Haha Wijnaldum was zeker ook omgekocht.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV heeft betere keepers tegen die niet omgekocht zijn
Jaquote:Op donderdag 11 december 2014 21:24 schreef DenXD het volgende:
[..]
Haha Wijnaldum was zeker ook omgekocht.
Klopt.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:24 schreef Brammess het volgende:
"Joden lopen altijd weg"
Wat een triest zooitje
Belgische joden.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:24 schreef Brammess het volgende:
"Joden lopen altijd weg"
Wat een triest zooitje
Ik krijg bijna de neiging om een slechte holocaust grap te makenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:24 schreef Brammess het volgende:
"Joden lopen altijd weg"
Wat een triest zooitje
probeer isquote:Op donderdag 11 december 2014 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik krijg bijna de neiging om een slechte holocaust grap te maken
Vertel.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik krijg bijna de neiging om een slechte holocaust grap te maken
Wel een goede lijnkeeper, maar hij doet idd wel 's gekke dingen.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kawashima is echt slecht... Echt ontzettend slecht
Alleen blanken kunnen keepen.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel een goede lijnkeeper, maar hij doet idd wel 's gekke dingen.
quote:
En Marsman dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:26 schreef Muto het volgende:
Zelfs Edwin Mulder is beter dan die Kawasika
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dida viel ook wel meequote:Op donderdag 11 december 2014 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Milan had een paar jaar geleden wel een goede keeper
Beetje te goed. Ik kreeg altijd een hekel aan die vent.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Milan had een paar jaar geleden wel een goede keeper
Neequote:Op donderdag 11 december 2014 21:27 schreef Seam het volgende:
Waar ligt de grens van dit Feyenoord? Zijn ze serieus kandidaat om de EL te winnen denken jullie?
Jodenkoek stikken gasrekening?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:28 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
[..]
Hoe is Adolf Hitler overleden?
Gaan er meteen de volgende ronde uit denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:27 schreef Seam het volgende:
Waar ligt de grens van dit Feyenoord? Zijn ze serieus kandidaat om de EL te winnen denken jullie?
Zou een schande zijn van Rutten als het hem niet lukt inderdaad.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:27 schreef Seam het volgende:
Jaquote:Op donderdag 11 december 2014 21:27 schreef Seam het volgende:
Zelfmoord.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:28 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
[..]
Verslikt in een jodenkoek toen hij de gasrekening zagquote:Op donderdag 11 december 2014 21:28 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
[..]
Hangt van de loting afquote:Op donderdag 11 december 2014 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan er meteen de volgende ronde uit denk ik.
Spuit 11quote:
Was dat deze kerel?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beetje te goed. Ik kreeg altijd een hekel aan die vent.
Nooit overleden, Argentinië etc.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:27 schreef Seam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |