Ai, pijnlijk lijkt me.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:53 schreef MaLo het volgende:
Net een kort heftig hagelbuitje op mijn kop gehad. Er kwam werkelijk waar een hagelsteen in mijn oor.en dat doet zeer op je trommelvlies
Auquote:Op donderdag 11 december 2014 21:08 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ai, pijnlijk lijkt me.
Check deze meneer, mag blij zijn dat ie een helm droeg.
Geen hagelsteen,...maar toch..![]()
Heb je iets verkeerds gegeten?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:40 schreef Fred0w het volgende:
WC op volle toeren zou ook een goede TT geweest zijn.
Ik moet normaal drie minuten fietsen, mijn werk bevindt zich op 800 meter van mijn huis. Gelukkig heeft mijn vrouw me met de auto gebrachtquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet morgenochtend een fietsrit van 5 minuten ondernemen, hopelijk ga ik niet dood.
Sterkte met alles, hier een Arie voor succes.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet morgenochtend een fietsrit van 5 minuten ondernemen, hopelijk ga ik niet dood.
das een stevige lijn jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 08:38 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Er is een lijntje ontstaan, tussen 9.30-13 passeert de lijn NL.
Krachtigste windstoten bij passage van deze lijn, daarna neemt de wind af.
Arie Omgewaaideboomsma.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:04 schreef Specularium het volgende:
Sterkte met alles, hier een Arie voor succes.
[ afbeelding ]
Iedereen? Er hoeft maar één iemand op de rem te gaan staan en de rest moet wel verplicht meedoen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:21 schreef caspervc het volgende:
Gisteren op de A2 bij Amsterdam rond 18:45u een flinke hagelbui.
Wel grappig dat iedereen op z'n rem staat, terwijl remmen met ijskorreltjes tussen je banden en het asfalt niet bevorderlijk is voor de wegligging....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |