abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147484787
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Uhm nee.

Ik zei dat je langs mocht komen en je begon meteen weer met je denigrerende gezeik over Eindhoven. Leg de bal niet bij mij HW, want daar ben ik vandaag NIET voor in de stemming. Dit soort gezeik komt al-tijd van jou. Punt.
Het is gewoon vervelend dat je het alleen met een 4x4 kan bereiken.
Als ze nou eens een normale weg zouden aanleggen.
pi_147484825
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

:').

Boe fucking hoe. Dat was jouw interpretatie, ik gaf alleen maar aan dat ik niet naar Eindhoven ging, jij begint weer met je minderwaardigheidscomplex er allerlei verbanden bij te bedenken hoor.

En dan komt het van mij, uhuh :')
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik in Eindhoven :') :'( :').
Ja, hoe komt Ang3l er bij dat je negatief over Eindhoven deed... raar...
  donderdag 11 december 2014 @ 15:46:34 #211
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_147484847
quote:
99s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:45 schreef stbabylon het volgende:

[..]

[..]

Ja, hoe komt Ang3l er bij dat je negatief over Eindhoven deed... raar...
Volkomen debiel zelfs eigenlijk, want interpretatie van lik mijn reet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 11 december 2014 @ 15:47:33 #212
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147484863
quote:

[..]

Boe fucking hoe. Dat was jouw interpretatie, ik gaf alleen maar aan dat ik niet naar Eindhoven ging, jij begint weer met je minderwaardigheidscomplex er allerlei verbanden bij te bedenken hoor.

quote:

[..]

Prima HW, weasel yourself out of it dat je van de 10x deze ene x het NIET zo bedoelt. Prima. :) Whatever you need to tell yourself.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 december 2014 @ 15:48:44 #213
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147484889
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:43 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het is gewoon vervelend dat je het alleen met een 4x4 kan bereiken.
Als ze nou eens een normale weg zouden aanleggen.
Ik durf met mijn auto gerust over de A2 :Y

Al was t op een maandagmiddag niet zo heel fijn. Dan zit je ECHT de hele tijd midden tussen de irritant inhalende vrachtwagens. :{ En die zien die waggie van mij, hoe fel geel hij ook is, wel eens over het hoofd. :{
L'Amour menaçant:
pi_147484894
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Volkomen debiel zelfs eigenlijk, want interpretatie van lik mijn reet.
Het zal wel aan onze provincialiteit liggen dat we het verkeerd interpreteren, die 3 negatieve smilies achter Eindhoven.
  donderdag 11 december 2014 @ 15:49:15 #215
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_147484902
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

[..]

Prima HW, weasel yourself out of it dat je van de 10x deze ene x het NIET zo bedoelt. Prima. :) Whatever you need to tell yourself.
Ik hoef mezelf niets te vertellen, want ik doe niet zo achterlijk verontwaardigd over iets waar we het al 10 jaar over hebben, de Amsterdamhaat was nog net wegetrokken van Stbabs feestje.

Ik in Eindhoven mag jij best interpreteren als "krijg allemaal de kanker in jullie kankerdorp" als je dat wil, maar leg dat ff in je eigen bek dan.
Get woke, go broke!
pi_147484910
Provincialiteit, klinkt mooi, zal wel verkeerd zijn :D
  donderdag 11 december 2014 @ 15:49:49 #217
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_147484913
quote:
99s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:49 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het zal wel aan onze provincialiteit liggen dat we het verkeerd interpreteren, die 3 negatieve smilies achter Eindhoven.
Die smiley-combi is OPEENS onbekend? Want dat komt nu OPEENS even zo uit?
Get woke, go broke!
pi_147484942
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die smiley-combi is OPEENS onbekend? Want dat komt nu OPEENS even zo uit?
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. Ik zie 3 negatieve smilies.
pi_147484947
Goed. Ik ben blij dat iedereen blij is in zijn eigen woonplaats.
Of dat nou Hengelo is, Amsterdam of Groningen.
Ieder zijn eigen ding. Elke stad heeft zijn voor en nadelen.
Dat ik nou niet in de provincie wil wonen en dicht bij het strand wil zitten wil nog niet zeggen dat iedereen dat wil. Gelukkig niet zeg.

Amsterdam is al duur zat.

Sterker nog de binnenstad verliest charme omdat in rap tempo alle mooie en dure panden opgekocht worden door buitenlanders. Het is een prachtige stad en dat zien die mensen ook. Voor hun is het een schijntje hier de bedragen vergeleken met Londen, New York, Parijs, Singapore, etc etc.

En er zijn veel internationale hoofdkantoren gevestigd in Nederland. Doen die toch ook paar pandjes kopen aan de gracht. Weg leefbaarheid en sfeer in veel gevallen
pi_147484952
quote:

[..]

Ik hoef mezelf niets te vertellen, want ik doe niet zo achterlijk verontwaardigd over iets waar we het al 10 jaar over hebben, de Amsterdamhaat was nog net wegetrokken van Stbabs feestje.

Ik in Eindhoven mag jij best interpreteren als "krijg allemaal de kanker in jullie kankerdorp" als je dat wil, maar leg dat ff in je eigen bek dan.
Niet Amsterdamhaat, Amsterdamse avond haat. Dus het hele Jordaan gedoe met dito accent.
  donderdag 11 december 2014 @ 15:51:29 #221
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_147484955
quote:
99s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. Ik zie 3 negatieve smilies.
:') :'( :').

Nee, eerste keer dat ik dat zie zo idd.
Get woke, go broke!
pi_147484973
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

:') :'( :').

Nee, eerste keer dat ik dat zie zo idd.
Verhelder ons met je FOK! wijsheid, want met alle eerlijkheid, het zegt mij geen ene reet.
  donderdag 11 december 2014 @ 15:53:47 #223
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_147485012
quote:
99s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:52 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Verhelder ons met je FOK! wijsheid, want met alle eerlijkheid, het zegt mij geen ene reet.
Ik in Eindhoven: you have got to be fucking shitting me for real.

Zo duidelijk?
Get woke, go broke!
  donderdag 11 december 2014 @ 15:53:49 #224
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147485013
quote:
99s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:49 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het is denk ik ook wel gekleurd door de 99 andere keren dat er gebasht wordt. Dat moeten we ook niet zo invullen.

Whatever he needs to tell himself. Blijf vooral struisvogelen dat je stad zo goed is, terwijl de rest van de steden je langzaam voorbij streeft. Sure, je hebt mooie cultuur, je hebt leuke feestjes, en alles binnen 2km van de Dam is best prima. Qua uiterlijk mag je t hebben. Maar het feit dat menig Amsterdammer maar hardop moet blijven roepen dat Amsterdam het meest geweldige is geeft eigenlijk al aan dat wat e raan de hand is.

Het is een beetje de oppervlakkige jock die in high school de grootste bek heeft en uitiendelijk door de nerds in t echte leven geevenaard of voorbijgestreeft wordt.

En natuurlijk moet ik niet happen en me er niet over opwinden. En 99 van de 100 keer doe ik dat niet (want ja, ZO vaak wordt t gezegd). Maar vandaag heb ik een kut-dag en een k-dag en vandaag trek ik me ALLES aan, en dus dit.

En dan achteraf je keutel proberen in te trekken dat maakt t eigenlijk alleen maar erger. Terwijl we echt al-le-maal beter weten.
L'Amour menaçant:
  donderdag 11 december 2014 @ 15:54:26 #225
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147485023
quote:

[..]

Wie begint er nu met de haat? Jij toch zeker?
L'Amour menaçant:
  donderdag 11 december 2014 @ 15:54:54 #226
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_147485040
hele artikelen tegen Amsterdam tikken en wij zijn butt hurt?

Nigger please.
Get woke, go broke!
pi_147485052
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zo duidelijk?
Oh ja, dat komt in ene een stuk positiever over!
  donderdag 11 december 2014 @ 15:55:15 #228
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_147485056
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wie begint er nu met de haat? Jij toch zeker?
Nee, maar goed, je bent ongesteld ofzo. whatever.
Get woke, go broke!
  donderdag 11 december 2014 @ 15:56:07 #229
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147485079
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:51 schreef Godtje het volgende:
Goed. Ik ben blij dat iedereen blij is in zijn eigen woonplaats.
Of dat nou Hengelo is, Amsterdam of Groningen.
Ieder zijn eigen ding. Elke stad heeft zijn voor en nadelen.
Dat ik nou niet in de provincie wil wonen en dicht bij het strand wil zitten wil nog niet zeggen dat iedereen dat wil. Gelukkig niet zeg.

Amsterdam is al duur zat.

Sterker nog de binnenstad verliest charme omdat in rap tempo alle mooie en dure panden opgekocht worden door buitenlanders. Het is een prachtige stad en dat zien die mensen ook. Voor hun is het een schijntje hier de bedragen vergeleken met Londen, New York, Parijs, Singapore, etc etc.

En er zijn veel internationale hoofdkantoren gevestigd in Nederland. Doen die toch ook paar pandjes kopen aan de gracht. Weg leefbaarheid en sfeer in veel gevallen
Prima en ook helemaal mee eens. Maar ik ben dat denigrerende toontje af en toe echt spuug- en spuugzat.

Grachtenpandje van m'n baas staat volgens mij nog steeds te koop trouwens :{ Die met "de kelder geschikt voor een fiets of een au-pair". :D Schitterende uitspraak op funda.
L'Amour menaçant:
  donderdag 11 december 2014 @ 15:56:36 #230
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147485095
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zo duidelijk?
Heel duidelijk.
L'Amour menaçant:
  donderdag 11 december 2014 @ 15:57:07 #231
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147485103
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:54 schreef HeatWave het volgende:
hele artikelen tegen Amsterdam tikken en wij zijn butt hurt?

Nigger please.
Ik zeg niet dat je butt hurt bent.
Waar zeg ik dat?
Ik zeg dat ik butt hurt ben.
L'Amour menaçant:
  donderdag 11 december 2014 @ 15:58:02 #232
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147485129
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, maar goed, je bent ongesteld ofzo. whatever.
Absoluut.
Helemaal mee eens.

Normaal slik in de denigrerende bullcrap en grapjes keer op keer en kan ik er mee lachen. Vandaag niet. Dat heb je soms als je niet goed in je vel zit en er WEEEEEEEEEEEEER zoiets gezegd wordt.

Op een gegeven moment is t gewoon niet meer grappig, hoe niet gemeend en grappig t ook bedoeld is. En bij mij is vandaag die dag. Ongesteld? Prima. Ook on-ongesteld (gesteld?) vind ik er al geen zak meer aan maar kan ik me e rniet druk om maken.

Nu wel. :)
Vult t topic lekker.
L'Amour menaçant:
pi_147485153
Amsterdam is cool :') :'( :')

(don't worry, it's not negative!)
  donderdag 11 december 2014 @ 16:00:21 #234
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147485185
quote:
99s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:58 schreef stbabylon het volgende:
Amsterdam is cool :') :'( :')

(don't worry, it's not negative!)
Ja precies, hoe je daar een positieve draai aan kunt geven is net zo'n raadsel als die ene trouwjurk stijlvol en geschikt voor een bruiloft vinden. It ain't gonna work.

En ze hebben ab-so-luut gelijk dat ik me druk maak om niks. Nou tough luck vandaag dan :)
Dit typt heerlijk die K-dag van me af. Slik t maar.
L'Amour menaçant:
  donderdag 11 december 2014 @ 16:01:09 #235
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147485203
"Jamaar dat bedoelde ik niet!"

Bitch please. Be a man.
Alle andeere keren bedoel je t wel zo en nu ga ik er een keer hard tegenin en is t ineens niet zo bedoeld.

:') :') :')
3 smileys heb ik daarvoor.
L'Amour menaçant:
pi_147485211
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Prima en ook helemaal mee eens. Maar ik ben dat denigrerende toontje af en toe echt spuug- en spuugzat.

Grachtenpandje van m'n baas staat volgens mij nog steeds te koop trouwens :{ Die met "de kelder geschikt voor een fiets of een au-pair". :D Schitterende uitspraak op funda.
Ach ik ben het er ook mee eens dat een ruime meerderheid van de activiteiten die ik eventueel wil bezoeken in Amsterdam plaats vinden. Of dat nou een concert is, een expositie, een festival, restaurants of een film.

Het is te doen in Amsterdam. Het is zoals gezegd gemoedelijk in veel wijken, een bijzonder groot aanbod van restaurants. Sterker nog. Al wil je ze allemaal bezoeken dat lukt je niet.

Fijne recreatie plekken. Dicht bij het strand.

Het heeft gewoon verdomde veel en er is ruimte voor heel veel.

Dat wil niet zeggen dat er niks in utrecht (prachtig zalen rijker na verbouwing) is. Of in Den Haag (mooie oude stad, mooie winkels, dicht bij strand en het cricus theater als dat je ding is.

En nee, Amsterdam heeft geen lowlands. Wel het grootste aanbod 1 dags festivals (dance gericht) prachtige zalen en dito andere evenementen.
pi_147485231
Sfeertje hier. :*
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:03:21 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_147485260
Sjappies, moet ik het nou spellen?

Je hebt het zelf over dat het al jaren zo gaat hier, dus als IK (IK HW DUS ALS PERSOON) het "raar, idioot, not gonna happen" over mezelf vind om naar Eindhoven te gaan, waar is dat precies opeens zo apart?

Maar "Amsterdammers vinden zichzelf zo belangrijk" van vanochtend was natuurlijk WEL een grap etc.

Pot, ketel en onterecht emotioneel gejank uit het niets.
Get woke, go broke!
pi_147485265
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:02 schreef Kluts het volgende:
Sfeertje hier. :*
Zeg ik probeer het heel inhoudelijk te houden Aap.
Hihi Apeldoorn > Apenheul > Aap!

Heb je hem! HILARISCH!
  donderdag 11 december 2014 @ 16:03:41 #240
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147485266
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:01 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ach ik ben het er ook mee eens dat een ruime meerderheid van de activiteiten die ik eventueel wil bezoeken in Amsterdam plaats vinden. Of dat nou een concert is, een expositie, een festival, restaurants of een film.

Het is te doen in Amsterdam. Het is zoals gezegd gemoedelijk in veel wijken, een bijzonder groot aanbod van restaurants. Sterker nog. Al wil je ze allemaal bezoeken dat lukt je niet.

Fijne recreatie plekken. Dicht bij het strand.

Het heeft gewoon verdomde veel en er is ruimte voor heel veel.

Dat wil niet zeggen dat er niks in utrecht (prachtig zalen rijker na verbouwing) is. Of in Den Haag (mooie oude stad, mooie winkels, dicht bij strand en het cricus theater als dat je ding is.

En nee, Amsterdam heeft geen lowlands. Wel het grootste aanbod 1 dags festivals (dance gericht) prachtige zalen en dito andere evenementen.
Ik zal dat allemaal ook niet ontkennen. T gaat me om de denigrerende toon naar de rest.

Ik ga dit jaar trouwens voor t eerst in 10 jaar geen kaartje kopen voor LL :o
T wordt waarschijnlijk Primavera in Barcelona :Y En dan misschien 1 van de kleinere festivalletjes in NL.
L'Amour menaçant:
  donderdag 11 december 2014 @ 16:05:04 #241
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147485308
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Sjappies, moet ik het nou spellen?

Je hebt het zelf over dat het al jaren zo gaat hier, dus als IK (IK HW DUS ALS PERSOON) het "raar, idioot, not gonna happen" over mezelf vind om naar Eindhoven te gaan, waar is dat precies opeens zo apart?
Het is idd niets anders dan anders, en daar gaat nu nou juist ook om. Het is al-tijd het godsganse zelfde liedje. Alleen de dag vandaag is anders voor mij.

quote:
Maar "Amsterdammers vinden zichzelf zo belangrijk" van vanochtend was natuurlijk WEL een grap etc.
Heb ik dat gezegd? Quote me :)
L'Amour menaçant:
  donderdag 11 december 2014 @ 16:06:29 #242
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_147485345
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het is idd niets anders dan anders, en daar gaat nu nou juist ook om. Het is al-tijd het godsganse zelfde liedje. Alleen de dag vandaag is anders voor mij.

[..]

Heb ik dat gezegd? Quote me :)
En dat is mijn probleem? Als ik mijn "humeur" van de laatste weken openbaar zou maken hier zou alles en iedereen platgenuked worden.

Nee, dat was je medestander, stbab. je weet wel, zo'n aanval, uit het niets. Waar ik niet om gejankt heb, maar nu is het wel even een goed tegenargument.
Get woke, go broke!
pi_147485413
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik zal dat allemaal ook niet ontkennen. T gaat me om de denigrerende toon naar de rest.

Ik ga dit jaar trouwens voor t eerst in 10 jaar geen kaartje kopen voor LL :o
T wordt waarschijnlijk Primavera in Barcelona :Y En dan misschien 1 van de kleinere festivalletjes in NL.
Volgens mij is het meer grap dan werkelijkheid. Belgen zijn dom. Nederlanders zijn zuinig, een neger heeft een grote lul en een turk die stinkt. Zo is Eindhoven de provincie en Almelo ook.
In de achterhoek hebben ze schuur en tent feesten en houdt iedereen maar dan ook iedereen van normaal en piraten festivals.

Aan de andere kant als je zoveel aanbod hebt dan hoef je ook minder naar buiten te kijken. Je kan het aanbod in je eigen stad al niet bijhouden en vaak zijn mensen van buiten de stad vaak genoeg in je stad. Je wordt op je wenken bediend en daar worden mensen lui van.

Waarom zou ik in Breda gaan eten als ik hier nog zoveel keuze heb op mijn wensenlijst in elke klasse.
De trigger is gewoon een beetje weg. Ik kom oorspronkelijk uit zusterstad Haarlem en ga daar waarschijnlijk ook wel ooit naar terug. Maar dat is gewoon een klap kleiner en rustiger. Haarlem zonder Amsterdam binnen 20 min is minder leuk.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:09:36 #244
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147485423
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En dat is mijn probleem?
Nee hoor, niet als je het er dat niet van maakt.

quote:
Nee, dat was je medestander, stbab. je weet wel, zo'n aanval, uit het niets. Waar ik niet om gejankt heb, maar nu is het wel even een goed tegenargument.
Ik vind t een slecht tegenargument als je t tegen mij hebt. Uit mij zul je alleen Amsterdam-gebash horen vanuit een eventuele defensie die ik al-weer op moet werpen. This shit ain't gonna fly my way. Ik heb al weer 500x grappig teruggedaan bij de zoveelste provinciaaltjesbash, weer gebukt (pun intended). Vandaag even niet. Is dat jouw probleem? Nee. Vast niet. :) Waarschijnlijk trek je je er werdeom niets van aan. Prima hoor. Maar ik ben t dan wel kwijt. Weet je de volgende keer (vast over een maand) bij de 673e opmerking waar t vandaan komt.
L'Amour menaçant:
pi_147485451
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En dat is mijn probleem? Als ik mijn "humeur" van de laatste weken openbaar zou maken hier zou alles en iedereen platgenuked worden.

Jij voelt je aangevallen, dat wilde ik vermijden, maar jij negeert overduidelijk de waarschuwing.

Los daarvan of je er nou wel of niet om jankt, verandert niks aan jouw opmerking over Eindhoven.
pi_147485459
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:03 schreef Godtje het volgende:

[..]

Zeg ik probeer het heel inhoudelijk te houden Aap.
Hihi Apeldoorn > Apenheul > Aap!

Heb je hem! HILARISCH!
:*
  donderdag 11 december 2014 @ 16:11:28 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_147485475
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee hoor, niet als je het er dat niet van maakt.

[..]

Ik vind t een slecht tegenargument als je t tegen mij hebt. Uit mij zul je alleen Amsterdam-gebash horen vanuit een eventuele defensie die ik al-weer op moet werpen. This shit ain't gonna fly my way. Ik heb al weer 500x grappig teruggedaan bij de zoveelste provinciaaltjesbash, weer gebukt (pun intended). Vandaag even niet. Is dat jouw probleem? Nee. Vast niet. :) Waarschijnlijk trek je je er werdeom niets van aan. Prima hoor. Maar ik ben t dan wel kwijt. Weet je de volgende keer (vast over een maand) bij de 673e opmerking waar t vandaan komt.
Sja, je gaat nu echt flippen, maar weet je hoe dat dus heet?: Minderwaardigheidscomplex.

Je trekt het je veels te persoonlijk aan en betrekt het op jezelf, niet heel erg handig.
Get woke, go broke!
pi_147485491
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:11 schreef Kluts het volgende:

[..]

:*
Wel lang geleden dat ik daar ben geweest.
Ben nog wel een keer in de buurt geweest.
Lopen die apen nog vrij rond? Of is dat alweer verboden vanwege 1 of andere regel
  donderdag 11 december 2014 @ 16:12:34 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_147485497
quote:
99s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:10 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Jij voelt je aangevallen, dat wilde ik vermijden, maar jij negeert overduidelijk de waarschuwing.

Los daarvan of je er nou wel of niet om jankt, verandert niks aan jouw opmerking over Eindhoven.
Mijn opmerking ging over MIJ in Eindhoven.

het zou hetzelfde zijn als Angel zou posten : Ik bij een anti-gay-protest :'( :') :'(.
Get woke, go broke!
  donderdag 11 december 2014 @ 16:12:43 #250
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147485500
Zie ik net een jochie met een muts op waarom tig keer Amsterdam staat .. Timing :D
pi_147485506
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, je gaat nu echt flippen, maar weet je hoe dat dus heet?: Minderwaardigheidscomplex.

Je trekt het je veels te persoonlijk aan en betrekt het op jezelf, niet heel erg handig.
Ik moet zeggen dat ik het met het laatste wel een beetje eens ben. :)
pi_147485540
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:12 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wel lang geleden dat ik daar ben geweest.
Ben nog wel een keer in de buurt geweest.
Lopen die apen nog vrij rond? Of is dat alweer verboden vanwege 1 of andere regel
Ja tegenwoordig zitten ze achter slot en grendel. :P

Apeldoorn. O+
Het is hier prachtig en rustig.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:14:16 #253
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147485543
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:09 schreef Godtje het volgende:

[..]

Volgens mij is het meer grap dan werkelijkheid. Belgen zijn dom. Nederlanders zijn zuinig, een neger heeft een grote lul en een turk die stinkt. Zo is Eindhoven de provincie en Almelo ook.
In de achterhoek hebben ze schuur en tent feesten en houdt iedereen maar dan ook iedereen van normaal en piraten festivals.
Klopt. Maar kun je je voorstellen dat als iemand keer op keer op keer dezelfde grap maakt, dat ie dan af en toe wel eens behoorlijk irritant kan worden?

quote:
Aan de andere kant als je zoveel aanbod hebt dan hoef je ook minder naar buiten te kijken. Je kan het aanbod in je eigen stad al niet bijhouden en vaak zijn mensen van buiten de stad vaak genoeg in je stad. Je wordt op je wenken bediend en daar worden mensen lui van.

Waarom zou ik in Breda gaan eten als ik hier nog zoveel keuze heb op mijn wensenlijst in elke klasse.
De trigger is gewoon een beetje weg. Ik kom oorspronkelijk uit zusterstad Haarlem en ga daar waarschijnlijk ook wel ooit naar terug. Maar dat is gewoon een klap kleiner en rustiger. Haarlem zonder Amsterdam binnen 20 min is minder leuk.
Dat de trigger weg is om naar buiten te gana snap ik aan de ene kant. Van de andere kant denk ik: Open je ogen eens. Er is meer dan alleen Amsterdam centrum.

Dat de trigger weg is en je daarom moet reagereen met "Waarom zou ik naaar eindhoven komen? :') :') :'( :') :') "vind ik, in het licht van jaren dezelfde opmerkingen en grapjes, gewoonweg aansluiten bij het gedenigreer van al die tijd. Of je nu achteraf gaat wijven dat "het niet zo bedoelt was" of niet.
L'Amour menaçant:
pi_147485557
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:12 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het met het laatste wel een beetje eens ben. :)
Angel is Eindhoven! De stad van pedo seks in het Park!
Zoals Onno Hoes Maastricht is. Met zijn reet op het 3 landenpunt monument
  donderdag 11 december 2014 @ 16:15:04 #255
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147485566
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, minderwaardigheidscomplex. Dat zal ik hebben. Prima.
L'Amour menaçant:
pi_147485585
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Klopt. Maar kun je je voorstellen dat als iemand keer op keer op keer dezelfde grap maakt, dat ie dan af en toe wel eens behoorlijk irritant kan worden?

Nee, Want jij bent eindhoven niet. Je bent niet je woonplaats. Het is niet persoonlijk.
Als jij er gelukkig bent. Happen maakt het alleen maar leuker
pi_147485603
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:14 schreef Godtje het volgende:

[..]

Eindhoven is best leuk. Alleen op t stationna n uur of zes voel ik me er niet echt op mijn gemak.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:16:53 #258
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147485622
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:14 schreef Godtje het volgende:

[..]

Die Marokkaantjes van Anne Frank waren toch meerderjarig? :? Ga nou niet pedo met homo op 1 lijn zetten he, want dan gooi ik een andere fitty ;)

quote:
Dat is wel zo'n triest verhaal, die Robbie huppeldepup. :N
L'Amour menaçant:
  donderdag 11 december 2014 @ 16:17:05 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147485629
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:15 schreef Godtje het volgende:

[..]

Nee, Want jij bent eindhoven niet. Je bent niet je woonplaats. Het is niet persoonlijk.
Als jij er gelukkig bent. Happen maakt het alleen maar leuker
Je bent je stad niet nee, maar je kiest wel (wss) bewust voor een stad omdat je op een bepaalde manier in elkaar steekt. Dus zegt t indirect wel wat over je.. Vind ik
pi_147485648
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:16 schreef Kluts het volgende:

[..]

Eindhoven is best leuk. Alleen op t stationna n uur of zes voel ik me er niet echt op mijn gemak.
Ach ja. Dat is in heel vele steden. Helaas zeg ik daar hard bij.
Dat ins in Haarlem, Zandvoort of station Sloterdijk ook zo.
Al zal het bij Sloterdijk iets later zijn want 18.00 nog te druk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')