SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
sorrie
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sympathieke gozer en leuk programma ja. Moet altijd denken aan Tim86quote:Op donderdag 11 december 2014 20:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar wel een tof programmaTerugkijken morgen dan maar
![]()
De eerste keer dat Sierd de Russen hoortHet zijn vast de PSV supporters ja die al 55 minuten "Dynamo!" roepen....
![]()
In de verlenging kwam ik met mijn keeper uit en toen ging de tegenstander sweaten maar het was een te zacht schot waardoor mijn verdediger de bal nog weg kon halen. Dat was een mooi momentDie tegenstander was de irritantste tegenstander die ik dit jaar heb gehad (op die ene die achterin rond ging tikken na)
![]()
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
In de verlenging kwam ik met mijn keeper uit en toen ging de tegenstander sweaten maar het was een te zacht schot waardoor mijn verdediger de bal nog weg kon halen. Dat was een mooi momentDie tegenstander was de irritantste tegenstander die ik dit jaar heb gehad (op die ene die achterin rond ging tikken na)
![]()
Zanka rood gekregen, kopenhagen nog met 9 man
Elke dag![]()
omg
Elke dag![]()
quote:
Elke dag![]()
Kut kidsDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Krijsen bedoel jequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou niet van dat zure Timmy, zo kennen we je helemaal niet!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Elke dag![]()
De LBY van dzsudzsak
Elke dag![]()
Wij staan bovenaan?
Elke dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: