Zijn ze failliet dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:43 schreef Tchock het volgende:
Over RKC gesproken: dat wordt het volgende slachtoffer in de reeks HFC, RBC, AGOVV en Veendam. Toch zonde.
Oosterenkstadion. Met die rare overdekte ronde tribunes in de hoeken. Daar zag ik mijn eerste voetbalwedstrijden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben ook nog in dat oude stadion van PEC geweest hoe heette het ook alweer
Zeker. Die waren een aantal jaar geleden toch aardig bezigquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:43 schreef Tchock het volgende:
Over RKC gesproken: dat wordt het volgende slachtoffer in de reeks HFC, RBC, AGOVV en Veendam. Toch zonde.
Nieuwe stadion van PEC is echt heel erg lelijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben ook nog in dat oude stadion van PEC geweest hoe heette het ook alweer
wtfquote:
Dat is zonder haat echt afschuwelijk ja.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe stadion van PEC is echt heel erg lelijk.
Baas tochquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Man dat is toch een fucking raar einde
Snap niet hoe architecten zoiets in elkaar kunnen zetten. Zelfde voor de Arena en nog meer stadions waar je vooral heel veel beton ziet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is zonder haat echt afschuwelijk ja.
Dat ze eerder erachter waren gekomen dat Freddie dood was.quote:
Daarom seizoen 7 kijken met Effygodinquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze eerder erachter waren gekomen dat Freddie dood was.
Nu was het maar dat de helft ging studeren en de rest vaag bleef.
En Cookgod en Cassiegodin lees ik.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom seizoen 7 kijken met Effygodin
Nog niet. Eerder dit jaar al 2,5 miljoen schuld weggewerkt met een deal met de gemeente en donatie van een miljoen van sponsors. Nu ¤200.000 nodig om het seizoen af te maken; daar willen ze obligaties voor uitdelen. Stel dat dat lukt, dan hebben ze nog elf miljoen schuld staan.quote:
Groei was nodig maar geld was er niet veel, dus is er gekozen voor een stadion dat relatief makkelijk uitgebreid kon worden maar waar normaal in gespeeld kan worden tot die tijd. Op termijn worden alle tribunes doorgetrokken tot het veld zodat je die gruwelijke muren niet meer ziet. Één tribune is al af.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap niet hoe architecten zoiets in elkaar kunnen zetten. Zelfde voor de Arena en nog meer stadions waar je vooral heel veel beton ziet.
Ai ai zou jammer zijn, maar ze staan laatste toch? Normaal gesproken met die nieuwe divisie gaan ze dan degraderen en helemaal kopje onder.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog niet. Eerder dit jaar al 2,5 miljoen schuld weggewerkt met een deal met de gemeente en donatie van een miljoen van sponsors. Nu ¤200.000 nodig om het seizoen af te maken; daar willen ze obligaties voor uitdelen. Stel dat dat lukt, dan hebben ze nog elf miljoen schuld staan.
Maar lukt dat nog wel aan de korte zijdes. Lijkt me dat daar niet veel ruimte is om het door te trekken dan.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Groei was nodig maar geld was er niet veel, dus is er gekozen voor een stadion dat relatief makkelijk uitgebreid kon worden maar waar normaal in gespeeld kan worden tot die tijd. Op termijn worden alle tribunes doorgetrokken tot het veld zodat je die gruwelijke muren niet meer ziet. Één tribune is al af.
[ afbeelding ]
Ja, precies. Gelukkig dit seizoen nog geen verplichte promotie anders gaf ik ze echt geen kans meer.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ai ai zou jammer zijn, maar ze staan laatste toch? Normaal gesproken met die nieuwe divisie gaan ze dan degraderen en helemaal kopje onder.
Nee dan kan je het sowieso wel vergeten. Krijgen veel clubs het nog moeilijk mee, als ze twee keer op rij degraderen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Gelukkig dit seizoen nog geen verplichte promotie anders gaf ik ze echt geen kans meer.
Ja, ook korte zijdes worden zoquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar lukt dat nog wel aan de korte zijdes. Lijkt me dat daar niet veel ruimte is om het door te trekken dan.
Daarbij is dat gebouw in die hoek ook oerlelijk natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |