SPOILER: 2015 game releasesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door 2Happy4U op 11-12-2014 12:44:39 ]Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Je heb gewoon geen OP meer?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:50 schreef Jimbo het volgende:
Zo, eerste meuk uit de op gefixt, later de rest
Tevens, als je er in moet. DM me een link van je icon, username en psn username
nee, ik had hem helemaal mooi gemaaktquote:
Altijd wachtenquote:Op donderdag 11 december 2014 12:00 schreef KingLysandus het volgende:
Nieuwe deal wordt pas om 12:30 uur bekend gemaakt. Ik zit te twijfelen of ik nu The Wolf among us zal kopen of dat ik eerst alle deals moet afwachten.
Buiten de kerstdeals om?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Altijd wachtenKomt vanzelf langs. Op de 360 en PS3 kwamen ze ook regelmatig in de aanbieding, die games van TWD en The Wolf Among Us.
Geen idee, maar er zijn wekelijks deals op PSN, en rond kerst zullen ze toch ook nog wel met wat extra deals komen, lijkt me.quote:
Samenvatting: Yi-Long wacht altijd op goty editionsquote:Op donderdag 11 december 2014 12:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zijn wekelijks deals op PSN, en rond kerst zullen ze toch ook nog wel met wat extra deals komen, lijkt me.
Als je nu nog genoeg games hebt om van te genieten, dan lekker rustig even een deal afwachten voor Wold. Als je je verveeld en niets leuks te spelen hebt, dan uiteraard zelf die afwachting maken of je er nu 25 euro voor wilt dokken, of liever wacht.
Persoonlijk wacht ik vrijwel altijd, maar goed, ik heb ook een vrij aardige backlog, en bepaalde games zijn altijd wel leuk om te blijven spelen.
GTA5 op dag 1 gekocht, FIFA15 op dag 1 gekocht, en laatst PES2015 gekocht in de Kerst Deals. Als een game gewoon 'compleet' is bij release, dan heb ik er geen moeite mee om hem meteen te kopen.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Samenvatting: Yi-Long wacht altijd op goty editions
De reacties op de Playstation blog zullen dus wel weer om te smullen zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 12:34 schreef KingLysandus het volgende:
Alien Isolation voor de prijs waar je een fysiek exemplaar kan kopen.
Alleen maar tegenwoordig.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De reacties op de Playstation blog zullen dus wel weer om te smullen zijn
quote:Even before launch, DriveClub was a divisive title, provoking a range of different opinions, but its fortunes weren't helped by the total collapse of the online component, souring what was - in our view, at least - an otherwise great arcade-style racing game. However, in the wake of the disaster, Evolution has been working hard to put things right. As things stand right now, the connectivity problems are resolved, plenty of new features are added to the mix, and the first pieces of DLC have been handed out for free. In terms of new features, photo mode arrived a few weeks back, but the real star of the show is the game's brand new dynamic weather system.
It's a supremely impressive enhancement to an already beautiful title. At launch, DriveClub possessed an impressive dynamic time of day and volumetric cloud system, allowing for some stunning visuals. DriveClub features an extremely robust lighting system with realistic global illumination and a focus on physically based illumination of materials. With the addition of rain and snow conditions, we now see the full benefits of this approach: the effects are dramatic and impressive with an attention to detail that exceeds expectations. Could this be the most realistic portrayal of rain and snow in a racing game, or indeed any game, to date? On reflection, we'd say yes.
quote:It's hard not to rave about what we're seeing here with this latest patch. We love looking closely at game visuals and picking apart the fine detail, and it's rare to come across something so startlingly impressive - but here it is. The weather effects in DriveClub are, without a doubt, some of the most realistic we've seen in any game to date. Combining these effects with the already excellent lighting model and realistic materials elevates Evolution's racer to the top of the pack from a visual perspective and in combination with the other features added to the game, it definitely deserves another look.
In a declining genre where open world sandbox gameplay comes as standard with virtually every racing title, it actually feels rather refreshing to return to a classic track-based game like DriveClub. We had a soft spot for the Evolution racer since our pre-launch testing (before things went horribly wrong) and this stunning dynamic weather patch in combination with the other new features adds a new sheen of polish and a definite wow factor. Opinion is divided of course, but in our view, there's a great game in here with some of the finest visuals you'll see in a racing title.
Zeker veel ervaring opgedaan in de oorlog?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:24 schreef Voltreffer het volgende:
Laatste tien potjes gewonnen in BF.
Hou die WW2 ''grapjes'' lekker in het Feyenoord topic man....quote:Op donderdag 11 december 2014 13:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zeker veel ervaring opgedaan in de oorlog?
quote:Op donderdag 11 december 2014 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hou die WW2 ''grapjes'' lekker in het Feyenoord topic man....
Ja ik zal wel oud worden ofzo maar ik vind het vrij irritant en respectloos, maar goed...quote:
maar; dat ben ik ook...quote:Op donderdag 11 december 2014 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja ik zal wel oud worden ofzo maar ik vind het vrij irritant en respectloos, maar goed...
Is dat niet een eigenschap van de gemiddelde fokker?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja ik zal wel oud worden ofzo maar ik vind het vrij irritant en respectloos, maar goed...
Doe dat dan ergens anders dan in een PS4 topic... Bij mensen die er net zo hard om kunnen lachen als jij.quote:
neuhquote:Op donderdag 11 december 2014 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doe dat dan ergens anders dan in een PS4 topic... Bij mensen die er net zo hard om kunnen lachen als jij.
Eerder Nederlanderquote:Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Is dat niet een eigenschap van de gemiddelde fokker?
Dat kan je wel vergeten denk ik, de game is net uit.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:29 schreef KingLysandus het volgende:
Ik hoop dat GTA langskomt bij de kerstdeals. Beste games zijn altijd de laatste.
Vorig jaar was de game 2 maanden eerder uit en al in de aanbiedingquote:Op donderdag 11 december 2014 14:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat kan je wel vergeten denk ik, de game is net uit.
ik mag niet meer editenquote:Op donderdag 11 december 2014 14:49 schreef over_hedge het volgende:
Kan dat lange plaatje in de OP niet ff in een spoiler? Beetje irritant dit. Al helemaal als je op je telefoon kijkt.
gta verkopen ze toch welquote:Op donderdag 11 december 2014 15:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vorig jaar was de game 2 maanden eerder uit en al in de aanbieding
Niemand die dit weet?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:50 schreef Che_ het volgende:
Hoe gebruik je je BAL-speler in MyClub nadat je de gegevens opgeslagen hebt?
Nog meer als het in de aanbieding komt. Hoe oud zijn Destiny en Lord of the Fallen? Die zijn ook voorbij geweest.quote:
destiny is crack en nirmand koopt hetquote:Op donderdag 11 december 2014 17:06 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Nog meer als het in de aanbieding komt. Hoe oud zijn Destiny en Lord of the Fallen? Die zijn ook voorbij geweest.
quote:Op donderdag 11 december 2014 17:27 schreef RRuben het volgende:
[..]
destiny is crack en nirmand koopt het
Vind ik ook!quote:Op donderdag 11 december 2014 17:54 schreef Jiang153 het volgende:
Ik vind Destiny persoonlijk wel lekker spelen.
Het grinden van gear is voor mij wel vermakelijk
Kom er wel achter dat ik het al teveel heb gespeeld, Die nieuwe expansion vind ik nog niet echt wat aan. Ook al moet ik nog wel raidenquote:Op donderdag 11 december 2014 18:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Heb hem meer gespeeld dan:
Driveclub (waardeloze game, verdient de naam racer eigenlijk niet eens)
BF4 (teveel BF3 gespeeld en dit is dan 3.5)
Fifa (te weinig vernieuwing en frustratie breekt je op)
Gelukkig verschillen smaken! anders speelden we allemaal cod
Zit nou eerste character LV 24 en doe voornamelijk tiger strikes.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Heb hem meer gespeeld dan:
Driveclub (waardeloze game, verdient de naam racer eigenlijk niet eens)
BF4 (teveel BF3 gespeeld en dit is dan 3.5)
Fifa (te weinig vernieuwing en frustratie breekt je op)
Gelukkig verschillen smaken! anders speelden we allemaal cod
Raids zijn goede manier, maar dan moet je dus wel een groep hebben om dat beetje goed te doen.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zit nou eerste character LV 24 en doe voornamelijk tiger strikes.
Soms dan wordt ik best pissed op die mensen die letterlijk om de 2 min neergaan
Wil betere gear halen, maar snap niet precies hoe behalve kopen van de vanguard leader
Opvallend. Nadat de game eerst bejubeld werd kom ik toch meer geluiden van kritiek tegen... zoals hier op Reddit vandaag.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:52 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb nu ruim 60 uur in Dragon Age zitten, en kan nu wel een goed oordeel vellen. Het is een hele goede game, die afrekent met de fouten die in Dragon Age 2 zijn gemaakt. Hij duurt alleen te lang. Het is een game die de magie mist die Bethesda wel in haar games kan leggen. Dragon Age zorgt er mijns inziens niet voor dat je alles wilt doen wat er te doen is. De quests zijn net niet gevarieerd genoeg, de gebieden net iets te weinig onderscheidend, de combat nét iets te arcade en langdradig. Allemaal zaken die niet slecht zijn, maar waar je na 50 uur toch wel genoeg van hebt. Dat is jammer, want ik heb nog heel veel te doen.
Maar steeds weer shit verkopen, met al je party members praten, sidequests doen, nog meer sidequests, weer troep verkopen....Op een gegeven moment gaat het als werk voelen. Dat is jammer.
Zeker spelen, deze game. Maar houd er rekening mee dat het op een gegeven moment kan gaan vervelen. Ik ga nu gewoon de storyline uitspelen en ben er wel klaar mee. Heb er veel plezier aan beleefd
Bethesda games zijn voor mij tot nu toe ook echt de enige open wereld games die ik kan blijven spelen. Ook al zitten ze soms vol met bugs of is het verhaal nooit echt boeiend. Toch blijft het heerlijk om in die games rond te dwalenquote:Op donderdag 11 december 2014 20:52 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb nu ruim 60 uur in Dragon Age zitten, en kan nu wel een goed oordeel vellen. Het is een hele goede game, die afrekent met de fouten die in Dragon Age 2 zijn gemaakt. Hij duurt alleen te lang. Het is een game die de magie mist die Bethesda wel in haar games kan leggen. Dragon Age zorgt er mijns inziens niet voor dat je alles wilt doen wat er te doen is. De quests zijn net niet gevarieerd genoeg, de gebieden net iets te weinig onderscheidend, de combat nét iets te arcade en langdradig. Allemaal zaken die niet slecht zijn, maar waar je na 50 uur toch wel genoeg van hebt. Dat is jammer, want ik heb nog heel veel te doen.
Maar steeds weer shit verkopen, met al je party members praten, sidequests doen, nog meer sidequests, weer troep verkopen....Op een gegeven moment gaat het als werk voelen. Dat is jammer.
Zeker spelen, deze game. Maar houd er rekening mee dat het op een gegeven moment kan gaan vervelen. Ik ga nu gewoon de storyline uitspelen en ben er wel klaar mee. Heb er veel plezier aan beleefd
Fable dat was pas master.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:12 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Bethesda games zijn voor mij tot nu toe ook echt de enige open wereld games die ik kan blijven spelen. Ook al zitten ze soms vol met bugs of is het verhaal nooit echt boeiend. Toch blijft het heerlijk om in die games rond te dwalen
Wat ik trouwens wel minder vind nu ik wat video's heb gezien, is dat het toch een beetje arcade en mmo achtig eruitziet. Zag dat je beeld best wel vol staat met allemaal icoontjes etc.
Ja ga nu ook ff destiny denk ik. Geen idee wat de raids zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 20:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Raids zijn goede manier, maar dan moet je dus wel een groep hebben om dat beetje goed te doen.
Raid is een lange story missie zoals strikes maar dan heb je 6 man nodig en als je het efficient wil doen iemand(en) met ervaring. Want er zit een groot puzzel systeem in. Als je een raid gespeeld hebt mag je pas een oordeel over Destiny vellen :p dat is wat ik blijf zeggen.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:04 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja ga nu ook ff destiny denk ik. Geen idee wat de raids zijn
Heerlijke spelletjes waren dat.. Fallout(3) trouwens ook. Mis nog wel zo'n epische urenvreter op de PS4. Al maken ze van Fallout 3 een remake, ben ik uitermate gelukkigquote:
verkeerde topic mergoolquote:
OHJAquote:
Daarom hoop ik ook dat Fallout 4 snel komt. Wil me ook weer compleet in een wereld verliezen. Dragon Age weet ik nog niet aangezien die nog steeds niet binnen isquote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heerlijke spelletjes waren dat.. Fallout(3) trouwens ook. Mis nog wel zo'n epische urenvreter op de PS4. Al maken ze van Fallout 3 een remake, ben ik uitermate gelukkig
Ik ben dus een mage en die gebruiken dus een staf.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:26 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat Fallout 4 snel komt. Wil me ook weer compleet in een wereld verliezen. Dragon Age weet ik nog niet aangezien die nog steeds niet binnen isMoet wel snel gebeuren anders verlies ik mijn interesse nog in die game
![]()
Maarja Dragon Age is toch wel anders dan de Bethesda games. Dat is gewoon zo![]()
Hoe is eigenlijk de combat in dit spel? Zit wat video's te kijken en het lijkt net alsof je unlimited ammo hebt. Zie zo'n gast achter elkaar maar arrows schieten en dan weer snel een special ability gebruiken wat snel weer opgevuld is. Het is niet dat je ammo moet zoeken voor je wapens?
Echt joh?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben dus een mage en die gebruiken dus een staf.
Met anderewoorden: ik hou bij combat gewoon de R2 knop ingedrukt (die kan ik oneindig gebruiken) en af en toe inderdaad een special ability. Dat is het wel volgens mij
Die kritiek krijg je ook pas na tientallen uren spelen. Honderd uur gameplay doet het goed in de reclame, maar het moet wel 100 uur gameplay zijn die er toe doet. DA:I zit gewoon te vol. Ze hadden er van geprofiteerd als ze het bij een uur of 50 hadden gelaten. Nu voelt de game nodeloos opgeblazen, en ben je er na een tijdje wel klaar mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Opvallend. Nadat de game eerst bejubeld werd kom ik toch meer geluiden van kritiek tegen... zoals hier op Reddit vandaag.
Ga hem zeker nog wel spelen maar ben blij dat ik hem niet gelijk voor de polle pond gehaald heb.
Inderdaad de raid, zoals iemand al aangaf. Andere manieren om aan betere gear te komen, behalve de vanguard leader:quote:Op donderdag 11 december 2014 19:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zit nou eerste character LV 24 en doe voornamelijk tiger strikes.
Soms dan wordt ik best pissed op die mensen die letterlijk om de 2 min neergaan
Wil betere gear halen, maar snap niet precies hoe behalve kopen van de vanguard leader
Hier ben ik dus ook bang voor. Games als Skyrim vind ik helemaal geweldig en ben zeker geinteresseerd in DA:I.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die kritiek krijg je ook pas na tientallen uren spelen. Honderd uur gameplay doet het goed in de reclame, maar het moet wel 100 uur gameplay zijn die er toe doet. DA:I zit gewoon te vol. Ze hadden er van geprofiteerd als ze het bij een uur of 50 hadden gelaten. Nu voelt de game nodeloos opgeblazen, en ben je er na een tijdje wel klaar mee.
Voor mij kan die niet lang genoeg duren eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:52 schreef Mystikvm het volgende:
De combat in Origins is ook wel wat verouderd en stroef.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:02 schreef DownBusiness het volgende:
[..]
Hier ben ik dus ook bang voor. Games als Skyrim vind ik helemaal geweldig en ben zeker geinteresseerd in DA:I.
Heb gisteren opnieuw DA:O opgestart en na een kleine 8 uur spelen kom ik er achter waarom ik 5 jaar geleden ook afgehaakt ben: dit is het gewoon net niet voor mij.
Ik wil het echt leuk vinden en de keuzes, wereld etc spreekt mij aan maar ik merk dat de combat niet voor mij is weggelegd. Geef mij maar een hack 'n slash rpg.
Of misschien moet ik uit mijn comfort zone komen en eens voor een mage gaan ipv altijd de warrior..
Heb je Kingdoms of Amalur al eens geprobeerd?quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:02 schreef DownBusiness het volgende:
[..]
Hier ben ik dus ook bang voor. Games als Skyrim vind ik helemaal geweldig en ben zeker geinteresseerd in DA:I.
Heb gisteren opnieuw DA:O opgestart en na een kleine 8 uur spelen kom ik er achter waarom ik 5 jaar geleden ook afgehaakt ben: dit is het gewoon net niet voor mij.
Ik wil het echt leuk vinden en de keuzes, wereld etc spreekt mij aan maar ik merk dat de combat niet voor mij is weggelegd. Geef mij maar een hack 'n slash rpg.
Of misschien moet ik uit mijn comfort zone komen en eens voor een mage gaan ipv altijd de warrior..
Puik plan inderdaad. Kan hij direct kiezen voor een battlemage (warrior / mage combinatie).quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je Kingdoms of Amalur al eens geprobeerd?
Gepiekt voor mijn ontbijt!quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Puik plan inderdaad. Kan hij direct kiezen voor een battlemage (warrior / mage combinatie).
Fallout 3 werd in de zomer aangekondigd, op 10 juli 2004. Volgens mij zonder event. New Vegas werd aangekondigd in 2009, op een Bethesda showcase.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:27 schreef Ixnay het volgende:
Nog steeds weinig info over Fallout 4...
En over remasters gesproken. Ik verwacht nog een remaster bundel van Uncharted 1 t/m 3 voor PS4.
Borderlands. Waarom dan niet gewoon meteen Borderlands 2, die als veel beter werd beschouwd? Ik heb zelf alleen even de gratis PS+ versie gespeeld en vond er niet zo veel aan eerlijk gezegd. Ook snel weer afgehaakt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Joepie, nog meer remasters
http://www.classification(...)tuZ%2blJweCnU%2biOI3
Euh, ja, dat verwacht iedereen eigenlijk welquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:27 schreef Ixnay het volgende:
Nog steeds weinig info over Fallout 4...
En over remasters gesproken. Ik verwacht nog een remaster bundel van Uncharted 1 t/m 3 voor PS4.
Borderlands 1 en 2 heb ik uuuuuren gespeeld, erg tof. Maar dat ga ik niet nog een keer doen. Remasters zijn leuk voor games die je nog niet hebt gespeeld (zoals ik had met TLOU die ik nu speel), maar eigenlijk vind ik het maar meh.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Borderlands. Waarom dan niet gewoon meteen Borderlands 2, die als veel beter werd beschouwd? Ik heb zelf alleen even de gratis PS+ versie gespeeld en vond er niet zo veel aan eerlijk gezegd. Ook snel weer afgehaakt.
[..]
Euh, ja, dat verwacht iedereen eigenlijk wel
Op een PS4?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
De enige remaster die ik graag zou zien is Mario Sunshine, maar dan wel met GameCube controller support.
Sure, of Xbone. Zolang het maar niet op pc isquote:
De slechtste Mario game als remaster willen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
De enige remaster die ik graag zou zien is Mario Sunshine, maar dan wel met GameCube controller support.
Ik vind remasters prima, zolang ze het maar fatsoenlijk aanpakken. Zoals je zegt, leuk voor de games die je nog niet gespeeld hebt, maar er zijn ook echt wel games die ik opnieuw zou spelen als remaster, bijvoorbeeld omdat er geen waardige opvolgers voor zijn gekomen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Borderlands 1 en 2 heb ik uuuuuren gespeeld, erg tof. Maar dat ga ik niet nog een keer doen. Remasters zijn leuk voor games die je nog niet hebt gespeeld (zoals ik had met TLOU die ik nu speel), maar eigenlijk vind ik het maar meh.
Meest gespeelde game voor mij ooit denk ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind remasters prima, zolang ze het maar fatsoenlijk aanpakken. Zoals je zegt, leuk voor de games die je nog niet gespeeld hebt, maar er zijn ook echt wel games die ik opnieuw zou spelen als remaster, bijvoorbeeld omdat er geen waardige opvolgers voor zijn gekomen.
Def Jam Fight for New York, SSX3, Chrono Trigger, etc etc.
Ik verwachtte er niet veel van. Het hele donkere 'gangstah-rap' sfeertje enzo... het deed me allemaal vrij weinig. Niet dat ik rap niet kan waarderen, maar al dat nep stoerdoenerij dat er soms bij komt kijken, daar heb ik niets mee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meest gespeelde game voor mij ooit denk ik
Helemaal mee eens al was ik van dag 1 al hookedquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik verwachtte er niet veel van. Het hele donkere 'gangstah-rap' sfeertje enzo... het deed me allemaal vrij weinig. Niet dat ik rap niet kan waarderen, maar al dat nep stoerdoenerij dat er soms bij komt kijken, daar heb ik niets mee.
Maar goed, volgens speelde ik het voor het eerst bij een vriend, maar toen niet zo heel lang gespeeld, maar vond het wel grappig.
Pas later, toen ik uit noodzaak een gemodde Xbox kocht (werden niet meer in de winkel verkocht en daar een stapeltje gebrande games bij kreeg, ben ik het echt gaan spelen.
Damn, zo'n heerlijke game, vooral gewoon puur qua gameplay. In tegenstelling tot veel fighters ging dit niet vervelend tegen de CPU, en je had gewoon ontzettend veel mogelijkheden, en natuurlijk het hoogtepunt waren de dik OTT finishing moves. Echt geweldig. Zelfs toffer dan fatalities in Mortal Kombat enzo.
Mooizo, toch nog TPS kunnen spelen zonder mijn Xbox 360 aan te hoeven slingerenquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hmmm, ik zie al berichten dat het misschien over deel 1, 2, alle DLC + The pre-sequel gaat... dan heb ik wel interesse voor een aardige prijs.
Er staat iig duidelijk dat 2k Australia de author is (het team van TPS) en ook alle impact ratings komen overeen met last-gen TSP versies. Interesting.
wel jammer dat dit soort games niet uitkomen op de PS4 gelukkig heb ik ook de WiiU voor de platform gamesquote:Op donderdag 11 december 2014 07:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ND heeft J&D geprobeerd te concept arten voor de PS3 maar ze liepen daarmee vast.
R&C schoppen ook hard kont, ik hou van die games dus ik zie graag een nieuw next gen deel!
Blijft telkens een gok. Ik weet al niet bij hoeveel events er werd gezegd dat Fallout 4 eindelijk getoond zou worden en het uiteindelijk toch steeds weer niet gebeurde.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fallout 3 werd in de zomer aangekondigd, op 10 juli 2004. Volgens mij zonder event. New Vegas werd aangekondigd in 2009, op een Bethesda showcase.
Dus zodra er weer zo'n showcase is komt de FA4 aankondiging. Anders is het een gok
Iddquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De slechtste Mario game als remaster willen.
Only Roy...
mario 2 is ook maar matigquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Idd
Op Mario gebied zou Nintendo een nieuwe console uit moeten brengen. Ziet eruit als de NES en je kan er alleen Mario 1,2,3 op spelen welke erop geïnstalleerd staan. Instant Buy. Alleen al voor de nostalgische gevoelens
Maar Mario 3quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mario 2 was eigenlijk ook geen Mario game....
Ik op God of War remastersquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Ook al hoef ik niet veel remasters meer. Toch zou ik een Borderlands collectie op de PS4 wel vet vinden hoor
Super. Mario. World.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:22 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Maar Mario 3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(<- Dit is nog te weinig eer)
Vast clubje is wel slim ja, maar werkt ook niet zo ideaal omdat ik niet altijd tijd hebquote:Op vrijdag 12 december 2014 08:33 schreef Morri het volgende:
[..]
Inderdaad de raid, zoals iemand al aangaf. Andere manieren om aan betere gear te komen, behalve de vanguard leader:
- drops in strikes en dailies
- beloning aan het eind voor missies, strikes, dailies etc
- kopen bij Xur, die alleen in het weekend aanwezig is. Die heeft ook leuke dingen en daar kun je met strange coins en motes of light betalen
Dan nog een paar tips:
- hoe hoger het level van de Cryptarch NPC, hoe meer kans op legendaries uit blauwe engrams, of exotics uit paarse engrams. Als je geld over hebt, dan kun je daar groene engrams kopen waarmee je de Cryptarch wat kunt levelen
- als het upgraden van je gear te langzaam gaat, dan is het misschien een idee om altjes aan te maken. In eerste instantie elke dag een event doen (levert upgrade materiaal op) en later, als ze hoger level worden, daar ook de dailies en weeklies mee gaan doen
En een vast clubje gaan zoeken waarmee je door de content heen gaat. Is minder frustrerendIk heb er zelf wat minder moeite mee, mensen die snel neer gaan. Ik word pissed als er mensen staan te leechen, en gewoon niks staan te doen.
Inderdaad, opbokken met die kinderachtige meukquote:
Ja.. Lekker je NES cartridge in een SNES proppen en Duckhunten maar..quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:29 schreef 2Happy4U het volgende:
Al die remasters.
Vroeger had je nog backward compatibility.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad, opbokken met die kinderachtige meuk
PlayStation 1 spellen op PlayStation 2quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja.. Lekker je NES cartridge in een SNES proppen en Duckhunten maar..
Ja, ik ga verkleed als the binding of isaac.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:22 schreef Akilla het volgende:
Nog mensen die volgende week mee gaan doen voor de jacht naar 110 2oth aniversary edition ps4's ?:P
Erhm, hoger dan 20 is er ook niet...Het verschil zit 'm, na level 20, in hogere tier (paars (legendary) en geel (exotic)). En die wordt beter als je ze upgrade.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:59 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Bij beloningen uit engrams en missies valt het me op dat ik nooit hogere gear krijg dan lv 20...
hahaha...quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik ga verkleed als the binding of isaac.
Verwachten dat shit op tijd geleverd word rond sint/kerst tijdquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Postnl, aangeven dat een pakket tussen 10:00 en 12:00 bezorgd gaat worden, is het er nog steeds niet. Lekker is dat.
Ik ben zelfs Dragon Age waarschijnlijk kwijt. Is namelijk nog steeds niet binnenquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Postnl, aangeven dat een pakket tussen 10:00 en 12:00 bezorgd gaat worden, is het er nog steeds niet. Lekker is dat.
Maar die kan ik dus alleen maar kopen met vanguard/crucible marksquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:47 schreef Morri het volgende:
[..]
Erhm, hoger dan 20 is er ook niet...Het verschil zit 'm, na level 20, in hogere tier (paars (legendary) en geel (exotic)). En die wordt beter als je ze upgrade.
Het is een aangetekend pakket van om en nabij de €1500,- euro. Met daarbij een bezorgdatum en tijdstip vermeldt. Ze geven dus zelf een datum en tijdstip op en komen het dan vervolgens niet na. Ik heb vandaag vrij genomen juist om het (pakket) in ontvangst te nemen. Prima als je het drukker hebt en daardoor niet op tijd kunt leveren. Maar geef het dan aan op de website. Te simpel om het op de feestdagen af te schuiven. Het is een bedrijf. Zelf verwachtingen scheppen en dan niet nakomen is niet netjes.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Verwachten dat shit op tijd geleverd word rond sint/kerst tijd
Dat van de PS1 en PS2 nooit geweten, beide consoles wel gehad. Ik heb ook nooit de neiging old gen spellen op current gen consoles te spelenquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
PlayStation 1 spellen op PlayStation 2zelfs nog 2 naar 3 ook een tijdje. Helaas uit de schappen gehaald
Jep.. laatst ook mee gemaakt.. kwam het pakketje niet aan.. (niet helemaal zeker) maar apart. Vandaag ook weer iets verzonden een uur te laat binnen gekomen. PostNL is zwaar achter uit gegaan allemaal TNT ging altijd nog wel. Maar sinds POSTNL is gaan bestaan is het zwaar achter uit gegaan. Ook al is het kerst.. daar had je op kunnen rekenen. Nu is één uur geen ramp maar, toch jammer. Geef die bezorgtijden dan gewoon goed aan. Tegenwoordig werken allemaal op die sorteercentrums bijstandstrekkers en ongemotiveerde mensen. Mijn opa was vroeger een postbode in omgeving Groningen en daar was het altijd stipt op tijd.. hadden ze een mooi pakje aan. (Ook al zegt dat weinig) Maar dat straalt meer uit als zo'n dom oranje ding. Alhoewel een postbode niet echt een grote status heeft maar toch!quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dacht dat jij de Nintendo fan hier wasquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad, opbokken met die kinderachtige meuk
Nee, die kan je vinden met strikes/raids en in drops. Of kopen bij Xur in het weekend.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:58 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Maar die kan ik dus alleen maar kopen met vanguard/crucible marks
Vandaag ff The Crew gedaan en vind het toch best leuk. Heb nog wel soms dat ik in sessies kom zonder anderen en dat de verbinding kut is in missies.
Bij bounties krijg ik alleen maar vanguard marks en exp.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, die kan je vinden met strikes/raids en in drops. Of kopen bij Xur in het weekend.
Speel je niet met anderen die je dit allemaal uitleggen?
Zelfs op patrols kun je legendary en exotic drops krijgen. Of met bounty's.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gelukkig net alles binnen gekregen.
Je mag altijd vriend request doen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:10 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Bij bounties krijg ik alleen maar vanguard marks en exp.
Ik zal vast geen geluk hebben met die drops want heb nog geen een legendary gevonden
En nee heb helaas niemand die deze game met mij speelt omdat iedereen het maar eentonig vind.
Heb nu nog niet eens alle story missions af omdat ik niemand kan vinden die ze met mij wil doen
Heel soms dan accepteert een random iemand mijn invite en dan doe ik een paar
Wats PSN?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je mag altijd vriend request doen.
Staat in sig, kneusteunquote:
En dat moet veel zijn?quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens een onderzoek heeft Sony PS+-leden een totale waarde van 1300 dollar beschikbaar gemaakt in 2014, over drie consoles.
Ja de "nieuw" waarde van al dat spul tijdens de release zekerquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens een onderzoek heeft Sony PS+-leden een totale waarde van 1300 dollar beschikbaar gemaakt in 2014, over drie consoles.
Ik speel met 2 vrienden en die hebben wisseldiensten op het werk. We spelen dus onregelmatig. Doe bij mij ook maar een friend request. Ik stuur m'n PSN wel per PM.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:10 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
En nee heb helaas niemand die deze game met mij speelt omdat iedereen het maar eentonig vind.
Heb nu nog niet eens alle story missions af omdat ik niemand kan vinden die ze met mij wil doen
Geen probleem, doe ik ook om het maximale exp uit de story missies te halenquote:Op zaterdag 13 december 2014 09:01 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik speel met 2 vrienden en die hebben wisseldiensten op het werk. We spelen dus onregelmatig. Doe bij mij ook maar een friend request. Ik stuur m'n PSN wel per PM.
We (ons drieen) hebben wat mensen op de friend list staan die regelmatig bij ons erin springen, als we maar met 2 zijn. Je kunt namelijk in de friend list zien wat iemand aan het doen is. We spelen met z'n drieen altijd met headset op. We doen regelmatig de dailies, weeklies, nightfalls en de raid. De tweede raid zijn we nog niet aan toegekomen. Ik moet zelf op een altje ook nog wat story missies.
Ik wil wel even waarschuwen: we proberen de grenzen nogal eens uit. Met level 26 level 28 content proberen te spelen bijvoorbeeld. En dat betekent vaak toch redelijk veel doodgaan
Ik moet elke keer weer lachen om die afgunst van zequote:
Niet alleen de aanbiedingem. Nieuwr games in de US Store zijn 60 dollar, soms zelfs minder en in de EU store altijd 70 euro. Vraag me echt af of er gekken zijn die die prijzen betalen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:13 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind PS+ ook wat tegenvallen dit jaar, maar ok, we zijn ook verwend met de voorgaande jaren. Daarnaast is dit natuurlijk pas het eerste jaar van de PS4 dus dan kun je sowieso niet echt AAA-games verwachten. Die verwacht ik het komende jaar trouwens wel.
Ook heb ik alle 3 de consoles die gebruik maken van PS+, dus met zo'n 6 nieuwe games per maand valt er ook weer niet ECHT veel te klagen.
Wat ik veel kwalijker vind, is dat onze PS Store gewoon zuigt, qua interface, aanbod, apps, themes, etc etc, vergeleken met de Amerikaanse, en dat de prijzen natuurlijk helemaal krakzinnig zijn.
Als ze de prijzen 1-op-1 doen, dus 50 dollar = 50 euro, dan betalen we nog steeds veel meer, maar goed, dat is nog wel 'te doen'. Maar de amerikaanse PSN krijgt echt VEEL betere aanbiedingen, en wanneer die games dan hier in de aanbieding gaan, dan is het euro-bedrag vaak zelfs nog hoger dan de dollar prijs, dus 15 dollar voor een bepaalde aanbieding in de US Store is dan bijvoorbeeld 20 euro hier in NL.
Het blijft jammer dat de prijzen hier zoveel hoger liggen.
Alleen als je via iDeal had opgewaardeerd. De code krijg je +/- 2 weken daarna in je mailquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:06 schreef Vijf_voor het volgende:
Er was toch een aantal weken geleden en 10euro-gratis-bij-opwaarderen actie. Ik heb nooit wat ontvangen. Krijg je dat in je mail of komt het direct op je PSN account erbij?
Wedden van wel?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mario 2 was eigenlijk ook geen Mario game....
Jup. FIFA, Battlefield en GTA V digitaal gekochtquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:51 schreef Cikx het volgende:
[..]
Niet alleen de aanbiedingem. Nieuwr games in de US Store zijn 60 dollar, soms zelfs minder en in de EU store altijd 70 euro. Vraag me echt af of er gekken zijn die die prijzen betalen.
Ik heb het 3 keer gespeeld en zit er eigenlijk ook niet meer aan te denken om de disc in mijn PS4 te doen. Watch Dogs hetzelfde. GTA V speel ik nog wel maar het is alsof ik niet zo accuraat kan richten als met de PS3. Het lijkt alsof de spellen tot minder in de details zijn uitgewerkt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:48 schreef Rogan het volgende:
Destiny is het meest overrated stukje entertainment van de afgelopen 10 jaar.
Ongekend slecht.
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is goed. 1 million dollars?
[ afbeelding ]
Ik mats je, dus doe maar Hong Kong dollars.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
En wat voor dollars?
quote:Oh, and I’m not going to insult your intelligence by stating that Mario 2 is a reskin of a Japanese game called Doki Doki Panic. Of course you know that; everyone knows that! But here’s some stuff you probably don’t:
Voor 70 euro?quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jup. FIFA, Battlefield en GTA V digitaal gekocht
Ik heb hem ook niet gekregen.ik heb gemaild ze zeiden kan een paar weken duren.maarja het is inmiddels al een maand geleden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:06 schreef Vijf_voor het volgende:
Er was toch een aantal weken geleden en 10euro-gratis-bij-opwaarderen actie. Ik heb nooit wat ontvangen. Krijg je dat in je mail of komt het direct op je PSN account erbij?
Het was wel vervelend maar toch wel supergrappigquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:57 schreef Cikx het volgende:
Lizardsquad ontmaskerd.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=951283
Maar het waren wel trieste kut kneuzen en het was zeer hinderlijk in het algemeenquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het was wel vervelend maar toch wel supergrappigop twitch waar 2 gamers ruzie kregen en de 1 de ander bedreigde met zijn Xbox te hacken. Na 10 minuten lag Xlive eruit
![]()
Toen er toeval werd geroepen zei hij dat nu PSN aan de beurt was en hoppa binnen paar minuten lag PSN eruit. En beide account van die gozer waar de hacker ruzie mee had is verwijderd/verdwenen![]()
Heb me goed vermaakt op twitch
Dan ben je toch wel een dief van je eigen portemonnee.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jup. Allemaal gedownload vanuit de Nederlandse store.
Nog ergens terug te bekijken?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het was wel vervelend maar toch wel supergrappigop twitch waar 2 gamers ruzie kregen en de 1 de ander bedreigde met zijn Xbox te hacken. Na 10 minuten lag Xlive eruit
![]()
Toen er toeval werd geroepen zei hij dat nu PSN aan de beurt was en hoppa binnen paar minuten lag PSN eruit. En beide account van die gozer waar de hacker ruzie mee had is verwijderd/verdwenen![]()
Heb me goed vermaakt op twitch
Deze games wilde ik digitaal hebben, dus dat interesseert mij eigenlijk vrij weinigquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dan ben je toch wel een dief van je eigen portemonnee.
Is je goed recht hoor, maar in de US Store had je ze voor 15-20 euro goedkoper kunnen halen en dan had je ze ook digitaal gehad.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Deze games wilde ik digitaal hebben, dus dat interesseert mij eigenlijk vrij weinig
mwah kan zo maar zijn dat ze zelf dat account gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:57 schreef Cikx het volgende:
Lizardsquad ontmaskerd.
Ow, ook weleens gedaan, hoor. Teveel gedoequote:Op zaterdag 13 december 2014 21:03 schreef Cikx het volgende:
[..]
Is je goed recht hoor, maar in de US Store had je ze voor 15-20 euro goedkoper kunnen halen en dan had je ze ook digitaal gehad.
Als je een keer op amazon.com psn cards heb gekocht kan je de bestelling herhalen en dan hoef je 2 a 3 keer te klikkenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ow, ook weleens gedaan, hoor. Teveel gedoe
offgamers heb je geen eens een nepadres voor nodigquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je een keer op amazon.com psn cards heb gekocht kan je de bestelling herhalen en dan hoef je 2 a 3 keer te klikken
Heb je daar geen cc voor nodig?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je een keer op amazon.com psn cards heb gekocht kan je de bestelling herhalen en dan hoef je 2 a 3 keer te klikken
zie boven jequote:Op zaterdag 13 december 2014 21:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb je daar geen cc voor nodig?
Dan valt dat af.
En dan nog is het meer gedoe dan met ideal in de store betalen.
Pff het is een echt adres ik woon er gewoon nietquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
offgamers heb je geen eens een nepadres voor nodig
De normale prijsquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:50 schreef Beursaap het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/s(...)20129200000035144579
zojuist gekocht, goeie deal? vind GTA veel meer verhaal hebben dan COD of andere games, mocht ik er spijt van krijgen dan krijg ik er minimaal 300,- voor op mp...
Het was ook kut ja maar heb echt mijn ballen uit mijn broek gelachen toen die gast erachter kwam dat Xlive eruit lag en zijn account verwijderd wasquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar het waren wel trieste kut kneuzen en het was zeer hinderlijk in het algemeen
Weet niet want met ps4 kan ik alleen gameplaybeelden opnemen maar niet de twitch streamquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dan ben je toch wel een dief van je eigen portemonnee.
[..]
Nog ergens terug te bekijken?
okquote:Op zondag 14 december 2014 08:44 schreef HansvanOchten het volgende:
Zo de dragon age keep helemaal bijgewerkt met alle keuzes en de game kan beginnen, alleen eerst nog het magische the last of US uitspelen!
Ik had m na drie weken in de mail. Check dus je mail die bij Sony bekend is goed.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:46 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet gekregen.ik heb gemaild ze zeiden kan een paar weken duren.maarja het is inmiddels al een maand geleden.
idd heel leuk spel als de servers een beetje normaal doen. Vooral gardens vs graveyardsquote:Op zondag 14 december 2014 16:39 schreef mtchel112 het volgende:
Mensen die nog octodad willen kopen, hij is nu 9 dollar in de US store, en 10% eraf als je PS plus bent.
Net een paar potjes Garden warfare gedaan, echt best een toffe game!
Maar je weet het zeker dus.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik mats je, dus doe maar Hong Kong dollars.
Het is een reskin van Doki Doki Panic.
http://www.gamesradar.com(...)-super-mario-bros-2/
[..]
Op marktplaats staan er een hoop. Ik wacht nog heel ff, net Black Flag besteld bij Intertoys voor mijn eerste stapjes in het Assassin's Creed universumquote:
Het woordje wanhoop gebruiken bij een gamecube reference, schaam je.quote:Op zondag 14 december 2014 19:26 schreef OverRated het volgende:
PS4 nog steeds niet terug van reparatie. Uit wanhoop de Gamecube maar weer aangesloten![]()
[ afbeelding ]
Bazengame
Enge game. Vooral die eerste bossquote:Op zondag 14 december 2014 19:26 schreef OverRated het volgende:
PS4 nog steeds niet terug van reparatie. Uit wanhoop de Gamecube maar weer aangesloten![]()
[ afbeelding ]
Bazengame
Ik las het net, goed nieuwsquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:57 schreef Cikx het volgende:
Lizardsquad ontmaskerd.
is wss fake. Als je die tweets leest is het veel te makkelijk gegaan. Al helemaal voor zo'n hackers groep. Beetje onwaarschijnlijk dusquote:
Ik vind die deals beetje karig en suf. OP PS3 had je altijd wel goeie deals. Menig wat games gekocht die net uit waren van 55 eu voor 25 eu gekocht.quote:Op maandag 15 december 2014 12:42 schreef Yi-Long het volgende:
The Evil Within is de nieuwe 2-daagse kerstdeal, voor 30 euro.
op=op er zijn nieuwe kaartjes uit ofzoquote:Op maandag 15 december 2014 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS+ is nu overal 40 ipv 50, iemand enig idee hoe lang die aanbieding duurt? Ik ben één spaarpunt verwijderd van een bol.com kadobon
Duidelijk, deze week bestellen dusquote:Op maandag 15 december 2014 13:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
op=op er zijn nieuwe kaartjes uit ofzo
Bij mijn weten werken die stuurtjes nog niet gezien het ontbreken van de juiste drivers op je PS4. Dit heb ik eerder eens ergens gelezen meen ik. Link en / of bron moet ik schuldig blijven.quote:Op maandag 15 december 2014 13:51 schreef janrad het volgende:
Net even de Sony Playstation helpdesk aan de lijn gehad over een Logitech stuurtje dat ik wel op de PS3 heb kunnen gebruiken. Op de PS4 werkt het niet in combinatie met Drive Club maar ik weet nog steeds niet zeker of het aan DC of aan de PS4 ligt.
Bij de helpdesk zei iemand dat het per PS4 kan verschillend, bijvoorbeeld bij de ene PS4 zou die het wel kunnen doen en bij de andere niet. Een antwoord waar ik niets van begrijp en ik geloof er ook geen barst van. Ondertussen heb ik nog steeds geen officieel bericht kunnen vinden over het wel of niet werken van een Logitech stuur op de PS4. Iemand anders wel ?
DriveClub heeft een deal met Thrust, dus nee Logitech werkt niet.quote:Op maandag 15 december 2014 13:51 schreef janrad het volgende:
Net even de Sony Playstation helpdesk aan de lijn gehad over een Logitech stuurtje dat ik wel op de PS3 heb kunnen gebruiken. Op de PS4 werkt het niet in combinatie met Drive Club maar ik weet nog steeds niet zeker of het aan DC of aan de PS4 ligt.
Bij de helpdesk zei iemand dat het per PS4 kan verschillend, bijvoorbeeld bij de ene PS4 zou die het wel kunnen doen en bij de andere niet. Een antwoord waar ik niets van begrijp en ik geloof er ook geen barst van. Ondertussen heb ik nog steeds geen officieel bericht kunnen vinden over het wel of niet werken van een Logitech stuur op de PS4. Iemand anders wel ?
Dus het ligt aan Drive Club en niet aan de PS4 ?quote:Op maandag 15 december 2014 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
DriveClub heeft een deal met Thrust, dus nee Logitech werkt niet.
Het is nog onbekend of men in de toekomst wel Logitech gaat ondersteunen.
Voor zover ik weet wel ja.quote:Op maandag 15 december 2014 13:58 schreef janrad het volgende:
[..]
Dus het ligt aan Drive Club en niet aan de PS4 ?
Is Drive Club goed?quote:Op maandag 15 december 2014 13:58 schreef janrad het volgende:
[..]
Dus het ligt aan Drive Club en niet aan de PS4 ?
Vrijwel iedere race-game de laatste 10-15 jaar heeft gebruik gemaat van de triggers of shoulder-buttons om gas te geven en te remmen.quote:Op maandag 15 december 2014 23:26 schreef redboyke het volgende:
dit weekend wat GTA5 gespeeld. is iedere keer wennen dat gas geven.
i'm classicly trained with gran turismo X button.
psn is altijd in de aanbieding rond kerst. Ik kwam een bonnetje tegen van verlede jaar waarop stond dat ik twee psn kraskaarten had gekocht voor 37,50 per stuk.quote:Op maandag 15 december 2014 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS+ is nu overal 40 ipv 50, iemand enig idee hoe lang die aanbieding duurt? Ik ben één spaarpunt verwijderd van een bol.com kadobon
legerbasis denkquote:Op dinsdag 16 december 2014 08:06 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik zie sommige mensen met gevechtshelikopters online bij gta.Hoe komen ze hieraan?
Dat is een buzzard, die kan je kopen vanaf level 40 voor 1,7 miljoen. Of je kan er een jatten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 08:06 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik zie sommige mensen met gevechtshelikopters online bij gta.Hoe komen ze hieraan?
Waar jatten?quote:Op dinsdag 16 december 2014 08:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat is een buzzard, die kan je kopen vanaf level 40 voor 1,7 miljoen. Of je kan er een jatten.
Legerbasis in het noorden. Daar staan 2 cargo bob's en een buzzard. Je kan dan het beste gelijk naar het water vliegen in het noorden om je 4 sterren kwijt te raken.quote:
Op ps3 versie spawnen die rond lvl 45 dacht ik op het vliegveld en merryweather. Jatten bij de legerbasis is wel heul veul werk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 08:06 schreef Tallie1982 het volgende:
ik geef vanaf gran turismo al gas met de linker pook. (Of de rechter ik weet het niet meer)quote:Op dinsdag 16 december 2014 06:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vrijwel iedere race-game de laatste 10-15 jaar heeft gebruik gemaat van de triggers of shoulder-buttons om gas te geven en te remmen.
have you tried gran turismo 6?quote:Op dinsdag 16 december 2014 06:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vrijwel iedere race-game de laatste 10-15 jaar heeft gebruik gemaat van de triggers of shoulder-buttons om gas te geven en te remmen.
Ik wil dat ze Witcher 1 en 2, Oblivion, Morrowind en Daggerfall opnieuw uitbrengen voor de PS4.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)ming-ps4-march-2015/
De eerste twee jaar van de PS4 is voornamelijk gevuld met remakes, reissues en remasters. Trieste ontwikkeling, bijna geen developer durft nog risico te nemen, lijkt het wel
Heb er een gekocht gewoonquote:Op dinsdag 16 december 2014 09:05 schreef Tallie1982 het volgende:
Dus onder level 43 kan ik zo een buzzard niet vinden?
Moet je ook minstens level 40 voor zijn volgens mij.quote:
Dat krijg je ervan als mensen alleen nog maar generic AAA games willen spelen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
Trieste ontwikkeling, bijna geen developer durft nog risico te nemen, lijkt het wel
Het is gewoon gemakkelijk cashen, het zijn gewoonweg extra games die beschikbaar gemaakt worden op de PS4. Het niet alsof er alleen maar remakes uitkomen en er daardoor geen enkele nieuwe game geproduceerd wordt...quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)ming-ps4-march-2015/
De eerste twee jaar van de PS4 is voornamelijk gevuld met remakes, reissues en remasters. Trieste ontwikkeling, bijna geen developer durft nog risico te nemen, lijkt het wel
Bioshock, Borderlands en Mass Effect staan bij mij denk ik ook bovenaan het wensenlijstje voor een remakequote:Op dinsdag 16 december 2014 16:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Jammer dat we nog steeds niks hebben gehoord over en eventuele Uncharted collectie. Had zoiets juist wel verwacht op dat PSX event.
Tja zou ook sommige games ook nog wel willen op de PS4, maar zo kan je door blijven gaan met remakesZou zelf de Bioshock serie, Borderlands serie en Mass Effect serie nog wel willen spelen op de PS4
Kan ook wel mijn oude consoles weer aansluiten, maar daar heb je gewoon geen zin meer in als je een nieuwe console hebt staan. Tenminste ik niet
indiesquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als mensen alleen nog maar generic AAA games willen spelen.
Ik weet het niet. Ik vind 2014 een vrij teleurstellend jaar in games, en ik zie ook een enorme opkomst van cashcows zoals remakes. Maar misschien ben ik de enige die dat vervelend vindt hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is gewoon gemakkelijk cashen, het zijn gewoonweg extra games die beschikbaar gemaakt worden op de PS4. Het niet alsof er alleen maar remakes uitkomen en er daardoor geen enkele nieuwe game geproduceerd wordt...
Ik hoop dat er nog meer console exclusives van de vorige generatie geport gaan worden, alle PS3 exclusives heb ik namelijk gemist als Xbox 360 bezitter
Mjah, veel AAA-games zijn nou eenmaal gewoon verzet naar volgend jaar. Kan gebeuren met een nieuwe console. Ik heb geen moeite met de HD-remasters, vooral omdat ik bij een aantal toch al wist dat ze uiteindelijk wel naar next-gen zouden komen, dus daar heb ik gewoon destijds rekening mee gehouden, dus die speel ik nu voor het eerst. Heerlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik vind 2014 een vrij teleurstellend jaar in games, en ik zie ook een enorme opkomst van cashcows zoals remakes. Maar misschien ben ik de enige die dat vervelend vindt hoor.
Sommige remakes koop ik overigens ook, maar inderdaad alleen als ik ze niet al gespeeld heb. Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat elke developer en publisher even mee wil doen met de nieuwe rage, en ik heb ergens ook het idee dat het risicomijdend gedrag is. De vorige generatie zat vol met nieuwe IPs. Nu komen ze mondjesmaat. Het is weer even zo'n periode waarin niemand risico lijkt te willen nemen.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver, we VRAGEN nu zelfs om remasters?RIP gamesindustrie.
Het is de doodsteek van de industrie. We hebben massaal geaccepteerd dat niets meer backwards compatible is.
Schapen. Allemaal!
Je doet nu net alsof de A-teams van die studio's geen nieuwe games maken maar massaal bezig zijn met remasters. Dat is onzin natuurlijk. De remasters worden veelal gedaan door de werknemers die NIET bezig zijn met de nieuwe hoofd-projecten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is de doodsteek van de industrie. We hebben massaal geaccepteerd dat niets meer backwards compatible is.
Schapen. Allemaal!
Zegt de persoon die een opnieuw uitgebrachte game van 18 jaar oud een 10 gafquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Schapen. Allemaal!
Het via Virtual Console een game beschikbaar maken die nog nooit in Europa is verschenen is een totaal ander iets. Als je dat niet begrijpt heb ik medelijden met je.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zegt de persoon die een opnieuw uitgebrachte game van 18 jaar oud een 10 gaf
Vervelend he? Als andere mensen kunnen genieten van dingen waar jij schijnbaar niet zoveel hebt? Er is schijnbaar behoefte (helemaal onder de gamers die van de 360 af komen) aan dus gun de mensen die er wel op zitten wachten wel hun plezier. Zure vent.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het via Virtual Console een game beschikbaar maken die nog nooit in Europa is verschenen is een totaal ander iets. Als je dat niet begrijpt heb ik medelijden met je.
Besides, Earthbound is top 3 ooit.
Maar zo te zien ben ik de enige die remasters van vorige generatie games niet okay vind. Have fun dan met al die games. Juichen als straks Uncharted trilogie HD en Bioshock HD aangekondigd worden!
Ik vind het inderdaad vervelend dat er zoveel remasters komen. Dat had ik al gezegd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Vervelend he? Als andere mensen kunnen genieten van dingen waar jij schijnbaar niet zoveel hebt? Er is schijnbaar behoefte (helemaal onder de gamers die van de 360 af komen) aan dus gun de mensen die er wel op zitten wachten wel hun plezier. Zure vent.
iemand heeft een geheugen als een olifantquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zegt de persoon die een opnieuw uitgebrachte game van 18 jaar oud een 10 gaf
Tales of games zijn voor mij één van de beste games ooit. Het duurt alleen altijd zo lang totdat wij hem in EU krijgen...quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Bioshock, Borderlands en Mass Effect staan bij mij denk ik ook bovenaan het wensenlijstje voor een remake
Tales of Symphonia zou ik ook heel graag naar de PS4 hebben, maar dat zal wel nooit gebeuren.
En zou Tales of Monkey Island ook graag op de PS4 spelen.
Valt mee vind ik. Daarnaast staat bij mij toch gameplay en deels story vooropquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:25 schreef Yi-Long het volgende:
Al die Tales games zijn niet om aan te horen door die verschrikkelijke Engelse dubs.
dan zet je het op Japansquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:25 schreef Yi-Long het volgende:
Al die Tales games zijn niet om aan te horen door die verschrikkelijke Engelse dubs.
ik deel je leed.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad vervelend dat er zoveel remasters komen. Dat had ik al gezegd.
jazekersquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Juichen als straks Uncharted trilogie HD aangekondigd wordt!
Ik wacht tot de serie compleet is. Ik kan slecht wachten als ik eenmaal begonnen benquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:52 schreef MaxC het volgende:
De Game of Thrones game van Telltale is echt geweldigInstant season pass buy
The Last of Usquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:50 schreef videonatic het volgende:
Ik heb gta 5, destiny, call of duty en battlefield. Ik wil niet nog een shooter. Wat is verder nog een top game?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Juistquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:50 schreef videonatic het volgende:
Ik heb gta 5, destiny, call of duty en battlefield. Ik wil niet nog een shooter. Wat is verder nog een top game?
The Crewquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:50 schreef videonatic het volgende:
Wat voor genre wil je?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:50 schreef videonatic het volgende:
quote:
Wie ben jij danquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Voeg me nou maar toe op PSN Mitch en help me met die story missies
En naast The Last of Us moet je ook nog the binding of isaac halenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:50 schreef videonatic het volgende:
die optie is er in de nieuwste deel gewoon hoorquote:
Moest er ook even inkomen, eerste uur dacht ik mwahh, maar als je er eenmaal inzit is die zo gruwelijk goed.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:37 schreef So_Surreal het volgende:
Gisteren voor het eerst The Last of Us Remastered aangezet, maar na een half uur weer afgezet.
Ik vind het verhaal en de spanning en de sfeer wel al heel goed hoor, maar hou normaal niet echt van die stealth games.
Ik ga het zeker nog een keer proberen, maar gisteren had ik er niet de concentratie voor die je er voor nodig denkt te hebben.
Mijn vriendin was constant tegen me aan het lullen, dingen aan het vragen etc
Begint op Battlefield te lijken met die aircraft carrier manquote:Op woensdag 17 december 2014 09:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De trailer van de heists in GTAV ziet er echt fucking vet uit trouwens zegNieuwe attack chopper, nieuwe jet, vliegdekschip, alles
Ja daarom, ik sta er ook wel voor open hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:56 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Moest er ook even inkomen, eerste uur dacht ik mwahh, maar als je er eenmaal inzit is die zo gruwelijk goed.
quote:Op woensdag 17 december 2014 10:21 schreef Ipho het volgende:
Belgische playstation gebruiker hier?
Ik heb een verkeerde code gekocht voor plus. 90 dagen mag weg voor een 10tje.
hier ehm alleen maar ps4 gok ikquote:Op woensdag 17 december 2014 09:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Hebben jullie al GOTY lijstjes?
5 PS4 games in mijn top-10
belgen zitten op fok.be ipv NL, dat weet iedereen toch ?quote:
Klinkt logisch welquote:Op woensdag 17 december 2014 10:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
belgen zitten op fok.be ipv NL, dat weet iedereen toch ?
Is dit free 2 play achtig?quote:Op woensdag 17 december 2014 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Vandaag te downloaden, gratis...
als we straks bovenop alle remakes en indies ook nog een stapel f2p games krijgen dan is dat allemaal jouw schuld.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee ik ga m gewoon spelen vanavond.
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:35 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
als we straks bovenop alle remakes en indies ook nog een stapel f2p games krijgen dan is dat allemaal jouw schuld.
Vanmiddag of zo? Ik zie hem namelijk nog niet staan.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Vandaag te downloaden, gratis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |