SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
sorrie
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sympathieke gozer en leuk programma ja. Moet altijd denken aan Tim86quote:Op donderdag 11 december 2014 20:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar wel een tof programmaTerugkijken morgen dan maar
![]()
De eerste keer dat Sierd de Russen hoortHet zijn vast de PSV supporters ja die al 55 minuten "Dynamo!" roepen....
![]()
In de verlenging kwam ik met mijn keeper uit en toen ging de tegenstander sweaten maar het was een te zacht schot waardoor mijn verdediger de bal nog weg kon halen. Dat was een mooi momentDie tegenstander was de irritantste tegenstander die ik dit jaar heb gehad (op die ene die achterin rond ging tikken na)
![]()
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
In de verlenging kwam ik met mijn keeper uit en toen ging de tegenstander sweaten maar het was een te zacht schot waardoor mijn verdediger de bal nog weg kon halen. Dat was een mooi momentDie tegenstander was de irritantste tegenstander die ik dit jaar heb gehad (op die ene die achterin rond ging tikken na)
![]()
Zanka rood gekregen, kopenhagen nog met 9 man
Elke dag![]()
omg
Elke dag![]()
quote:
Elke dag![]()
Kut kidsDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Krijsen bedoel jequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou niet van dat zure Timmy, zo kennen we je helemaal niet!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Elke dag![]()
De LBY van dzsudzsak
Elke dag![]()
Wij staan bovenaan?
Elke dag![]()
Godverdommequote:
Elke dag![]()
Heeft maver dit live gezienquote:
ja @ 1.02
nee @ 8.9Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1 ton op nee!quote:Op donderdag 11 december 2014 20:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heeft maver dit live gezien
ja @ 1.02
nee @ 8.9Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kan niet wachten tot ik die 8.9 ton kan innen
Elke dag![]()
Voor de duidelijkheid: 100.000 fut 15 coins op nee. Zo die staatquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
8.9x de inzet en inzet staat hierbovenquote:
Elke dag![]()
Bet is nog niet goed gekeurdquote:Op donderdag 11 december 2014 20:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
8.9x de inzet en inzet staat hierbovenonbegonnen zaak natuurlijk dit
![]()
WTF zijn ze trouwens aan het doen met IF prijzengaan door het dak die dingen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Valt mee, het wisselt heel ergquote:Op donderdag 11 december 2014 20:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Bet is nog niet goed gekeurdonbegonnen zaak natuurlijk dit
![]()
WTF zijn ze trouwens aan het doen met IF prijzengaan door het dak die dingen
Elke dag![]()
![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
IF lahm zat gister rond de 630K nu zit de 2e BIN op 885quote:Op donderdag 11 december 2014 20:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Valt mee, het wisselt heel erg
#FreeTrapz![]()
Uitzondering, maar wel apartquote:Op donderdag 11 december 2014 20:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
IF lahm zat gister rond de 630K nu zit de 2e BIN op 885
Elke dag![]()
Zie wel meer dan dat soort rare schommelingen. alsof hele bergen mensen hun IFs niet op de markt hebben staanquote:Op donderdag 11 december 2014 20:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uitzondering, maar wel apart![]()
#banwave #durftedromenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bohhquote:Op donderdag 11 december 2014 21:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zie wel meer dan dat soort rare schommelingen. alsof hele bergen mensen hun IFs niet op de markt hebben staan![]()
#banwave #durftedromen![]()
![]()
Kan zomaar dat de 2way er even inkicked bij onze se7ensins vriendenquote:
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:26 schreef rolls-reus het volgende:
Tim, hoe ziet jouw franse team eruit?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Fix die posities eens johquote:
Elke dag![]()
Geen IF benz en IF clichy? wat is dit nou droogt de put op?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
IF Benz vond ie superkut volgens mij..quote:Op donderdag 11 december 2014 21:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Geen IF benz en IF clichy? wat is dit nou droogt de put op?![]()
Boeieuh, full chem.quote:IF Benz gehad, maar merkte echt totaal geen verschil met de NIF. Hij had zelfs een veel slechter rendement dan de NIF. Nou geloof ik er niet in dat die IF slechter zou zijn ofzo, maar hij was die 500k extra absoluut niet waard. En 150k extra dokken voor een IF backje vind ik ook niet ideaal.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Geen IF benz en IF clichy? wat is dit nou droogt de put op?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Payet heeft echt geen 10 chemquote:Op donderdag 11 december 2014 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Boeieuh, full chem.
[..]
IF Benz gehad, maar merkte echt totaal geen verschil met de NIF. Hij had zelfs een veel slechter rendement dan de NIF. Nou geloof ik er niet in dat die IF slechter zou zijn ofzo, maar hij was die 500k extra absoluut niet waard. En 150k extra dokken voor een IF backje vind ik ook niet ideaal.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: