quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wij zijn dan ook geen vrouw-vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah okaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ayy bby u want sum fuk?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Yes pleasequote:Op vrijdag 12 december 2014 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah okay
ayy bby u want sum fuk?
Dat is meer dan de meeste vrouwen. Die weten dat echt niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:54 schreef Dqod het volgende:
I JUST KNOW WHAT I WANT MAN!
Nou ja. Wat dit betreft dan
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wij zijn dan ook geen vrouw-vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lachte als een schaap met paringsdrift :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik vind dat soort vrouwen ankyvervelendquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:56 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is meer dan de meeste vrouwen. Die weten dat echt niet.
Ik geef je overigens geen ongelijk, ik wil dat ook weer eens
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind dat soort vrouwen ankyvervelend
Of je wil m'n natte gleuf of niet. KLAAR!
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind dat soort vrouwen ankyvervelend
Of je wil m'n natte gleuf of niet. KLAAR!
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn geilheid wordt over het algemeen als ongewenst ervaren. Maar ik bedoel het altijd heel lief
I know that pumpkindarlingquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn directheid wordt over het algemeen als bot ervaren. Maar ik bedoel het altijd heel lief
Gewoon eruit slaan, worden ze hard vanquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:59 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Ik trek dat soort vrouwen helaas aan
Teach me pleasequote:Op vrijdag 12 december 2014 12:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know that pumpkindarling![]()
[..]
Gewoon eruit slaan, worden ze hard van
Ik vind directheid wel een goede eigenschap.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn directheid wordt over het algemeen als bot ervaren. Maar ik bedoel het altijd heel lief
Ik ook. Alleen ik kan blijkbaar niet direct en lief tegelijk zijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind directheid wel een goede eigenschap.
wellusquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen ik kan blijkbaar niet direct en lief tegelijk zijn
Dat kan maar zo zijn dat je iets hoort ja. It does create pretty soundsquote:
Niet zo moeilijk. Men neme een hand/paddle/zweep, men trekt het broekje van het vrouwtje naar beneden en men slaat/spanked/zweept die buttocks like there's no tomorrowquote:
Sommigen.. of eigenlijk velen, vinden van nietquote:
Ik vind het moeilijk. Ik ben over het algemeen vrij direct, maar tegenover sommige mensen weet ik niet precies hoe direct ik kan zijn zonder ze weg te jagen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind directheid wel een goede eigenschap.
Ze lijken schaars op het momentquote:
Het deed me altijd een beetje denken aan die bekertjes met dat slijm van de speelgoedwinkel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan maar zo zijn dat je iets hoort ja. It does create pretty sounds
gelukkig heb je buufquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:03 schreef Dqod het volgende:
Ik ben srs helemaal klaar met vrouwen die maar blijven twijfelen en twijfelen
#srs struggles, #sad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |