Volgens mij is dat ideaalbeeld vooral ontstaan door zoetsappige Amerikaanse films en series, waarin het toevallig altijd begint te sneeuwen op kerstavond.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:55 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Precies witte kerst is echt een media hype, ik kan me nauwelijks herinneren dat het echt koud was met kerst of oud en nieuw vroeger.
Wat is daar zo leuk aan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:48 schreef Elan het volgende:
Opvallend zijn ook de zeer hoge nachttemperaturen die liggen voor de regio Rijnmond komende nachten liefst 10 graden boven het landelijk gemiddelde
Als jij voor mij een biertje mee kan nemen welke ik nog niet Untappd hebquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:28 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Koop mij ticket dan, gaan we bierdrinken in de heuvels!
quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Als jij voor mij een biertje mee kan nemen welke ik nog niet Untappd heb
Die staat er inderdaad nog niet inquote:
Nog altijd beter 10 graden dan 0 graden.quote:
Omdat het bijzonder is. En niet verrot om naar huis te gaan savondsquote:
En omdat ik mijn cv alweer een week niet heb hoeven aandoen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat het bijzonder is. En niet verrot om naar huis te gaan savonds
dan komen er een paar mooie dagen aan voor je.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En omdat ik mijn cv alweer een week niet heb hoeven aandoen.
Temperaturen in de plus zijn altijd maar dan ook altijd >
Gaat de winter los in januari?quote:Op woensdag 17 december 2014 08:43 schreef aloa het volgende:
[..]
dan komen er een paar mooie dagen aan voor je.
[ afbeelding ]
Oooh, wat heb ik het toen koud gehad.quote:
Ik was de ochtend erna gaan hardlopen. Zes lagen kleding over elkaar heen en het was wel tricky want je werd nooit echt warm.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oooh, wat heb ik het toen koud gehad.
Ik was net verhuist naar een kamer waar een miniverwarming zat die 2 buitenmuren en nog 2 muren naar onverwarmde vertrekken probeerde warm te krijgen. Nope.
Dat je wolkjes ademt en ijskristallen op je ramen zitten. Niet cool.
Nee, begrijp ik. Het is toen best een tijdje flink koud geweest, toch? In mijn herinnering iig wel.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:39 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik was de ochtend erna gaan hardlopen. Zes lagen kleding over elkaar heen en het was wel tricky want je werd nooit echt warm.
Je had toen ook tot ergens juni die gure wind uit NO.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, begrijp ik. Het is toen best een tijdje flink koud geweest, toch? In mijn herinnering iig wel.
Was dat niet een jaar later?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:27 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Je had toen ook tot ergens juni die gure wind uit NO.
ohja.. shitquote:
Lul niet manquote:Op woensdag 17 december 2014 11:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ohja.. shitdat was koud
![]()
kopje heet water leeggooien in de luchtdat werd gelijk sneeuw
Lijkt mij sterk. Wel mooi dat het toen een witte wereld was en kraakhelder plus geen zuchtje wind.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ohja.. shitdat was koud
![]()
kopje heet water leeggooien in de luchtdat werd gelijk sneeuw
Maar niet mooier dan vandaag. Grauw en grijs met regen is zoveel beter. Als de temperatuur maar boven 0 is.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:41 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk. Wel mooi dat het toen een witte wereld was en kraakhelder plus geen zuchtje wind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |