Ooh daar zit ik zeker op te wachten ja. Heerlijk lijkt me dat om weer GTA te no-lifenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral GTA V gewoongewoon nu al zoveel shit van gezien dat ik het eindelijk een keer zelf wil spelen
Story ben ik dan weer zo op uitgekekenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die heb ik nog wel gespeeld de story maar was best kort
oh ik nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Story ben ik dan weer zo op uitgekekenkan echt uren in zo'n wereld rondtoeren zonder me aan Story te houden
nee jij moet je bek houdenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:01 schreef Elan het volgende:
Nooit Haxball gedaan met die Mani hij moet zijn bek houden
Nou nou nou nouquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:01 schreef Elan het volgende:
Nooit Haxball gedaan met die Mani hij moet zijn bek houden
Hebben jullie ook wel eens geprobeerd om volgens de regels te rijden in GTA?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Story ben ik dan weer zo op uitgekekenkan echt uren in zo'n wereld rondtoeren zonder me aan Story te houden
Ik vond je ook erg goed.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vond t wel lachen net
ik scoorde in ons eigen doelhoe goed ben ik dan?
Elke keer weer mensen aanvallen op straat of in een tank rondrijdenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh ik niet
heb dat vrij snel gezien
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben jullie ook wel eens geprobeerd om volgens de regels te rijden in GTA?
Jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waarom zou je dat doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij speelt als SimbaWoef, waarschijnlijk heb je wel met hem gespeeld.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
ja wtf zijn dit voor gore aantijgingen zeg
nee daar is mijn concentratie echt te klein voorquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond je ook erg goed.
Gewoon om te kijken of het luktquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja![]()
En oversteken als het licht op groen staat
Misschien kan hij niet tegen zijn verlies?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt.
Paxcon denkt er niet zo over denk ik. Hij is nogal mad.
Ik ben nooit eigenaar geweest van een GTA spel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nooit GTA uitgespeeld trouwens. Sommige missies lukte gewoon nooit en dan ging ik maar gewoon alleen maar kloten in de stad.
Overige verkeer heeft sowieso ook schijt aan de regels toch zie soms echt botsingen dat ik denkquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon om te kijken of het lukt
Meestal na een minuut ben ik het al zat en rij ik weer vol gas over de stoep.
Toch vind ik het nog steeds erg ongeloofwaardig dat je geen kinderen en dieren zietquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon om te kijken of het lukt
Meestal na een minuut ben ik het al zat en rij ik weer vol gas over de stoep.
Ik ga daar maar vanuit.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan hij niet tegen zijn verlies?
Je hebt nu geen jeugd gehadquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben nooit eigenaar geweest van een GTA spel.
Ben ik nu cool?
Eens. Al heb ik V nog niet gespeeld.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt nu geen jeugd gehad
[..]
Eens. Al heb ik V nog niet gespeeld.
Die dikke gast die in de buurt bij die CJ woonde was echt een baas trouwens. Met een zo'n missie dat je naar de McDrive ging
Ooh uiteindelijk verneukte ik het meestal toch al door cheats en reden er alleen nog maar agressieve clowns in golfkarretjes op straatquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Overige verkeer heeft sowieso ook schijt aan de regels toch zie soms echt botsingen dat ik denk
Uh ok
Kinderen snap ik opzich wel, toch beetje creepy als je kinderen doormidden hengst met een kettingzaag.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch vind ik het nog steeds erg ongeloofwaardig dat je geen kinderen en dieren ziet
In GTA 5 nu wel dieren maar kan je xe niet vermoorden, niet dat ik dat zou willenmaar is toch wel stuk minder realistisch
Een vriendje had het wel, die was helemaal de bink.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt nu geen jeugd gehad
[..]
Eens. Al heb ik V nog niet gespeeld.
Die dikke gast die in de buurt bij die CJ woonde was echt een baas trouwens. Met een zo'n missie dat je naar de McDrive ging
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
All you had to do, was follow the Damn train CJ
Het is net zo creepy om een bejaarden doormidden te zagenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh uiteindelijk verneukte ik het meestal toch al door cheats en reden er alleen nog maar agressieve clowns in golfkarretjes op straat
[..]
Kinderen snap ik opzich wel, toch beetje creepy als je kinderen doormidden hengst met een kettingzaag.
Dieren zou moeten kunnen, is in AC ook.
Ooh wat waren sommige missies ook kut zegquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
All you had to do, was follow the Damn train CJ
Zo absurd eenvoudig waren die missiesquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh wat waren sommige missies ook kut zeg
Leidt de aandacht weer af van een fantastische fotoshop van mij.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:07 schreef Etsu het volgende:
Elan is weer dom aan t doen in dat topic
1 en 2 waren dat, die waren echt briljant. Mijn neef had die toen, speelde ik altijd daar#nostalgiequote:Op vrijdag 12 december 2014 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een vriendje had het wel, die was helemaal de bink.
Zo'n GTA dat je er van boven af naar keek.
Die speelde mijn broer nog in de beginjaren van de PC. Was altijd wel grappigquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een vriendje had het wel, die was helemaal de bink.
Zo'n GTA dat je er van boven af naar keek.
Dat is het toch minder als bij allemaal kleine kinderen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is net zo creepy om een bejaarden doormidden te zagen
Ik bedoelde WIDMquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat de tomaatjes maar komen![]()
Totaal niet. Sommige waren echt niet te doen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo absurd eenvoudig waren die missies
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht aan de enorme fissa bij Etsu thuis, maar ik snap nu wat je prioriteit heeft
Ik ben in Liberty City ook nooit ver gekomen met missies, een of andere missie met een hijskraan Ofzoquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh wat waren sommige missies ook kut zeg
Ik mocht destijds geen gewelddadige computerspelletjes spelen #hardeleefquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 en 2 waren dat, die waren echt briljant. Mijn neef had die toen, speelde ik altijd daar#nostalgie
Nu moet ik denken aan die vliegveld-missie in CoD. Die vond ik wel best heftig hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die speelde mijn broer nog in de beginjaren van de PC. Was altijd wel grappig
[..]
Dat is het toch minder als bij allemaal kleine kinderen.
Maar die mogen er best in gegooid worden hoor. Dat je ook op zijn Amerikaans een school moet uitmoorden als missie
ik ook niet maar je weet hoe die dingen gaan in de hood hequote:Op vrijdag 12 december 2014 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mocht destijds geen gewelddadige computerspelletjes spelen #hardeleef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |