Wat fijn!!quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:30 schreef klumsy het volgende:
SEO was goedalleen het hartje kreeg ze niet goed in beeld, dus daar mogen we morgen voor terug komen! Beeb ligt 1 week voor op de groei, maar dat vind ik weinig zeggen want dat deed Lola ook en die was "maar" 47 cm bij de geboorte
Oei, da's niet zo mooi, maar wel fijn dat je zo snel terecht kunt!quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:41 schreef Cholula het volgende:
Ik mag zo even langs de tandarts want ik heb een stukje van mijn tand afgebroken. Normaal kun je hier pas na twee weken terecht, maar ik had geluk en meteen afspraak. Nog 2 1/2 dag werken en dan is het weer vakantie! Ik leef er echt zo ontzettend naar toe.
Nee, morgen wordt er wel gestript en dan moet ze eventueel donderdag naar het ziekenhuis om de situatie te bespreken en dan wordt ze vrijdag of maandag ingeleid wordt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:22 schreef twist02 het volgende:
Cleany: jullie geduld wordt wel op de proef gesteld! Zijn er al afspraken gemaakt over inleiden ofzo?
[..]
I love itquote:Op dinsdag 16 december 2014 08:31 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Dat is helaas nog niet genoeg voor een glitterbaby, maar voor je mannetje met dikke buik en lange stelten krijg je een hele stoere glitter eenhoorn!
[ afbeelding ]
Hoe t bij ons gegaan is:quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:41 schreef faptist het volgende:
ik leef ook enorm uit naar mijn vakantie, haha.
Nog 3 dagen!
Slapen
Doe ik het liefst op mijn zij, maar ik lig half op mijn zij/ half op mijn buik.
zal wel niet mogen, maar ligt heerlijk en dat met 25 weken..
Ik ben me momenteel aan het inlezen over de baby te introduceren bij mijn katten (heb er 5).
Pfff. Ik weet niet of ik dat allemaal ga en wil doen hoor.
Weken van te voren beginnen met minder aandacht te geven; begrijp ik.
Weken van te voren beginnen met niet meer op de slaapkamer te laten.. wordt al moeilijker - kleine woning.. ze hebben ook ruimte nodig.
Weken van te voren beginnen met jezelf te wassen met babyschoonmaakspullen zodat ze aan de geur kunnen wennen en nog meer van dat soort dingen.
Hebben jullie huisdieren en zijn jullie er ook zo mee bezig geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Dank je. Ik denk dat ze allang blij is dat ik thuis werk (Vanwege brand is er geen electriciteit en water op de zaak) en dus in de buurt is als er wat moet gebeuren. Voor de rest vermaakt ze zich wel volgens mij.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:30 schreef faptist het volgende:
Cleany,
dat miste ik even. Dat je vrouw al zo ver was.
Sterkte de komende tijd. ik zou van de spanning al niet weten wat ik zou moeten doen.
komt goed! ik heb 2 jack russels die allebei erg op mij gericht zijn maar saar hoort er nu gewoon helemaal bij, Ze weten dat ze voorzichtig moeten zijn, We hebben ze bij thuiskomst een volle plasluier gegeven en daarna was t goed!quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:28 schreef Nikooos het volgende:
Ik zit me ook regelmatig te bedenken hoe we het moeten doen met de hond en de baby. Hond is nogal een aandachtstrekker en actief met zijn 8 maanden momenteel. Heeft nog wel even de tijd, maar ik hoop nooit de keuze te hoeven maken tussen huisdier of kind.
Wij ook een jacky?quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
komt goed! ik heb 2 jack russels die allebei erg op mij gericht zijn maar saar hoort er nu gewoon helemaal bij, Ze weten dat ze voorzichtig moeten zijn, We hebben ze bij thuiskomst een volle plasluier gegeven en daarna was t goed!
Je geeft een volle plasluier, als hij er aan ruikt en m mee wil nemen dan is het goed, dan is de kleine onderdeel vd roedel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:15 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Wij ook een jacky?
Fijn om te horen dat dat goed gaat. Ons Joepie is niet van mij weg te slaan, maar het is wel echt een schatje. Alleen wat druk.
Ik heb ook ooit vroeger iets gehoord over een luier geven, maar wat moet ik me daar bij voorstellen? Even aan snuffelen of een avondje slopen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |