Lekker onderkinnen kwekenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in de tijd dat ik nog geen geld had om zelf allerlei voedsel te kopen. Fatty in wording heur.
Doddie, ik moet naar de stad om iets te kopen, maar ik zie allen maar dikke grijzen wolken en vieze dikke regenquote:
I know, rightquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doddie, ik moet naar de stad om iets te kopen, maar ik zie allen maar dikke grijzen wolken en vieze dikke regen
Dat denk jij maarquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know, rightIk moet straks ook de deur uit, maar het doet me godse veel pijn
Echt eh.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat we niet thuis onder dekentje kunnen blijven.
Ja natuurlijk ben ik lievv. Daar maak ik geen geheim van, maar dan nog ben ik evengoed zo fucked up als een opgevouwen egel in een tuinslangquote:
You have your way with wordsquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ben ik lievv. Daar maak ik geen geheim van, maar dan nog ben ik evengoed zo fucked up als een opgevouwen egel in een tuinslang
Vinden de vrouwtjes leuk :$quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
You have your way with words
Sorry schatje.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou nou op met mijn geheimen te vertellen
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ben ik lievv. Daar maak ik geen geheim van, maar dan nog ben ik evengoed zo fucked up als een opgevouwen egel in een tuinslang
Je bent zelf halfquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet niet half mang
Het ging me meer om de behoefte het steeds op FOK! te moeten zetten. Beetje aandachttrekkerij.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
...and no pityfucks were given![]()
Ach, als je een hoog libido hebt, snap ik dat het frustrerend kan zijn als je geen seks hebt. Daarom is een relatie met een wederzijds gezonde seksdrift ideaal! Geduld is een schone zaak
Heb je het nou over mijn penis?quote:
Gotta catch em allquote:
Bohquote:
Ja :$quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je het nou over mijn penis?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gotta catch em all
Behalve de wispelturige dan. Die moet je gewoon 1 x aflikken en daarna bij het grofvuil smijten. Mag ik dat zeggon?
[..]
Boh
Ja Nico Dijkshoron, dat mag jij zeggonquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gotta catch em all
Behalve de wispelturige dan. Die moet je gewoon 1 x aflikken en daarna bij het grofvuil smijten. Mag ik dat zeggon?
[..]
Boh
jij mag alles zeggenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gotta catch em all
[..]
Boh
Ik weet niet, klinkt wel vies.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gotta catch em all
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gotta catch em all
Ja mijn uitzicht hier is niet veel goedsquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:36 schreef Fera het volgende:
Ik wil naar de stad maar het regent kanohard.
Kanohard?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:36 schreef Fera het volgende:
Neem de bus?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:36 schreef Fera het volgende:
Kankerhard beter dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kanohard?
Ik voel een generatiekloof
Dan moet ik alsnog in de regen rondlopen daar. Yay.quote:
Vraag Hep wel om hem weg te halen. :$$quote:
Afgevinkt.quote:
Jij bent niet wispelturig. Jou zou ik 857373940587 keer aflikkenquote:
Lewd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent niet wispelturig. Jou zou ik 857373940587 keer aflikken
Lewd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oerend hard?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.
Wat is er mis met gewoon hard?
Of ontzettend hard?
Lewdquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom boosquote:
Niet 857373940588 keer?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij is anti-lewd, zegt hij.quote:
Point taken. Het is dat ik gewoon aan het werk moest, maar in plaats van zoals normaal te fietsen heb ik toch de bus gepakt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet ik alsnog in de regen rondlopen daar. Yay.
jij pakt ook alles hequote:Op vrijdag 12 december 2014 14:41 schreef yats het volgende:
[..]
Point taken. Het is dat ik gewoon aan het werk moest, maar in plaats van zoals normaal te fietsen heb ik toch de bus gepakt.
quote:
Of nog vakerquote:
Ja maarquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is anti-lewd, zegt hij.
I'm not buying it.
Ik kan nog steeds niet recht lopenquote:
quote:
Wel zo fijn ja. Maar ik moet wel kleding terug brengen die niet past. En shampoo kopen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:41 schreef yats het volgende:
[..]
Point taken. Het is dat ik gewoon aan het werk moest, maar in plaats van zoals normaal te fietsen heb ik toch de bus gepakt.
Haha godverquote:
Ai...Sterkte dan maar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel zo fijn ja. Maar ik moet wel kleding terug brengen die niet past. En shampoo kopen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Heppie en anti-lewd.
Ik geloof er niks van.
Ik ben immuun.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:43 schreef Dqod het volgende:
Pilletje in jullie mik gooit*
Allemaal ja
Let's hug bitches
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:43 schreef Dqod het volgende:
Allemaal ja
Let's hug bitches
Morgen dan maar.quote:
Kawaii uguu~~~quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:43 schreef Dqod het volgende:
Allemaal ja
Let's hug bitches
Jij bent niet mijn senpaiquote:
Wat een leuke jongen is het tochquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:47 schreef Fera het volgende:
Godverdomme.Hep gaat chocomelk maken. Vraagt hij: "Met melk of water?" Ik zeg: "Water is goed, gewoon wat meer poeder gebruiken". Komt hij ineens naast me liggen. Vraag ik: "Hoe zit het met de chocomelk?" "Ja, het staat op" "Wat staat op?" "Pannetje met water" "... ik heb een waterkoker
" "I'm not a smart man"
Wie is jouw senpai?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent niet mijn senpai
I-ik hoop dat senpai mij ooit zal zien.![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:47 schreef Fera het volgende:
Godverdomme.Hep gaat chocomelk maken. Vraagt hij: "Met melk of water?" Ik zeg: "Water is goed, gewoon wat meer poeder gebruiken". Komt hij ineens naast me liggen. Vraag ik: "Hoe zit het met de chocomelk?" "Ja, het staat op" "Wat staat op?" "Pannetje met water" "... ik heb een waterkoker
" "I'm not a smart man"
quote:
Hij doet wel zijn best. Ik denk dat hij daarmee wel een kusje verdientquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:47 schreef Fera het volgende:
" "I'm not a smart man"
Dat weet je toch welquote:
nee dkutje, buuf, fera en ikquote:
Ik moest heel hard lachen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij doet wel zijn best. Ik denk dat hij daarmee wel een kusje verdient
[..]
Dat weet je toch wel
oh.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee dkutje, buuf, fera en ik
Ik wil ook met jullie knuffelen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
oh.
Nou dan knuffel ik wel met Kaneel
Met Hep.quote:
Ainsley?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij doet wel zijn best. Ik denk dat hij daarmee wel een kusje verdient
[..]
Dat weet je toch wel
quote:
quote:
Hele pil, wedden dat je m voeltquote:
quote:
quote:
Moet nog wel dik een maand wachten.quote:
Kom dan :$quote:
quote:
Fine by me, al heb ik daar geen pil voor nodig. Maar voor het effect wil ik het weleens testen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:56 schreef Dqod het volgende:
WAT HEB IK NOU GEZEGD DAN
IK PLEUR BIJ JULLIE ALLEMAAL EEN PILLETJE NAAR BINNEN DUS WE GAAN GVD ALLEMAAL KNUFFELEN GVD
*stampvoet
YES MA'AM.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:56 schreef Dqod het volgende:
IK PLEUR BIJ JULLIE ALLEMAAL EEN PILLETJE NAAR BINNEN DUS WE GAAN GVD ALLEMAAL KNUFFELEN GVD
*stampvoet
Rustig maar hoor schatjequote:Op vrijdag 12 december 2014 14:56 schreef Dqod het volgende:
*stampvoet
Soon.jpg (zie foboquote:
Ik zeg geen nee, dat weet jequote:Op vrijdag 12 december 2014 14:56 schreef Dqod het volgende:
*stampvoet
Je weet niet wat je meemaaktquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:56 schreef yats het volgende:
[..]
Fine by me, al heb ik daar geen pil voor nodig. Maar voor het effect wil ik het weleens testen.
Goodquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rustig maar hoor schatje
* Royco1 knuffelt dqod
Zal eens een kijkje nemenquote:
Dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zeg geen nee, dat weet je
Als je morgenavond wil, begin ik alvast met vitamine C slikkenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet niet wat je meemaakt
[..]
[..]![]()
[..]
Zal eens een kijkje nemen
[..]
Dacht ik ook ja
Mgoed, nu naar m'n werk, dag schattekes
Ze moet wachten tot eind januari.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je morgenavond wil, begin ik alvast met vitamine C slikken
Mijn verjaardagquote:
Je mag het zo vaak als je wilt, alleen is dat niet zo'n goed idee voor je serotonine enzulks.quote:
Eens in de twee maanden.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, iets met seratonine
quote:
Ik zie dat serotonine tekort een rol speelt bij zowel depressie als vroegtijdig klaarkomen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je mag het zo vaak als je wilt, alleen is dat niet zo'n goed idee voor je serotonine enzulks.
En ook weer beter/knuffelbaarder/verliefder effect als je die 2maandenregel aanhoudt
Nu echt fietsen
Doet het ook. Van de depressie wist ik iig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie dat serotonine tekort een rol speelt bij zowel depressie als vroegtijdig klaarkomen.
Hmm.
Best wel interessantquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doet het ook. Van de depressie wist ik iig.
Maar van te veel molly wordt je depri
Ik kan het iedereen onder goede gemoedelijke omstandigheden aanraden. Goede vrienden en een plek waar je je op je gemak voelt is een mustquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best wel interessant
Dan lijkt het me niks voor mij iig.
Het effect zelf ben ik niet bang voor, maar het opmaken van de serotonine reserves.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan het iedereen onder goede gemoedelijke omstandigheden aanraden. Goede vrienden en een plek waar je je op je gemak voelt is een must
Als je gewoon normale dosissen gebruikt is er niks aan de handquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het effect zelf ben ik niet bang voor, maar het opmaken van de serotonine reserves.
Niet iets waar ik op zit te wachten.
Heb te lang met depressies gekampt om dat risico te willen lopen eigenlijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je gewoon normale dosissen gebruikt is er niks aan de hand
Ik ben ook geruime tijd depressief geweest. Ik kan X gebruiken zonder problemen. Een dipje de dag erna, maar daar blijft het bijquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb te lang met depressies gekampt om dat risico te willen lopen eigenlijk
Hm, interessantquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie dat serotonine tekort een rol speelt bij zowel depressie als vroegtijdig klaarkomen.
Hmm.
Kan ik begrijpen, met zoiets in je achterhoofd moet je er ook niet aan beginnen. It;s not a toy, but a toolquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een halfje kan geen kwaad denk ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ligt er aan of de pil 120mg bevat of 210quote:
Dat is denk ik al weer 10 jaar geleden dat ik dat voor het laatst gebruikt heb.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb ook wel weer eens zin in X
De eerste doet bij mij iig niks.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ligt er aan of de pil 120mg bevat of 210
Maandje of 2 geleden voor mij geloof ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is denk ik al weer 10 jaar geleden dat ik dat voor het laatst gebruikt heb.
Niet langer dan een dag?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben ook geruime tijd depressief geweest. Ik kan X gebruiken zonder problemen. Een dipje de dag erna, maar daar blijft het bij
En dan met mensen waarvan ik het niet erg vind om aan te raken, vermoed ik.quote:
Bij mij niet. Maar nou moet ik wel zeggen dat mijn vrolijke basisgemoedstoestand tegenwoordig een goed fundament isquote:
Ik zit tegen een half jaar nuquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maandje of 2 geleden voor mij geloof ik
Ik heb mijn dipje altijd 3 dagen laten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij niet. Maar nou moet ik wel zeggen dat mijn vrolijke basisgemoedstoestand tegenwoordig een goed fundament isIk weet niet hoe dat bij jou zit nu
Dat hoor ik vaker, jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb mijn dipje altijd 3 dagen laten.
Dinsdag dipdag
Volgens mij vindt je het dan überhaupt niet erg om iemand aan te raken. Maar het is niet zo alsof je compleet de controle kwijtraakt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet langer dan een dag?
[..]
En dan met mensen waarvan ik het niet erg vind om aan te raken, vermoed ik.
Erg meh.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij niet. Maar nou moet ik wel zeggen dat mijn vrolijke basisgemoedstoestand tegenwoordig een goed fundament isIk weet niet hoe dat bij jou zit nu
Hmm, vooruit.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij vindt je het dan überhaupt niet erg om iemand aan te raken. Maar het is niet zo alsof je compleet de controle kwijtraakt.
De eerste keer molly is niet over te brengen hoor. Het is mooi, het is nieuw. Het is perfect.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is denk ik niet goed uit te leggen. Je moet het gewoon ervaren. Je voelt je fijn en gelukkig. Maar op een realistische manier
Oh, ik dacht dat je het over X hadquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De eerste keer molly is niet over te brengen hoor. Het is mooi, het is nieuw. Het is perfect.
De eerste keer viel zwaar tegen anders.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De eerste keer molly is niet over te brengen hoor. Het is mooi, het is nieuw. Het is perfect.
Molly is MDMA, oftewel Xquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het over X hadWat is molly? Hetzelfde idee?
Oh, okequote:Op vrijdag 12 december 2014 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Molly is MDMA, oftewel X
De eerste keer dat het werkt danquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:37 schreef Fera het volgende:
[..]
De eerste keer viel zwaar tegen anders.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De eerste keer dat het werkt dan
Ik ben benieuwd,volgens mij ben ik een van de weinige hier die het nog nooit geprobeerd heeft.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Molly=MD(M)Aquote:
Okeequote:Op vrijdag 12 december 2014 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Molly=MD(M)A
Lucy=LSD
Mary Jane=Wiet
codenamen voor als de NSA spiekt :squote:
Want verwarringquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Molly=MD(M)A
Lucy=LSD
Mary Jane=Wiet
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Want verwarring
Ik vond Adam een leukere benaming voor MDMA.
Nu snap ik waarom Spidey elke keer toch weer voor MJ valt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Molly=MD(M)A
Lucy=LSD
Mary Jane=Wiet
In een van de eerste testen, noemden ze het Adam.quote:
Stan Lee zegt dat hij niet wist dat MJ een synoniem was.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom Spidey elke keer toch weer voor MJ valt.
Ik snap de logica, jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In een van de eerste testen, noemden ze het Adam.
[..]
Stan Lee zegt dat hij niet wist dat MJ een synoniem was.
Werkzequote:Op vrijdag 12 december 2014 15:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga werken doei, tot vanavond
Het is echt onbeschrijfelijk mooi.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd,volgens mij ben ik een van de weinige hier die het nog nooit geprobeerd heeft.
Daar ging ik tijdens X wel in geloven.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
LevenJa, er is leven na de dood
![]()
Na de dood! Na de dood! Er is leven, er is leven na de dood!
Link in DM deponeren svpquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:42 schreef artelligence het volgende:
Even in KPD posten. Fuck wat zie ik er scherp uit vandaag.
Inb4 je bent zelf onbeschrijflijk mooi.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is echt onbeschrijfelijk mooi.
Dankje Kaneel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
je bent zelf onbeschrijflijk mooi.
Hehe. Ze weet wel dat ik haar knap vind. Ik wil meer iets liefs zeggen op een andere wijze met een andere insteek.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dankje Kaneel.Zie, je kan wel lieve dingen zeggen.
Ik geloof je zo. Wie weet probeer ik het ooit, maar sowieso niet in mijn eentje.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is echt onbeschrijfelijk mooi.
Nooit alleen doen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geloof je zo. Wie weet probeer ik het ooit, maar sowieso niet in mijn eentje.
Daarom, sowieso wil ik het doen met iemand die ik ken en vertrouw. Maar ik denk dat ik wacht tot ik weer op mezelf woon.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nooit alleen doen.Er komt vast een ander goed moment voor.
Groepje mensen, ook leuk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:11 schreef yats het volgende:
[..]
Daarom, sowieso wil ik het doen met iemand die ik ken en vertrouw. Maar ik denk dat ik wacht tot ik weer op mezelf woon.
Ik weet wel iemandquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nooit alleen doen.Er komt vast een ander goed moment voor.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met meerdere mensen, sure. 1 op 1 wordt me iets te... romantisch.
Vertel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Huehuehue
Doelde niet op jou trouwens.
De eerste keer 'pakte' het niet, de tweede en derde keer zat ik te huilen van geluk. Dat is het gevaar ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Godverquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Huehuehue
Is het Ainsley?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Huehuehue
Hehe yeahhhh boiquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zou ik rustig kunnen sterven.
Nou ja, gevaar?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
De eerste keer 'pakte' het niet, de tweede en derde keer zat ik te huilen van geluk. Dat is het gevaar ook natuurlijk.
En cafeïne.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah daar hebben we Faxie de drugshater.
Behalve alcohol natuurlijk.
Dat drink ik niet echt hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah daar hebben we Faxie de drugshater.
Behalve alcohol natuurlijk.
Ik nam het in toen ik behoorlijk laag zat en had een ontzettende drive om weer dat gevoel in te duiken. Je weet van jezelf ook wel in hoeverre je verslavingsgevoelig bent voor middelen en ik wil de grens niet opzoeken. Heroïne heb ik bijvoorbeeld ook nooit aangedurfd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja, gevaar?
Dat moment valt alleen opnieuw te beleven met een flinke tussenperiode van niet nemen.
quote:
Poeh, heroine zou bij mij niet eens een kwestie van niet durven, maar gewoonweg niet willen zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik nam het in toen ik behoorlijk laag zat en had een ontzettende drive om weer dat gevoel in te duiken. Je weet van jezelf ook wel in hoeverre je verslavingsgevoelig bent voor middelen en ik wil de grens niet opzoeken. Heroïne heb ik bijvoorbeeld ook nooit aangedurfd.
Geen misschien, die afspraak staat nog steedsquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Poeh, heroine zou bij mij niet eens een kwestie van niet durven, maar gewoonweg niet willen zijn.
Ik schatte mezelf altijd wel verslavingsgevoelig in maar bij X heb ik dat totaal niet. Bij alcohol heb ik wel dat ik snel te veel drink als ik eenmaal begin met drinken, maar ik ben een sociale drinker, dus ik zou niet bij een sombere bui thuis alleen een fles wijn open trekken.
Blowen viel tegen en andere drugs nooit geprobeerd. Misschien eens paddo's.
Het schijnt een hele ervaring te zijn, een vriend van me omschrijft het als 1,5 uur klaarkomen. Maarja, ik sla een rondje over.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Poeh, heroine zou bij mij niet eens een kwestie van niet durven, maar gewoonweg niet willen zijn.
Ben je zo klein dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin noemt me wel eens JunkieXS
Roken of spuiten?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:12 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het schijnt een hele ervaring te zijn, een vriend van me omschrijft het als 1,5 uur klaarkomen. Maarja, ik sla een rondje over.
Ja ok, dan snap ik hem wel.quote:
Ben ook wel een beetje een junkquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok, dan snap ik hem wel.
Het XS gedeelte dan. Noemde ik je bijna een junk.
Dat klinkt helemaal niet aanlokkelijk, eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:12 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het schijnt een hele ervaring te zijn, een vriend van me omschrijft het als 1,5 uur klaarkomen. Maarja, ik sla een rondje over.
Valt toch wel mee? Blowen toch alleen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ook wel een beetje een junk
Dagelijks. Ja. En XTC nu 3 keer gedaan ofzoquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Blowen toch alleen?
Ja maar je had er een reden voor begreep ik. Dat maakt het wel wat anders.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dagelijks. Ja. En XTC nu 3 keer gedaan ofzoMaar vooral dat dagelijks blowen maakt mij, volgens mijn beste vriendin, een junkie. Maar bewust junk'ie', omdat het veel erger kan
Ja, okequote:Op vrijdag 12 december 2014 20:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar je had er een reden voor begreep ik. Dat maakt het wel wat anders.
Dat is ook weer zo. Ik ga maar een groene thee maken, geen risico van pijnlijke orgasmes.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet aanlokkelijk, eigenlijk.
Ik zit ook aan de groene thee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:29 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Ik ga maar een groene thee maken, geen risico van pijnlijke orgasmes.
Grappig, dat had ik niet gedacht. Ik had gedacht dat je groter zou zijn,al weet ik niet waarom.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:50 schreef yats het volgende:
[..]
Grappig, dat had ik niet gedacht. Ik had gedacht dat je groter zou zijn,al weet ik niet waarom.
Ik kwam er om half 9 onder vandaanquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik ben een bijzettafeltje, een onderdeurtje, een leunpaal..
Ik merkte vandaag dat ik bier niet meer zo goed trek.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik merkte vandaag dat ik bier niet meer zo goed trek.
Op de een of andere manier ben ik er ook een beetje klaar mee sinds de laatste keer dat ik echt bizar dronken was.quote:
Mjuh, herken hetquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Op de een of andere manier ben ik er ook een beetje klaar mee sinds de laatste keer dat ik echt bizar dronken was.
Alcoholisten zijn we.quote:
Sinds de beruchte 'Huppelmeet', heb ik geen tequila meer gedronkenquote:
Tequilaquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sinds de beruchte 'Huppelmeet', heb ik geen tequila meer gedronkenEr aan denken doet me al kokhalzen
Zo megaspectaculair was 'ie ook niet, eigenlijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Tequila
Maar goed die meet en de verhalen ken ik (helaas) niet.
Je was gewoon goed dronken?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo megaspectaculair was 'ie ook niet, eigenlijk
Ik heb een paar uur K.O op bed gelegen. En heb in de wasbak van Huppel gekotst. Faxie over het balkon. Vinnie de volgende ochtend over mijn kots ook in de wasbakquote:
De tering.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb een paar uur K.O op bed gelegen. En heb in de wasbak van Huppel gekotst. Faxie over het balkon. Vinnie de volgende ochtend over mijn kots ook in de wasbak
Nouja. die kende ik wel. Het probleem was dat ik mijn grenzen niet kan inschatten als ik een gedeelte op lege maag en een gedeelte op een volle maag drink. En de joint van Rival was me fataalquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:06 schreef aeque het volgende:
[..]
De tering.![]()
Iets met grenzen kennen?
Dat doe ik sowieso niet meer, drinken en blowen. Daar ben ik pas een keer goed ziek van geweest.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja. die kende ik wel. Het probleem was dat ik mijn grenzen niet kan inschatten als ik een gedeelte op lege maag en een gedeelte op een volle maag drink. En de joint van Rival was me fataal
Ik doe het op dit momentquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso niet meer, drinken en blowen. Daar ben ik pas een keer goed ziek van geweest.
Nou ja ok kleine nuance: niet meer zoveel drinken en dan blowen.quote:
The key is om gewoon eerst al een paar hijsjes geblowt te hebben. Dan ga je goedquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja ok kleine nuance: niet meer zoveel drinken en dan blowen.
Ja dat bedoel ik dus, sinds de laatste keer heb ik zoiets van ja zo dronken zijn is niet eens leuk uitgaan. Dan gewoon goed aangeschoten zijn. Voelt veel lekkerder.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ben ook wel een keer fout gegaan door de combinatie inderdaad. 2 keer dus. Die bij Huppel en ook een keer met uitgaan. Was goed aangeschoten. Gingen de stad in. Kwamen vrienden tegen die jointjes hadden. Hijsjes genomen. Stonden in een rij om naar binnen te komen. Alles ging prima. Eindelijk bij de kassa; Buurmeisje valt flauw
Die volgorde heb ik dan ook nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
The key is om gewoon eerst al een paar hijsjes geblowt te hebben. Dan ga je goed
Moet je eens doen. Voelt goed kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus, sinds de laatste keer heb ik zoiets van ja zo dronken zijn is niet eens leuk uitgaan. Dan gewoon goed aangeschoten zijn. Voelt veel lekkerder.
[..]
Die volgorde heb ik dan ook nog nooit gehad.
Misschien ooit dan. Moet het ook geen hele sterke wiet zijn, dat ging de laatste keer ook niet goed.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je eens doen. Voelt goed kan ik je vertellen
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien ooit dan. Moet het ook geen hele sterke wiet zijn, dat ging de laatste keer ook niet goed.
Ik word gewoon oud!
Mijn leven is nu al voorbij.quote:
Als je die mindset aanhoud, dan jaquote:
Gelukkig maakte ik een grapje.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je die mindset aanhoud, dan ja
Alleen maar goed toch? Goedkoop als je uitgaatquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig maakte ik een grapje.Nee hoor voel me hartstikke goed.
Vond dat van de alcohol alleen ineens zo opvallend.
True. Al kan het ook zijn omdat ik de laatste keren niet goed gegeten had. Volgende week woensdag nog maar eens proberen tijdens bedrijfsfeest dan maar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen maar goed toch? Goedkoop als je uitgaat
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:17 schreef aeque het volgende:
[..]
True. Al kan het ook zijn omdat ik de laatste keren niet goed gegeten had. Volgende week woensdag nog maar eens proberen tijdens bedrijfsfeest dan maar.
Als ik pas smiddags op werk verschijn zegt dat genoeg.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zojuist ingeschonken
[..]
Je trekt iets anders goed?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik merkte vandaag dat ik bier niet meer zo goed trek.
Is dit een smooth opmerking naar aeque?quote:
Dit soort opmerkingen maak je eigenlijk alleen bij vrouwen. Heb je je werkveld uitgebreid?quote:
Sort of GMTAquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen maak je eigenlijk alleen bij vrouwen. Heb je je werkveld uitgebreid?
Nou dan niet hequote:Op vrijdag 12 december 2014 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen maak je eigenlijk alleen bij vrouwen. Heb je je werkveld uitgebreid?
quote:
Sorry fax ik val echt alleen op vrouwen.quote:
En maar denken dat je niet uit je bek stonkquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:30 schreef Faxie het volgende:
Ow ik was ziek van de gehaktrolletjes van Engel, die vielen niet goed na de alcohol![]()
Was hooguit wat aangeschoten hoor.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En maar denken dat je niet uit je bek stonk
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:32 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Mja ik had het zelf niet in de gaten
Ahwquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:32 schreef Faxie het volgende:
Ik had toen wel even een faalperiode![]()
Inb4 'nu nog steeds'
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En maar denken dat je niet uit je bek stonk
Maar toen ik eindelijk uit bed kwam heb ik mn tanden gepoetst..quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zij zal vast ook niet fris geroken hebben toen ze net had staan spauwen hoor
Ja maar die opmerking was gewoon mooi.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zij zal vast ook niet fris geroken hebben toen ze net had staan spauwen hoor
Ik had geen tandenborstel bij volgens mijquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar toen ik eindelijk uit bed kwam heb ik mn tanden gepoetst..
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had geen tandenborstel bij volgens mij
Ik stink niet uit m'n bekquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar die opmerking was gewoon mooi.
Ik ookquote:
Ja maar nu was je wel schattig hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik had anders nooit dat ene shotje nog genomen, en nooit dat hijsje van rival zn joint![]()
Dan was ik tenminste gezellig.
hossel gespotquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar nu was je wel schattig hoor
'Avondquote:
Ja, want ik protesteerde nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar nu was je wel schattig hoor
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Avond
[..]
Ja, want ik protesteerde niet
heyquote:
Nou bij mij probeerde je het anders nog.quote:
Dat was een grapjequote:Op vrijdag 12 december 2014 21:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou bij mij probeerde je het anders nog.
Life be goodquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Life be good
Wine be better
Molly be best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |