Het is gewoon vervelend dat je het alleen met een 4x4 kan bereiken.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm nee.
Ik zei dat je langs mocht komen en je begon meteen weer met je denigrerende gezeik over Eindhoven. Leg de bal niet bij mij HW, want daar ben ik vandaag NIET voor in de stemming. Dit soort gezeik komt al-tijd van jou. Punt.
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Boe fucking hoe. Dat was jouw interpretatie, ik gaf alleen maar aan dat ik niet naar Eindhoven ging, jij begint weer met je minderwaardigheidscomplex er allerlei verbanden bij te bedenken hoor.
En dan komt het van mij, uhuh
Ja, hoe komt Ang3l er bij dat je negatief over Eindhoven deed... raar...quote:
Volkomen debiel zelfs eigenlijk, want interpretatie van lik mijn reet.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Ja, hoe komt Ang3l er bij dat je negatief over Eindhoven deed... raar...
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Boe fucking hoe. Dat was jouw interpretatie, ik gaf alleen maar aan dat ik niet naar Eindhoven ging, jij begint weer met je minderwaardigheidscomplex er allerlei verbanden bij te bedenken hoor.
Prima HW, weasel yourself out of it dat je van de 10x deze ene x het NIET zo bedoelt. Prima.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik durf met mijn auto gerust over de A2quote:Op donderdag 11 december 2014 15:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is gewoon vervelend dat je het alleen met een 4x4 kan bereiken.
Als ze nou eens een normale weg zouden aanleggen.
Het zal wel aan onze provincialiteit liggen dat we het verkeerd interpreteren, die 3 negatieve smilies achter Eindhoven.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volkomen debiel zelfs eigenlijk, want interpretatie van lik mijn reet.
Ik hoef mezelf niets te vertellen, want ik doe niet zo achterlijk verontwaardigd over iets waar we het al 10 jaar over hebben, de Amsterdamhaat was nog net wegetrokken van Stbabs feestje.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Prima HW, weasel yourself out of it dat je van de 10x deze ene x het NIET zo bedoelt. Prima.Whatever you need to tell yourself.
Die smiley-combi is OPEENS onbekend? Want dat komt nu OPEENS even zo uit?quote:Op donderdag 11 december 2014 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zal wel aan onze provincialiteit liggen dat we het verkeerd interpreteren, die 3 negatieve smilies achter Eindhoven.
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. Ik zie 3 negatieve smilies.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die smiley-combi is OPEENS onbekend? Want dat komt nu OPEENS even zo uit?
Niet Amsterdamhaat, Amsterdamse avond haat. Dus het hele Jordaan gedoe met dito accent.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoef mezelf niets te vertellen, want ik doe niet zo achterlijk verontwaardigd over iets waar we het al 10 jaar over hebben, de Amsterdamhaat was nog net wegetrokken van Stbabs feestje.
Ik in Eindhoven mag jij best interpreteren als "krijg allemaal de kanker in jullie kankerdorp" als je dat wil, maar leg dat ff in je eigen bek dan.
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. Ik zie 3 negatieve smilies.
Verhelder ons met je FOK! wijsheid, want met alle eerlijkheid, het zegt mij geen ene reet.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Nee, eerste keer dat ik dat zie zo idd.
Ik in Eindhoven: you have got to be fucking shitting me for real.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verhelder ons met je FOK! wijsheid, want met alle eerlijkheid, het zegt mij geen ene reet.
Het is denk ik ook wel gekleurd door de 99 andere keren dat er gebasht wordt. Dat moeten we ook niet zo invullen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zal wel aan onze provincialiteit liggen dat we het verkeerd interpreteren, die 3 negatieve smilies achter Eindhoven.
Wie begint er nu met de haat? Jij toch zeker?quote:Op donderdag 11 december 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoef mezelf niets te vertellen, want ik doe niet zo achterlijk verontwaardigd over iets waar we het al 10 jaar over hebben, de Amsterdamhaat was nog net wegetrokken van Stbabs feestje.
Oh ja, dat komt in ene een stuk positiever over!quote:Op donderdag 11 december 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik in Eindhoven: you have got to be fucking shitting me for real.
Zo duidelijk?
Nee, maar goed, je bent ongesteld ofzo. whatever.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie begint er nu met de haat? Jij toch zeker?
Prima en ook helemaal mee eens. Maar ik ben dat denigrerende toontje af en toe echt spuug- en spuugzat.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:51 schreef Godtje het volgende:
Goed. Ik ben blij dat iedereen blij is in zijn eigen woonplaats.
Of dat nou Hengelo is, Amsterdam of Groningen.
Ieder zijn eigen ding. Elke stad heeft zijn voor en nadelen.
Dat ik nou niet in de provincie wil wonen en dicht bij het strand wil zitten wil nog niet zeggen dat iedereen dat wil. Gelukkig niet zeg.
Amsterdam is al duur zat.
Sterker nog de binnenstad verliest charme omdat in rap tempo alle mooie en dure panden opgekocht worden door buitenlanders. Het is een prachtige stad en dat zien die mensen ook. Voor hun is het een schijntje hier de bedragen vergeleken met Londen, New York, Parijs, Singapore, etc etc.
En er zijn veel internationale hoofdkantoren gevestigd in Nederland. Doen die toch ook paar pandjes kopen aan de gracht. Weg leefbaarheid en sfeer in veel gevallen
Heel duidelijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik in Eindhoven: you have got to be fucking shitting me for real.
Zo duidelijk?
Ik zeg niet dat je butt hurt bent.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:54 schreef HeatWave het volgende:
hele artikelen tegen Amsterdam tikken en wij zijn butt hurt?
Nigger please.
Absoluut.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar goed, je bent ongesteld ofzo. whatever.
Ja precies, hoe je daar een positieve draai aan kunt geven is net zo'n raadsel als die ene trouwjurk stijlvol en geschikt voor een bruiloft vinden. It ain't gonna work.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:58 schreef stbabylon het volgende:
Amsterdam is cool![]()
![]()
(don't worry, it's not negative!)
Ach ik ben het er ook mee eens dat een ruime meerderheid van de activiteiten die ik eventueel wil bezoeken in Amsterdam plaats vinden. Of dat nou een concert is, een expositie, een festival, restaurants of een film.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Prima en ook helemaal mee eens. Maar ik ben dat denigrerende toontje af en toe echt spuug- en spuugzat.
Grachtenpandje van m'n baas staat volgens mij nog steeds te koop trouwensDie met "de kelder geschikt voor een fiets of een au-pair".
Schitterende uitspraak op funda.
Zeg ik probeer het heel inhoudelijk te houden Aap.quote:
Ik zal dat allemaal ook niet ontkennen. T gaat me om de denigrerende toon naar de rest.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach ik ben het er ook mee eens dat een ruime meerderheid van de activiteiten die ik eventueel wil bezoeken in Amsterdam plaats vinden. Of dat nou een concert is, een expositie, een festival, restaurants of een film.
Het is te doen in Amsterdam. Het is zoals gezegd gemoedelijk in veel wijken, een bijzonder groot aanbod van restaurants. Sterker nog. Al wil je ze allemaal bezoeken dat lukt je niet.
Fijne recreatie plekken. Dicht bij het strand.
Het heeft gewoon verdomde veel en er is ruimte voor heel veel.
Dat wil niet zeggen dat er niks in utrecht (prachtig zalen rijker na verbouwing) is. Of in Den Haag (mooie oude stad, mooie winkels, dicht bij strand en het cricus theater als dat je ding is.
En nee, Amsterdam heeft geen lowlands. Wel het grootste aanbod 1 dags festivals (dance gericht) prachtige zalen en dito andere evenementen.
Het is idd niets anders dan anders, en daar gaat nu nou juist ook om. Het is al-tijd het godsganse zelfde liedje. Alleen de dag vandaag is anders voor mij.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Sjappies, moet ik het nou spellen?
Je hebt het zelf over dat het al jaren zo gaat hier, dus als IK (IK HW DUS ALS PERSOON) het "raar, idioot, not gonna happen" over mezelf vind om naar Eindhoven te gaan, waar is dat precies opeens zo apart?
Heb ik dat gezegd? Quote mequote:Maar "Amsterdammers vinden zichzelf zo belangrijk" van vanochtend was natuurlijk WEL een grap etc.
En dat is mijn probleem? Als ik mijn "humeur" van de laatste weken openbaar zou maken hier zou alles en iedereen platgenuked worden.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is idd niets anders dan anders, en daar gaat nu nou juist ook om. Het is al-tijd het godsganse zelfde liedje. Alleen de dag vandaag is anders voor mij.
[..]
Heb ik dat gezegd? Quote me
Volgens mij is het meer grap dan werkelijkheid. Belgen zijn dom. Nederlanders zijn zuinig, een neger heeft een grote lul en een turk die stinkt. Zo is Eindhoven de provincie en Almelo ook.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal dat allemaal ook niet ontkennen. T gaat me om de denigrerende toon naar de rest.
Ik ga dit jaar trouwens voor t eerst in 10 jaar geen kaartje kopen voor LL
T wordt waarschijnlijk Primavera in BarcelonaEn dan misschien 1 van de kleinere festivalletjes in NL.
Nee hoor, niet als je het er dat niet van maakt.quote:
Ik vind t een slecht tegenargument als je t tegen mij hebt. Uit mij zul je alleen Amsterdam-gebash horen vanuit een eventuele defensie die ik al-weer op moet werpen. This shit ain't gonna fly my way. Ik heb al weer 500x grappig teruggedaan bij de zoveelste provinciaaltjesbash, weer gebukt (pun intended). Vandaag even niet. Is dat jouw probleem? Nee. Vast niet.quote:Nee, dat was je medestander, stbab. je weet wel, zo'n aanval, uit het niets. Waar ik niet om gejankt heb, maar nu is het wel even een goed tegenargument.
Jij voelt je aangevallen, dat wilde ik vermijden, maar jij negeert overduidelijk de waarschuwing.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is mijn probleem? Als ik mijn "humeur" van de laatste weken openbaar zou maken hier zou alles en iedereen platgenuked worden.
Nee, dat was je medestander, stbab. je weet wel, zo'n aanval, uit het niets. Waar ik niet om gejankt heb, maar nu is het wel even een goed tegenargument.
quote:Op donderdag 11 december 2014 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg ik probeer het heel inhoudelijk te houden Aap.
Hihi Apeldoorn > Apenheul > Aap!
Heb je hem! HILARISCH!
Sja, je gaat nu echt flippen, maar weet je hoe dat dus heet?: Minderwaardigheidscomplex.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, niet als je het er dat niet van maakt.
[..]
Ik vind t een slecht tegenargument als je t tegen mij hebt. Uit mij zul je alleen Amsterdam-gebash horen vanuit een eventuele defensie die ik al-weer op moet werpen. This shit ain't gonna fly my way. Ik heb al weer 500x grappig teruggedaan bij de zoveelste provinciaaltjesbash, weer gebukt (pun intended). Vandaag even niet. Is dat jouw probleem? Nee. Vast niet.Waarschijnlijk trek je je er werdeom niets van aan. Prima hoor. Maar ik ben t dan wel kwijt. Weet je de volgende keer (vast over een maand) bij de 673e opmerking waar t vandaan komt.
Wel lang geleden dat ik daar ben geweest.quote:
Mijn opmerking ging over MIJ in Eindhoven.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij voelt je aangevallen, dat wilde ik vermijden, maar jij negeert overduidelijk de waarschuwing.
Los daarvan of je er nou wel of niet om jankt, verandert niks aan jouw opmerking over Eindhoven.
Ik moet zeggen dat ik het met het laatste wel een beetje eens ben.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, je gaat nu echt flippen, maar weet je hoe dat dus heet?: Minderwaardigheidscomplex.
Je trekt het je veels te persoonlijk aan en betrekt het op jezelf, niet heel erg handig.
Ja tegenwoordig zitten ze achter slot en grendel.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel lang geleden dat ik daar ben geweest.
Ben nog wel een keer in de buurt geweest.
Lopen die apen nog vrij rond? Of is dat alweer verboden vanwege 1 of andere regel
Klopt. Maar kun je je voorstellen dat als iemand keer op keer op keer dezelfde grap maakt, dat ie dan af en toe wel eens behoorlijk irritant kan worden?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer grap dan werkelijkheid. Belgen zijn dom. Nederlanders zijn zuinig, een neger heeft een grote lul en een turk die stinkt. Zo is Eindhoven de provincie en Almelo ook.
In de achterhoek hebben ze schuur en tent feesten en houdt iedereen maar dan ook iedereen van normaal en piraten festivals.
Dat de trigger weg is om naar buiten te gana snap ik aan de ene kant. Van de andere kant denk ik: Open je ogen eens. Er is meer dan alleen Amsterdam centrum.quote:Aan de andere kant als je zoveel aanbod hebt dan hoef je ook minder naar buiten te kijken. Je kan het aanbod in je eigen stad al niet bijhouden en vaak zijn mensen van buiten de stad vaak genoeg in je stad. Je wordt op je wenken bediend en daar worden mensen lui van.
Waarom zou ik in Breda gaan eten als ik hier nog zoveel keuze heb op mijn wensenlijst in elke klasse.
De trigger is gewoon een beetje weg. Ik kom oorspronkelijk uit zusterstad Haarlem en ga daar waarschijnlijk ook wel ooit naar terug. Maar dat is gewoon een klap kleiner en rustiger. Haarlem zonder Amsterdam binnen 20 min is minder leuk.
Angel is Eindhoven! De stad van pedo seks in het Park!quote:Op donderdag 11 december 2014 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het met het laatste wel een beetje eens ben.
Ja, minderwaardigheidscomplex. Dat zal ik hebben. Prima.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, je gaat nu echt flippen, maar weet je hoe dat dus heet?: Minderwaardigheidscomplex.
Je trekt het je veels te persoonlijk aan en betrekt het op jezelf, niet heel erg handig.
Nee, Want jij bent eindhoven niet. Je bent niet je woonplaats. Het is niet persoonlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Klopt. Maar kun je je voorstellen dat als iemand keer op keer op keer dezelfde grap maakt, dat ie dan af en toe wel eens behoorlijk irritant kan worden?
Eindhoven is best leuk. Alleen op t stationna n uur of zes voel ik me er niet echt op mijn gemak.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Angel is Eindhoven! De stad van pedo seks in het Park!
Zoals Onno Hoes Maastricht is. Met zijn reet op het 3 landenpunt monument
Die Marokkaantjes van Anne Frank waren toch meerderjarig?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Angel is Eindhoven! De stad van pedo seks in het Park!
Dat is wel zo'n triest verhaal, die Robbie huppeldepup.quote:Zoals Onno Hoes Maastricht is. Met zijn reet op het 3 landenpunt monument
Je bent je stad niet nee, maar je kiest wel (wss) bewust voor een stad omdat je op een bepaalde manier in elkaar steekt. Dus zegt t indirect wel wat over je.. Vind ikquote:Op donderdag 11 december 2014 16:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, Want jij bent eindhoven niet. Je bent niet je woonplaats. Het is niet persoonlijk.
Als jij er gelukkig bent. Happen maakt het alleen maar leuker
Ach ja. Dat is in heel vele steden. Helaas zeg ik daar hard bij.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eindhoven is best leuk. Alleen op t stationna n uur of zes voel ik me er niet echt op mijn gemak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |