Meen je dit? Hier is het heel luxe om dezelfde dag nog terecht te kunnen hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:16 schreef hilliebillie het volgende:
Volgens mij heeft Eline een schimmel infectie.. Al een paar dagen hele donkerrode luieruitslag die niet minder wordt met sudo of zinkzalf. En ze heeft er ook jeuk aan. Kan vanmiddag gelukkig nog even naar de huisarts (ti's er druk volgens mij alleen vanmiddag nog een plekje en had toch echt heel vroeg gebeld.. Wel vervelend dat ik dan opt werk moeilijk moet doen, vanmorgen was ik gewoon thuis mja)
Ze zat er straks zo aan te dabben dat ze gewoon omviel. Hoop dat de huisarts er iets voor heeft.
Neu. Bijwerkingen moeten besproken worden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:06 schreef LadyBlack het volgende:
Agos danic, laat die spiegel dan maar lekker zitten johLijkt me zo al naar genoeg...
Moet je echt naar de huisarts toe? Kan er niet over de telefoon een receptje voor iets anders naar de apotheek gestuurd worden?
ja, meestal kan ik als ik om 8 uur bel voor 10 uur nog terecht.. Heb ook de luxe dat ik altijd aan de beurt ben op het tijdstip van afspraak, bij de andere huisartsen is dat niet die lopen minimaal 15 min uit.. Heeeel hard afkloppen trouwens.. Zul je zien dat het vandaag wel uit loopt als ik dus al geen tijd heb..quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Meen je dit? Hier is het heel luxe om dezelfde dag nog terecht te kunnen hoor
Van die mensen die denken dat er buiten de stadsgrenzen van Amsterdam ook leven isquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:03 schreef Limone het volgende:
Deze mensen vinden Rotterdam ook allemaal Randstad, hè L-E?
Gefeliciteerd!!!!!quote:
Dat!quote:
Lief <3quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:55 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara, hoe is de rest van de dag gegaan? Beetje bijgekomen? Of ben je nog steeds een beetje een labiele mama
Je hebt dmquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:45 schreef danic het volgende:
Maar wat ga je DOEN dan?
Vertel nou es wat meer mens! Snap dan dat ik vermaak nodig heb en retenieuwsgierig ben
Doe eens, ben benieuwd naar het eindresultaat danquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:59 schreef Omentielvo het volgende:
Nu wil ik ook zulke foto's maken. Dus even kind wakker maken
Leuke foto's!!quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:06 schreef Kyara het volgende:
Ik heb al een beetje spijt dat ik ze een oud cheapy klunstboompje heb gegeven voor de foto want nu willen ze steeds met de kerstboom spelen![]()
Echt boom staat nog niet (lampjes kwijt) dus ben benieuwd of ze daar ook mee willen spelen straks
Ja, dat uurtje moet ook getimed he tussen alle andere dingen door. Maar klopt, veel tijd kost het niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:46 schreef Kyara het volgende:
Denk dat alles in totaal een uurtje in beslag heeft genomen. Grootste deel van de tijd en moeite zat in het verplaatsen van mega eettafel en het opruimen achteraf
Probleem met het miniboompje is dat daar van die hele kleine balletjes inzitten en J trekt die er uit en stopt ze in haar mond, en dat vind ik weer geen goed idee.
Lengteverschil lijkt maar zo. Die ene cm valt in elk geval doorgaans niet zo op
Ja, zo'n 9 maanden geleden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:01 schreef Omentielvo het volgende:
Ik word gek van mijn gehoest![]()
Is de winter al afgelopen
quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:11 schreef Omentielvo het volgende:
Ik wist dat die opmerking kon, want nog geen winter. En dan niet verbeteren mijn post
Maar goed. Voel me gewoon beroerd door dat stomme gehoest. Nu maar slapen.
Hier is er echt nog een hele fase van wakker in bed leggen en erbij blijven geweest (ook alleen bij mij), sinds twee maanden valt ze eindelijk zelfstandig in slaap. (eerst bv, dan boekje lezen, dan in bed en slaapliedje)quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
Nou ze kan nu door iedereen naar bed gebracht worden zonder drama, behalve door mijwant dan wil ze drinken en bij mij blijven. En als ze dan gewoon in slaap valt, geen probleem! Maar het is nu alweer zo lang alleen maar gekloot.....
Ik trek het niet om het elke avond eerst tot een tranendal te laten komen, en dan nog eens een halfuur doodstil te moeten zitten met een zwaar kind op mijn arm.
Dus andere aanpak.
Haal diequote:Op zaterdag 13 december 2014 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ja dat is ook nog een optie Ophelia, maar als het zo lukt is me dat ook wel wat waard
Erbij blijven levert denk ik ook hysterie op; "mee! mee!! MEE!"
Dat jij gewoon een doorslaapbaby hebt!quote:Op zondag 14 december 2014 01:00 schreef Loj het volgende:
Lastig hoor LB. Ik hoop heel erg dat het gaat lukken.
Hihi, die Ellie!
Ik vind je making of van de kerstkaart trouwens echt fantastisch
Zo het bedje is gekocht, het is toch een echt bedje al geworden. Morgen in elkaar zetten en dan maandag voor het eerst in proberen te slapen. Ben benieuwd
Oh en de combi met Js gaat meestal goed. Maar Js is echt een supermakkelijke baby (die al doorslaapt)
En nu zit ik alweer een half uur bij Ow. Al is het dit keer niet heel vreemd. Nogal een luidruchtig feestje twee huizen verderop
Volgens mij is het gewoon de film en mag je bij de liedjes meezingen. En dan kom je bij Frozen natuurlijk goed aan je trekken! Ikwilook!quote:Op zondag 14 december 2014 06:39 schreef Incantrix het volgende:
Kyara, wat een leuke making ofik wil ook alweer een hele tijd een shoot doen, maar met mijn been lukt het nog niet zo goed
![]()
LB, jeetje wat lastig.. Peach wilde ook heel lang niet door mij naar bed gebracht worden. En nog steeds, bij haar vader gaat het makkelijker en wanneer ze tussendoor wakker wordt moet hij gaan, want dan slaapt binnen de minuut weer. Bij mij gaat ze altijd lopen spoken. Heb je de mogelijkheid om het uit bedritueel voor nu uit handen te geven?
Wij hebben gisteren de kerstboom opgezet, Peach vond het raar maar heel leuk om allerlei moois in de boom te hangen
Nu willen we eigenlijk naar de film met kerst, maar we weten niet zo goed welke we nu het beste heen kunnen met Bella. Ik zag dat er een frozen sing-along draait en dat is right up her alley, maar weet iemand wat dat inhoud? Krijg je dan alleen alle liedjes achter elkaar ofzo?
Nou, al aan het genieten van je avond? Of, beter nog, lig je al in bed?? Hopelijk slapen je dames vannacht gewoon flink door!quote:Op zondag 14 december 2014 09:41 schreef Kyara het volgende:
Hopelijk elke avond beetje beter LB
Omen
Wat er loos was, geen idee. Rond half 1 kwamen ze voor het eerst, daarna af en aan, D heeft nog even bij ons in bed geslapen, toen J er weer bij en om 06.15 waren ze naar eigen zeggen klaar met slapen. Lieve man die met ze naar beneden is gegaan zodat ik nog even kon slapen. Nog uurtje gedut maar wakker geworden van gehuil beneden.
-Als ik sac niet doen zeg en haar handje weghaal. Boos haar knuffeltje dat ze vast heeft op de grond te gooien, heel zielig gaan huilen om zich vervolgens ter aarde te storten.quote:Op zondag 14 december 2014 20:08 schreef Omentielvo het volgende:
Lb, ik duim voor je. Klinkt positief.
Ferrari, geef een voorbeeld van dreumesstreken. Ik houd ervan
Hier vanmiddag een dreumes die me een klap gaf. Dus ik zet haar op de grond, want slaan mag niet. Zij huilen. Dus ik steek mijn handen uit. Heel verdrietig naar me toe komen en knuffelen.![]()
En vanmiddag heeft ze niet geslapen. Ze was hartstikke moe. Om tien over 6 vroeg ze al of ze mocht slapen. Lief moppie
Daarom staat de luieremmer bij hem nu in zijn inloopkast zodat hij er niet meer bij kan. Ik ben op die manier al vormpjes van zo'n vormpuzzel en sokken ed kwijtgeraakt.quote:Op zondag 14 december 2014 20:15 schreef ferrari_rood het volgende:
...
-Alles maar vooral sokken in de luieremmer gooien.
...
quote:Op zondag 14 december 2014 21:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier worden de ballen ook uit de boom gehaald door sac of de kat.
Kyara lig je al in bed?
Je mag best een lijstje geven als er echt dingen zijn die je wilt hebben.quote:Op maandag 15 december 2014 11:45 schreef danic het volgende:
Hoe bedoel je dat L-E?
Ik had graag meegegaan ferrari_rood, maar mijn lijf denkt daar anders over![]()
Ik ben zaterdagavond tegelijk met de kinderen naar bed gegaan en Ik heb eigenlijk gisteren ook de hele dag overdag geslapen. Pas tegen 17.00 kwam ik eruit. 22.00 er weer in en de nacht eigenlijk ook prima geslapen![]()
Wist niet dat ik zoveel kon slapen.
Dat vermoedde ik ook al.quote:Op maandag 15 december 2014 13:49 schreef L-E het volgende:
Ik zet expres het verhaal hier niet neer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:34 schreef Kyara het volgende:
Overigens was het ontbijten zelf ook prima. Ze hebben een beetje op een broodje geknaagd maar wilden toen spelen. Ik zat rustig met mijn kopje thee aan een tafeltje terwijl zij aan het spelen waren en af toe kwamen ze even langs om hallo te zeggen.
Het is alweer overquote:Op maandag 15 december 2014 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
Shandaly, nog een gevalletje manflu daar?Beterschap!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks all, de moederleeuw in mij is weer een beetje gekalmeerd
Tip van de dag: de Action heeft een bak met houten letters, kost geen drol want Action, en Sticker heeft de hele ochtend aan tafel lopen kloten met die lettertjes![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:45 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, da's een excuus dat ik nét niet nodig had om ze toch even te gaan kopen![]()
Ze moeten alleen niet zo vasthoudend zijn! Die van mij kan dat ook goed, die gaat maar door terwijl dat kind maar 1 ding wil en dat is bij mamaquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:27 schreef Limone het volgende:
Overigens disclaimer bij mijn post: Ik vind het heel fijn om een man te hebben die zelf ook oplossingen probeert te bedenken en die dan ook zelf uittest. Laat dat duidelijk zijn.
+1!quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze moeten alleen niet zo vasthoudend zijn! Die van mij kan dat ook goed, die gaat maar door terwijl dat kind maar 1 ding wil en dat is bij mamaMaar dan wil hij niet toegeven ofzo, geen idee
gehehe. +1 voor de herkenning.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze moeten alleen niet zo vasthoudend zijn! Die van mij kan dat ook goed, die gaat maar door terwijl dat kind maar 1 ding wil en dat is bij mamaMaar dan wil hij niet toegeven ofzo, geen idee
Ohja en visualiseer mij er dan ook even naast met van die grijphandjes mezelf beheersend om isa niet uit zijn handen te trekken om het uiteindelijk toch te doen om vervolgens met een stil kind en een geirriteerd/bozige man te eindigen
Ja, ik zal het er vanavond nog even met hem over hebben. Hij gaf aan minder goed te slapen als zij in ons bed ligt. Dus eigenlijk had hij last van mijn aanpakquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Haha Limone, ik hoop ook voor je dat ie weer geland is. Als jij er last hebt van zijn aanpak (weet niet hoe ik het anders moet zeggen), kun je aangeven dat je t toch liever doet zoals eerst? Het zal inderdaad heus weer overgaan!
Dat is hier nu een beetje de afspraak: we doen de manier van mijn vriend bij het naar bed brengen (daar heeft ze namelijk de keus tussen gewoon gaan slapen zoals ze ook doet als ik er niet ben), en mijn manier als ze 's nachts wakker wordt (want dat is geen bewuste keus en dan mag ze dus bij mij drinken / in bed slapen).
Logeerbed, of matras in een andere kamer?quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:12 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja, ik zal het er vanavond nog even met hem over hebben. Hij gaf aan minder goed te slapen als zij in ons bed ligt. Dus eigenlijk had hij last van mijn aanpakVoor nu blijkt dit wel de weg van de minste weerstand. Dus ik denk dat hij het nog even moet slikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
Vooral dit dat kan de boosdoener zijn. En als ze voor haar doen de hele zwangerschap al een hoge bd heeft gehad kan dit de groeistagneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop voor haar dat ze er toch een deel naast zitten en het een gezond kindje is.
welke school???quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:47 schreef Shandaly het volgende:
Getsie, zat net het nieuws te lezen, maar dat had ik beter niet kunnen doen..
Die school!![]()
ben er naar van, het idee!
![]()
Hier hebben beide kinderen nog nooit bij ons in bed gelegen met de intentie om te slapen. Wel 's ochtends in het weekend om nog wat te doezelen omdat wij nog niet op wilden staan, maar om echt te slapen...Bed is ook te smal daarvoor.
Afgelopen zondag, toen Lars ziek was, wilde hij wel graag dat ik bij hem bleef slapen... 5 minuutjes bij hem gelegen, en toen zei hij "Je mag wel weer gaan hoor, mama, ik ga slapen"
Had ik al gezegd hoe tof het is dat Femke kan lopen?Ik geniet er elke dag weer opnieuw van, dat dapper rondstappende meiske. Beetje wiebelig nog, met van die kromme beentjes, maar steeds een beetje zekerder..
![]()
^^ Dat.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:44 schreef Omentielvo het volgende:
Mmen
![]()
Spirit, wat schrikken is dat. Hopelijk blijft het kindje nog even zitten en is het een sterk en gezond kindje
Jij hebt daar idd helaas ervaring mee. Maar jouw bd was toch echt heel hoog?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:00 schreef L-E het volgende:
Och Spirit, je spoiler is mij iets te herkenbaarIk hoop op een ijzersterk kindje
MM, wtf![]()
![]()
![]()
![]()
Hij was soms heel hoog ja. Maar ook met een licht verhoogde bd kun je pe of hellp ontwikkelen, zelfs zonder bd-klachten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jij hebt daar idd helaas ervaring mee. Maar jouw bd was toch echt heel hoog?
Goed nieuws zeg.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:56 schreef Shandaly het volgende:
Zal ik dan even wat positiefs erin gooien? Weten jullie nog van dat collegaatje van me dat met 27 weken zwangerschap ineens moest bevallen? Het meiske is inmiddels ruim 6 weken oud, haar gewicht is ruim verdubbeld, én ze ademt al volledig zelfstandig!Zo fijn dat alles daar zo goed gaat
Sterkte Spirit
Loj ook al zo'n naar verhaal
f_r, fijn he zulke dagenAlsof ze je ook echt willen helpen dan door de sfeer zo goed te houden. Liggen ze inmiddels lekker te slapen?
Oh verrek... zorgverzekeringen... daar moet ik me ook nog in verdiepen. Ik ben momenteel nog veel te hoog verzekerd, is helemaal niet (meer) nodig
Nou, ik hoorde nog wel wat gestamp netquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:01 schreef Shandaly het volgende:
LB! Wat fijn! Luisterde Konijn ook? Is ie ook netjes gaan slapen?
+1quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:09 schreef LadyBlack het volgende:
Oei Loj, daar zou ik ook wel even wat van zeggen. Zéker omdat ie niet zo'n goeie slaper is zou ik absoluut niet willen dat bed een negatieve plek wordt
En really, straf omdat ie niet wou slapenDan laten ze m toch lekker spelen?
Nopequote:Op dinsdag 16 december 2014 21:24 schreef Omentielvo het volgende:
Vandaag wel een doek of buggy bij je
Ja, ik ben er ook niet blij mee. Maar ja.. in haar groep op het kdv zitten geen donkere kindjes en ze vieren daar echt de traditionele Sinterklaas, met zwarte pieten... Leg dat maar uit aan een kind van 18 maand. Naja, nu volop kerst, dus hopelijk slijt het snelquote:
Ieuwquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:03 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Denk dat dat tegenvalt... koffie van 7,5 uur oud
Hahaquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:51 schreef Shandaly het volgende:
Zo fijn als die kinderkarretjes dan zo'n vlaggetje hebben.. dan kan je 'm tenminste zonder als te veel rugklachten zelf nog meenemenDie autootjes hebben ze bij onze super (gelukkig) niet. Als ze die eenmaal gespot hebben...
Lars wil zelfs ook nog vaak in de winkelwagen, luie donder. De karretjes van de AH XL hebben gelukkig vaak zo'n tussenschot, en Lars past dan weer prima in dat vak erachter. Heb ik ook nog ruimte over voor de boodschappen zelf. Het stuurt alleen wel zwaar, die 20 kilo voorin...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Kyara, je meisjes. We komen ze in 2015 weer even meeten hoor!
Ja prima. Kleine acht uur met vanaf een uur of 4 of 5 een kind en dus hier en daar een por.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ieuw![]()
Is t ochtend daar Gulara? Goed geslapen?
Ja, tot 2.06 zelfsquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:59 schreef danic het volgende:
LB kun je dat peuterbedje tot 2 meter uitschuiven ja?
Volgens mij hebben wij dat bedje liggen. Kwam afgelopen voorjaar de buren buiten tegen die bezig waren hun auto vol te laden voor de stort en toen vroegen ze of ik het peuterbedje niet wilde hebben? Volgens mij is dat het bedje wat jij net liet zien.
Zou mooi zijn als het Tot 'volwassen' maat uit te schuiven is.
Moeten we alleen een matras kopen tzt.
En de kerstman wordt hier standaard 'kerstklaas' genoemd door Rosalie
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef Gulara het volgende:
En Kyara, je meisjes. We komen ze in 2015 weer even meeten hoor!
Ik twijfel niet, maar ik wil nog niet over omdat Femke het nog prima vindt in het ledikantje, en ik het wel een prettig idee vind dat ze er (nog) niet uit kan. Femke doet geen pogingen eruit te klimmen, en als ze 's ochtends wakker is blijft ze lekker keuvelen met d'r knuffels en het muziekdoosje enzo, en kunnen we rustig nog een half uurtje zelf ook wakker worden. Als zij nu al haar bed uit zou kunnen, zou ik me veel te veel zorgen maken over wat ze uit zou spoken in haar kamertje...quote:Op woensdag 17 december 2014 08:21 schreef Cwen het volgende:
Mag ik vragen waarom hen die nog twijfelen, nog niet overgaan? Ik vind het fysiek een verademing. En Ellie geniet duidelijk van de ruimte.
Lief dat je het vraagt. Nu, op dit moment, even heel kut, maar over het algemeen eigenlijk hartstikke goed. Het lijstje met klusjes in en om het huis wordt maar niet korter, maar stiekum krijgen we toch steeds meer gedaan. Sinds maandag hebben we zelfs gordijnen! Weliswaar alleen nog op onze slaapkamer, maar toch, voelt ontzettend fijn.quote:Shandaly, hoe gaat 't nu verder met je? Beetje bijgekomen van de verhuizing?
SPOILER: klaagzang in een spoiler want hartstikke offtopic eigenlijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kyara, nog wat geslapen na vijven? Da's wel erg vroeg...![]()
Beterschap AA
Mama van Lars & Femke
+1!quote:Op woensdag 17 december 2014 09:40 schreef Limone het volgende:
Oh Shandaly.Niet rot gaan voelen om iets van school, hoor! Er is eten en jij kan nu lekker iets van supermarkt eten.
kan, maar ik zie niet in waarom ze perse nu per direct over moeten naar een peuterbed eerlijk gezegd. Ik heb geen haast hoor. En zij ook nietquote:Op woensdag 17 december 2014 12:22 schreef mousemicky het volgende:
En Kyara, het 2 peuterbedjes voor de meisjes, en M. gelijk in een groot bed? Hoef je maar 1 peuterbedje bij te kopen, en dat grote bed kan M dan mee doen tot ie op kamers gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |