Jij zou overleefd hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Kerst en oud en nieuw vieren op tropische plekken altijd +1.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is nog geen 4 uur vliegen vanaf hier
Ik weet. Toen ik 5 weken in Azie zat heb ik ook nog even overwogen om een weekje naar Australie te gaanquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is nog geen 4 uur vliegen vanaf hier
Tjoektjoekman.quote:
Tijd om surflessen te nemen dusquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weet ik maar ik ga volgende week naar Bali. Vier kerst en oud&nieuw tijdens mijn vakantie in Indonesië
gadverdammequote:Op vrijdag 12 december 2014 04:01 schreef Monopoly het volgende:
6 boterhammen met shoarma en knoflooksaus naar binnen getrapt
Kerst zonder sneeuw -2quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kerst en oud en nieuw vieren op tropische plekken altijd +1.
Jaloers.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:01 schreef Monopoly het volgende:
Late dienst!quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet jij niet morgen heel vroeg treinen door Groningen heen sturen?
Wow, lang niet meer op.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vanavond nam ik er genoegen mee. Morgen gewoon weer aardappels groente en vlees.
Had boterhammen vervangen door broodjes en je had een "quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:01 schreef Monopoly het volgende:
Shoarma kun je toch overal ter wereld maken?quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jaloers.
Shoarma was een van onze hoogtepunten op de Nederlandreis.
Als je het 1 keer in de 2 weken eet ofzo wel jaquote:
Dat is in het Caribisch gebied veel te koop maar blief ik niet.quote:
Morgen vrij dusquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Late dienst!
Slag Leeuwarden, Delfzijl, Leeuwarden en Roodeschool. van 18.00 tot 02.00. Prima dienstje.
Weetje, die broodjes pita bij de voorverpakte afbakbroodjes enzo... Ze zijn wel lekker en het hoort wel bij shoarma. Maar ze zijn zo verrekte lastig open te krijgen. Ze scheuren altijd. Flikker je ze in de oven dan is de onderkant vaak zwart en bovenkant 'rauw'. In de magnetron wordt het slappe hap.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had boterhammen vervangen door broodjes en je had een "" van mij gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |