Zoals welke dan? Was fucking simpel man dat spelletjequote:Op vrijdag 12 december 2014 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Totaal niet. Sommige waren echt niet te doen.
1 januari hahahaquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
welke dag begint dat precies?
Ik durfde mijn moeder niet te klappen #schijtluisquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook niet maar je weet hoe die dingen gaan in de hood he
#streetwise
Vandaar dat je zo'n softie bentquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mocht destijds geen gewelddadige computerspelletjes spelen #hardeleef
Ik heb altijd een bloedhekel gehad aan missies die binnen een bepaalde tijd moesten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben in Liberty City ook nooit ver gekomen met missies, een of andere missie met een hijskraan Ofzokreeg het gewoon niet voor elkaar
Mocht je ook geen Shin Chan kijken?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mocht destijds geen gewelddadige computerspelletjes spelen #hardeleef
Shin Chanquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mocht je ook geen Shin Chan kijken?
Nooit CoD gespeeld, maar dat lijkt me sowieso al kut.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan die vliegveld-missie in CoD. Die vond ik wel best heftig hoor
Alles valt te verklaren vanuit de jeugd Mortie.quote:
niet nukes halen in multiplayerquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit CoD gespeeld, maar dat lijkt me sowieso al kut.
First person![]()
![]()
Tijdmissies dus.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoals welke dan? Was fucking simpel man dat spelletje
Neequote:Op vrijdag 12 december 2014 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles valt te verklaren vanuit de jeugd Mortie.
Waarschijnlijk had jij een ouwe zus met thigh gap en bikinibridge enzo.
En dan eerst 15 minuten met de auto rijden om een of andere trieste hoer van een dochter vsn een of andere drugsbaas op te pikken aan de andere kant van de stadquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een bloedhekel gehad aan missies die binnen een bepaalde tijd moesten.
Met GTA is het ook kut dat als je de missie niet haalt dat je hem helemaal opnieuw mag doen en niet mag starten vanaf een bepaald checkpoint
Ik weet geen eens wat een nukes is, moet je nagaan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet nukes halen in multiplayer
Ik zet het in mijn agenda!quote:
Dat mocht nog net.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mocht je ook geen Shin Chan kijken?
En dan de hele tijd hetzelfde gesprek aanhoren als je hem een paar keer niet haaldequote:Op vrijdag 12 december 2014 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan eerst 15 minuten met de auto rijden om een of andere trieste hoer van een dochter vsn een of andere drugsbaas op te pikken aan de andere kant van de stad
Ik moet dan Wie is de Mol kijken met Amaranthaquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee
Kom je met nieuwjaar santiago?
Meer heftig qua inhoud bedoel ik. Niet dat hij moeilijk wasquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit CoD gespeeld, maar dat lijkt me sowieso al kut.
First person![]()
![]()
Wil je gewone tomaten of van die kleintjes?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat de tomaatjes maar komen![]()
Waarom zou je dat niet mogen kijken? Waren je ouders bang dat je thuis een boem ging maken?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat mocht nog net.
Bassie en Adriaan mocht ik eigenlijk niet kijken (heb het stiekem toch gedaan) #livingontheedge
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer heftig qua inhoud bedoel ik. Niet dat hij moeilijk wasken je die missie niet? Was veel commotie over in het nieuws
Speel je op de pc dan met je toetsenbord? Bij Farcry moet je zelf locken op je tegenstanders bij GTA lockt die automatisch zo makkelijk allemaalquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijdmissies dus.
En dat je meerdere dingen tegelijk moest doen. Schieten vanuit een auto en dat je niet goed kan richten.
Ik weet wie mijn vrienden niet zijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet dan Wie is de Mol kijken met Amarantha
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet dan Wie is de Mol kijken met Amarantha
Zoek maar op Jewtubequote:
Kleintjes.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je gewone tomaten of van die kleintjes?
Demen Bulbul?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet wie mijn vrienden niet zijn
Mijn moeder vond dat Bassie en Adriaan gelijk stond aan de algehele verdomming van de televsie en daar mocht ik niet aan worden blootgesteld.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet mogen kijken? Waren je ouders bang dat je thuis een boem ging maken?
Die missies speelde ik nog op de PS2 jaren terug hèquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Speel je op de pc dan met je toetsenbord? Bij Farcry moet je zelf locken op je tegenstanders bij GTA lockt die automatisch zo makkelijk allemaal
Gelijk had ze. Dat was zo achterlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn moeder vond dat Bassie en Adriaan gelijk stond aan de algehele verdomming van de televsie en daar mocht ik niet aan worden blootgesteld.
Is Godverdomme traditie net als zwarte pietquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
bassie en adriaan zou je je kinderen sowieso niet moeten aandoen om later in het leven laag niveau te voorkomen
Haten op Bassie en Adriaanquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
bassie en adriaan zou je je kinderen sowieso niet moeten aandoen om later in het leven laag niveau te voorkomen
Als kind leerde je daar heel veel dingen van hoor. En het was altijd vermakelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn moeder vond dat Bassie en Adriaan gelijk stond aan de algehele verdomming van de televsie en daar mocht ik niet aan worden blootgesteld.
Volgens mij zouden mijn moeder en jij goed overweg kunnen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelijk had ze. Dat was zo achterlijk.
Ja als dat tradities zijn moeten tradities doodquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is Godverdomme traditie net als zwarte piet
Adriaan heeft maar in één serie de slechterik gespeeld.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
een dikke clown en labiele acrobaat kijken die ook de slechterik spelen
Busu is Japans voor gedrocht xdquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als kind leerde je daar heel veel dingen van hoor. En het was altijd vermakelijk.
En ze houd ook van Engelse literatuur toch.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zouden mijn moeder en jij goed overweg kunnen.
Allebei christelijk, allebei Engeland fans.
Haat jij ook al Bassie en Adriaan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als dat tradities zijn moeten tradities dood
Taalliedjes waren altijd tofquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Busu is Japans voor gedrocht xd
Ja, lerares Engels he, dus bij literatuur gaat ze helemaal los.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ze houd ook van Engelse literatuur toch.
Ik denk dat ik binnenkort een keer thee kom drinken
Mandy was irritant door de pukkel op haar gezicht.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn ouders hebben me nooit verboden om iets te kijken op TV. Ze vonden alleen sommige programma's irritant door die krijsende stemmen (zoals Mandy in Totally Spies)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |