eentje gezienquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:21 schreef Rabieluh het volgende:
Vallende sterren
http://nos.nl/artikel/200(...)allende-sterren.html
Rond half 12 even staan kijken, binnen een kwartier 20 vallende sterren gezien.quote:Op zondag 14 december 2014 01:16 schreef marcel-o het volgende:
[..]
eentje gezien
Maar was te laat denk k.
Las dat t beste was tussen 10 en 12?
Morgen nog s checke
En vooral geen sneeuwprut en ijzel en dat soort fratsen...quote:Op zondag 14 december 2014 00:03 schreef pietkanarie het volgende:
Voor dat winterscenario zou ik meteen tekenen. Wel het liefst met een paar herhalingen... dus een paar keer een sneeuwdag en daarna weer kraakheldere dagen.
Echt super grappig inderdaadquote:Op zondag 14 december 2014 10:53 schreef Dven het volgende:
Droomde vannacht over het weerbericht in Nederland tijdens kerst. Temperaturen tussen de 18 en 22 graden.
Ga ergens anders chagrijnen, zeikpijper.quote:
Van mij mag je droom uitkomen!quote:Op zondag 14 december 2014 10:53 schreef Dven het volgende:
Droomde vannacht over het weerbericht in Nederland tijdens kerst. Temperaturen tussen de 18 en 22 graden.
Barbecuen met je Kerstmuts opquote:Op zondag 14 december 2014 11:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Van mij mag je droom uitkomen!
quote:Op zondag 14 december 2014 10:53 schreef Dven het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2014 12:44 schreef marcel-o het volgende:
Nat en zacht weer op komst
Nou is t natuurlijk een fp sensatiebericht, maar srs.. Richting de 15 gr?![]()
Komt daar geen storm van?
Nee, dan moet het ook meteen goed inderdaad. Geen half werk.quote:Op zondag 14 december 2014 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En vooral geen sneeuwprut en ijzel en dat soort fratsen...
Gewoon 30cm paksneeuw en dan met the kids een grote boswandeling maken, de slee mee ...
Hmm ja lastig....quote:
Vitamine dquote:Op zondag 14 december 2014 14:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hmm ja lastig....
Als ik MOET kiezen, tussen stormachtig, regenachtig moeilijk weer maar dan wel met +10 graden
of
blauwe hemel, windstil, maar wel flink koud (overdag -3 ofzo en snachts -9)
Dan ga ik denk ik toch voor die laatste. Zon doet echt goed, zeker met deze korte dagen.
Heb net uit de wind even een halfuurtje in de zon gestaan en ik kreeg het zowaar er nog gewoon n beetje warm van. Plus, vitamine B = nodig!
Ruurlo is het heerlijkquote:Op zondag 14 december 2014 14:42 schreef dick_laurent het volgende:
Ohja D was het, my bad.
Nouja, de zonkracht is minimaal ja, maar misschien dan een placebo effect?
Ik voelde toch uit de wind net toen ik in de zon stond nog aardig wat straling, kreeg best een warm koppie ervan
Haha, met een BBQ op het strand in plaats van een gourmet thuisquote:Op zondag 14 december 2014 10:53 schreef Dven het volgende:
Ik kies ook zonder twijfel voor het laatste!!quote:Op zondag 14 december 2014 14:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hmm ja lastig....
Als ik MOET kiezen, tussen stormachtig, regenachtig moeilijk weer maar dan wel met +10 graden
of
blauwe hemel, windstil, maar wel flink koud (overdag -3 ofzo en snachts -9)
Dan ga ik denk ik toch voor die laatste. Zon doet echt goed, zeker met deze korte dagen.
Heb net uit de wind even een halfuurtje in de zon gestaan en ik kreeg het zowaar er nog gewoon n beetje warm van. Plus, vitamine B = nodig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |