• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Als ik na 8 uur niet meer post moet je de politie bellenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wees op alles voorbereid
Wil hij hem ook nog werkend zien?
Komt goedquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als ik na 8 uur niet meer post moet je de politie bellen
Ja
ik hap nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vergeet dat altijd, nu is het weer goed.
Zometeen zal ik nog even de haakjes in de TT fixen
Oh wtf...quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:05 schreef Etsu het volgende:
Paxhet hoorcollege voor maandag heeft
106
sheets
Ik denk dat je meer emogifs moet gebruiken, het komt nog niet echt goed over zoquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:05 schreef Etsu het volgende:
Paxhet hoorcollege voor maandag heeft
106
sheets
ik bedoel as maandag hequote:Op vrijdag 12 december 2014 16:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh wtf...
Ik moet hem eigenlijk vandaag gaan terugkijken, maar ik ben bang dat er niks van terecht komt
*proest*quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Op de boerderij gaan ze meestal rond 7 uur op bed
Hoe moet ik dit opvattenquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:11 schreef Paxcon het volgende:
Het is dat ik tegenwoordig weet wat voor iemand er achter dat account schuilgaat maar anders was ik mad geworden
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Op de boerderij gaan ze meestal rond 7 uur op bed
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:23 schreef Tchock het volgende:
"Zoo, deze knul heeft een net huis. En nergens goodiebags! Ik geef hem wel iets meer voor zijn PS3"
Is weer gefixdquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:25 schreef Etsu het volgende:
een net huis zonder werkende verwarming, douche en geen warm water?
Ik doelde op Bquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je op D. doelt, dan heb je 't verkeerd. ze sloopt nooit iets.
Er is nog geen koopovereenkomst geslotenquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:29 schreef Etsu het volgende:
voor hoeveel heb je m verkocht eigenlijk tiesje
anders wil ik hem wel kopenquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Er is nog geen koopovereenkomst gesloten
Later vanavond meer hierover
het was maar een grapjequote:Op vrijdag 12 december 2014 16:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tja je bent wel van de pokemon dus weet ik veel
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:38 schreef Ties02 het volgende:
Daar heb je gelijk in
Al konden we Pax eventueel inschakelen als stroman
Geen aanbod en aanvaarding?quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Er is nog geen koopovereenkomst gesloten
Later vanavond meer hierover
Ik weet niet zo goed hoe dat werkt met mailcontactquote:
Nee, advertentie is uitnodiging tot onderhandelen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe dat werkt met mailcontact
Aanbieden op mp is aanbod, hij mailt met een prijs is aanvaarding?
Nee, dat is een tegenbod (6:225 lid 1) jouw aanbod vervalt daardoor. Als jij zijn tegenbod aanvaardt is er een overeenkomst.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe dat werkt met mailcontact
Aanbieden op mp is aanbod, hij mailt met een prijs is aanvaarding?
Dat dacht ik ook inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee, advertentie is uitnodiging tot onderhandelen.
Nee, dat is het eerste aanbod in juridische zin.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jouw advertentie is inderdaad een uitnodiging, maar zijn bod per mail is dat sowieso niet.
Precies. Dus als Ties dat bod aanvaardt is er een overeenkomst.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee, dat is het eerste aanbod in juridische zin.
Boeiende discussiequote:Op vrijdag 12 december 2014 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom? En ruim je wel de keuken op voor je vriendje komt?
Karma wegens het niet halen van de 1e kansquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:04 schreef underground1009 het volgende:
Bestuursrecht 2 her is een avondtentamen van 7 tot 10 op een vrijdagavond
quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Karma wegens het niet halen van de 1e kans
quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:08 schreef underground1009 het volgende:
Correctie, donderdagavondEn ik lees net bij m'n speciale voorzieningen-rooster dat ik 'm dan van half 4/4 uur 's middags tot 7 uur moet maken
Ik heb volgende week drie tentamens van 18-21. That's life.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:04 schreef underground1009 het volgende:
Bestuursrecht 2 her is een avondtentamen van 7 tot 10 op een vrijdagavond
Kan je ze niet spreiden?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb volgende week drie tentamens van 18-21. That's life.
Ik bedoel 1e en 2e kansquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ze op drie verschillende dagen
Ohh. Nee, daar doe ik niet aan. Mocht een tentamen niet lukken dan heb ik de tweede kans om dat te repareren, ik ga geen extra risico lopen door dingen naar de volgende tentamenperiode te hevelen waar ik ook al twee tentamens heb (bovendien is die herkansingsronde over een maand al).quote:
handelsrecht her is 99% een mondeling en sowieso in juni.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ohh. Nee, daar doe ik niet aan. Mocht een tentamen niet lukken dan heb ik de tweede kans om dat te repareren, ik ga geen extra risico lopen door dingen naar de volgende tentamenperiode te hevelen waar ik ook al twee tentamens heb (bovendien is die herkansingsronde over een maand al).
Beide niet waar. Herkansing is al gemaakt, en wordt afgenomen op 28 januari.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
handelsrecht her is 99% een mondeling en sowieso in juni.
Het zou natuurlijk extra tijd vrij maken voor die andere twee tentamens. Maar goed. Heb zelf uitstekende ervaringen met spreiden van tentamens, maar dan moet je er inderdaad wel vrij zeker van zijn dat je ze dan haalt. Anders werkt het averechts.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:34 schreef Tchock het volgende:
Bovendien is handelsrecht volgens mij het makkelijkste tentamen van de drie, dus ik ga er wel vanuit dat ik in elk geval die haal.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:37 schreef Valid het volgende:
[..]
Heb zelf uitstekende ervaringen met spreiden van tentamens, maar dan moet je er inderdaad wel vrij zeker van zijn dat je ze dan haalt. Anders werkt het averechts.
Ik heb het wel geprobeerd, maar het levert me alleen maar extra stress op bij de tweede kans en ik heb het toch niet per se nodig. Ieder zijn voorkeur maar aan mij niet besteedquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:37 schreef Valid het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk extra tijd vrij maken voor die andere twee tentamens. Maar goed. Heb zelf uitstekende ervaringen met spreiden van tentamens, maar dan moet je er inderdaad wel vrij zeker van zijn dat je ze dan haalt. Anders werkt het averechts.
Vervoersrecht een stukje, waardepapieren en girale betaling, documentair accreditief, verzekeringsrecht vrij uitgebreid en faillissementsrecht.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:37 schreef Etsu het volgende:
wat behandel jij allemaal bij handels, T?
ik vind het best behoorlijk pittig
Allejezus wat een combinatie aan graftiefusquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vervoersrecht een stukje, waardepapieren en girale betaling, documentair accreditief, verzekeringsrecht vrij uitgebreid en faillissementsrecht.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vervoersrecht een stukje, waardepapieren en girale betaling, documentair accreditief, verzekeringsrecht vrij uitgebreid en faillissementsrecht.
Vergeet niet dat onze notariële studenten gewoon een zespuntsvak Ondernemingsrecht en een zespuntsvak Insolventierecht hebben hiernaast.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wij hebben ondernemingsrecht, faillissementsrecht, verzekeringsrecht en intellectueel eigendomsrecht.
Niet zo gek toch? Het is een inleidend vakje over van alles en nog wat. Elke universiteit legt daar vanzelfsprekend z'n eigen accenten en plakt er iets als 'handelsrecht' op. Overigens lijkt dat van T meer handelsrecht dan dat in Groningen, maar goed.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wij hebben ondernemingsrecht, faillissementsrecht, verzekeringsrecht en intellectueel eigendomsrecht.
Kijk daar heb je tenminste nog wat aanquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wij hebben ook een heel apart vak ondernemingsrecht voor de notario's in de bachelorquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vergeet niet dat onze notariële studenten gewoon een zespuntsvak Ondernemingsrecht en een zespuntsvak Insolventierecht hebben hiernaast.
Valt alleen intellectueel eigendom buiten de boot.
Hmmm, die vakken komen pas in de master en niet voor notarieel volgens mij.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vergeet niet dat onze notariële studenten gewoon een zespuntsvak Ondernemingsrecht en een zespuntsvak Insolventierecht hebben hiernaast.
Valt alleen intellectueel eigendom buiten de boot.
Ik zeg niet dat het gek is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:44 schreef Valid het volgende:
[..]
Niet zo gek toch? Het is een inleidend vakje over van alles en nog wat. Elke universiteit legt daar vanzelfsprekend z'n eigen accenten en plakt er iets als 'handelsrecht' op. Overigens lijkt dat van T meer handelsrecht dan dat in Groningen, maar goed.
Sws.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kijk daar heb je tenminste nog wat aan
RPPV = min of meer ondernemingsrecht, denk ik op basis van de naam.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmmm, die vakken komen pas in de master en niet voor notarieel volgens mij.
Al weet ik niet wat RPPV bij jullie is
[..]
Ik zeg niet dat het gek is.
[..]
Sws.
RPPV?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmmm, die vakken komen pas in de master en niet voor notarieel volgens mij.
Al weet ik niet wat RPPV bij jullie is
Ah. Logisch.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:46 schreef Valid het volgende:
[..]
Rechtspersonen en personenvennootschappen.
Ondernemingsrecht 1 is denk ik wat meer gefocust op NV en BV (en effectenrecht) en gaat nog iets dieperquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:47 schreef Etsu het volgende:
Als RPPV zelfde is als ondernemingsrecht daar op UvA, dan snap ik niet waarom RPPV en ondernemingsrecht aparte vakken zijnwat behandel je bij ondernemingsrecht op de RuG dan wat je bij RPPV niet krijgt?
Dus van makkelijk naar moeilijk: Handels A > RPPV > O1?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ondernemingsrecht 1 is denk ik wat meer gefocust op NV en BV en gaat nog iets dieper
Wat is dat toch altijd met die sortering van vakken bij jouquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus van makkelijk naar moeilijk: Handels A > RPPV > O1?
Je kan niet alles categoriseren op die manier Etsquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus van makkelijk naar moeilijk: Handels A > RPPV > O1?
Oke, dankjewel Tiesquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je kan niet alles categoriseren op die manier Ets
Er is een reden dat je sommige vakken in je 3e en andere in je 4e krijgt
Maar ja denk het ongeveer wel
quote:What a track. When that horn comes in at 2:25 then you're really cooking with butter.
quote:it's like endlessly licking pistachio ice cream in the middle of summer
En wie is M nou weer godnondeju.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:29 schreef Etsu het volgende:
voor hoeveel heb je m verkocht eigenlijk tiesje
Maharbalquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En wie is M nou weer godnondeju.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:01 schreef Ties02 het volgende:
Nou jongens
Ik ben ¤250 rijker
[ afbeelding ]
Are you watching Mshauri?
Dan zeg ik het in het vervolg wel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:21 schreef Etsu het volgende:
en nu wil ik nooit meer van je horen dat ik ongelijk heb, ties
Zo voetbal kijken. Mooie wedstrijd om de koppositie in de Juup.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:33 schreef Ties02 het volgende:
Hmm college kijken of koken en VI kijken
lastig weer dit
Ik wilde een PEC grapje maken maar toen keek ik op de ranglijstquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo voetbal kijken. Mooie wedstrijd om de koppositie in de Juup.
Hijgen in de nek van PEC.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik wilde een PEC grapje maken maar toen keek ik op de ranglijst
[ afbeelding ]
Kom jij oorspronkelijk uit die regio?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zondag uiteraard wel hopen op FCT
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zondag uiteraard wel hopen op FCT
Nee man hij geeft alleen om Ajaxquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kom jij oorspronkelijk uit die regio?
Man man man ik had mezelf al hersteldquote:
Waarom keek je dan naar Ajax woensdag?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Man man man ik had mezelf al hersteld
Maar ik kijk alleen naar Groningen dus ik was even niet op de hoogte van de andere wedstrijden
Gelukkig komend weekend weer een kraker in de Euroborg!
Ik draag alle Nederlandse clubs in Europa een warm hart toequote:Op vrijdag 12 december 2014 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom keek je dan naar Ajax woensdag?
Goed zoquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik draag alle Nederlandse clubs in Europa een warm hart toe
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zou wel heel triest zijn jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:56 schreef Tchock het volgende:
Als het na de winterstop in Europa weer zo slecht gaat als de laatste jaren hebben we over twee jaar geen directe plaatsing voor de Champions League meer voor de kampioenDan hoor je echt bij de Europese kneuzenkermis.
Krijgen we dat onzinargument weer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:57 schreef Ties02 het volgende:
Geheel terecht natuurlijk
Als je een competitie hebt met 7(?) kunstgrasvelden
Okquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Krijgen we dat onzinargument weer.
Daar kan ik inderdaad beter mee leven. Maar denk je serieus dat het aantal kunstgrasvelden in de Eredivisie er iets mee te maken heeft?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ok
Op basis van het vertoonde spel en resultaat de laatste jaren in Europa is het ook geheel terecht
hopelijk kan je hier wel mee leven
Nee, geeft alleen aan dat je competitie geen flikker voorsteltquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar kan ik inderdaad beter mee leven. Maar denk je serieus dat het aantal kunstgrasvelden in de Eredivisie er iets mee te maken heeft?
Die conclusie volg ik niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, geeft alleen aan dat je competitie geen flikker voorstelt
afgelopen woensdag nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:05 schreef Ties02 het volgende:
Hou jij je waffel maar Etsu "ik kijk voetbal als oranje speelt"
Ik zag Paxcon niet eens staan, dus lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vond je Pax interessanter dan het voetbal![]()
![]()
Blind en doof. Sneu.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zag Paxcon niet eens staan, dus lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Topzondag. Vier geweldige wedstrijden. Eerst in de ochtend 20km lopen en dan naar de bank strompelen en niet meer opstaan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Man man man ik had mezelf al hersteld
Maar ik kijk alleen naar Groningen dus ik was even niet op de hoogte van de andere wedstrijden
Gelukkig komend weekend weer een kraker in de Euroborg!
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaat naar het PS4 spaarfondsquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
wat ga je met die 250 eckies doen tiesje
Voor de tentamens kopen natuurlijk. De aanwezigheid van een PS4 geeft je bewezen meer concentratie om te studeren. Vandaar de naam PowerStudy 4.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:15 schreef Ties02 het volgende:
Zit nu alleen te twijfelen of ik dat ding niet beter na de tentamens kan kopen
Gaat floor ook mee?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Topzondag. Vier geweldige wedstrijden. Eerst in de ochtend 20km lopen en dan naar de bank strompelen en niet meer opstaan.
3/10quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor de tentamens kopen natuurlijk. De aanwezigheid van een PS4 geeft je bewezen meer concentratie om te studeren. Vandaar de naam PowerStudy 4.
mogen ze nu niet meer geven. Als ie nog komt absoluut bezwaar maken voor normoverschrijden van de wahv.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:20 schreef Etsu het volgende:
Ik had jullie toch verteld dat ik in mei ofzo een bekeuring kreeg omdat ik door de Herestraat fietste (het regende toen) en dat die vent om mijn adres vroeg, en dat ik toen zei dat ik binnenkort toch ga verhuizen, en hij zei dat het niet uitmaakte.
Nooit wat over gehoord
Ik ken hier iemand bij de politie toevalligquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:20 schreef Etsu het volgende:
Ik had jullie toch verteld dat ik in mei ofzo een bekeuring kreeg omdat ik door de Herestraat fietste (het regende toen) en dat die vent om mijn adres vroeg, en dat ik toen zei dat ik binnenkort toch ga verhuizen, en hij zei dat het niet uitmaakte.
Nooit wat over gehoord
Wat is de norm dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
mogen ze nu niet meer geven. Als ie nog komt absoluut bezwaar maken voor normoverschrijden van de wahv.
Doen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ken hier iemand bij de politie toevallig
Zal binnenkort even navragen hoe dit zit
Ik verstop mijn auto.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:23 schreef Paxcon het volgende:
Krijg je straks die gozer van WMB dat je nog openstaande boetes hebtOf je auto wordt ingenomen.
Als het mooi weer was, had ik niet even snel doorheen gefietstquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:24 schreef Ties02 het volgende:
Lekker relevant ook dat het toen regende
Jazeker. Vorige week had ik haar na 6 km afgezet omdat ik dacht dat ze wel moe zou zijn. Helemaal piepen dat ze met me mee wildequote:
Floorquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jazeker. Vorige week had ik haar na 6 km afgezet omdat ik dacht dat ze wel moe zou zijn. Helemaal piepen dat ze met me mee wilde
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jazeker. Vorige week had ik haar na 6 km afgezet omdat ik dacht dat ze wel moe zou zijn. Helemaal piepen dat ze met me mee wilde
Grana Padanoquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:25 schreef Ties02 het volgende:
Gehakt met macaronigroenten, kruiden en grana padano kaas
Maar zonder macaroni!
Dat dit kan
Wat is dat lekker he!quote:
Geniet er van.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat is dat lekker he!
Maar ik ga nu genieten van mijn voedsel en mijn favoriete programma, wat een timing weer
Toedels!
Ja, nou, ze speelt al een week met Ben en ze komt dus eigenlijk nauwelijks aan haar rust. Maar ik was onnodig bezorgd inderdaad, dus zondag gaan we weer samen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]honden zijn onvermoeibaar volgens mij
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat is dat lekker he!
Maar ik ga nu genieten van mijn voedsel en mijn favoriete programma, wat een timing weer
Noedels!
Voor mij persoonlijk een positief besluit in de context van "vanaf 1 november heeft u recht op X" verstuurd op 25 november. Op 10 december krijg ik te horen dat ik aan een aantal regels moest voldoen dat ik zo: "lang mogelijk loon van mijn werkgever moest krijgen. U voorkomt daarmee namelijk een beroep op X. En krijg ik dus geen X."quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:26 schreef Tchock het volgende:
Wat voor besluit was dat eerste? En het helpt wel om er bij te zeggen waarom je dan wel of niet dingen toegewezen kreeg.
Ik snap hier echt geen hout van. Wat zegt je boek?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:30 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk een positief besluit in de context van "vanaf 1 november heeft u recht op X" verstuurd op 25 november. Op 10 december krijg ik te horen dat ik aan een aantal regels moest voldoen dat ik zo: "lang mogelijk loon van mijn werkgever moest krijgen. U voorkomt daarmee namelijk een beroep op X. En krijg ik dus geen X."
Maar dit was al bij de eerste besluit al verteld. Er is van eind oktober tot 10 december ook nul contact geweest met de UWV.
Het is niet zo lastig als je denkt hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap hier echt geen hout van. Wat zegt je boek?
Een beetje kort door de bocht, eigenlijk. Volgens jou mogen ze dus elke week zonder wettelijk grondslag besluiten gaan uitdelen. Mijn Nederlands is misschien niet perfect, maar probeer maar eens rustig adem te halen woordje-voor-woordje te gaan lezen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:36 schreef Tchock het volgende:
Ja, maar het probleem is dat je niets inhoudelijk juridisch zegt of uitlegt en dat je Nederlands niet al te goed is.
"Volgens jou"? Ik heb nog letterlijk niets gezegd. En veel succes met je probleem.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:39 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Een beetje kort door de bocht, eigenlijk. Volgens jou mogen ze dus elke week zonder wettelijk grondslag besluiten gaan uitdelen. Mijn Nederlands is misschien niet perfect, maar probeer maar eens rustig adem te halen woordje-voor-woordje te gaan lezen.
Ruziezoekertje, stoer hoor om binnen tien seconden met een URL te reageren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Volgens jou"? Ik heb nog letterlijk niets gezegd. En veel succes met je probleem.
4 maandenquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is de norm dan?
[..]
Doen.Laten we niet vergeten dat we een gemeenschappelijke vriend hebben.
[..]
Ik verstop mijn auto.
Zeg dat wel inderdaad. Het leek mij nogal interessant met mede-rechtenstudenten te discussiëren betreft overheidshandelen. In plaats daarvan wordt er binnen tien seconden kinderachtig gereageerd en wordt mijn taalgebruik belachelijk gemaakt. Echt leuk zo'n topic joh.quote:
Geen enkel punt, alsnog bedankt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:48 schreef Ties02 het volgende:
Bel maar een rechtswinkel ofzo of inderdaad het juridisch loket
Niet mijn rechtsgebied, dus ik kan je niet helpen
Serieus, stel je niet zo aan zeg. Niemand anders reageert überhaupt op je en dan heb ik het gedaan omdat ik je "belachelijk maak" door op te merken dat je Nederlands niet al te goed is en je door te verwijzen naar een plek waar je nota bene gratis juridisch advies kunt krijgen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:46 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Zeg dat wel inderdaad. Het leek mij nogal interessant met mede-rechtenstudenten te discussiëren betreft overheidshandelen. In plaats daarvan wordt er binnen tien seconden kinderachtig gereageerd en wordt mijn taalgebruik belachelijk gemaakt. Echt leuk zo'n topic joh.
Ik vind het ook niet fraai inderdaad. Beetje gebrekkige moderatie m.i. Het is nl. wel de bedoeling dat we elkaar hier helpen. Niet alleen vliegen afvangen of nieuwkomers belachelijk maken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:46 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Zeg dat wel inderdaad. Het leek mij nogal interessant met mede-rechtenstudenten te discussiëren betreft overheidshandelen. In plaats daarvan wordt er binnen tien seconden kinderachtig gereageerd en wordt mijn taalgebruik belachelijk gemaakt. Echt leuk zo'n topic joh.
Ik was gister bijna in Stadskanaal, en toen dacht ik bij me zelf "godver, dat is ver weg". Leuk hè?quote:
Wauwquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was gister bijna in Stadskanaal, en toen dacht ik bij me zelf "godver, dat is ver weg". Leuk hè?
Hilarisch man. http://www.ns.nl/quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was gister bijna in Stadskanaal, en toen dacht ik bij me zelf "godver, dat is ver weg". Leuk hè?
Maar ik ging niet van of naar Groningen-stad dus dan valt dat niet zo opquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wauw
Stadskanaal is slechts drie kwartier van Groningen vandaan!
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet fraai inderdaad. Beetje gebrekkige moderatie m.i. Het is nl. wel de bedoeling dat we elkaar hier helpen. Niet alleen vliegen afvangen of nieuwkomers belachelijk maken.
Helaas kan ik je niet helpen maar de casus is inderdaad het schoolvoorbeeld van hoe recht in de praktijk uit zou moeten werken. Zeer interessant en moet vaker voorkomen.
Of het behang.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]Wel mooi kut als je kat de gordijnen van de muur trekt en er dan mee aan de wandel gaat
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:06 schreef eriksd het volgende:
Spot, ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 90 met als clip de artiesten die in een bos het nummer spelen met een dikke zangeres in het midden.
JA!quote:
Zo'n chill nummer. Leuke zangeres ook. Genieten dat chille gedans.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:09 schreef Ties02 het volgende:
![]()
Nice, was een gokje
Ik ben erg goed in muziek en clips herkennen, vraag maar aan Pax
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Don't you worry 'bout a thing is ook tof.
Ja, van Bob Marley.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Don't you worry 'bout a thing is ook tof.
Ik luister veel heur.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Lekker positieve muziek
Had ik niet verwacht van zo'n metalhoofd als jij Spot
edit: Oh de wedstrijd is 4-5 geworden. Dan klopt het wel.quote:Fortuna Sittard – FC Oss 5-4
Ryan Sanusi was de gevierde man bij FC Oss met zijn winnende treffer in de 87ste minuut, zeker omdat de Brabantse formatie het laatste half uur met een man minder speelde. Maar toch zal trainer Willy Boessen zijn bedenkingen overhouden aan het duel in Sittard. Na 55 minuten stond er immers een 1-4 stand op het scorebord, mede dankzij drie goals van Kevin van veen.
De clubtopscorer bracht zijn ploeg in de problemen met zijn tweede gele kaart van de avond in de zestigste minuut. Fortuna kwam met een man meer langszij, om in de slotfase dan toch nog het hoofd te moeten buigen.
Om te liften natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nice, ik heb zelf ook wel een brede smaak hoor!
Zelfs metal in de gym![]()
Entombed. Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Uiteraard
Zet altijd eenzelfde nummer van Entombed op tijdens mijn deadlifts
In Flames, Entombed, Nile, Testament qua oudere bandsquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Maar wat voor metal luister je Ties?
Bijna iedereen wel, toch? Ik heb ook nog bergen van die kutmuziek in mijn bibliotheekquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:29 schreef Ties02 het volgende:
Verbaast je misschien maar was vroeger behoorlijk into die muziek, alsmede punk en grunge enzo
Teenage angst!quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bijna iedereen wel, toch? Ik heb ook nog bergen van die kutmuziek in mijn bibliotheek
Wat grappig. Clandestine was een tijd mijn lievelingsplaat van Entombed. Beetje afgehaakt bij Hollowman. En Testamentquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
In Flames, Entombed, Nile, Testament qua oudere bands
Nieuwer voornamelijk The Black Dahlia Murder, Acacia Strain, Chimaira, Emmure, Killswitch Engage, Unearth, Erra, Misery Signals, As I Lay Dying, Volumes, Oceano
Zijn een beetje de bands die wisselen op mijn veel te kleine ipod
Verbaast je misschien maar was vroeger behoorlijk into die muziek, alsmede punk en grunge enzo
Kun jij nog wat fijne jazz aanraden? Ik ken er echt veel te weinig van. Liefst wat rustiger à la Davis. Charles Mingus en Coltrane geprobeerd maar dat is niet echt mijn ding.quote:
Nee, skateboarden kon ik niet. Wel in een muf zolderkamertje punkliedjes spelen met een drummende vriend en dan zo hard mogelijk in de hoop dat de buren kwamen klagen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Teenage angst!
Nouja op mijn basisschool viel het eigenlijk wel mee
Heb je ook geskateboard?
Herkenbaar dat laatstequote:Op vrijdag 12 december 2014 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, skateboarden kon ik niet. Wel in een muf zolderkamertje punkliedjes spelen met een drummende vriend en dan zo hard mogelijk in de hoop dat de buren kwamen klagen.
Skaten is leuk man. Althans, lijkt me leuk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Herkenbaar dat laatste
Ik kon wel behoorlijk skaten, ook nog botten mee gebroken, vrij hardcore
Was een heerlijke tijd, voelde me zo vrij als een vogeltjequote:Op vrijdag 12 december 2014 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Skaten is leuk man. Althans, lijkt me leuk.
Nee, alleen maar socialepremie-specialisten hier.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
Iemand hier die heel veel verstand heeft van huurrecht?
gaat lekker daarzoquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:49 schreef Yreal het volgende:
Ik heb dus een zwartrij boete van de htm en snap echt niet waar ze hem nou op baseren.
ik heb een proces verbaal waarop staat dat ik het proces verbaal moet betalen en bezwaar mag maken na betaling.. Eh
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:56 schreef Yreal het volgende:
De tram was vol dus ik kon niet bij de automaat komen. Tram liep leeg en controleurs erin ....
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:56 schreef Yreal het volgende:
De tram was vol dus ik kon niet bij de automaat komen. Tram liep leeg en controleurs erin ....
omdat je vies dik bent en een dikke nek hebtquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:08 schreef Ties02 het volgende:
Waarom blijft paracetamol ALTIJD in m'n keel hangen
gatverdegatver
Tjonge jonge gewoon in een keer doorslikkenquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:08 schreef Ties02 het volgende:
Waarom blijft paracetamol ALTIJD in m'n keel hangen
gatverdegatver
Daar gaan moblo en ik nog even over nadenkenquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat je vies dik bent en een dikke nek hebt
daarom
xx
PS. Paxcon gaat me hiervoor niet noten.
vreemd. je zegt dat je me niet kent en niet wilt kennen. hoe weet je dat dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:11 schreef Ties02 het volgende:
Nou ets bij jou kunnen er anders ook nog wel wat kilo'tjes af
Ja ga daar maar eens een nachtje over slapen!quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
vreemd. je zegt dat je me niet kent en niet wilt kennen. hoe weet je dat dan?
Of een middagje over slapen in Ties' geval.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ga daar maar eens een nachtje over slapen!
Ga ik zo doen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ga daar maar eens een nachtje over slapen!
Doe de deur wel op slotquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga ik zo doen.![]()
ik hoop dat je blij bent met je 250 euro.ik ga even D. appen of ze zin heeft in iets geheims vanavond!
niet dus he. Van mijn huis naar vriendin is bijna 5¤ op de ov chip, kaartjes zijn 3.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:09 schreef Tchock het volgende:
Oh, Y, nog een tip: Tramkaartjes bij de automaat zijn bij de HTM véél duurder dan op saldo met je OV Chipkaart reizen.
als zij de douche kan kapotmaken, waarom zou ze jouw slot niet kapot kunnen maken denk je?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Doe de deur wel op slot
Straks maakt ze dingen op mijn kamer ook nog kapot
Oh, misschien omdat ik alleen korte stukjes reis dan. Zoetermeer is echt een kolere-eind weg.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
niet dus he. Van mijn huis naar vriendin is bijna 5¤ op de ov chip, kaartjes zijn 3.
Zelfs van het busstation in Zoetermeer naar den haag cs is op de chip duurder.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of een middagje over slapen in Ties' geval.
neejoh, Zoetermeer is net zo ver als pak em beet Scheveningen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, misschien omdat ik alleen korte stukjes reis dan. Zoetermeer is echt een kolere-eind weg.
Sowieso nog nooit iemand beboet zien worden door de HTM. Meestal zetten ze je eerst voor paal en laten ze je dan uitstappen of een kaartje kopen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:15 schreef Yreal het volgende:
En dat die zeiksnorren ineens afwijken van gebruik, controleur komt binnen, je koopt een kaartje. Geen probleem, omdat een kaartje toch altijd evenveel is...
Nee joh. Scheveningen ben je zo met tram 11. Begint veel eerder al hè.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
neejoh, Zoetermeer is net zo ver als pak em beet Scheveningen.
snapje, ik loop meteen naar hem toe en meteen 6 van die undercover agentjes met van die kettinkjes om zoals ze in popoz ook hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso nog nooit iemand beboet zien worden door de HTM. Meestal zetten ze je eerst voor paal en laten ze je dan uitstappen of een kaartje kopen.
Alsjeblieft vertel me dat je hebt gezegd dat ze boeven moesten gaan vangenquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
snapje, ik loop meteen naar hem toe en meteen 6 van die undercover agentjes met van die kettinkjes om zoals ze in popoz ook hebben
maar tram 11 komt weer niet in het centrum he. Ik moet lijn 1 pakken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. Scheveningen ben je zo met tram 11. Begint veel eerder al hè.
Ik heb nog nooit in lijn 1 gezeten dus geen idee waar die heen gaat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar tram 11 komt weer niet in het centrum he. Ik moet lijn 1 pakken.
ik heb wel nog met hem staan bekvechten over zijn verklaring als boa en dat ie op moest houden met zijn geleuter omdat ik heus wel beter weet hoe je bezwaar maakt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsjeblieft vertel me dat je hebt gezegd dat ze boeven moesten gaan vangen
Is dat écht zo? Wat had je voor bestuursprocesrecht?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb wel nog met hem staan bekvechten over zijn verklaring als boa en dat ie op moest houden met zijn geleuter omdat ik heus wel beter weet hoe je bezwaar maakt.
Delft tanthof naar Scheveningen noorderstrand.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in lijn 1 gezeten dus geen idee waar die heen gaat.
Oh, dat wist ik wel. Enige tram in/naar Delft.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Delft tanthof naar Scheveningen noorderstrand.
Doe eens niet zo valsquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is dat écht zo? Wat had je voor bestuursprocesrecht?
Beter nog: na hoeveel kansen had je hem binnen?
nooit gedaan. Maar ik ben dan ook geen boa..quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is dat écht zo? Wat had je voor bestuursprocesrecht?
Beter nog: na hoeveel kansen had je hem binnen?
Moet jij zeggenquote:
Hoef je geen bestuursproces te doen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
nooit gedaan. Maar ik ben dan ook geen boa..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |