestien met Ojo tegenover zich, schiet de bal hoog tegen Ojo aan en die reageert door beide handen voor zijn borst te trekken en zo de bal half langs zich te duwen. Aangeschoten, dat wel, maar als je je handen zo houdt fluit elke scheids.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat gebeurde er precies? En was Koolwijk zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |