geef je weer niet thuis , je laat ze allemaal met blauwe ballen achter..quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, het is alleen nogal eenzijdig.
Nee hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, het is alleen nogal eenzijdig.
Het is niet mijn missie om her en der blauwe ballen te legen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:45 schreef Thezappa het volgende:
[..]
geef je weer niet thuis , je laat ze allemaal met blauwe ballen achter..
Je hebt na het krat grolsch, de drie flessen whiskey en een bulkverpakking vloerreiniger nu ook de flessen spiritus opengetrokken?quote:
wat is je missiequote:Op vrijdag 12 december 2014 21:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het is niet mijn missie om her en der blauwe ballen te legen.
Ethanolvergiftiging in actie...quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
gewnoon man... ik zeg dta je nebt aak komen lopen en dat ik je wil huopden
>_>quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
gewnoon man... ik zeg dta je nebt aak komen lopen en dat ik je wil huopden
Ik heb vanochtend nog op je UI gefapt. En toen zo'n filmpje van gemaakt dat ik op een uitgeprint blaadje van je UI spuit. Geil.quote:
Ik heb nog meer kippen getekend in paint, als je interesse hebt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog op je UI gefapt. En toen zo'n filmpje van gemaakt dat ik op een uitgeprint blaadje van je UI spuit. Geil.
In de dm please. Serieus.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:54 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb nog meer kippen getekend in paint, als je interesse hebt.
ik ga je scoren nuuuuquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb nog meer kippen getekend in paint, als je interesse hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |