Reken mij ook hierbij; in tegenstelling tot de sterke verdenkingen en het (uitgelokte) bravour gelul in de auto, zou het net even anders in elkaar kunnen steken dan algemeen gedacht. De Vaatstramoord is al veel eerder dan 2012 opgelost en nog dichter bij de vindplaats dan Oudwoude. Dat mogelijk Feliciano G. zijn zoon veschermt mag je hardop schrijven, dat doen er meer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja, en ik denk waarschijnlijk als een van de weinige nederlanders dat Joran Nathalie niet vermoord heeft. Naar dat is een hele andere zaak.
Hier ben ik het wel mee eens. Alhoewel ik het bij de zaak Marianne V. nog steeds niet goed kan begrijpen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:19 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Reken mij ook hierbij; in tegenstelling tot de sterke verdenkingen en het (uitgelokte) bravour gelul in de auto, zou het net even anders in elkaar kunnen steken dan algemeen gedacht. De Vaatstramoord is al veel eerder dan 2012 opgelost en nog dichter bij de vindplaats dan Oudwoude. Dat mogelijk Feliciano G. zijn zoon veschermt mag je hardop schrijven, dat doen er meer.
Dat is dezelfde prive detective die in de eerste weken ook ingehuurd was voor de zaak.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:40 schreef Poekje01 het volgende:
Ik ben benaderd door een inwoner uit Boquete, en heb de namen gekregen van 2 personen die zich bezighouden met de aanklagers van de mogelijke moordenaars van Osman V. Te weten Marvis Pitty (advocaat) en Martin Ferraro (prive detective). Volgens de CP in Boquete werken zij pro-deo aan de Osman case, het is een hele arme familie. Zij zeggen dat er wel degelijk een link is tussen de verdwijning van de meiden en de jeugdgang waarvan Henry G. de leider is. Volgens hen zitten wij met een misdrijfscenario goed in de richting. Verder schrijven ze dat Arrocha 'niks weet'.
Naar hun zeggen zijn ze bezig met het verzamelen van bewijzen en opnemen van statements. Omdat er een rechtzaak van gaat/moet komen kunnen ze er verder niet veel over zeggen. Verder is Martin F. ontstemd, omdat hij geen geld ontvangt van Hans K. om zijn onderzoek te bekostigen. Martin begon daar tegen mij een verhaal over. Hij zou punten uit het misdrijf trein scenario hier en daar wat toelichten, maar ik heb niks meer van hem vernomen. Zij willen naar hun zeggen eerst de Osman case afhandelen.
Het geeft mij geen antwoorden op alle vragen die er hier leven, maar sterkt wel mijn vermoeden dat er sprake was van een misdaad. Mijn insteek is, eerst zien (bewijzen, statements, rechtszaak), dan geloven.
Zo hé dat is veel geld voor zo'n straatarme familie. Waar doen ze het van? denk ik dan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:02 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Verder vroeg hij 500 dollar per dag voor zijn diensten.
Ik had ooit eens een tandeloze tante, en die vroeg ook vijfhonderd dollar voor bepaalde diensten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:14 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Zo hé dat is veel geld voor zo'n straatarme familie. Waar doen ze het van? denk ik dan.
Hij was door Alto al Crimen ingehuurd. De Expats betaalden dusquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:14 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Zo hé dat is veel geld voor zo'n straatarme familie. Waar doen ze het van? denk ik dan.
Ha ha, precies! Pro deo voor de armen werken, en iemand anders een poot willen uitdraaien?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:16 schreef Deiner het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een tandeloze tante, en die vroeg ook vijfhonderd dollar voor bepaalde diensten.
Zeker geen idioot hoog tarief, relatief. Als de kwaliteit gegarandeerd is, dat is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:24 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Ha ha, precies! Pro deo voor de armen werken, en iemand anders een poot willen uitdraaien?
Vind het maar een veemd wereldje daar. Aan de andere kant kun je redeneren dat die prive detective ook ergens van moet leven. Een uur prijs van ¤ 62,50 is geen wereldschokkend bedrag.
Zeker niet als je weet wat in Nederland voor, pak em beet, een consultant van BoerCroon wordt gevraagd per dag en per uur, om maar eens wat te noemen. Heel ander kant van het spectrum misschien, ook kwestie van vraag en aanbod.
Lief zeg. Doet Alto al Crimen niks meer aan de K en L case?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:23 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Hij was door Alto al Crimen ingehuurd. De Expats betaalden dus
Dat is waar. Bij de garage rekenen ze al vet meer voor een leerling-monteur.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:24 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Een uur prijs van ¤ 62,50 is geen wereldschokkend bedrag.
Was dat het stuk dat ging over dat de gidsen hun werk aan het kwijtraken waren?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:05 schreef Deiner het volgende:
Buiten wat je echt niet kan maken, het zomaar publiekelijk beschuldigen van mensen, iets compleet anders dan het benoemen van opmerkelijk gedrag of verdachte uitspraken of het niet noemen van specifieke personen in een verdachtmaking, is er, vind ik, nog iets waar je sterk rekening mee moet houden voordat je iemand een leugenaar noemt omtrent een misdrijf: Er zijn geen getuigenverklaringen bij ons, publiek, bekend.
Alles wat we denken te weten wat is gezegd over de gebeurtenissen is niet onder ede verklaard, maar door posters zelf gelezen in de krant, of gehoord in een filmpje. Je kunt dus niet uit het verhaal in de krant van de één, concluderen dat de ander in de krant liegt, en dus vals getuigt.
Neemt niet weg dat sommig gedrag van sommige mensen toch echt opmerkelijk is, en dat kan je natuurlijk gewoon benoemen. Zo vind ik het opmerkelijk dat Feliciano al in 2008 dikke maatjes was met de Volkskrant. Een paginagroot interview heeft er in gestaan, in ieder geval op de site.
Opmerkelijk, vind ik, niet meer dan dat, in het licht van de sfeer van de vroege verslaggeving in de hele pers over deze zaak van Kris en Lisanne.
Ik bedoel: Vertel als enige je ouwe goeie bekende van een krant "Zo en zo is het gegaan", en je bent in staat de richting van de publieke opinie te beïnvloeden, een beetje. What are the chances huh, dezelfde gast, in hetzelfde godverlaten gat, komt in dezelfde krant, van een halve wereld verderop.
Nou had ik een link naar het oude artikel gepost op WS, een tijd geleden, en moet het zelf weer even zien terugvinden. Maar afijn.
Bij de zaak van Marianne riep men in het begin dat het asielzoekers moesten zijn en dit heeft naar mijn idee het hele onderzoek jarenlang beïnvloed. Dat het uiteindelijk een buurman is geweest is toch bizar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:25 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Alhoewel ik het bij de zaak Marianne V. nog steeds niet goed kan begrijpen.
Ik vind het ook verdacht. Wat heeft hij daar allemaal kunnen rommelen? Waarom moest hij overal vingerafdrukken achterlaten? Maar dan ook echt overal?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:30 schreef jackie12 het volgende:
[..]
En om die mensen te triggeren: Waarom wilde Feliciano per se hun kamer in?
Poekje ik heb zojuist een visioen gehad,quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:24 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Ha ha, precies! Pro deo voor de armen werken, en iemand anders een poot willen uitdraaien?
Vind het maar een veemd wereldje daar. Aan de andere kant kun je redeneren dat die prive detective ook ergens van moet leven. Een uur prijs van ¤ 62,50 is geen wereldschokkend bedrag.
Zeker niet als je weet wat in Nederland voor, pak em beet, een consultant van BoerCroon wordt gevraagd per dag en per uur, om maar eens wat te noemen. Heel ander kant van het spectrum misschien, ook kwestie van vraag en aanbod.
Trouwens, interessant, van die koffieplantage (link naar fosfaat/mest/fosfor in kuil?).
De zus van Marcia Smith Del Rio overigens, kwam een aantal jaren geleden om bij een vliegtuigongeluk in de jungle, bij een stel bergen. Van de zoekteams kon niemand het wrak lokaliseren. Zij zag haar zus in een droom, die vertelde dat er aan de verkeerde kant van de berg werd gezocht, toen zijn de wrakstukken, haar zus, en de overige slachtoffers wel gevonden.
Tsja, je zit in BNW, of niet.
Ja, dat kan. Aan de andere kant denk ik dan weer, s' lands wijs, s' lands eer. Vlak na de mirador, bij de quebrada hielden Hans en Roelie het voor gezien. Ben het eens met de poster hier laatst die zei, dat hij vond dat daar de ouders nu juist hadden moeten doorlopen, omdat het mysterie immers daar pas echt begint.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:02 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dat is dezelfde prive detective die in de eerste weken ook ingehuurd was voor de zaak.
De voormalig lijfwacht van president Ford![]()
Hij ging met een helderziende Panamese vrouw naar een koffieplantage omdat zij een visioen had gehad.
Verder vroeg hij 500 dollar per dag voor zijn diensten.
Hij heeft in die tijd ook contact met de Kremers gehad, ze kennen hem dus.
Dan zal dhr. Kremers wel een reden hebben om daar geen geld in te steken denk ik.
De prive detective heeft de geldpot leeggevreten en de expats zagen het niet zitten hem nog langer financieël te ondersteunenquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:29 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Lief zeg. Doet Alto al Crimen niks meer aan de K en L case?
[..]
Dat is waar. Bij de garage rekenen ze al vet meer voor een leerling-monteur.
Dank je voor delen van de info. Bizar. Wens ze succes, ben bang dat die hele rechtzaak nooit gaat komen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:40 schreef Poekje01 het volgende:
Ik ben benaderd door een inwoner uit Boquete, en heb de namen, email adressen en tel. nrs. gekregen van 2 personen die zich bezighouden met de aanklagers van de mogelijke moordenaars van Osman V. Te weten Marvis Pitty (advocaat) en Martin Ferraro (prive detective). Volgens de CP in Boquete werken zij pro-deo aan de Osman case, het is een hele arme familie. Zij zeggen dat er wel degelijk een link is tussen de verdwijning van de meiden en de jeugdgang waarvan Henry G. de leider is. Volgens hen zitten wij met een misdrijfscenario goed in de richting. Verder schrijven ze dat Arrocha 'niks weet'.
Naar hun zeggen zijn ze bezig met het verzamelen van bewijzen en opnemen van statements. Omdat er een rechtzaak van gaat/moet komen kunnen ze er verder niet veel over zeggen. Verder is Martin F. ontstemd, omdat hij geen geld ontvangt van Hans K. om zijn onderzoek te bekostigen. Martin begon daar tegen mij een verhaal over. Hij zou punten uit het misdrijf trein scenario hier en daar wat toelichten, maar ik heb niks meer van hem vernomen. Zij willen naar hun zeggen eerst de Osman case afhandelen.
Het geeft mij geen antwoorden op alle vragen die er hier leven, maar sterkt wel mijn vermoeden dat er sprake was van een misdaad. Mijn insteek is, eerst zien (bewijzen, statements, rechtszaak), dan geloven.
Naar Panamese begrippen is het een godsvermogen als uurloonquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:29 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Lief zeg. Doet Alto al Crimen niks meer aan de K en L case?
[..]
Dat is waar. Bij de garage rekenen ze al vet meer voor een leerling-monteur.
Maar ze huurden hem wel in? Zo een zaak heb je toch ook niet in 5 dagen opgelost?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:44 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
De prive detective heeft de geldpot leeggevreten en de expats zagen het niet zitten hem nog langer financieël te ondersteunen
ik ook. Heel belangrijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:39 schreef 11en30 het volgende:
Wat ik graag onderzocht zou zien is of de gidsen Sineproc gestuurd hebben om niet in het enige juiste en meest voor de hand liggende gebied te zoeken of dat ze daar wel stevig op aangedrongen hebben maar Sineproc er van hogerhand niet mocht gaan zoeken.
geen idee, heb met posters hier via PM overlegd, maar het idee was, 'niet meer op ingaan'.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:44 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Dank je voor delen van de info. Bizar. Wens ze succes, ben bang dat die hele rechtzaak nooit gaat komen.
Willen ze ook geen vragen beantwoorden als we ze wat geld in de schoenen schuiven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |