Ja briljant hequote:Op vrijdag 12 december 2014 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Het past niet bij de act? Maar ze doet wél een achtergrondkoortje, alleen Anouk past daar niet in?
Ze wil gewoon niet dat ze haar shine steelt, lekker doorzichtig
Hoezo?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een hypocriete boel weer. Net als vorig jaar. Als Trijntje de finale bereikt, dan is het weer hoe fantastisch het wel weer niet was.
Oké, sorryquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb het niet zo zeer over jullie, maar wel over het artikel op ad.NL dat de meerderheid het niets vind. Het gros daarvan is lyrisch over dat nummer als ze doorgaat.
Ik las dat ze net zo oud is als jij. Het had je moeder kunnen zijn zegquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:34 schreef Greys het volgende:
Het is ZO schreeuwerig![]()
En ze kijkt echt zo moeilijk.
Zware bevalling, whehehe.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:34 schreef Greys het volgende:
Het is ZO schreeuwerig![]()
En ze kijkt echt zo moeilijk.
Nee. Wel voor Emmalyquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:36 schreef Kinga het volgende:
Kunnen we Trijntje nog inruilen voor Ogene?
Ja, ik schaamde me toen ik dat las voor dat ik zei dat ze te oud is voor het songfestivalquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik las dat ze net zo oud is als jij. Het had je moeder kunnen zijn zeg
JAAAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:36 schreef Kinga het volgende:
Ze is ook te oud voor het Songfestival in deze verschijningsvorm, niks om je voor te schamenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik schaamde me toen ik dat las voor dat ik zei dat ze te oud is voor het songfestival![]()
(En dank![]()
)
Ik vind Og3ne dus echt wel songfestival-uitstraling hebben. Zo'n oostblok-achtige lookquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:36 schreef Kinga het volgende:
Ja, en het is dus weer in de lijn van de vorige twee inzendingen, IETS ANDERS DURVEN DOEN. Anouk met een tikkie ouderwets walsje, CATS met kuntry, Og3ne met bizar goed gezongen harmonietjes. Gewoon iets waardoor je opvalt tussen de massa, zij hebben dat dus ook.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind Og3ne dus echt wel songfestival-uitstraling hebben. Zo'n oostblok-achtige look. Denk dat zij meer kans zouden maken dan Trijntje.
Die kont leidt idd erg afquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:41 schreef Kinga het volgende:
LMAO. Mijn moeder: "Te oud, te dik". Veeg me op hier...
Edit: "En geen uitstraling.."
Op vrijdag 12 december 2014 20:52 schreef Peter het volgende:
Zeg me, dat het niet zo issssssssssss...quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:46 schreef yvonne het volgende:
Ik zag Claudia de Brey gisteravond nog zeggen dat zij best naar het ESF wilde, whyyyyy.
Ogene is juist te standaard ESF en echt zo'n act waar je eind jaren 90/begin 00 nog wel mee weg kwam maar nu te standaard is. Bovendien worden ze dan totaal overschaduwd door 7 andere stoeipoezen uit het oostenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind Og3ne dus echt wel songfestival-uitstraling hebben. Zo'n oostblok-achtige look. Denk dat zij meer kans zouden maken dan Trijntje.
Ze zijn jong, met hun looks zit er voor ieder wat wils bijquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, en het is dus weer in de lijn van de vorige twee inzendingen, IETS ANDERS DURVEN DOEN. Anouk met een tikkie ouderwets walsje, CATS met kuntry, Og3ne met bizar goed gezongen harmonietjes. Gewoon iets waardoor je opvalt tussen de massa, zij hebben dat dus ook.
Ho, je vergeet dat ze vocaal alles en iedereen van het podium blazenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ogene is juist te standaard ESF en echt zo'n act waar je eind jaren 90/begin 00 nog wel mee weg kwam maar nu te standaard is. Bovendien worden ze dan totaal overschaduwd door 7 andere stoeipoezen uit het oosten
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:49 schreef Mani89 het volgende:
Stel je eens voor dat Dotan die liedje had gezongen, dan hadden we de platte kar alvast kunnen huren.
Het liedje begint echt goed, maar dat why-y-y-y-y gaat me zó snel irriterenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het in de livevariant juist helemaal niet langdradig drammerig klinken. Tekstueel is het flinterdun maar het is gewoon een lekker catchy liedje.
Je hoort die harmonietjes dus echt bijna nooit en daarom zou het opvallen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:49 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ze zijn jong, met hun looks zit er voor ieder wat wils bijen ze kunnen inderdaad samen heel mooi zingen. Zulke harmonietjes hoor je niet veel op het ESF maar zou er heel goed passen imho.
Inzending voor 2016 is wat mij betreft al gevonden.
Mee eens! Anderhalve minuut in The Voice is nog te doen, maar die druk kunnen ze vooralsnog niet aan gok ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:51 schreef TheVulture het volgende:
En iets zegt me dat Ogene bij zo'n ESF toch vocaal onder de druk bezwijkt en vals gaat zingen... je ziet al aan absolute toppers zoals Anouk en Ilse dat het lastig is om je zenuwen onder controle te krijgen, en ook Trijn zag je net trillen als een rietje zo ongeveer...
Ze hebben al songfestival-ervaring he, ze hebben jaren terug al meegedaan aan het Junior Eurovisie Songfestivalquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:52 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Mee eens! Anderhalve minuut in The Voice is nog te doen, maar die druk kunnen ze vooralsnog niet aan gok ik.
Plus het feit dat je bij zo'n festival echt zoveel repetities hebt en andere verplichtingen, alleen de echte profs met zwaar getrainde sterren kunnen dat stemtechnisch denk ik aan of weten zich te sparen... de zangers en zangeressen die na zo'n week intensief gebruik van de stem nog lekker fris klinken zijn op een hand te tellenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:52 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Mee eens! Anderhalve minuut in The Voice is nog te doen, maar die druk kunnen ze vooralsnog niet aan gok ik.
Deze meisjes zingen volgens mij écht elke dag, al jaren en jaren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Plus het feit dat je bij zo'n festival echt zoveel repetities hebt en andere verplichtingen, alleen de echte profs met zwaar getrainde sterren kunnen dat stemtechnisch denk ik aan of weten zich te sparen... de zangers en zangeressen die na zo'n week intensief gebruik van de stem nog lekker fris klinken zijn op een hand te tellen
Trijn heeft niet het beste moment uitgekozen om haar single live ten gehore te brengen. Nu denk je toch snel dat een Ogene of een Emmaly een stuk beter zingt en beter naar het ESF hadden kunnen gaan dan Trijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |