Wees blij dat het geen vorstloze winter wasquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:00 schreef Basekid_NZ het volgende:
En de te warme temperaturen houden aan
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen vorstloze winter was
Jammer dat het geen vorstloze winter is. Ik heb liever gewoon temperaturen rond de 10 graden boven 0quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen vorstloze winter was
Ok.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:03 schreef WEST het volgende:
[..]
Jammer dat het geen vorstloze winter is. Ik heb liever gewoon temperaturen rond de 10 graden boven 0
bedankt voor de informatie.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:03 schreef WEST het volgende:
[..]
Jammer dat het geen vorstloze winter is. Ik heb liever gewoon temperaturen rond de 10 graden boven 0
Waarom was jij verbannenquote:Op zaterdag 13 december 2014 08:28 schreef Dven het volgende:
Geen ban meer en gelijk voor het eerst in een maand een volledig blauwe lucht
Had je een banquote:Op zaterdag 13 december 2014 08:28 schreef Dven het volgende:
Geen ban meer en gelijk voor het eerst in een maand een volledig blauwe lucht
Dan de pijlen maar richten op 2015.quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:49 schreef aloa het volgende:
Voorlopig geen winterweer in zicht. Een hardnekkige straalstroom zorgt tot op lange termijn voor onstuimig en nat weer!
Niet dat cfs serieus is te nemen, maar dat model laat winterweer zien begin januari. Maar ook niet standvastig!quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan de pijlen maar richten op 2015.
Ik noemde een zekere beheerder banny omdat hij al mijn vriendjes aan het bannen waar. Mocht gelijk een maand wieberenquote:Op zaterdag 13 december 2014 10:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom was jij verbannen
Welcome back! Je bent gemistquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik noemde een zekere beheerder banny omdat hij al mijn vriendjes aan het bannen waar. Mocht gelijk een maand wieberen
Een hoop gescheld gemist ja. Verdomme wat een pokkeweer was het hierquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welcome back! Je bent gemist
Arme hondquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Het was droog toen ik de hond ging uitlaten, nu zijn we beiden zeiknat
Hier laat de lange termijn temperaturen zien tussen de 8 en 13 graden. De dag voor kerst naar 0 met sneeuwquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:04 schreef aloa het volgende:
Kerst is nog te ver weg. Kan nog van alles gebeuren. De Kerststorm of het Azorenhoog laat zich zien..
[ afbeelding ]
Ik wil nog wel 1 dagje een 'sneeuw met hade wind' dagje hebben, dan lopend de booschappen halen, om dan weer een beetje verkleumd binnen te komen en genieten van een beker warme chocomel na een sneeuw wandeling, maar dan mag het de volgende maandag weer droog en koud zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Warmte vs sneeuwstorm... moeilijke keuze
Warmte is wat ik het liefste zie, maar een noordwester is de beste storm van allemaal
Kijk, dat wil ik hier ook hebben. Sneeuw met kerst.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier laat de lange termijn temperaturen zien tussen de 8 en 13 graden. De dag voor kerst naar 0 met sneeuw
Ideale winter-inval. Beginnen met een flinke sneeuwstoring en daarna de diepvries in met blauwe luchten en een lekker zonnetje. Heerlijk is dat!quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik wil nog wel 1 dagje een 'sneeuw met hade wind' dagje hebben, dan lopend de booschappen halen, om dan weer een beetje verkleumd binnen te komen en genieten van een beker warme chocomel na een sneeuw wandeling, maar dan mag het de volgende maandag weer droog en koud zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |