abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147508548
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

pi_147508570
Waar het meer gaat over wijn en borrels dan over dreumesjes ;)
pi_147508682
Ja nou ik heb gisteravond al een vriendin geappt of ik vanavond niet even kon komen voor een haakborrel ofzo :') Wat een gekloot zeg, die avonden......
pi_147509297
Zeg dat LB, ik kijk ook echt tegen de avonden op :{

Ik las net op Facebook een verhaal van een politieagent, heb er de rillingen van.
http://politieverhalen.bl(...)mmie-slaapt.html?m=1
:'(
E.
pi_147509467
Jee, Sparks... wat een heftig verhaal... :'(
Zo heb ik die borrel straks ook nog echt nodig...
pi_147509895
Limone. Ik weet niet of ik de opmerking had ingeslikt.
Hihi ik zei ook geslikt :')

Ik mag zo we er terug naar de ha. Heb bijwerkingen van de medicijnen :(
Ik ben er echt zó he-le-maal klaar mee! En ik mocht net niet eens even zielig huilen want daardoor hing ik gelijk boven een emmer.
Zo nog ff een spiegel inkijken want volgens vriendje heb ik ook een opgezwollen hoofd.
pi_147510261
Agos danic, laat die spiegel dan maar lekker zitten joh -O- Lijkt me zo al naar genoeg...

Moet je echt naar de huisarts toe? Kan er niet over de telefoon een receptje voor iets anders naar de apotheek gestuurd worden? :{
pi_147510497
Einhovenmeet is te ver voor ons (als in: ik heb geen eigen vervoer en met het ov is niet haalbaar). Jammer, want mentaal gezien zie ik een meet inmiddels wel weer zitten. Iemand zin in een kerstborrel in de Randstad? :9 O+ :+

Danic, wat een gehannes joh, heel vervelend!
pi_147510501
Jeetje Spark, wat een zielig verhaald. Beelddenken is dan niet fijn :'(

Danic :*

Vanmorgen ging hier alles mis. Eerst gooit Riley de fles met pap op de grond, dus een mega kleverige kliederboel. Daarna gooit ze de koffie om. En daarna met het hoestdrankje drinken goot ze de helft naast haar lippen. En eigenlijk geen van allen was expres. Dus niet boos geworden, maar ik voelde me er zo verdrietig om dat alles mis ging. En toen weer verdrietig, omdat ik mezelf een aansteller vond.

Gesprek met psycholoog ging wel goed. Volgende week weer terug.
pi_147510522
Ik woon in de Randstad :D
pi_147510570
Volgens mij heeft Eline een schimmel infectie.. Al een paar dagen hele donkerrode luieruitslag die niet minder wordt met sudo of zinkzalf. En ze heeft er ook jeuk aan. Kan vanmiddag gelukkig nog even naar de huisarts (ti's er druk volgens mij alleen vanmiddag nog een plekje en had toch echt heel vroeg gebeld.. Wel vervelend dat ik dan opt werk moeilijk moet doen :{ , vanmorgen was ik gewoon thuis mja)

Ze zat er straks zo aan te dabben dat ze gewoon omviel. Hoop dat de huisarts er iets voor heeft.
pi_147510571
Echt Omen? Ik dacht altijd dat jij ver in het Zuiden woonde, wat raar van mij. Waar zit je?
pi_147510618
Ik woon ook in de randstad L-E ^O^
pi_147510651
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:16 schreef hilliebillie het volgende:
Volgens mij heeft Eline een schimmel infectie.. Al een paar dagen hele donkerrode luieruitslag die niet minder wordt met sudo of zinkzalf. En ze heeft er ook jeuk aan. Kan vanmiddag gelukkig nog even naar de huisarts (ti's er druk volgens mij alleen vanmiddag nog een plekje en had toch echt heel vroeg gebeld.. Wel vervelend dat ik dan opt werk moeilijk moet doen :{ , vanmorgen was ik gewoon thuis mja)

Ze zat er straks zo aan te dabben dat ze gewoon omviel. Hoop dat de huisarts er iets voor heeft.
Meen je dit? Hier is het heel luxe om dezelfde dag nog terecht te kunnen hoor :)
pi_147510662
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:06 schreef LadyBlack het volgende:
Agos danic, laat die spiegel dan maar lekker zitten joh -O- Lijkt me zo al naar genoeg...

Moet je echt naar de huisarts toe? Kan er niet over de telefoon een receptje voor iets anders naar de apotheek gestuurd worden? :{
Neu. Bijwerkingen moeten besproken worden.
Ik ben zo klaar met dat ziek zijn.

Omen :*
pi_147510774
Randstad :W

Danic wat onwijs naar
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:25:20 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147510791
Niet bepaald randstad en óók niet bepaald in de buurt van Eindhoven :W :')

Maargoed, ik kan me nu sowieso even niet zoveel veroorloven ben ik bang. Dus ik sla weer een rondje over!
pi_147510804
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:19 schreef L-E het volgende:

[..]

Meen je dit? Hier is het heel luxe om dezelfde dag nog terecht te kunnen hoor :)
ja, meestal kan ik als ik om 8 uur bel voor 10 uur nog terecht.. Heb ook de luxe dat ik altijd aan de beurt ben op het tijdstip van afspraak, bij de andere huisartsen is dat niet die lopen minimaal 15 min uit.. Heeeel hard afkloppen trouwens.. Zul je zien dat het vandaag wel uit loopt als ik dus al geen tijd heb..
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:30:19 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147510920
Check dit!! O+

Ik ga het maken :Y

Stond in een foldertje van de Coop, maar hier is de weblog met tutorial :)
pi_147511076
Wat gaaf O+
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:37:15 #21
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_147511111
Ik sla w.b. meet ook over :) Eindhoven is net te ver weg.
pi_147511297
Eindhoven durf ik ook niet aan ivm ver, maar randstad is leuk O+ mits niet te massaal :')
Sarcasme. Herken het.
pi_147511447
Dreumes is alweer wakker. Drie kwartier geslapen. :D
Op het kdv slaapt ze dus bijna twee uur. Ik ben gewoon te leuk. Dat moet de reden zijn :D
pi_147511474
Kerstborrel met wijn in de randstad?!!!
Hoe laat :P

Poeh, dat slapen blijft een onwijs dingetje hier zeg. Ik weet het echt ff niet meer :(
Morgen gaan we hem in een peuterbedje leggen, maar nu moet ik gewoon nog een hele dag doorkomen :'(
en het stomme, is Js een doorslaper! Superfijn, alleen nog steeds geen nachtrust :(

Ik ben wel vanmorgen alleen met twee kinderen naar de dierentuin geweest. Ik vind mezelf stoer :)
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:52:42 #25
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_147511521
Ik vind je ook stoer Loj ;)

Tja, en tips voor dreumes heb ik helaas niet. Bijna peuter hier is ook nog steeds geen heel goede slaper :(

En Omen, dat is t vast! J. slaapt bij oma ook altijd veel langer....
pi_147511713
Loj, even een hart onder de de riem: mijn oudste ging serieus beter slapen toen hij van een ledikant naar een peuterbed ging. Ineens had hij zelf de regie, en dat is een dingetje bij hem, het heeft hier echt veel opgeleverd. Ik hoop dat jullie hetzelfde mogen ervaren :+

Ik ben geen ster in organiseren (wie wel?), maar een Randstadmeet lijkt me serieus leuk! O+
pi_147511854
En toen zat ik in het ziekenhuis voor foto's op verdenking van een longontsteking -O-

Dus die meet moet maar niet te snel hoor. Wil er weer eens bij zijn O+
pi_147511922
Die meet mag niet in januari. Serieus. Vorig jaar was er een meet het weekend van oudste zijn verjaardag, en dit jaar is er een draagmeet dat weekend en moet ik ook afhaken omdat ouste :( Doorbreek de cirkel mensen!

Danic, wat rot, dat is heftig joh! Hoor je meteen de uitslag?
pi_147511926
Deze mensen vinden Rotterdam ook allemaal Randstad, hè L-E? :{w
pi_147511937
Het was ook al te lang zonder ziekenhuis, hap en spoed Danic..... sterkte!

Tof Loj!

Meet in januari sla ik sowieso over ivm verjaardagen en verder laat ik het even afhangen van het waar en wanneer.
pi_147511973
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:03 schreef Limone het volgende:
Deze mensen vinden Rotterdam ook allemaal Randstad, hè L-E? :{w
Van die mensen die denken dat er buiten de stadsgrenzen van Amsterdam ook leven is :{w
pi_147511983
Het Hoofdkwartier hier was op 22 februari nog beschikbaar... zal ik 'm alvast boeken?
pi_147512112
Maar worden er nou twee meets georganiseerd?
E.
pi_147512161
Beterschap danic, wat een gedoe zeg :*

Hillie, sterkte! Schimmel is heel naar maar ook zo weer weg met het goede smeerseltje.
E.
pi_147512184
Ik heb vanmorgen mijn contract getekend O+
Ik heb officieel werk O+ Ik heb er zo'n zin in!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_147512311
Jaaa Tally *O*
E.
pi_147512558
Loj :* wat spannend een groot bed! hoop dat het wat zal uitmaken.
en zeker stoer, is het daar niet zulk pestweer als hier dan?

Tally gefeliciteerd

Danic hopelijk geen longontsteking.

En een meet in Utrecht misschien? Dan hoeven er mss geen twee verschillende
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:25:49 #38
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147512700
Klein borreltje in de randstad ben ik wel voor in. Eindhoven doe ik ff niet geloof ik.

Danic, sterkte! Hopelijk valt het mee.

Oh men, ongesteld geworden gisteren en m'n bekken en SI doen zo'n zeer :'(. Als ik rechtop sta verga ik van de pijn. Stom lijf :(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:39:37 #39
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147513222
Ai ja lekker is dat he, XM, dat je dan gewoon elke maand je klachten weer even terugkrijgt :{
Ik heb niet zoveel last als jij, maar baal ook elke maand weer even :X

Danic :*

Loj, supergoed dat je wel naar de dierentuin bent geweest! Hopelijk doet t peuterbedje jullie nachtrust veel goeds!

Ohja hillie ik ben benieuwd of t schimmel is inderdaad! Miconazol hielp hier gelukkig wel, al duurde het wel even vond ik.

Tally! *O* Working mama! *O*
pi_147513890
Is het een bezwaar dat er twee meets zullen zijn? :)

Tally, wat tof!

Spirit, heb ik het gemist of had je nog niets gehoord over werk?
pi_147513987
Nee :( etters
Sarcasme. Herken het.
pi_147514224
Eikels :(

Oh, over de slaapvraag van gisteren: Sticker slaapt zonder slaapzak (niet omdat wij dat willen, maar omdat hij de slaapzak niet wil) en tegen de kou draagt hij een maillot en een warme romper onder zijn pyjama. Hij woelt zich enorm onder de dekens vandaan, maar is gelukkig nooit koud, omdat goed ingepakt :)
pi_147519594
Ik heb de baan *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_147519719
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:08 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb de baan *O*
Gefeliciteerd!!!!! O+ *O*
pi_147520038
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:08 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb de baan *O*
Yesss *O* *O*

Wat, waar?
pi_147521071
Tally en Spirit. Wat gaaf. Gefeliciteerd *O*
  vrijdag 12 december 2014 @ 18:09:26 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147521265
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:24 schreef danic het volgende:

[..]

Yesss *O* *O*

Wat, waar?
Dat!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_147522403
Kyara, hoe is de rest van de dag gegaan? Beetje bijgekomen? Of ben je nog steeds een beetje een labiele mama :D
pi_147522944
Tally & Spirit gefeliciteerd!

Danic, hoe gaat het?

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:55 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara, hoe is de rest van de dag gegaan? Beetje bijgekomen? Of ben je nog steeds een beetje een labiele mama :D
Lief <3

Pakje is weggebracht, kindjes konden nog even buiten in de plas spelen (regenlaarsjes aan) dus die vonden het wel prima. Het leek er even op dat ze niet wilde slapen vanmiddag dus toen had ik hem wel even hangen. Maar ging goed gelukkig. Vanmiddag kerstkaartfoto's gemaakt ~:)
pi_147523114
Spirit hoeraaaaaa *O*

Kyara klinkt toch erg geslaagd! Mogen we de foto's nog niet zien? O-)

XM balen dat je daar zo'n last van hebt als je ongesteld bent. Ik heb het ook in hele lichte mate, bekken valt op zich wel mee. Meer last heb ik van mijn 'onderkantje' :') :') :') :') :') net als de eerste dagen na mn bevalling, zo'n gevoel. Vind ik elke keer weer zo bizar!
pi_147523235
Kyara, ik wil ook foto's zien O+

XM, balen dat je zo last hebt van je menstruatie :*
pi_147523578
Oeh ik wil ook foto's zien! Of een kaart O-)

Lief dat je het vraagt. Het gaat redelijk. Het voelt alsof ik heel hard met mijn borst ergens opgeklapt ben. Enorme druk vanachter mijn borstbeen. Benauwd ook. Maar dat is dus wel logisch.
Huisarts zei al dat het sowieso een infectie was. Was het geen longontsteking dan een luchtweginfectie.
Ik hoop dat ik hierna weer even klaar ben met alles.
Net pakketje voor SS even in orde gemaakt zodat het morgen weg kan en ik lig nu in mijn bed.
Tegelijk met de kinderen. Ik dacht dat dat pas zou gebeuren als ze pubers waren :D

Spirit stel mijn geduld eens niet zo op de proef o|O
pi_147523730
danic beterschap :*
pi_147523893
Gelukkig heb ik nooit ergens last van bij mijn menstruatie. Mijn man daarentegen... >:) :D

Baan is voor 32 uur per week, homebased en verder precies wat ik wilde. Begin volgende week ontvang ik het eerste voorstel O+
Sarcasme. Herken het.
pi_147523936
Buh Danic, klinkt wel als longontsteking. Beterschap :*
Sarcasme. Herken het.
pi_147523939
Maar wat ga je DOEN dan?
Vertel nou es wat meer mens! Snap dan dat ik vermaak nodig heb en retenieuwsgierig ben ;)
pi_147525432
Danic, Beterschap!

NIeuwsgierig naar de foto's, Kyara

XM. vervelend dat je zo last hebt van je menstruatie :* .

Tally & Spirit, Gefeliciteerd met jullie baan *O* .

Ik heb deze week de mail geschreven om mijzelf officieel voor 2 dagen te ontslaan -O- . ik werk al 3 dagen in de week maar op papier nog 5 dagen (vrije dagen en ouderschapsverlof).

Of ik naar de meet ga, weet ik nog niet. Het is te ver reizen met openbaar vervoer. Autorijden durf ik niet ;(. ML wil mij vast brengen, maar dat wil ik dan niet :@
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_147525578
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:45 schreef danic het volgende:
Maar wat ga je DOEN dan?
Vertel nou es wat meer mens! Snap dan dat ik vermaak nodig heb en retenieuwsgierig ben ;)
Je hebt dm :P
Sarcasme. Herken het.
pi_147525742
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 20:34 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dm. Why? Hier nog meet nieuwsgierige mensen hoor :D
pi_147527762
De making of foto's ;)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 12 december 2014 @ 21:33:35 #61
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_147528150
Oeh Kyara O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 12 december 2014 @ 21:39:47 #62
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_147528446
Kyara O+

De making of foto's zijn zo leuk, ik zou hiervan gewoon een collage doen als kaart :D

Hier heeft J. toestraks oma :o Laten doen door meer te eten dan opa bij het avondeten! Ok, opa eet altijd heel weinig, en voelde zich niet helemaal lekker, maar toch, mijn keine aardappelmonster O+
pi_147528626
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 20:34 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja hallo! :(
pi_147528743
nou wil ik ook dm Spirit!
pi_147529143
Homebased? Dat wil ik ook weten! Spirit, gefeliciteerd! *O*

Tally ook gefeliciteerd! *O*

Danic, beterschap :*.

Kyara, zware dag maar wat een leuke foto's O+

Ellie wil niet slapen ;(
Home is where the O+ is...
pi_147529402
Kyara, wat een mooie foto's. O+
Nu wil ik ook zulke foto's maken. Dus even kind wakker maken O-)

MM, wat een heerlijk vreetzakje O+

Cwen, niet fijn. :* Maar ga dan even kerstkaartfoto maken en post de making of foto's hier :D
pi_147529481
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 21:59 schreef Omentielvo het volgende:
Nu wil ik ook zulke foto's maken. Dus even kind wakker maken
Doe eens, ben benieuwd naar het eindresultaat dan :P
pi_147529590
De paar keren dat ik haar laat heb wakker gemaakt, reageerde ze al heel snel tevreden. Eigenlijk zou ik daar een voorbeeld aan moeten nemen, want mij lukt het niet :D
pi_147531044
Spirit *O* gefeliciteerd met je baan! Het klinkt helemaal perfect!

Oh kyara O+ Ik vind the making of al geweldig, ben benieuwd naar het resultaat.

MM, ik kan me de :o goed voorstellen. Het was vast heel lekker :D

Ai XM, wat klinkt dat naar. Ik heb sinds mijn bevalling echt hele vervelende menstruaties ook. Echt mini weeën als buikkrampen, loop 1 dag helemaal leeg en daarna nog een dag of drie heel minimaal. Ik ben er echt een beetje beroerd van iedere keer en als ik zo weinig bloed verlies ook iedere keer bang zwanger te zijn :')

Cwen, slaapt ze al? :*

Jeetje Loj, dat het slapen nog steeds zo lastig is. Ontzettend heftig en zwaar :* ik hoop dat het peuterbedje de truc is.
E.
pi_147531094
Eva is vanavond gewoon zonder kick gaan slapen, ik wist niet eens meer dat het kon :o
Ze was vandaag sowieso weer ouderwets gezellig O+

Op die ene driftbui na waarvan mijn oren nu nog piepen. Wat een gegil :')
E.
  vrijdag 12 december 2014 @ 23:30:19 #71
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147532676
Nou spark, hopelijk is ze 'erdoor' dan!

Ik ben vanavond weer bij een vriendin gaan theeleuten :D E heeft me vrolijk uitgezwaaid en heeft zich daarna als een mak schaapje door papa naar bed laten brengen :') O+

Slaapt Ellie al, Cwen?
pi_147536721
Nu wel ;). Zonder gein, ze sliep om 23.15 uur :O. Het was ook wel schattig: beetje spelen, liggen, ogen dicht, om na een minuutje of wat weer op te veren en verder te spelen. Ze was dus duidelijk nog niet moe genoeg :D.

En wbt meet in de Randstad, ik wil wel kijken voor een locatie tussen Rotterdam en Amsterdam in. Enne... Hoezo is Rotterdam geen Randstad :(. Stelletje egocentrische Amsterdammers! ;)

Oh ja, XM, bekend en heel klote. Gebruik je hormonale anticonceptie?
pi_147536935
Fijn Spark, ergste gehad dus.

Hier was het vanochtend half 7. Best vroeg voor hun. Maar ik dacht zelf dat het half 8 was, anders had ik ze nog wel even terug in bed gelegd.

Nu zitten ze in pyjama op de bank tv te kijken. D onder een dekentje ("koud!" op bank onder deken zitten!") en J met haar laarsjes aan want dat wil ze graag :')
pi_147537164
Spirit gefeliciteerd :D

Dat is idd wel vroeg Kyara!

Rotterdam geen randstad :(
Het is de mooiste stad van het land :')

Ellie is alvast aan het oefenen met wakker blijven voor oud en nieuw ;) :')

Slapen was vannacht weer een drama (avond ging redelijk, maarja geen middagdutje ;) )
Ik vind het gewoon stom van mezelf dat ik het nu zo slecht kan hebben. Tot een maandje geleden kon ik het slechte slapen prima handelen. Toen ging meneertje spontaan doorslapen en nu kan ik het slechte slapen niet meer aan. Ik vind mezelf stom.
Vandaag een bedje kopen! (Maar waarschijnlijk pas maandag uitproberen, want vanavond ben ik niet thuis en morgen slapen de kids bij oma.)
pi_147537295
Loj :*
Tekort aan slaap went uiteindelijk wel enigszins maar doorslapen went veel sneller. Dus na een paar nachten doorslapen kun je weer opnieuw beginnen met wennen aan gebroken nachten :')
pi_147537707
Hier vannacht om half vier een wakkere dreumes. Ze was een ijsklompje. Dus bij mij in bed genomen. Duurde even voordat we sliepen, want ze wilde in mijn armn slapen O+ Pas kwart over 8 gingen we uit bed.
Vannacht zet ik wel de verwarming wat hoger.

Loj, :*

Cwen, hoe laat ging E slapen?

Kyara onder en deken O+
En de ander met laarzen aan O+
  zaterdag 13 december 2014 @ 10:21:15 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147537752
Toffe foto's Kyara! Ik ga het bijna jammer vinden dat wij niet aan kerst doen :+
En wat een gezelligheid op de vroege ochtend :D

Loj :*

Hier ging mevrouw er om 19:15 in en om 8:15 hebben we haar maar eruit geplukt :'). Maar, ze heeft rond 22:30 een hele tijd liggen hoesten en de nacht ervoor weinig geslapen.
  zaterdag 13 december 2014 @ 10:27:26 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147537837
UitslaapNoor :D

Een :* voor de slechte nachten!
En wat lief dat Riley in je armen wilde slapen Omen! O+

Wij gaan dit weekend de boom optuigen! *O* E is helemaal into de 'kersebomen', dus ik ben zo benieuwd wat ze ervan vindt! O+
pi_147538278
Ik heb al een beetje spijt dat ik ze een oud cheapy klunstboompje heb gegeven voor de foto want nu willen ze steeds met de kerstboom spelen }:|

Echt boom staat nog niet (lampjes kwijt :? ) dus ben benieuwd of ze daar ook mee willen spelen straks :D
pi_147538857
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 december 2014 11:06 schreef Kyara het volgende:
Ik heb al een beetje spijt dat ik ze een oud cheapy klunstboompje heb gegeven voor de foto want nu willen ze steeds met de kerstboom spelen }:|

Echt boom staat nog niet (lampjes kwijt :? ) dus ben benieuwd of ze daar ook mee willen spelen straks :D
Leuke foto's!!
Zou die mini boom gewoon lekker erbij laten staan om te spelen.

Baal er als ik je foto zie gewoon van dat ik niet even mijn best heb gedaan om leukere foto's voor onze kaart te maken. Maar (en ik vond dat altijd vreselijk klinken vroegah...) ik heb echt geen tijd gehad de afgelopen weken. Bizar hoe snel de dagen en weken voorbij vliegen.

Zit er nu ineens een lengte verschil tussen je dames?
Met een meidenkwartet
pi_147538945
Denk dat alles in totaal een uurtje in beslag heeft genomen. Grootste deel van de tijd en moeite zat in het verplaatsen van mega eettafel en het opruimen achteraf :D

Probleem met het miniboompje is dat daar van die hele kleine balletjes inzitten en J trekt die er uit en stopt ze in haar mond, en dat vind ik weer geen goed idee.

Lengteverschil lijkt maar zo. Die ene cm valt in elk geval doorgaans niet zo op :D
pi_147539013
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 december 2014 11:46 schreef Kyara het volgende:
Denk dat alles in totaal een uurtje in beslag heeft genomen. Grootste deel van de tijd en moeite zat in het verplaatsen van mega eettafel en het opruimen achteraf :D

Probleem met het miniboompje is dat daar van die hele kleine balletjes inzitten en J trekt die er uit en stopt ze in haar mond, en dat vind ik weer geen goed idee.

Lengteverschil lijkt maar zo. Die ene cm valt in elk geval doorgaans niet zo op :D
Ja, dat uurtje moet ook getimed he tussen alle andere dingen door. Maar klopt, veel tijd kost het niet.
Leuk gedaan in ieder geval!
Met een meidenkwartet
pi_147539072
Kyara O+
Ik zou het zo laten en hiervan de kaart maken.
Of misschien nog een extra foto met M erbij ;)
pi_147539561
Ik bedoel meer dat het soms meer werk lijkt dan het uiteindelijk is. Dat valt me ook altijd op met ramen lappen. Maar dat kom er dan ook niet van :+

En ik vind fotograferen ook gewoon leuk dus dat doe je dan ook sneller.
pi_147539605
Fotograferen O+
pi_147541480
-O- balen loj dat je opnieuw moet wennen aan gebroken nachten.. gaat het in combi met js wel goed?

Kyara O+ wat een leuke foto's, hier staat sinds gister de boom, kaylee kan er niet aankomen. Maar naar jezelf in de kerstballen zwaaiennis wel een hit!

Madame ligt alweer bijna 2 uur te slapen. Maargoed we zaten ook al om 6 uur op de bank
pi_147543493
Hier staat de boom ook O+. Shandaly, volgens mij zei jij dat laatst, dat je dan zo'n plaatje in je hoofd hebt en dat het dan net anders uitpakt? Nou, dat was hier ook...

Ellie vol belangstelling, ML doet de lampjes erin. Ellie pakt zakje kerst'ballen' (pluche ed speciaal voor haar) en ML tilt haar op. Ik pak wat ontroerd m'n telefoon en ga gilmen, want Ellie's eerste bewuste kerstoomversiering met papa enzo O+. Ik film, zegt ML doodleuk: "Je ruikt naar poep".

Dag zoete kerstsfeer! _O-
pi_147543942
Cwen :'( :D

Kerstboom O+ Hij staat! Onderin plastic ballen, bovenin de antieke die vroeger bij mijn ouders in de boom hingen (glas, dus buiten J. bereik)...

Ik ben vanochtend spontaan met J. gaan zwemmen. Vriend van ons stuurde een berichtje of een van ons zin had om mee te gaan. Ik was dus met vriend + zijn 2 kinderen en J. in het zwembad. En dan zie je de mensen kijken. Die 2 andere kindjes lijken niet op haar. En dat andere jochie niet op hem. En die jongetjes zijn even oud. Zou het een tweeling zijn :? Maar dat kan haast niet...

Nee mensen, zijn vriendin is lekker thuis, mijn vriend is lekker thuis, en wij nemen de kids mee naar het zwembad _O- Trouwens wel een tof zwembad, bij vakantiepark de Beekse Bergen. Vrij klein, maar groot baby/peuterbad met 4 glijbanen (en een krokodil in het water!), niet te duur, en superrustig.
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:16:54 #89
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147552326
Whehehe MM ik zou ook zo iemand zijn :D :') Leuk he, als je weet dat t allemaal helemaal niet zo spannend is :')

Ik heb net E samen met mn vriend naar bed gebracht, zonder bv, en daarna hebben we een halfuur naar gemopper en gejammer geluisterd :{
Dit was het einde van de bv voor het slapengaan denk ik....
pi_147552442
Cwen :D Leuk filmpje voor later dus :D

Zwembad klinkt leuk MM en mensen kunnen dan ook zo lekker raden he :D

Waarom geen bv meer voor het slapen LB?
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:23:57 #91
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147552606
Nou ze kan nu door iedereen naar bed gebracht worden zonder drama, behalve door mij :{ want dan wil ze drinken en bij mij blijven. En als ze dan gewoon in slaap valt, geen probleem! Maar het is nu alweer zo lang alleen maar gekloot.....

Ik trek het niet om het elke avond eerst tot een tranendal te laten komen, en dan nog eens een halfuur doodstil te moeten zitten met een zwaar kind op mijn arm.

Dus andere aanpak.
pi_147552637
Cwen, :D

MM, leuk dat jullie gezwommen hebben

Hier een hele gezellige middag. Met mijn zus en Riley hebben we de hond uitgelaten. Was erg gezellig. O+
pi_147552660
Nee snap ik, maar met voeden is het dus nog erger dan zonder. -O-
pi_147552699
Ahhh oke. Niet zo fijn en moeilijk ook. :*
pi_147552703
Moeilijk LB, maar heel begrijpelijk dat het je teveel is. hopelijk gaat het snel makkelijker :*
Sarcasme. Herken het.
pi_147554154
Ik word gek van mijn gehoest -O-
Is de winter al afgelopen :+
pi_147554354
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 22:01 schreef Omentielvo het volgende:
Ik word gek van mijn gehoest -O-
Is de winter al afgelopen :+
Ja, zo'n 9 maanden geleden.
pi_147554412
_O- _O- _O- _O- :@
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_147554466
Ik wist dat die opmerking kon, want nog geen winter. En dan niet verbeteren mijn post :@

Maar goed. Voel me gewoon beroerd door dat stomme gehoest. Nu maar slapen.
  zaterdag 13 december 2014 @ 22:15:54 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147554629
Slaap lekker Omen! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')