Hmm. Plus dat ik dan 5 euro bezorgkosten uitspaar per keer boodschappen. Hmm hmm.quote:Op maandag 15 december 2014 08:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
zo'n Golfje heeft als gewicht: 1105 kg
Motorrijtuigenbelasting per kwartaal: ¤ 115,00
ruwe schatting, 125 euro per maand na aanschaf van je koekblikje. exclusief brandstof.
hoef je niet meer in te checken!
nee hoor. Gewoon, zo'n maat autootje. Niet te klein. En dat je fatsoenlijk kunt zitten. Verder vind ik het al snel prima eigenlijk. Maar Virm van Deventer naar Den Haag op en neer, meerdere keren per week, dat gaan we niet doenquote:
Daarom heb ik ook een hekel aan die dingen. Gelukkig is de IC Zwolle - Roosendaal van 9:19 gewoon ICRm geblevenquote:Op maandag 15 december 2014 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, dat is dus precies mijn probleem ook, die rug
Niet dat er dan wel wat rijdt.quote:Op zondag 14 december 2014 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil het niet meer horen, ik wil dat alle stakers sterven.
Een Golf zal vaak al afgeragd zijn door een of ander petje. Kun je beter kijken voor een Golf met een kontje (Jetta) of bijvoorbeeld een Peugeot 307. Beide voor rond de 3500 wel te vindenquote:Op maandag 15 december 2014 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hoor. Gewoon, zo'n maat autootje. Niet te klein. En dat je fatsoenlijk kunt zitten. Verder vind ik het al snel prima eigenlijk. Maar Virm van Deventer naar Den Haag op en neer, meerdere keren per week, dat gaan we niet doen
Pleae niet dat vieze vreeselijke woord gebruiken.quote:Op maandag 15 december 2014 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Den Haag. Eerst pijnstillers halen. Bedankt voor +15 kanker NS
Moet de NS maar geen VIRM inzetten.quote:Op maandag 15 december 2014 09:11 schreef daanski82 het volgende:
[..]
Pleae niet dat vieze vreeselijke woord gebruiken.
Melden in de NS appquote:Op maandag 15 december 2014 09:24 schreef Ireyon het volgende:
Na een jaar lang smeken om een langere trein, stonden er vanochtend 4 bakken VIRM klaar. Top, echt top dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |