10 dagen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:27 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeveel schelen wij ook alweer qua leeftijd?
Moedig haar niet aanquote:
Oudquote:
nu spoor je me aan zelf onderzoek te doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10 dagen.
[..]
Moedig haar niet aan
[..]
Oud
Dat was het idee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nu spoor je me aan zelf onderzoek te doen
Leugensquote:
Dat is dus niet oud.quote:
Hangt van de staat van mijn baard af.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Word je ouder of jonger geschat.
Sowieso moet je geen baard nemen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt van de staat van mijn baard af.
Zonder baard jonger, met baard ouder.
"Van ijzer word je wijzer" Goeie tekenfilmserie was datquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt van de staat van mijn baard af.
Zonder baard jonger, met baard ouder.
Die baard komt vanzelf welquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso moet je geen baard nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit gehoord.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
"Van ijzer word je wijzer" Goeie tekenfilmserie was dat
Pasgeleden weer eens gekeken
Jawel, is minder werk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel! mannen met baarden!quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ze in die ruimte komen met al die ijzeren beeldjes![]()
Is niets man, en je wordt er zo oud van.quote:
Mijn jihadbaard is anders wel de moeite waardquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niets man, en je wordt er zo oud van.
Had laatst beetje baard toen ik met m'n moeder in London was en toen dachten mensen dat we een stel waren.
Nu neem ik nooit meer een baard.
Buiten dat het er bij 9 van de 10 mannen nog lelijk uit ook.
http://www.mirror.co.uk/n(...)-witness-end-4797030quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit gehoord.
[..]
Jawel, is minder werk.
Pics.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn jihadbaard is anders wel de moeite waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |