Spoken bestaan niet beste song EVER.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Taalliedjes waren altijd tof![]()
En dat ene plaatsje in Wales met die kutnaam
alleen de minderwaardige als besnijdenis en ritueel slachtenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als dat tradities zijn moeten tradities dood
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Spoken bestaan niet beste song EVER.
Zwarte piet is ook minderwaardige traditiequote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alleen de minderwaardige als besnijdenis en ritueel slachten
Eén ding hebben jullie gemeen en dat is dat jullie altijd dronken zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef Elan het volgende:
Johannes volgens Manie moet ik bij jou klagen.
Wie?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, lerares Engels he, dus bij literatuur gaat ze helemaal los.
En op vakantie de DVD van Jane Eyre minstens 10 keer bekijken.
En omdat ze een vuige teringhoer was.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mandy was irritant door de pukkel op haar gezicht.
Hou je rustig, rustig rustig, hou je rustig, kalm en stil. Was echt een topsongquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Spoken bestaan niet beste song EVER.
Sarcasme kon je als mod al niet herkennen als user faal je zo mogelijk net nog iets meer.quote:
En gewoon religie in zijn algemeenheid.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alleen de minderwaardige als besnijdenis en ritueel slachten
onschuldig kinderfeestquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zwarte piet is ook minderwaardige traditie
Voorspelbare comeback.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Sarcasme kon je als mod al niet herkennen als user faal je zo mogelijk net nog iets meer.
Puike prestatie
Insomnia_ en ik vinden het getuigen van geen enkel historisch en literair besef dat je Jane Eyre niet kent.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie?
[..]
En omdat ze een vuige teringhoer was.
[..]
Hou je rustig, rustig rustig, hou je rustig, kalm en stil. Was echt een topsong
Nu al zin in uitwedstrijd ESFquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, gaan we het songfestival winnen?
zeg het maar
Ik val niet op mannen, dus ik heb daar geen verstand van.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
zeg het maar
slecht nummer, ik voorspel een flopshowquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
zeg het maar
Nooit meer kampioen, Nederland wordt nooit meer kampioenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
slecht nummer, ik voorspel een flopshow
Dat je een enorme kutmod was klapharkquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je voorspelbaar bent?
Nou inderdaad.
Ik ben donkerblond mattiequote:Op vrijdag 12 december 2014 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom je zuid Amerika. Chicks diggen blond
Heb vandaag al hilarische grap gemaakt, iedereen sloeg zich op de dijen van het lachen.quote:
Als jij dat bruin wil noemen vind ik dat primaquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook wel bekend als bruin haar.
Wat vinden ze van softe jongens zonder opskeer?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom je zuid Amerika. Chicks diggen blond
Ik wil dat graag, want dan hebben we dezelfde haarkleurquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als jij dat bruin wil noemen vind ik dat prima
Ohjaquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil dat graag, want dan hebben we dezelfde haarkleur![]()
Soy de Holanda. Meer heb je niet nodigquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vinden ze van softe jongens zonder opskeer?
Of Soy amigo de Paxjequote:Op vrijdag 12 december 2014 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Soy de Holanda. Meer heb je niet nodig
Laat Karina.gif zien (die mensen snappen vast niet dat dat een shot van het publiek is) en zeg dat je hebt samengewerkt met een bekende Nederlandse actrice.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeg dat ik model/acteur ben een laat beelden van kooijemans zien
Oke nu hoy ik echt op
Een selfie van jou met couscous in je mond? xdquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zal even een pikante selfie naar je DMen
Nou nou nou gaat waar ver dat je haar kim Holland noemtquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat Karina.gif zien (die mensen snappen vast niet dat dat een shot van het publiek is) en zeg dat je hebt samengewerkt met een bekende Nederlandse actrice.
zoietsquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een selfie van jou met couscous in je mond? xd
De nieuwe Linda de Mol! (de oude Linda de Mol)quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou nou nou gaat waar ver dat je haar kim Holland noemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |