abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147630292
SEO was goed O+ alleen het hartje kreeg ze niet goed in beeld, dus daar mogen we morgen voor terug komen! Beeb ligt 1 week voor op de groei, maar dat vind ik weinig zeggen want dat deed Lola ook en die was "maar" 47 cm bij de geboorte :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_147630339
Wat fijn Klumsy *O*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_147630379
Top Klumsy!!! *O*
  dinsdag 16 december 2014 @ 10:38:32 #229
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147630454
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:30 schreef klumsy het volgende:
SEO was goed O+ alleen het hartje kreeg ze niet goed in beeld, dus daar mogen we morgen voor terug komen! Beeb ligt 1 week voor op de groei, maar dat vind ik weinig zeggen want dat deed Lola ook en die was "maar" 47 cm bij de geboorte :)
Wat fijn!!

Geniet van je verdiende glitterkoe!
pi_147630502
Fijn Klumsy!

Ik mag zo even langs de tandarts want ik heb een stukje van mijn tand afgebroken. Normaal kun je hier pas na twee weken terecht, maar ik had geluk en meteen afspraak. Nog 2 1/2 dag werken en dan is het weer vakantie! Ik leef er echt zo ontzettend naar toe.
pi_147631344
Slapen gaat hier de afgelopen dagen juist verrassend goed! Moet er wel regelmatig uit om te plassen, maar ik slaap alweer voordat ik m'n kussen raak :z
Sliep de afgelopen weken echt heel licht, en blijkbaar snurkt m'n vriend nogal, dus die heeft de nodige ellebogen gehad. Die is ook heel blij dat ik nu weer vaster slaap ;)
Jaja, Fokwet en eigen schuld straks enzo :6

Fijn van de SEO Klumsy! En morgen nog even spieken dus! O+

Cleany: jullie geduld wordt wel op de proef gesteld! Zijn er al afspraken gemaakt over inleiden ofzo?

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:41 schreef Cholula het volgende:
Ik mag zo even langs de tandarts want ik heb een stukje van mijn tand afgebroken. Normaal kun je hier pas na twee weken terecht, maar ik had geluk en meteen afspraak. Nog 2 1/2 dag werken en dan is het weer vakantie! Ik leef er echt zo ontzettend naar toe.
Oei, da's niet zo mooi, maar wel fijn dat je zo snel terecht kunt!
En +1 op dat toeleven naar de vakantie, ben er ook echt aan toe! Nog 3,5 dag en dan lekker 2 volle weken vrij (en aan de babykamer klussen O+ )! ~:)
  dinsdag 16 december 2014 @ 11:41:42 #232
335643 faptist
Maakt fouten
pi_147631840
ik leef ook enorm uit naar mijn vakantie, haha.
Nog 3 dagen!

Slapen
Doe ik het liefst op mijn zij, maar ik lig half op mijn zij/ half op mijn buik.
zal wel niet mogen, maar ligt heerlijk en dat met 25 weken..

Ik ben me momenteel aan het inlezen over de baby te introduceren bij mijn katten (heb er 5).
Pfff. Ik weet niet of ik dat allemaal ga en wil doen hoor.
Weken van te voren beginnen met minder aandacht te geven; begrijp ik.
Weken van te voren beginnen met niet meer op de slaapkamer te laten.. wordt al moeilijker - kleine woning.. ze hebben ook ruimte nodig.
Weken van te voren beginnen met jezelf te wassen met babyschoonmaakspullen zodat ze aan de geur kunnen wennen en nog meer van dat soort dingen.

Hebben jullie huisdieren en zijn jullie er ook zo mee bezig geweest?
pi_147632093
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:22 schreef twist02 het volgende:
Cleany: jullie geduld wordt wel op de proef gesteld! Zijn er al afspraken gemaakt over inleiden ofzo?

[..]

Nee, morgen wordt er wel gestript en dan moet ze eventueel donderdag naar het ziekenhuis om de situatie te bespreken en dan wordt ze vrijdag of maandag ingeleid wordt.
Liever natuurlijk, maar ja zoals het er nu uit ziet gaat het exact zoals de vorige keer.
pi_147632115
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 december 2014 08:31 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Dat is helaas nog niet genoeg voor een glitterbaby, maar voor je mannetje met dikke buik en lange stelten krijg je een hele stoere glitter eenhoorn!

[ afbeelding ]
I love it :D

Hier iemand tips tegen voorhoofdholteontsteking? Ik lig er al twee nachten wakker van en kan niks meer. Stomen werkt niet, en ik heb zo'n zoutoplossing spray maar het komt gewoon niet los. Meh :'(
pi_147632294
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:41 schreef faptist het volgende:
ik leef ook enorm uit naar mijn vakantie, haha.
Nog 3 dagen!

Slapen
Doe ik het liefst op mijn zij, maar ik lig half op mijn zij/ half op mijn buik.
zal wel niet mogen, maar ligt heerlijk en dat met 25 weken..

Ik ben me momenteel aan het inlezen over de baby te introduceren bij mijn katten (heb er 5).
Pfff. Ik weet niet of ik dat allemaal ga en wil doen hoor.
Weken van te voren beginnen met minder aandacht te geven; begrijp ik.
Weken van te voren beginnen met niet meer op de slaapkamer te laten.. wordt al moeilijker - kleine woning.. ze hebben ook ruimte nodig.
Weken van te voren beginnen met jezelf te wassen met babyschoonmaakspullen zodat ze aan de geur kunnen wennen en nog meer van dat soort dingen.

Hebben jullie huisdieren en zijn jullie er ook zo mee bezig geweest?
Hoe t bij ons gegaan is:
-weken van te voren:
s nachts niet meer op de slaapkamer laten. Overdag nog wel en mag nu ook zolang de baby daar niet slaapt. We wonen op 70m2 en ze snapt het prima:deur dicht betekent niet binnen komen. Ze krabt ook nooit/zelden meer aan de deur.

-na geboorte:
Poes aan baby laten snuffelen, proberen voor haar alles zo normaal mogelijk te houden (gewoon aaien en knuffelen als ze naar osn toe kont maar ook af en toe in haar mand even een aai brengen).
Likje moedermelk gegeven via mijn vinger.

Ze nam eerst afstand en was wat bang. Vooral van het huilen. Nu is alles weer gewoon, duurde drie/vier weken. Ze komt s avonds weer bij ons op de bank/in de buurt zitten (zelfs met baby erbij tegenwoordig). Ze snuffelt altijd even aan baby als ze bij haar in de buurt komt als ii voed of we spelen met baby op schoot.

Poes en baby zijn nooit alleen samen tenzii baby in de box ligt waar poes niet in durft te springen (nooit gedaan).
Kwak
  dinsdag 16 december 2014 @ 12:30:03 #236
335643 faptist
Maakt fouten
pi_147632984
Goede tips kwakz0r.
Heel haalbaar en reëel ook.
dankjewel

Cleany,
dat miste ik even. Dat je vrouw al zo ver was.
Sterkte de komende tijd. ik zou van de spanning al niet weten wat ik zou moeten doen.
pi_147633408
Vandaag MvM in huis gehad en we kunnen starten met plassen. Ik heb ook even gesnuft aan de conserveringsmiddelen in de bussen. Dat valt te doen. Voor nu :P Ik weet nog niet hoe het ruikt samen met plas....

t/m 24 feb is het doel in ieder geval. Ik had een super zachte wikkeldeken, zwanger tijdschrift en een bewaardoosje met de knallende test gehad als cadeautje. (niet dat het er toe doet dat ik wat had gehad, maar er waren wat mensen nieuwsgierig naar de cadeautjes geloof ik)

Ik vond het stiekem nog best spannend hoe de teststreep eruit zou komen, omdat wij dat eigenlijk niet meer na de eerste test hadden gedaan. Om de een of andere rede maakte ik mij vanaf gisteren ineens zorgen "Wat nou als de teststreep ineens nog lichter is?" en zulks.. Maar goed... nergens voor nodig dus ;) We kunnen starten..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
pi_147633588
Glitterkoe O+

En voor mezelf een extra *O* voor mn eigen mijlpaal, want deze kleine draak zit inmiddels net zo lang in mn buik als dat zn grote broer gedaan heeft :) en cervixlengte was super!

Poezen heb ik trouwens niet speciaal aan de baby laten wennen, dat ging vanzelf

En een *O* voor de knalstreep op de mvm test van Stippel
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_147634579
*O* voor al het goede nieuws.

Kraamzorg is net langs geweest voor intake. Het is me helemaal duidelijk wat ze hier komt doen nou en heb er gewoon vertrouwen in gekregen dat het helemaal goed komt. Wist helemaal niet dat ik me er onbewust toch mee bezig heb gehouden. Maar toch fijn, weer een rustpuntje.
Moet nog wel een hoop in huis halen en mijn bed is veel te laag, maar daar hebben ze klossen voor. En volgende week als salaris er weer is, mogen we weer los in de speciaalzaken. Schoonmoeder zegt nu al helemaal zin erin te hebben. Die gaat mee, want ik heb anders geen auto. Die is soms meer hyper dan ik. Zolang ze zich maar niet overal mee bemoeit, vind ik het prima. Nu weer even zen op de bank hangen.
  dinsdag 16 december 2014 @ 13:28:31 #240
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147634618
Ik zit me ook regelmatig te bedenken hoe we het moeten doen met de hond en de baby. Hond is nogal een aandachtstrekker en actief met zijn 8 maanden momenteel. Heeft nog wel even de tijd, maar ik hoop nooit de keuze te hoeven maken tussen huisdier of kind.
pi_147635024
Wij hebben geen huisdieren. Schoonouders hebben een hondje, en die laten we wel uitgebreid kennis maken eerst, want daar zijn we redelijk vaak over de vloer. En ondanks dat het een schat van een beest is, zal ik ze nooit alleen laten samen. Het is wel een vrij dominant poedeltje, dus daar moeten we wel op letten, dat de hond de baby als baasje ziet en niet andersom. Maar als we met hem op straat lopen kijkt hij ook helemaal niet op of om van andere honden of kinderen ofzo. Hij loopt ook echt met zo'n air van 'je bent mijn blik niet waardig.' Thuis is anders, daar moet hij aandacht van alles en iedereen als het even kan. Ik ben hem zelf al steeds iets minder aandacht aan het geven, omdat ik straks veel met baby zal zitten. vroeger zat hij vaak bij me op schoot. Door groeiende buik gaat dat toch al minder makkelijk, dus mooie overgang zo. maar ik hoef uiteindelijk niet te kiezen, want het is mijn hondje niet.
pi_147635273
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 12:30 schreef faptist het volgende:
Cleany,
dat miste ik even. Dat je vrouw al zo ver was.
Sterkte de komende tijd. ik zou van de spanning al niet weten wat ik zou moeten doen.
Dank je. Ik denk dat ze allang blij is dat ik thuis werk (Vanwege brand is er geen electriciteit en water op de zaak) en dus in de buurt is als er wat moet gebeuren. Voor de rest vermaakt ze zich wel volgens mij.
pi_147635504
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:28 schreef Nikooos het volgende:
Ik zit me ook regelmatig te bedenken hoe we het moeten doen met de hond en de baby. Hond is nogal een aandachtstrekker en actief met zijn 8 maanden momenteel. Heeft nog wel even de tijd, maar ik hoop nooit de keuze te hoeven maken tussen huisdier of kind.
komt goed! ik heb 2 jack russels die allebei erg op mij gericht zijn maar saar hoort er nu gewoon helemaal bij, Ze weten dat ze voorzichtig moeten zijn, We hebben ze bij thuiskomst een volle plasluier gegeven en daarna was t goed!
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 16 december 2014 @ 13:59:01 #244
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147635665
Onze kat is in het asiel geplaatst omdat hij de baby des huizes aanviel. :+ maar inmiddels heb ik 'm al 7,5 jaar, is hij al een stuk ouder, we zien het wel. Volwassenen valt hij nog wel eens aan, maar voor kinderen rent ie weg.
Maak me meer zorgen om het in huis pissen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_147635974
Ik vond de mvm flessen leeg echt heerlijk ruiken, de eerste twee weken vond ik het niet zo erg, daarna was het standaard overgeven zodra er urine in zat.
Heel herkenbaar van het zenuwachtig zijn voor die test, ik heb van tevoren nog een keer getest :@

Fijn dat je weer een rustpunt hebt Risu! Ik heb geen idee wanneer de kraamzorg langs komt. in de zevende maand lees ik nu, geen idee wanneer dat is.

Ik hoop echt niet te hoeven kiezen tussen Frits en onze hond. Niet dat het een keuze zou zijn, de hond hebben we natuurlijk al langer ;)
Ik ben net als Risu van mening dat je een hond en een jong kind niet alleen mag laten. In ieder geval niet zo dat de hond er bij kan.

Ik was vlot klaar bij de tandarts, ik kan weer lachen en met mijn tong langs mijn tanden zonder die open te halen. Daarna nog een heerlijk dutje gedaan.

Fijn dat ik niet de enige ben die aan het aftellen is, Twist. Ik heb ook ontzettend veel zin om aan de slag te gaan met de babykamer. De kleuren zijn al uitgezocht, nu nog doen.

Sterkte met afwachten cleany!

[ Bericht 1% gewijzigd door Cholula op 16-12-2014 14:20:53 ]
  dinsdag 16 december 2014 @ 14:15:19 #246
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147636291
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

komt goed! ik heb 2 jack russels die allebei erg op mij gericht zijn maar saar hoort er nu gewoon helemaal bij, Ze weten dat ze voorzichtig moeten zijn, We hebben ze bij thuiskomst een volle plasluier gegeven en daarna was t goed!
Wij ook een jacky? O+
Fijn om te horen dat dat goed gaat. Ons Joepie is niet van mij weg te slaan, maar het is wel echt een schatje. Alleen wat druk.
Ik heb ook ooit vroeger iets gehoord over een luier geven, maar wat moet ik me daar bij voorstellen? Even aan snuffelen of een avondje slopen ofzo?
pi_147636310
Toen ik net geboren was hebben mijn ouders me gewoon in de maxi cosi in het midden van de kamer gezet zodat de hond en de katten konden snuffelen. Op 1 kat na is dat dikke prima gegaan (die andere heeft een spuitje gekregen omdat ze continu probeerde mijn ogen uit te krabben als ik in de wieg lag)... Vaak lagen we met zijn 3-en in de mand van de hond en ook eten werd onderling uitgewisseld O+
Wijzelf hebben geen huisdieren (nog/meer) dus praktische tips heb ik niet echt.
pi_147636775
Onze kat is al een oudje, bijna 12 als baby komt. Hij is meestal heel rustig, en als iets hem niet zint gaat hij eerder uit de weg dan dat hij agressief wordt. Als er nu kinderen op bezoek zijn gaat hij bijvoorbeeld meestal naar de slaapkamer. We hopen dus dat hij baby straks op zijn minst tolereert, maar liever nog worden ze dikke vriendjes. ;)

Volgens mijn man (opgegroeid met halve dierentuin) zal het sowieso allemaal wel loslopen. Ik hoop het, wil echt niet kiezen tussen kat en kind.
  dinsdag 16 december 2014 @ 14:31:40 #249
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147636928
Ik vind die MvM flessen trouwens niet erg lekker ruiken, maar ik haal een hap adem, deksel open, pis erin, deksel dicht en uitademen zodra ik uit de wc ben. ^O^
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_147637008
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:15 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Wij ook een jacky? O+
Fijn om te horen dat dat goed gaat. Ons Joepie is niet van mij weg te slaan, maar het is wel echt een schatje. Alleen wat druk.
Ik heb ook ooit vroeger iets gehoord over een luier geven, maar wat moet ik me daar bij voorstellen? Even aan snuffelen of een avondje slopen ofzo?
Je geeft een volle plasluier, als hij er aan ruikt en m mee wil nemen dan is het goed, dan is de kleine onderdeel vd roedel.

kleine sidenote, ze proberen hier wel altijd nu de luiers te jatten... :')
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')