Die van Liverpool deze week was ook behoorlijk domquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
en week later bij graafschap propper die rode kaart krijgt door in 1e helft shirt uit te doen na ~30 minuten toen ie al geel had
Heldenclub is het ook.
Dát was de domste kaart die ik ooit heb gezien. Hoewel die van Van Veen van vanavond ook vrij achterlijk was: met al geel op zak extreem opzichtig naar de grond gaan in de zestienquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
en week later bij graafschap propper die rode kaart krijgt door in 1e helft shirt uit te doen na ~30 minuten toen ie al geel had
Heldenclub is het ook.
Maar als hij het niet gedaan had waren we kampioen geweestquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit was nog 10x dommer dan JOHNGOD.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dát was de domste kaart die ik ooit heb gezien. Hoewel die van Van Veen van vanavond ook vrij achterlijk was: met al geel op zak extreem opzichtig naar de grond gaan in de zestien
Prachtige schwalbe. Verdediger liep achter hem, maar met zijn handen opvallend op zijn rug, en die gast tuimelt voorover alsof hij geduwd wordtquote:
Vind geen enkele Juup-ploeg echt mooie club eigenlijk.quote:
Ik heb altijd wel een zwak gehad voor de graafschap, de eerste "uitwedstrijd" die ik bewust meemaakte was ook bij de graafschap.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind geen enkele Juup-ploeg echt mooie club eigenlijk.
Hoop dat Sparta promoveert
Sparta is tof. NEC ook, al hoort die natuurlijk niet in de Jupiler League thuis. De rest heb ik ook weinig mee.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind geen enkele Juup-ploeg echt mooie club eigenlijk.
Hoop dat Sparta promoveert
Ja ach, daar heb je echt net niets aan als dat in de Eredivisie speelt. Zou zomaar eens zo`n club zijn die een record behaalt van minste punten na 34 wedstrijdenquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sparta is tof. NEC ook, al hoort die natuurlijk niet in de Jupiler League thuis. De rest heb ik ook weinig mee.
Al is Almere City wel sympathiek natuurlijk. Zou toch prachtig zijn als die via de nacompetitie promoveren met dat "stadion" van ze
[ afbeelding ]
Een van de weinige stadions waar ik in Nederland nog nooit ben geweest van de prof clubs.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sparta is tof. NEC ook, al hoort die natuurlijk niet in de Jupiler League thuis. De rest heb ik ook weinig mee.
Al is Almere City wel sympathiek natuurlijk. Zou toch prachtig zijn als die via de nacompetitie promoveren met dat "stadion" van ze
[ afbeelding ]
Een paar lucky scouts en je haalt Europees.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach, daar heb je echt net niets aan als dat in de Eredivisie speelt. Zou zomaar eens zo`n club zijn die een record behaalt van minste punten na 34 wedstrijden
Vergeet niet dat ze wel ADO uit de beker knikkeren. Ze zullen geen kampioen worden, maar de onderkant van de Eredivisie is zo slecht dat bijna geen enkele club kansloos is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach, daar heb je echt net niets aan als dat in de Eredivisie speelt. Zou zomaar eens zo`n club zijn die een record behaalt van minste punten na 34 wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |