Joepie, je jongetje is er! Gefeliciteerd en goed gedaan hoor.quote:Op maandag 15 december 2014 09:53 schreef StarDust_ het volgende:
Sorry iedereen, ben jullie echt niet vergeten!! Er is gewoon heel veel gebeurd de afgelopen week dat ik nog niet echt de tijd heb gevonden om in te loggen!
10 december zijn wij de trotse ouders geworden van K.asper. Hij weegt 2800 gram en doet het heel goed!
De bevalling verliep niet helemaal zoals gepland. In het kort: een weeenstorm van 10 min., persweeën in de auto en 10 min. persen in het ziekenhuis. In totaal heeft het maar een uur geduurd. Daarna kreeg ik een fluxus, in totaal 3.5 liter bloed verloren. Placenta is operatief verwijderd.
Klinkt heel heftig, maar zo heb ik het gelukkig niet ervaren. Ik heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen.
Ik zal vandaag of morgen een uitgebreider verslag doen met foto, als ik wat meer tijd heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7 weken en 5 dagen, precies zoals we dachten, al kan die datum met de 12 weken echo wel wijzigen. Helaas wel overgedragen aan de gynaecoloog ivm overgewicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |