Niks mis met goed vlees, maar vlees is still vleesquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Argentijnse keuken![]()
Lekker vlees is dat manHad ooit zo'n heerlijk stuk mals vlees, boh goddelijk.
Mensen die haten op goed vlees
Een gemiddelde churrasco is hier ook 300 g.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik haat niet op goed vlees hoor. Maar daar is dat dat kankerverwekkende bbqvlees.
En dan meteen ook hele hompen![]()
Af en toe een lekker biefstukje is niks mis mee, maar wel in normale porties. en niet elke dag zoals hun dat eten
Ragout is dan ook tering smerig jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou dat alleen met witte rijst en ragout (! ) kreeg ik vroeger wel vaak en dat het heel vies was.
Maar mijn broer kan wel goed koken met pittige gerechten dan erbij, maar dan vind ik die rijst er nog steeds een waardeloze toevoeging. Het voegt niets toe. Rijst is de Wout Brama van het eten, je hebt er niks aan.
Geen idee hoe zij dat elke dag eten, maar ik hou wel van lekker veel vleesquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik haat niet op goed vlees hoor. Maar daar is dat dat kankerverwekkende bbqvlees.
En dan meteen ook hele hompen![]()
Af en toe een lekker biefstukje is niks mis mee, maar wel in normale porties. en niet elke dag zoals hun dat eten
Lepelsquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
rijst met vork en mes?
Vork en lepel.
Ooh ik wil best sushi eten hoor, hou wel van vis.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je grenzen niet verlegen![]()
Geen sushi lusten
Geen fugu willen eten
quote:
quote:
Dat is niet zo natuurlijk. Elk vlees is anders. En ik eet liever mijn biefstuk in een groot stuk en dan met saus erbij en champignons dan dat het in kleine stukjes word gesneden en bij de teryaki gaat. Met de kansloze rijst erbijquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met goed vlees, maar vlees is still vleesmaakt niet uit hoeveel chimichurri je er op mikt
Was altijd wel lekker in van die pasteitjes. En in kroketten natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ragout is dan ook tering smerig ja
Haten op Teriyakiquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet zo natuurlijk. Elk vlees is anders. En ik eet liever mijn biefstuk in een groot stuk en dan met saus erbij en champignons dan dat het in kleine stukjes word gesneden en bij de teryaki gaat. Met de kansloze rijst erbij
Kansloos voedsel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haten op Teriyaki___________________________________________________
I can`t even..
Nu ben ik er van overtuigd dat het aan je moeders kookkunsten ligt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn moeder maakte ook wel eens prutje met kip, banaan en appel gebakkenEn dan droge plakkerige witte rijst. Totaal niet pittig ook.
Godverdomme wat was dat smerige meuk zeg.
Ga een keer in een goed restaurant lièvre a la royale eten, kost je een paar centen maar godverdomme lekkerquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou dat best willen proeven.
Net als dat ik nog steeds konijn wil eten. Vraag telkens aan mijn moeder of ze dat deze kerst wilt maken, maar zij willen geen schattige konijntjes opeten ofzo
quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan droge plakkerige witte rijst
Sushi is Aziatische keukenquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik wil best sushi eten hoor, hou wel van vis.
Ik zou er best moeite mee hebben om konijn te eten denk ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga een keer in een goed restaurant lièvre a la royale eten, kost je een paar centen maar godverdomme lekker![]()
Maar volgens mij ben jij best wel zo elitair dat je dan weer haat op ketens als Sumo of niet?quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sushi is Aziatische keuken
Mijn moeder kookte de andijvie altijd te ver door. Werd helemaal slappe troep en het was niksquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ben ik er van overtuigd dat het aan je moeders kookkunsten ligt.
Als je het woord prutje al gebruikt![]()
Dan moet ik gelijk aan die doorgekookte bloemkool denken
Ja dat doe ik later wel als ik veel geld heb.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga een keer in een goed restaurant lièvre a la royale eten, kost je een paar centen maar godverdomme lekker![]()
Haha jezus christusquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn moeder kookte de andijvie altijd te ver door. Werd helemaal slappe troep en het was niks
Maar mijn moeder vind koken ook gewoon helemaal niet leuk en ziet het meer als een moetje dan omdat ze iets lekkers wilt maken. En mijn vader die vraagt juist om smakeloze troep. Zijn favoriete gerecht is droge aardappelen geprakt met droge rijst, teug mosterd en boterjus erop en prakken. En dan nog wat slappe kabeljauw erbij
Tuurlijk heb je goed en slecht vlees, maar een stuk vlees is aan het eind van de dag nog steeds een stuk vlees, niks speciaals.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet zo natuurlijk. Elk vlees is anders. En ik eet liever mijn biefstuk in een groot stuk en dan met saus erbij en champignons dan dat het in kleine stukjes word gesneden en bij de teryaki gaat. Met de kansloze rijst erbij
Ik moet het toch proberen voor ik er mijn mening over geef hèquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sushi is Aziatische keuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |