SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
sorrie
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sympathieke gozer en leuk programma ja. Moet altijd denken aan Tim86quote:Op donderdag 11 december 2014 20:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar wel een tof programmaTerugkijken morgen dan maar
![]()
De eerste keer dat Sierd de Russen hoortHet zijn vast de PSV supporters ja die al 55 minuten "Dynamo!" roepen....
![]()
In de verlenging kwam ik met mijn keeper uit en toen ging de tegenstander sweaten maar het was een te zacht schot waardoor mijn verdediger de bal nog weg kon halen. Dat was een mooi momentDie tegenstander was de irritantste tegenstander die ik dit jaar heb gehad (op die ene die achterin rond ging tikken na)
![]()
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
In de verlenging kwam ik met mijn keeper uit en toen ging de tegenstander sweaten maar het was een te zacht schot waardoor mijn verdediger de bal nog weg kon halen. Dat was een mooi momentDie tegenstander was de irritantste tegenstander die ik dit jaar heb gehad (op die ene die achterin rond ging tikken na)
![]()
Zanka rood gekregen, kopenhagen nog met 9 man
Elke dag![]()
omg
Elke dag![]()
quote:
Elke dag![]()
Kut kidsDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Krijsen bedoel jequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou niet van dat zure Timmy, zo kennen we je helemaal niet!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Elke dag![]()
De LBY van dzsudzsak
Elke dag![]()
Wij staan bovenaan?
Elke dag![]()
Godverdommequote:
Elke dag![]()
Heeft maver dit live gezienquote:
ja @ 1.02
nee @ 8.9Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1 ton op nee!quote:Op donderdag 11 december 2014 20:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heeft maver dit live gezien
ja @ 1.02
nee @ 8.9Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kan niet wachten tot ik die 8.9 ton kan innen
Elke dag![]()
Voor de duidelijkheid: 100.000 fut 15 coins op nee. Zo die staatquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
8.9x de inzet en inzet staat hierbovenquote:
Elke dag![]()
Bet is nog niet goed gekeurdquote:Op donderdag 11 december 2014 20:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
8.9x de inzet en inzet staat hierbovenonbegonnen zaak natuurlijk dit
![]()
WTF zijn ze trouwens aan het doen met IF prijzengaan door het dak die dingen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Valt mee, het wisselt heel ergquote:Op donderdag 11 december 2014 20:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Bet is nog niet goed gekeurdonbegonnen zaak natuurlijk dit
![]()
WTF zijn ze trouwens aan het doen met IF prijzengaan door het dak die dingen
Elke dag![]()
![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
IF lahm zat gister rond de 630K nu zit de 2e BIN op 885quote:Op donderdag 11 december 2014 20:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Valt mee, het wisselt heel erg
#FreeTrapz![]()
Uitzondering, maar wel apartquote:Op donderdag 11 december 2014 20:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
IF lahm zat gister rond de 630K nu zit de 2e BIN op 885
Elke dag![]()
Zie wel meer dan dat soort rare schommelingen. alsof hele bergen mensen hun IFs niet op de markt hebben staanquote:Op donderdag 11 december 2014 20:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uitzondering, maar wel apart![]()
#banwave #durftedromenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bohhquote:Op donderdag 11 december 2014 21:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zie wel meer dan dat soort rare schommelingen. alsof hele bergen mensen hun IFs niet op de markt hebben staan![]()
#banwave #durftedromen![]()
![]()
Kan zomaar dat de 2way er even inkicked bij onze se7ensins vriendenquote:
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:26 schreef rolls-reus het volgende:
Tim, hoe ziet jouw franse team eruit?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Fix die posities eens johquote:
Elke dag![]()
Geen IF benz en IF clichy? wat is dit nou droogt de put op?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
IF Benz vond ie superkut volgens mij..quote:Op donderdag 11 december 2014 21:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Geen IF benz en IF clichy? wat is dit nou droogt de put op?![]()
Boeieuh, full chem.quote:IF Benz gehad, maar merkte echt totaal geen verschil met de NIF. Hij had zelfs een veel slechter rendement dan de NIF. Nou geloof ik er niet in dat die IF slechter zou zijn ofzo, maar hij was die 500k extra absoluut niet waard. En 150k extra dokken voor een IF backje vind ik ook niet ideaal.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Geen IF benz en IF clichy? wat is dit nou droogt de put op?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Payet heeft echt geen 10 chemquote:Op donderdag 11 december 2014 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Boeieuh, full chem.
[..]
IF Benz gehad, maar merkte echt totaal geen verschil met de NIF. Hij had zelfs een veel slechter rendement dan de NIF. Nou geloof ik er niet in dat die IF slechter zou zijn ofzo, maar hij was die 500k extra absoluut niet waard. En 150k extra dokken voor een IF backje vind ik ook niet ideaal.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Coach + loyaltyquote:Op donderdag 11 december 2014 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Payet heeft echt geen 10 chemSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Oh, die zag ik niet opt plaatjequote:
Elke dag![]()
Met loyalty wel hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Payet heeft echt geen 10 chem
edit: wat timmy zegtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die keeper
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Joden lopen altijd weg
Elke dag![]()
Hoe is Zlatan?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:16 schreef rolls-reus het volgende:
Bale gaat de deur uit, kan er op dit moment helemaal niks mee![]()
Nu Ribery uitproberen
[ afbeelding ]Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik vond IF Benzema dan weer wel veel beter dan de NIF (al zaten ze niet in hetzelfde team, dus wellicht slechte vergelijking, hele team van NIF Benzema was sowieso kut en snel gedumpt).![]()
Ik had hem wel in precies hetzelfde team. En mijn NIF scoorde letterlijk 2x zoveel..zowel voor de aankoop van IF Benz (voor hij uit was) als erna, toen ik besloten had de IF te verkopen.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:28 schreef DutchSL het volgende:
Ik vond IF Benzema dan weer wel veel beter dan de NIF (al zaten ze niet in hetzelfde team, dus wellicht slechte vergelijking, hele team van NIF Benzema was sowieso kut en snel gedumpt).Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In een twee spitsen systeem tot nu toe beter dan in 433, hij is wel een baasje maar ik haal nog lang niet alles eruit volgens mij, morgen maar wat meer potjes mee spelenquote:![]()
![]()
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 11-12-2014 om 21:32:26Platini dineerde bij #psvdin met PSV-directie V Nistelrooy V Bommel V Praag Hiddink & GJ Verbeek. Platini ging overstag, wil ook een blokhut reageer retweet
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 11-12-2014 om 21:32:26Platini dineerde bij #psvdin met PSV-directie V Nistelrooy V Bommel V Praag Hiddink & GJ Verbeek. Platini ging overstag, wil ook een blokhut reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
#objectief #geensupporter #letsdoittogethertwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 11-12-2014 om 20:51:21Het is duidelijk, PSV wil per se landskampioen worden. Anders begin je niet met zo'n opstelling. #psvdin reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Huh ik snap er niets van, ik schakel in en zie ajax feyenoord spelen en ajax heeft stam weer achterin staan. Heel verwarrend.![]()
#voordatstandpuntzijnerwelbeterevoorbeeldtweetstevinden #ziehetnietzoindezetweet #desalwelteplus#riklovespsv4lifequote:Op donderdag 11 december 2014 21:40 schreef Tim86 het volgende:
#objectief #geensupporter #letsdoittogethertwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 11-12-2014 om 20:51:21Het is duidelijk, PSV wil per se landskampioen worden. Anders begin je niet met zo'n opstelling. #psvdin reageer retweet
Elke dag![]()
Het is sowieso een debiele conclusie, maar ook weer een voorbeeld van het feit dat hij alles goed wil praten mbt PSV.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
#voordatstandpuntzijnerwelbeterevoorbeeldtweetstevinden #ziehetnietzoindezetweet #desalwelteplus#riklovespsv4lifeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
#ohheedejavu #dezelfdepostleesikergensandersquote:Op donderdag 11 december 2014 21:40 schreef Tim86 het volgende:
Elke dag![]()
Ach, en hij werkt voor het Eindhovens Dagblad, niet voor een algemene, landelijke krant. Natuurlijk doet hij dat met de Eindhovense blik en ja die is PSV gekleurd.
Veel erger vind ik het dat de hele VI Crew ook allemaal fan is van de club die ze volgenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
#ofbeniknurikelfrinksupporter #nietobjectief #letsdoittogetherDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
#ohheedejavu #dezelfdepostleesikergensanders
Staat nog op 10 andere fora en in mijn poezie albumAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik volg alleen het Rik elfrink en Thijs slegers topic, moet ik altijd wel om lachenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat nog op 10 andere fora en in mijn poezie album
Elke dag![]()
Maar hij ontkent het altijd. Wees dan gewoon eerlijk. Vind het ook vrij logisch dat zo iemand een sympathie voor de club heeft of gewoon supporter is. En begrijpelijk dat nieuws soms wat gekleurd is, maar als je het dan zo blijft ontkennen..beetje net als Van Gelder, die alleen fan is van AFC en niet van Ajaxquote:Op donderdag 11 december 2014 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ach, en hij werkt voor het Eindhovens Dagblad, niet voor een algemene, landelijke krant. Natuurlijk doet hij dat met de Eindhovense blik en ja die is PSV gekleurd.
Veel erger vind ik het dat de hele VI Crew ook allemaal fan is van de club die ze volgen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat filmpje met die wielrennersquote:Op donderdag 11 december 2014 21:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik volg alleen het Rik elfrink en Thijs slegers topic, moet ik altijd wel om lachen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
#FCsuarezstylequote:Op donderdag 11 december 2014 21:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
#ofbeniknurikelfrinksupporter #nietobjectief #letsdoittogether![]()
Tjah Thijs slegers doet er toch veel geheimzinniger overquote:Op donderdag 11 december 2014 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar hij ontkent het altijd. Wees dan gewoon eerlijk. Vind het ook vrij logisch dat zo iemand een sympathie voor de club heeft of gewoon supporter is. En begrijpelijk dat nieuws soms wat gekleurd is, maar als je het dan zo blijft ontkennen..beetje net als Van Gelder, die alleen fan is van AFC en niet van Ajax
Elke dag![]()
Huh die heb ik gemist denk ik, wel dat fifa filmpje gezienquote:
Elke dag![]()
daar direct onderquote:Op donderdag 11 december 2014 21:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Huh die heb ik gemist denk ik, wel dat fifa filmpje gezien
http://www.wijzijnvoetbal(...)455.html#post4407455
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een mix tussen Brownie en Downingquote:Op donderdag 11 december 2014 21:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Martinez zei dat ie een experimenteel team op ging stellen met een paar jeugdspelers.
[ afbeelding ]
Barry is de enige overgebleven basisspeler![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Martinez zei dat ie een experimenteel team op ging stellen met een paar jeugdspelers.
[ afbeelding ]
Barry is de enige overgebleven basisspelerHeb ik daar mijn geld opgezet
![]()
En deze pakt die Kawashima dan wel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Erik Dekker TVquote:Op donderdag 11 december 2014 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
daar direct onder
http://www.wijzijnvoetbal(...)455.html#post4407455
[ afbeelding ]
Elke dag![]()
Rik Elfrink praat Suarezstylequote:
Elke dag![]()
haha sukkelquote:Op donderdag 11 december 2014 21:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]Heb ik daar mijn geld opgezet
sommige mensen letten echt niet op
haten op Tyias Browningquote:Op donderdag 11 december 2014 21:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een mix tussen Brownie en Downing![]()
![]()
moet je voor ieder account aparte PS Plus hebben, wat is dat nou weer voor gezeik
#FreeTrapz![]()
Groepswinnaars
A: Borussia Mönchengladbach (GER)
B: Club Brugge KV (BEL)
C: Besiktas JK (TUR)
D: Red Bull Salzburg (AUT)
E: FC Dinamo Moskva (RUS)
F: FC Internazionale Milano (ITA)
G: Feyenoord Rotterdam (NED)
H: Everton FC (ENG)
I: SSC Napoli (ITA)
J: FC Dynamo Kyiv (UKR)
K: ACF Fiorentina (ITA)
L: Legia Warszawa SA (POL)
CL1: Olympiacos FC (GRE)
CL2: Sporting Clube de Portugal (POR)
CL3: Athletic Club de Bilbao (ESP)
CL4: FC Zenit (RUS)
Normaal gesproken zijn dit de clubs die PSV en Ajax kunnen loten, op Feyenoord na danDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jammer dat Spurs het heeft verneuktquote:Op donderdag 11 december 2014 21:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Groepswinnaars
Normaal gesproken zijn dit de clubs die PSV en Ajax kunnen loten, op Feyenoord na danEverton dan maar
![]()
Johan en Wim
Elke dag![]()
Nee? Heb al regelmatig met mijn broertjes account gespeeld.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:57 schreef FCsuarez het volgende:
moet je voor ieder account aparte PS Plus hebben, wat is dat nou weer voor gezeik![]()
Neem aan dat PSV ook niet weer tegen Dinamo kan ?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Groepswinnaars
Normaal gesproken zijn dit de clubs die PSV en Ajax kunnen loten, op Feyenoord na dan![]()
Dat neem ik ook aan, Ajax echter welquote:Op donderdag 11 december 2014 22:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Neem aan dat PSV ook niet weer tegen Dinamo kan ?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Huh nou probeer op het TA te spelen maar zodra hij een tegenstander zoekt zegt ie neem een + abboquote:Op donderdag 11 december 2014 22:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee? Heb al regelmatig met mijn broertjes account gespeeld.
moet je ze linken aan elkaar dan ofzoPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jawohlquote:Op donderdag 11 december 2014 22:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Huh nou probeer op het TA te spelen maar zodra hij een tegenstander zoekt zegt ie neem een + abbo
moet je ze linken aan elkaar dan ofzoDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Raar, want ik kan gewoon met 2 verschillende accounts online spelen op mijn zwagers console.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Huh nou probeer op het TA te spelen maar zodra hij een tegenstander zoekt zegt ie neem een + abbo
moet je ze linken aan elkaar dan ofzoNAC Breda
Rèsbaarge![]()
De account waar je PS plus hebt moet dan de hoofd account zijn (primary)quote:Op donderdag 11 december 2014 22:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet je ze linken aan elkaar dan ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ah thanks heb nu 48 uur proef zal het na het weekend even proberen.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De account waar je PS plus hebt moet dan de hoofd account zijn (primary)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is Messi je zoon?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:11 schreef rolls-reus het volgende:
Messi 600k gestegen in een dag tijd, damn son![]()
Thijs Slegers is dan ook Feyenoord fan.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah Thijs slegers doet er toch veel geheimzinniger over![]()
wutquote:Op donderdag 11 december 2014 22:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Thijs Slegers is dan ook Feyenoord fan.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:16 schreef wieisboos het volgende:
http://gfycat.com/GiftedVengefulArkshell![]()
![]()
Elke dag![]()
Klopt alleen nietquote:
Elke dag![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slegers heeft bij de Telegraaf gewerkt en daar kom je niet binnen zonder Ajax hart. Bovendien het holmaatje van Zlatan en Sneijder.
Huidige rol is een act.
Weet niet wie de VI watcher van Feyenoord is, maar dat is wel een rasechte Feyenoorder met de structureel belachelijk hoge punten die Feyenoord krijgt van de VI (4 van de 5 in het spelersklassement zijn Feyenoorders, really)
![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]LolwutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zal je wel gelijk hebbenIk wist alleen dat ie voor Helliemunt was
Elke dag![]()
Martijn Krabbendam. Zwartkruis is ook een echte ajacied en die wekking van Twente is nog de ergste van het stelquote:Op donderdag 11 december 2014 22:20 schreef DutchSL het volgende:
Slegers heeft bij de Telegraaf gewerkt en daar kom je niet binnen zonder Ajax hart. Bovendien het holmaatje van Zlatan en Sneijder.
Huidige rol is een act.
Weet niet wie de VI watcher van Feyenoord is, maar dat is wel een rasechte Feyenoorder met de structureel belachelijk hoge punten die Feyenoord krijgt van de VI (4 van de 5 in het spelersklassement zijn Feyenoorders, really)
Elke dag![]()
bohhhhtiusDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:16 schreef wieisboos het volgende:
http://gfycat.com/GiftedVengefulArkshell![]()
![]()
iemand nog een IF sanchez zou m van de hand doen nu
#FreeTrapz![]()
loop jij ff binnenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een Reyna CM voor 200 en ik kom hem per ongeluk tegen met nog 19 minuten te gaan
Elke dag![]()
Wat een geluk!!! Sommige mensen letten totaal niet op.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een Reyna CM voor 200 en ik kom hem per ongeluk tegen met nog 19 minuten te gaan
Trademark Kiid![]()
Maar hij is na Aguero mijn favoriete speler. Heb hem ooit gekocht voor 509000quote:Op donderdag 11 december 2014 22:46 schreef FCsuarez het volgende:
iemand nog een IF sanchez zou m van de hand doen nu![]()
Beste deal van de dagquote:Op donderdag 11 december 2014 22:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat een geluk!!! Sommige mensen letten totaal niet op.
Trademark Kiid![]()
![]()
bedoelde meer als handels materiaal, piekje nu.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Maar hij is na Aguero mijn favoriete speler. Heb hem ooit gekocht voor 509000Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En dan zet je hem te koop en dan komen er weer 1miljoenmiljard undercuttersquote:Op donderdag 11 december 2014 22:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bedoelde meer als handels materiaal, piekje nu.
Elke dag![]()
manutelli
Elke dag![]()
Edit nee sorryquote:
Elke dag![]()
Congrats Feyenoorders
Goed om te zien dat jullie het wel serieus nemen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Feyenoord
En de trein dondert maar voort. Wat een geweldenarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamNooitTeVreden![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lijkt mij echt heerlijk om voor Psv/Ajax te zijn en dat je je kan vinden in de keuzes die gemaakt worden. Hoop het ooit mee te kunnen maken bij Feyenoordquote:![]()
Deze overwinning heeft jullie boy wel een gratis subway broodje opgeleverd op kosten van de vestigingsmanager. Psv'ers die denken Kiid te slim af te zijn :")![]()
Ach, wij Ajacieden ergeren ons ook vaak aan rare beslissingen en wissels van FdB hoor. Lekker zeiken, hoort er ook een beetje bij. Kennen ze bij PSV ook.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lijkt mij echt heerlijk om voor Psv/Ajax te zijn en dat je je kan vinden in de keuzes die gemaakt worden. Hoop het ooit mee te kunnen maken bij FeyenoordAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Torrenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, wij Ajacieden ergeren ons ook vaak aan rare beslissingen en wissels van FdB hoor. Lekker zeiken, hoort er ook een beetje bij. Kennen ze bij PSV ook.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je had beter die wc dienst weddenschap kunnen winnen laatst.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:04 schreef Kiid het volgende:
Deze overwinning heeft jullie boy wel een gratis subway broodje opgeleverd op kosten van de vestigingsmanager. Psv'ers die denken Kiid te slim af te zijn :")Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha ja dat had ik er staan, maar dan snapt niemand hier waar ik het over hebquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kocht hem vanmiddag voor 670K, is nu ruim 100K duurderquote:Op donderdag 11 december 2014 22:46 schreef FCsuarez het volgende:
iemand nog een IF sanchez zou m van de hand doen nu
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Jij kan wel overdrijvenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kocht hem vanmiddag voor 670K, is nu ruim 100K duurder
Elke dag![]()
Nou volgende week gaan we dus verliezen hoor ik nu
Elke dag![]()
quote:
Kut, hij is alweer gekelderd. Zojuist stond de goedkoopste op 785K.Heb de mijne er ook voor die prijs opgezet.
Heb toch liever een Subway broodjequote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je had beter die wc dienst weddenschap kunnen winnen laatst.![]()
![]()
Dit komt toch niet als verrassing? Jullie hebben het alleen uitgesteldquote:Op donderdag 11 december 2014 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou volgende week gaan we dus verliezen hoor ik nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt wel weer met een HH, maar er zijn woensdag natuurlijk wel een hele hoop packs geopend meteen. Beetje hetzelfde als met TOTS vorig jaar die het goedkoopst waren toen ze net in packs zatenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
SIF Perisic is ook alleen maar duurder aan het wordenTerwijl ik dacht dat die goedkoper zou worden
Elke dag![]()
IF Sanchez vind ik echt de grootste geldverspilling ooit als je hem ook van plan bent te gebruiken. Di Maria is veel beter als CAM en als Spits is hij waardeloos![]()
Oke man. Goed verhaal! lekker kortquote:Op donderdag 11 december 2014 23:15 schreef Henrys het volgende:
IF Sanchez vind ik echt de grootste geldverspilling ooit als je hem ook van plan bent te gebruiken. Di Maria is veel beter als CAM en als Spits is hij waardeloos![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:15 schreef Henrys het volgende:
![]()
First day of futmas was wel karig trouwens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon helemaal niks tochquote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef Tim86 het volgende:
First day of futmas was wel karig trouwens?
Manolev trouwensOp stap weleens een praatje meegemaakt, best sympathieke kerel.
Elke dag![]()
Wat is t eigenlijk heb niets voorbij zien komen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef Tim86 het volgende:
First day of futmas was wel karig trouwensPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Was ook helemaal niet zo'n slechte speler. Echt schandalig hoe Van Gijp hem kapot heeft proberen te makenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niks toch?
Manolev trouwensOp stap weleens een praatje meegemaakt, best sympathieke kerel.
![]()
Ik denk dat dit het wastwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 11-12-2014 om 23:22:57Congratulations to our @MisterCtoons Xbox One winners @thompsons_15 and @beatlesb52! https://t.co/2vzvpFHj8H reageer retweet
Elke dag![]()
dag 1 is een kans om een shirt te winnenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat is t eigenlijk heb niets voorbij zien komen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wowww... aan de andere kant wel lekker dat er niet 15 dagen een shitload aan packs komen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dag 1 is een kans om een shirt te winnenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kanji gescoord HUUUUUUU!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zanka is te vroeg gebrachtDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hahahaha wat de fuck man
Elke dag![]()
Salzburg blijft toch wel een tof team
Elke dag![]()
Ik hoop dat Ajax en Feyenoord zover mogelijk komen in de EL. Heb namelijk van ene Co gehoord dat degene die er als eerste uitligt kampioen wordt
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik hoop dat Ajax en Feyenoord zover mogelijk komen in de EL. Heb namelijk van ene Co gehoord dat degene die er als eerste uitligt kampioen wordt![]()
![]()
Maat van mij wint op Unibet 1260 euroHij had 1 euro ingezet.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Pica?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:54 schreef DuTank het volgende:
Maat van mij wint op Unibet 1260 euroHij had 1 euro ingezet.
Elke dag![]()
Gezondheidquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bohhh lekker manquote:![]()
Elke dag![]()
We hebben ook niets aan jou dus we zijn het wel gewendquote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef Maver24 het volgende:
Morgen weer een nieuwe Legend. Oh wacht. Jullie hebben er niks aan. Haha
Elke dag![]()
Lokeren en Dynamo Kiev waren flink billenknijpen voor hemquote:
Ik heb niet eens legends gebruikt toen ik nog Xbox hadquote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef Maver24 het volgende:
Morgen weer een nieuwe Legend. Oh wacht. Jullie hebben er niks aan. Haha. Had ik eigenlijk wel moeten doen, maar ach, nu weet ik ook niet wat ik mis
Die zat zich vandaag al de hele dag op te vreten natuurlijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lokeren en Dynamo Kiev waren flink billenknijpen voor hem
Elke dag![]()
Niet per se. Want hij had meerdere van dat soort bets uitstaanquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die zat zich vandaag al de hele dag op te vreten natuurlijk. Eentje kon hij 130k mee winnen
Kansloos gefaald natuurlijk. Maar deze bleek nog overeind te staan bij de 21.00 wedstrijden.
Naja deze is serieus best value for money, als je die wedstrijden tezamen bekijkt is de kans dat gebeurt wat er gebeurd is wel groter dan 1 op 1260quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet per se. Want hij had meerdere van dat soort bets uitstaan. Eentje kon hij 130k mee winnen
Kansloos gefaald natuurlijk. Maar deze bleek nog overeind te staan bij de 21.00 wedstrijden.
Elke dag![]()
Weet je wat ik hoop, dat ze jou eens aanpakken en aan het werk zetten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoop op een LB. Brehme of Roberto Carlos of anders een spits
aldus een turkquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Weet je wat ik hoop, dat ze jou eens aanpakken en aan het werk zetten.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
hallo wil jij een vuist ofzoquote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef Maver24 het volgende:
Morgen weer een nieuwe Legend. Oh wacht. Jullie hebben er niks aan. HahaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die gewoon altijd braaf heeft gewerkt voor z'n money en dus ook belasting moet betalen zodat types zoals Maver packs kunnen openen.quote:
Oh lordAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tim heeft Ronaldo in een pack?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
helaeschquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Holy moly jesus crack on toastAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tim laat ons niet zo in spanning vertel opDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
That's ignorantquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
er is niks johquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tim laat ons niet zo in spanning vertel op
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik moet er morgen vroeg uit, maar kan niet slapen. Tips om te kunnen slapen zijn welkom.Feyenoord Rotterdam![]()
Zusje van z'n mattie aan het knallen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar is jeboy Lindgren eigenlijk?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
ha hahaha wajong moet je een stamp? ik weet waar je woont jongquote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef Maver24 het volgende:
Morgen weer een nieuwe Legend. Oh wacht. Jullie hebben er niks aan. Haha![]()
hoi litmanenquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ha hahaha wajong moet je een stamp? ik weet waar je woont jong![]()
Hebben verloren met 1-0.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:32 schreef Roypsv het volgende:
hoe was psv? niks van gezien moest werken gvdOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Moggel
Elke dag![]()
7 uur down, maar als het goed is kunnen we erna weer promoveren woepie
Elke dag![]()
Briljant. Maar die kapotte passing fiksen is dus teveel gevraagdquote:Op vrijdag 12 december 2014 06:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
7 uur down, maar als het goed is kunnen we erna weer promoveren woepie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De prijs van Johnson gaat wel lekker hequote:Op vrijdag 12 december 2014 07:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Briljant. Maar die kapotte passing fiksen is dus teveel gevraagd
Elke dag![]()
O ja? Sinds gisterochtend geen DSL deals meer gehadquote:Op vrijdag 12 december 2014 07:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De prijs van Johnson gaat wel lekker he
Zit er over te denken er eentje te bewaren voor in mijn team
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb ik alquote:Op vrijdag 12 december 2014 07:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
O ja? Sinds gisterochtend geen DSL deals meer gehad
Zit er over te denken er eentje te bewaren voor in mijn teamEn ik 3 DSL deals gisteren
Stuivertje wisselen dus
Elke dag![]()
Dan is het vandaag dus weer mijn beurtquote:Op vrijdag 12 december 2014 07:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb ik alEn ik 3 DSL deals gisteren
Stuivertje wisselen dus
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op de dag dat de webapp 7 uur down isquote:Op vrijdag 12 december 2014 07:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan is het vandaag dus weer mijn beurt
Elke dag![]()
2 deals vandaag is alsnog een prima scorequote:Op vrijdag 12 december 2014 07:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op de dag dat de webapp 7 uur down is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 07:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
2 deals vandaag is alsnog een prima score
Binnenkort je nieuwe UI
Elke dag![]()
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 12 december 2014 07:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Binnenkort je nieuwe UI![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Volgens VI heeft nac een lijntje uitgegooidquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zou bijzonder zijn: NAC heeft met Perica, Seuntjes en Falkenburg genoeg mensen die in de spits kunnen spelen (en eventueel Hooi en Boateng ook, als ze zoals vorige week overstappen op 442 ipv 433).quote:Op vrijdag 12 december 2014 07:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens VI heeft nac een lijntje uitgegooidNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Fernandez is wel beter dan die opties en ik zou Falkenburg niet in de spits zettenquote:Op vrijdag 12 december 2014 07:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou bijzonder zijn: NAC heeft met Perica, Seuntjes en Falkenburg genoeg mensen die in de spits kunnen spelen (en eventueel Hooi en Boateng ook, als ze zoals vorige week overstappen op 442 ipv 433).En Boateng en Hooi zijn toch gewoon vleugelaanvallers?
Elke dag![]()
Hooi stond afgelopen zaterdag samen met Falkenburg in de spits. De rest is geschiedenisquote:Op vrijdag 12 december 2014 07:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Fernandez is wel beter dan die opties en ik zou Falkenburg niet in de spits zettenEn Boateng en Hooi zijn toch gewoon vleugelaanvallers?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is de liefde met tighadouini vanuit nac definitief voorbijquote:Op vrijdag 12 december 2014 07:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hooi stond afgelopen zaterdag samen met Falkenburg in de spits. De rest is geschiedenis?
Elke dag![]()
Neuh...hij moet alleen even doorkrijgen dat de trainer en fans van hem verwachten dat hij soms wat harder moet werken. En wisselvallig als hij is, kan hij zo ineens weer in een paar weken tijd het verschil gaan maken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is de liefde met tighadouini vanuit nac definitief voorbij?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eerste keer dat ik die leesquote:Mannen halen veel vaker domme streken uit die leiden tot de dood dan vrouwen. Dat blijkt uit onderzoek dat donderdag is gepubliceerd in de British Medical Journal.
De onderzoekers komen tot die conclusie na het bestuderen van de nominaties voor de Darwin Awards tussen 1995 en 2014. De award wordt postuum uitgereikt aan een persoon die zichzelf op spectaculaire en domme wijze laat verongelukken.
De afgelopen twintig jaar werden 413 nominaties ingediend, waarvan er 318 door de 'keuring' van het Darwin-comité kwamen. Van de genomineerden waren 282 man en slechts 36 vrouw, zo meldt het ANP.
Een van de 'prijswinnaars' was een terrorist uit Irak die een bombrief opstuurde, maar deze onvoldoende frankeerde. Toen de post retour afzender kwam, vergat de terrorist wat de inhoud was.
Elke dag![]()
De webapp is down en iedereen, op ons na, lijkt dit topic wel vergeten te zijn
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neuh...hij moet alleen even doorkrijgen dat de trainer en fans van hem verwachten dat hij soms wat harder moet werken. En wisselvallig als hij is, kan hij zo ineens weer in een paar weken tijd het verschil gaan maken.Spits en een CV dusquote:Het lijkt erop dat Guyon Fernandez niet happig is op een rentree in de Eredivisie. NAC Breda onderneemt pogingen om de 28-jarige aanvaller per direct in te lijven, maar over de haalbaarheid van de clubloze bekerwinnaar van 2013/14 bestaan intern grote twijfels.
Volgens Voetbal International zit Fernandez qua financien hoog in de boom en ambieert hij een club in het buitenland. Ook ADO Den Haag en Excelsior, twee voormalig werkgevers van de spits, flirtten onlangs al met Fernandez. Die clubs kregen voorlopig eveneens nul op het rekest van de aanvaller, die in Kralingen wel zijn conditie op peil houdt.
NAC wil de selectie in de winterstop in elk geval versterken met een centrumspits en een linker centrale verdediger. Bij het aantrekken van spelers is de Bredase club wel afhankelijk van externe financiers en bovendien mag de club, die onder curatele staat van de KNVB en de spelersbegroting voor dit seizoen al heeft benut, slechts zestig procent van een inleg benutten.Koch huren
Elke dag![]()
ik kom sowieso vrijwel nooit op de web app eigenlijk.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Inderdaad, alle gebruikelijke vroege vogels laten het ineens afweten. had jij geen tentamen trouwens vanochtend?quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
De webapp is down en iedereen, op ons na, lijkt dit topic wel vergeten te zijnNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Over 3 uurquote:Op vrijdag 12 december 2014 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad, alle gebruikelijke vroege vogels laten het ineens afweten. had jij geen tentamen trouwens vanochtend?
Elke dag![]()
Ze wil een ervaren CV, die er af en toe eens flink inkleunt. Inkleunen kan Koch misschien nog wel, maar ervaren is hij nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 08:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Spits en een CV dusKoch huren
NAC heeft zich bij AZ gemeld voor Wuytens, maar AZ wilde hem niet verhuren...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Breuerquote:Op vrijdag 12 december 2014 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze wil een ervaren CV, die er af en toe eens flink inkleunt. Inkleunen kan Koch misschien nog wel, maar ervaren is hij niet
NAC heeft zich bij AZ gemeld voor Wuytens, maar AZ wilde hem niet verhuren...
Elke dag![]()
Hij hoeft van mij nou niet zo nodig de draaicirkel van een vrachtwagen te hebben...liever niet zelfsquote:
Mathijssen werd genoemd, maar dat is een kruik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
van der Hoorn, ervaring in de CL alles
Dus de web app is down? Ben ik dan voor niks vroeg opgestaan? O wacht, ik had me bijna verslapen. Toen was het ook nog ongelooflijk slecht weer maar ik heb de trein gehaald.![]()
Inb4 post over vertragingDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Godver.. Zit er dik in dat dit de directe opvolger moet worden van Sinkgravenquote:SC Heerenveen huurt aanvallende middenvelder Valon Ahmedi voor de rest van het seizoen van het Sloveense Celje NK, zo meldt de Leeuwarder Courant vrijdag. De Friezen hebben daarbij een optie tot koop bedongen op de 20-jarige Albanees. Wel moet Heerenveen zelf nog een akkoord zien te bereiken met Ahmedi.
Ahmedi debuteerde dit seizoen op het hoogste niveau in Slovenie en scoorde daarbij in zeventien duels vijf keer en gaf één assist. Dat heeft de aandacht getrokken van scout Pap Dragi Putevski, die vaker voor Heerenveen aan het scouten is in de Balkan.![]()
![]()
Naja wel prima dat ze vroeg zijn met anticiperen tochquote:Op vrijdag 12 december 2014 08:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver.. Zit er dik in dat dit de directe opvolger moet worden van Sinkgraven
Elke dag![]()
Lekker binnen blijven, en weer wat kerstsfeer creeren. Misschien is dit iets voor je:quote:
Kerstverhalen SchrijfwedstrijdNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb een kerstverhaal
Er was eens een vrouw uit bagdad,
Die met een kerstcadeau voor haar man zat,
Maar haar man die had vaak seks,
niet met haar maar met zijn ex,
Nog een geluk dat ze zelf baardgroei had
JALALALALAALLALALAL JALALALALALALALADit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
IJzersterk. Ik denk niet dat Kiid hier aan kan tippen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb een kerstverhaal
Er was eens een vrouw uit bagdad,
Die met een kerstcadeau voor haar man zat,
Maar haar man die had vaak seks,
niet met haar maar met zijn ex,
Nog een geluk dat ze zelf baardgroei had
JALALALALAALLALALAL JALALALALALALALANAC Breda
Rèsbaarge![]()
In ieder geval niet zo mooi op Limerickquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IJzersterk. Ik denk niet dat Kiid hier aan kan tippen.
Elke dag![]()
Te laat, ben al op mijn werkquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lekker binnen blijven, en weer wat kerstsfeer creeren. Misschien is dit iets voor je:
Kerstverhalen Schrijfwedstrijd
Mijn paraplu heeft het overleefd, bazen ding![]()
![]()
Trouwens. Neymar > Hazard.
Ik vind Neymar zoveel beterZijn dribbel
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad, alle gebruikelijke vroege vogels laten het ineens afweten. had jij geen tentamen trouwens vanochtend?was er wel hoor, moest even wat de deur uit en vond het NAC verhaal niet heel interessant
#FreeTrapz![]()
Je durfde gewoon niet weer met "morrie" op de proppen te komenquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]was er wel hoor, moest even wat de deur uit en vond het NAC verhaal niet heel interessant
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ligt het aan mij of is dit gewoon echt onrealistisch? Misschien dat 1 of 2 ploegen de Achste finales halen, maar daar houdt het dan ook wel bij op. Minstens 3/4de van de overgebleven ploegen is gewoon beter dan wat wij kunnen biedenquote:"Zeker na de uitschakeling door Red Bull Salzburg afgelopen seizoen willen we ver komen in de Europa League", legt Klaassen uit. Ajax moet wat hem betreft in staat worden geacht om tot de laatste vier van het Europese bekertoernooi te reiken. "Ik denk dat een kwartfinale of halve finale realistisch is. Als je ons tegen APOEL zag spelen… Ook al is dat geen dreamteam."Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oh jawel hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je durfde gewoon niet weer met "morrie" op de proppen te komen
komt ieMorrie
#FreeTrapz![]()
Schorriemorrie!quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik zie het ook niet gebeuren. De Nederlandse topclubs leggen het normaal gesproken gewoon af tegen clubs als Roma, Zenith, Liverpool, Bilbao, Spurs, RBS, Everton, Wolfsburg enz. enz.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zie ik dat echt niet gebeuren? Misschien dat 1 of 2 ploegen de Achste finales halen, maar daar houdt het dan ook wel bij op. Minstens 3/4de van de overgebleven ploegen is gewoon beter dan wat wij kunnen biedenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
zo een kut woord vind ik datquote:
Heeft alleen wel wat bij een mooi brabants meisje met zo een leuk accent
#FreeTrapz![]()
Dat gaat ook vrij snel vervelen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo een kut woord vind ik dat
Heeft alleen wel wat bij een mooi brabants meisje met zo een leuk accentDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heeft dat toevallig te maken met een recente break up met een brabantse?quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat gaat ook vrij snel vervelen.
Elke dag![]()
ach als ze ook nog andere kwaliteiten heeftquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat gaat ook vrij snel vervelen.
#FreeTrapz![]()
Je moet je ook wel bedenken dat de Europa League geen flikker voorstelt qua prijsgeld en dat het voor de meeste (grote) clubs niet interessant is. Als je bijvoorbeeld 8e wordt ipv 10e in de Premier League dan is dat misschien een verschil van 15 á 20 miljoen. Dat haal je bij lange na niet in de Europa League ook al zou je het toernooi winnenquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet gebeuren. De Nederlandse topclubs leggen het normaal gesproken gewoon af tegen clubs als Roma, Zenith, Liverpool, Bilbao, Spurs, RBS, Everton, Wolfsburg enz. enz.![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heeft dat toevallig te maken met een recente break up met een brabantse?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ajax heeft in de CL nu alweer 26 miljoen verdientquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je moet je ook wel bedenken dat de Europa League geen flikker voorstelt qua prijsgeld en dat het voor de meeste (grote) clubs niet interessant is. Als je bijvoorbeeld 8e wordt ipv 10e in de Premier League dan is dat misschien een verschil van 15 á 20 miljoen. Dat haal je bij lange na niet in de Europa League ook al zou je het toernooi winnenToch leuk voor paar wedstrijdjes.
Mooi op de spaarrekening van Marc Nettoquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ajax heeft in de CL nu alweer 26 miljoen verdientToch leuk voor paar wedstrijdjes.
Elke dag![]()
Ja dat is dan weer beetje jammer. Dat ze er zo weinig mee doen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi op de spaarrekening van Marc Netto
Het echte geld zit in de CL inderdaad en als je eerste wordt krijg je in NL altijd 20 miljoen in CL aangezien geen 1 club goed genoeg is om de voorrondes door te komenquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ajax heeft in de CL nu alweer 26 miljoen verdientToch leuk voor paar wedstrijdjes.
![]()
Neem aan dat er toch een plan zit achter het oppotten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer beetje jammer. Dat ze er zo weinig mee doen.
Hoop zelf nog steeds dat ze van de beurs af gaan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zou de grond onder het stadion kopen, kan later goed van pas komenquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Neem aan dat er toch een plan zit achter het oppotten.
Hoop zelf nog steeds dat ze van de beurs af gaan.
Elke dag![]()
Wat is er zo boeiend aan van de beurs af gaan? Ben niet zo thuis in financien.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Neem aan dat er toch een plan zit achter het oppotten.
Hoop zelf nog steeds dat ze van de beurs af gaan.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Weet niet hoe strikt de regels gevold worden van verantwoording afleggen en dat soort handel maar lijkt mij dat wanneer je van de beurs af gaat het e.e.a. iets meer in eigen hand ligt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is er zo boeiend aan van de beurs af gaan? Ben niet zo thuis in financien.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nou vooral: De Beurs is voor bedrijven>Bedrijven streven naar winstmaximilisatie (dat willen de aandeelhouders namelijk, geld)>Voor een voetbalclub niet interessant want streven is sportieve successen en die zaken stroken niet echt bij elkaarquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Weet niet hoe strikt de regels gevold worden van verantwoording afleggen en dat soort handel maar lijkt mij dat wanneer je van de beurs af gaat het e.e.a. iets meer in eigen hand ligt.
Als je van de beurs afgaat kan je kapitaal volledig het veld op
Elke dag![]()
Nu 1 miljard bijelkaar sparen om in 2040 ineens een superelftal te kopenquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Neem aan dat er toch een plan zit achter het oppotten.Ewa leipo.quote:![]()
Maar om eraf te gaan heb je ook weer flink wat kapitaal nodigquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou vooral: De Beurs is voor bedrijven>Bedrijven streven naar winstmaximilisatie (dat willen de aandeelhouders namelijk, geld)>Voor een voetbalclub niet interessant want streven is sportieve successen en die zaken stroken niet echt bij elkaar
Als je van de beurs afgaat kan je kapitaal volledig het veld op
En Ajax keert toch ook al ik weet niet hoe lang geen divident meer uit?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
vind zelf het concept van Real wel mooiquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou vooral: De Beurs is voor bedrijven>Bedrijven streven naar winstmaximilisatie (dat willen de aandeelhouders namelijk, geld)>Voor een voetbalclub niet interessant want streven is sportieve successen en die zaken stroken niet echt bij elkaar
Als je van de beurs afgaat kan je kapitaal volledig het veld opvoor een voetbal club best leuke bedrijfsvoering.
#FreeTrapz![]()
sup sup sup boii?quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nu 1 miljard bijelkaar sparen om in 2040 ineens een superelftal te kopen
[..]
Ewa leipo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Klopt, maar dat is (min/plus schommelingen op de beurs en transactiekosten) ook het kapitaal wat je hebt opgehaaldquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar om eraf te gaan heb je ook weer flink wat kapitaal nodig
En Ajax keert toch ook al ik weet niet hoe lang geen divident meer uit?
En tjah blijkbaar pikken de aandeelhouders dat dan nog
Elke dag![]()
Bohhhh ik hoop echt op Tottenhamquote:Villarreal (Spa), Torino (Ita), Tottenham Hotspur (Eng), Celtic (Sch), Dnjepr Dnjepropetrovsk (Oek), Sevilla (Spa), VfL Wolfsburg (Dui), Young Boys (Zwi), Aalborg (Den), Guingamp (Fra), Trabzonspor (Tur), Liverpool (Eng), Anderlecht (Bel), AS Roma (Ita).
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom? Ik zou zeggen wacht daar een rondje mee en hoop op Guingamp, trabzon of Aalborgquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhhh ik hoop echt op TottenhamDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Omdat lekker rellen? Mooi dom dan. Beter loten jullie Aalborg, Guingamp of FC Toefjes, dan maak je de meeste kans om door...quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhhh ik hoop echt op Tottenham![]()
Tof man ! Een beetje oude rivaliteit is altijd leuk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom? Ik zou zeggen wacht daar een rondje mee en hoop op Guingamp, trabzon of Aalborg
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die halve finale proef bij ER
Echt ziek
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt, dat maat het ook zo'n achterlijke beursgangquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:55 schreef Kamikazie het volgende:
Aandelen in Ajax kopen is ook niet echt alsof je aandelen in een bedrijf koopt, denk dat veel aandeelhouders dat ook wel weten.
Elke dag![]()
Ik ga nu hele domme dingen zegggen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Omdat lekker rellen? Mooi dom dan. Beter loten jullie Aalborg, Guingamp of FC Toefjes, dan maak je de meeste kans om door...
ik hoop voor ajax op RBS en dat we ze dan helemaal van de mat af spelen. klote Oostenrijkers.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vertel..?quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:54 schreef Tim86 het volgende:
Echt ziek![]()
Nja niet echt, ik las laatst ergens (geen idee meer waar) dat aandeelhouders nu toch wel eens divident wilden zien. Misschien via juridische wegen, maar weet ik niet meerquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is (min/plus schommelingen op de beurs en transactiekosten) ook het kapitaal wat je hebt opgehaald
En tjah blijkbaar pikken de aandeelhouders dat dan nog
haha idd, wel beetje slecht over nagedachtquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:54 schreef Tim86 het volgende:
Echt ziek2/3x 10 sec en klaar
en ook nog eens te gevaarlijk zoals blijkt
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja goh. En als ze weer op de broek krijgen? Dan toch maar liever een andere tegenstander?quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik ga nu hele domme dingen zegggen.
ik hoop voor ajax op RBS en dat we ze dan helemaal van de mat af spelen. klote Oostenrijkers.![]()
Ik hoop op Roma. Ik zie Feyenoord zo'n grijze kutclub als Wolfsburg loten en verliezen. Met een Liverpool/Spurs/Roma heb je tenminste nog een leuke tegenstander.![]()
Ik hoop ook weer op RBS voor Ajaxquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik ga nu hele domme dingen zegggen.
ik hoop voor ajax op RBS en dat we ze dan helemaal van de mat af spelen. klote Oostenrijkers.![]()
![]()
Dat weet je achteraf pas hequote:Op vrijdag 12 december 2014 09:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja goh. En als ze weer op de broek krijgen? Dan toch maar liever een andere tegenstander?nee voor sportief succes hoop ik op de zwakke broeders. voor alle 3 de partijen.
word wel weer eens tijd dat er een NL ploeg ver komt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Trapz tt incomingDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vorig seizoen nog?quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat weet je achteraf pas henee voor sportief succes hoop ik op de zwakke broeders. voor alle 3 de partijen.
word wel weer eens tijd dat er een NL ploeg ver komt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: