Wat een bumpquote:Op maandag 12 januari 2015 10:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
de enige mod die op een de KLB-meet kwam
Een baas.quote:
Waarom zou ik daar over moeten klagen? Juist fijn dat al die bagger wordt weggeflikkerd.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:41 schreef PausNicolaas het volgende:
Ga maar eens klagen over het feit dat 95% van de topics afgewezen wordt omdat het schijnbaar 'bagger' is.
Wie zit er nou serieus te wachten op een KLB met alleen maar mapima-topics en andere saaie zooi?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar over moeten klagen? Juist fijn dat al die bagger wordt weggeflikkerd.
De enige leuke topics zijn de topics waar zichtbaar moeite voor is gedaan. Ik ben wel klaar met al die verzonnen rotzooi.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:44 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat is toch geen kut aan? De enige leuke topics zijn de topics met een beetje lol erin.
Ga jij maar even naar OUD of R&P.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
De enige leuke topics zijn de topics waar zichtbaar moeite voor is gedaan. Ik ben wel klaar met al die verzonnen rotzooi.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op maandag 12 januari 2015 12:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ga jij maar even naar OUD of R&P.
Daar pas je beter
Waarom maak jij nog topics dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:44 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat is toch geen kut aan? De enige leuke topics zijn de topics met een beetje lol erin.
Waarom leef jij nog?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom maak jij nog topics dan?
Dat heb je nou eenmaal met een overvloed aan kutusers als jij.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:41 schreef PausNicolaas het volgende:
Trieste mensen hier
Ga maar eens klagen over het feit dat 95% van de topics afgewezen wordt omdat het schijnbaar 'bagger' is.
Gezien het feit jij een totaal verkeerde definitie van 'topics met een beetje lol erin' hebt: nee. Alles behalve zelfs.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:44 schreef PausNicolaas het volgende:
Deze man weet.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
De enige leuke topics zijn de topics waar zichtbaar moeite voor is gedaan. Ik ben wel klaar met al die verzonnen rotzooi.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Willen we meer, of minder mortaxx?
meer! meer! meer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |