Ja hoor, hoewel m'n vrouw niet veel meer kan. Onze eerste zoon moest ook gehaald worden met 41w6. Raadselachtig dat het nu weer dreigt te gebeuren.quote:Op zondag 14 december 2014 00:49 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb geen idee in hoeverre dit in jouw vakgebied valt hoor, maar weet jij toevallig hoe het met Toxosplasmose zit als je eerder in je leven een primaire besmetting hebt doorgemaakt? De kattenbak verschonen wordt natuurlijk nog steeds afgeraden, maar als je als zwangere een levenslange immuniteit hebt doordat je het een keer gehad hebt, kun je het dan ook moeilijker aan je baby doorgeven?
[..]
Jeetje, trekken jullie het nog een beetje?
Als je alleen achteraf (dus na een krab- of bijtincident) bent geënt, heb je als het goed is ter preventie antiserum en een reeks van 5 entingen over de loop van een maand gehad. In principe ben je dan een hele tijd 'immuun', maar 'immuun' houdt in dit geval alleen in dat je bij een volgend incident slechts 2 ipv 5 entingen nodig hebt. De entingen zijn alleen om de kans op het daadwerkelijk krijgen van hondsdolheid zo veel mogelijk te verkleinen, bij een incident zul je altijd weer behandeling moeten zoeken. Het is alleen een hele tijd geleden dat ik hierover echt goed ben voorgelicht, dus kan het mis hebben.quote:Op zondag 14 december 2014 10:59 schreef DJMO het volgende:
Grr. Heel verhaal getikt op mobiel reageert de app niet. Weg reactie. Ik zei dus dat ik ook was geënt tegen rabiës nadat ik ruzie had gehad met een ontsnapte kat. Weet alleen niet meer hoelang die entingen precies werkzaam zijn/blijven.
Had net m'n ex aan de telefoon. Geert heeft last van overgeven dus ik hoop dat m'n maag een beetje resistent is op de terugweg.
Als het sneeuwt lijkt me dat heel gaaf!quote:Op zondag 14 december 2014 11:40 schreef Cholula het volgende:
Sterkte Mo!
Ik heb echt een hele boel inentingen gehad (werkgerelateerd), maar toch bleek dat ik dubieuze antistoffen had tegen (ik geloof) rode hond. Staat wel in mijn vaccinatieboekje, dus het was wel goed.
Ik zit te twijfelen over een zwangerschapsfotoshoot. Ik wil alleen niet het standaard muisjes-over-de-buik/blauwe-strik/bellypaint idee, maar meer relaxed op de hei/ in het bos. Wanneer is daar het beste moment voor?
Kan altijd! Als ik je een leuke collega kan tippen: stuur maar een pm-etjequote:Op zondag 14 december 2014 11:40 schreef Cholula het volgende:
Ik zit te twijfelen over een zwangerschapsfotoshoot. Ik wil alleen niet het standaard muisjes-over-de-buik/blauwe-strik/bellypaint idee, maar meer relaxed op de hei/ in het bos. Wanneer is daar het beste moment voor?
Ik kan die ook heel erg aanbevelen.quote:Op zondag 14 december 2014 12:31 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Kan altijd! Als ik je een leuke collega kan tippen: stuur maar een pm-etje
Haha, die is zeker leuk! Maar ik ken leuke door het hele landquote:Op zondag 14 december 2014 13:57 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik kan die ook heel erg aanbevelen.(als het die van jouw fotoshoot is tenminste)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.30wk tweeling buik. Foto's door elamanilo
quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:23 schreef Danaa het volgende:
[..]
Gevalletje: Is dit wat voor je? http://www.hema.nl/winkel(...)econdid=pnl_45560106
Dit weekend nog 20% korting, kerstmis invoeren als actiecode!
Hier vandaag 30 weken zwanger! Happy mommy. Ik voel dat het steeds wat krapper word in de buik maar beeb blijft nog altijd lekker druk!
Nog 1 1/2 week werken en dan zit het er voor mij al op
Grapje toch?quote:Op zondag 14 december 2014 16:30 schreef NotTheSame het volgende:
Zoë, jij en jouw gezinnetje zijn gewoon supermodellen!
Als ik zoiets zou doen lijkt het gegarandeerd nergens op. Ik ben gewoon totaal niet fotogeniek.
Ik heb wel een tijdje geleden een newbornshoot gewonnen maar dan mag ze mooi foto's maken van Piranha en Draak, ik blijf wel aan de zijlijn staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |