Meen je dit? Hier is het heel luxe om dezelfde dag nog terecht te kunnen hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:16 schreef hilliebillie het volgende:
Volgens mij heeft Eline een schimmel infectie.. Al een paar dagen hele donkerrode luieruitslag die niet minder wordt met sudo of zinkzalf. En ze heeft er ook jeuk aan. Kan vanmiddag gelukkig nog even naar de huisarts (ti's er druk volgens mij alleen vanmiddag nog een plekje en had toch echt heel vroeg gebeld.. Wel vervelend dat ik dan opt werk moeilijk moet doen, vanmorgen was ik gewoon thuis mja)
Ze zat er straks zo aan te dabben dat ze gewoon omviel. Hoop dat de huisarts er iets voor heeft.
Neu. Bijwerkingen moeten besproken worden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:06 schreef LadyBlack het volgende:
Agos danic, laat die spiegel dan maar lekker zitten johLijkt me zo al naar genoeg...
Moet je echt naar de huisarts toe? Kan er niet over de telefoon een receptje voor iets anders naar de apotheek gestuurd worden?
ja, meestal kan ik als ik om 8 uur bel voor 10 uur nog terecht.. Heb ook de luxe dat ik altijd aan de beurt ben op het tijdstip van afspraak, bij de andere huisartsen is dat niet die lopen minimaal 15 min uit.. Heeeel hard afkloppen trouwens.. Zul je zien dat het vandaag wel uit loopt als ik dus al geen tijd heb..quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Meen je dit? Hier is het heel luxe om dezelfde dag nog terecht te kunnen hoor
Van die mensen die denken dat er buiten de stadsgrenzen van Amsterdam ook leven isquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:03 schreef Limone het volgende:
Deze mensen vinden Rotterdam ook allemaal Randstad, hè L-E?
Gefeliciteerd!!!!!quote:
Dat!quote:
Lief <3quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:55 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara, hoe is de rest van de dag gegaan? Beetje bijgekomen? Of ben je nog steeds een beetje een labiele mama
Je hebt dmquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:45 schreef danic het volgende:
Maar wat ga je DOEN dan?
Vertel nou es wat meer mens! Snap dan dat ik vermaak nodig heb en retenieuwsgierig ben
Doe eens, ben benieuwd naar het eindresultaat danquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:59 schreef Omentielvo het volgende:
Nu wil ik ook zulke foto's maken. Dus even kind wakker maken
Leuke foto's!!quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:06 schreef Kyara het volgende:
Ik heb al een beetje spijt dat ik ze een oud cheapy klunstboompje heb gegeven voor de foto want nu willen ze steeds met de kerstboom spelen![]()
Echt boom staat nog niet (lampjes kwijt) dus ben benieuwd of ze daar ook mee willen spelen straks
Ja, dat uurtje moet ook getimed he tussen alle andere dingen door. Maar klopt, veel tijd kost het niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:46 schreef Kyara het volgende:
Denk dat alles in totaal een uurtje in beslag heeft genomen. Grootste deel van de tijd en moeite zat in het verplaatsen van mega eettafel en het opruimen achteraf
Probleem met het miniboompje is dat daar van die hele kleine balletjes inzitten en J trekt die er uit en stopt ze in haar mond, en dat vind ik weer geen goed idee.
Lengteverschil lijkt maar zo. Die ene cm valt in elk geval doorgaans niet zo op
Ja, zo'n 9 maanden geleden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:01 schreef Omentielvo het volgende:
Ik word gek van mijn gehoest![]()
Is de winter al afgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |