abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147475493
Welkom!
Welkom in 'Het grote afval topic', hier is iedereen welkom. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.

Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past. En laat mensen die een andere manier kiezen in hun waarde

Meedoen?
Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje met het volgende format:
• O - Ontbijt
• T - Tussendoortje
• L - Lunch
• D - Diner
• S - Sport
Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag :Y.

Heb je je doel bereikt?
Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je welkom! O+

Gerelateerde topics
Dit zijn ze:
Topicreeks: Gezond Slank [Topic voor mensen zonder overgewicht BMI <= 25]
Topicreeks: Afvallen tot we een ons wegen [Topic voor mensen met overgewicht BMI >= 29]
Zoals gezegd eerder gezegd is hier iedereen welkom O+.

[ Bericht 49% gewijzigd door CrunchySelf op 12-12-2014 12:02:49 ]
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 11 december 2014 @ 09:11:54 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147475521
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_147475556
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 11 december 2014 @ 09:25:01 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147475738
Hardstyle ;(
pi_147475865
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:25 schreef Qwea het volgende:
Hardstyle ;(
Hardstyle O+ Hardcore O+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 11 december 2014 @ 09:37:06 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147475928
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:32 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Hardstyle O+ Hardcore O+
Doe in een dm je adres eens. Zal ik je een scoop pwo sturen om te proberen?
pi_147475989
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

Doe in een dm je adres eens. Zal ik je een scoop pwo sturen om te proberen?
Goed idee, wil ik wel eens testen ja :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 11 december 2014 @ 09:42:04 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147476017
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:40 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Goed idee, wil ik wel eens testen ja :D
Drop je adres maar ff, doe ik mr 1 en crazy. Kun je beide testen. Pleur ik het voor 17u op de post heb je het morg.
pi_147476067
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

Drop je adres maar ff, doe ik mr 1 en crazy. Kun je beide testen. Pleur ik het voor 17u op de post heb je het morg.
Nice _O_
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 11 december 2014 @ 10:05:11 #10
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_147476465
File..... Honger.... T in tas in kofferbak....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_147476512
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:05 schreef sanger het volgende:
File..... Honger.... T in tas in kofferbak....
Vluchtstrook ff op, tas pakken, er tussen proppen? :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 11 december 2014 @ 10:47:56 #12
65960 sanger
pi_147477411
Werd al gered door het bandenspanning systeem, moest lucht bij toeterde die, dus reden om bij de pomp ⛽ te stoppen.
pi_147478691
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

mr1 is nice! Ik vind het nog steeds niet te drinken maar sporten + pwo + muziek is goddelijk! O+
  donderdag 11 december 2014 @ 11:54:15 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147478938
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:44 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

mr1 is nice! Ik vind het nog steeds niet te drinken maar sporten + pwo + muziek is goddelijk! O+
Mr 1 doet amper wat hier. Crazy heeft meer effect.

Vriegtijdig met PT gekapt :( schenen vonden het niet cool.
pi_147479033
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:54 schreef Qwea het volgende:

[..]

De eerste keer dat ik het gebruikte, is ondertussen al 6 weken geleden stond ik aardig te stuiteren. Zowel tijdens het trainen als de 2 uren daarna thuis. Ik had een zelfde soort rush als met drugs op. Op dat moment dacht ik echt.. wtf is dit >:)
Ondertussen ben ik er wel redelijk aan gewend.

Tevens ben ik nu savonds ook niet meer zo moe als voorheen na het eten, wat ook wel lekker is :+ Dit is wel de laatste week dat ik het gebruik.. in het nieuwe jaar weer met PWO trainen.
  donderdag 11 december 2014 @ 12:28:35 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147479739
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:58 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

De eerste keer dat ik het gebruikte, is ondertussen al 6 weken geleden stond ik aardig te stuiteren. Zowel tijdens het trainen als de 2 uren daarna thuis. Ik had een zelfde soort rush als met drugs op. Op dat moment dacht ik echt.. wtf is dit >:)
Ondertussen ben ik er wel redelijk aan gewend.

Tevens ben ik nu savonds ook niet meer zo moe als voorheen na het eten, wat ook wel lekker is :+ Dit is wel de laatste week dat ik het gebruik.. in het nieuwe jaar weer met PWO trainen.
Heb jij de ulta of de normaal? Ik de ultra. Ik ga er binnenkort ook maar eens mee kappen en in het nieuwe jaar weer mee beginnen. 1ste x crazy had ik wel een rush... crazy focused behoorlijk... mr 1 doet echt amper wat.

Crunch : Crazy, mr 1 en pure raw Cacao nibs in je vlop gedaan.
pi_147479812
Knie is nog braaf na een rustig rondje hobbelen, maar verdere belasting laat ik nog even. En nu mijn brood op en nog steeds honger. :') Misschien die pannekoekjes nog eens proberen dan.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_147480065
Wat is PWO?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_147480261
Een pre-workout of een post-workout. Een pre-workout gebruik je vlak voordat je gaat trainen, is poeder wat je opdrinkt met water bijvoorbeeld. Is voornamelijk een caffeine bom wat je naar binnen werkt, zorgt bij voor wat meer motivatie en doorzettingsvermogen in de sportschool :) Met muziek op helemaal.

Post-workout neem je gelijk in na het trainen, voor het herstel van je spieren én omdat je lichaam de 1.5-2 uur na het sporten alles opneemt.
pi_147480371
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Crunch : Crazy, mr 1 en pure raw Cacao nibs in je vlop gedaan.
Thanks a bunch ^O^

Waar eet je die Cacao nibs bij? Of gewoon puur?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147480409
HONGER! Banaan ook al op, nu mijn brood maar. Straks maar ff langs de winkel voor T vanmiddag.

Komen allemaal mensen langs met kerstgeschenken, dingen die ik niet eten kan :'). Kerstbrood, pennen, chocola, de tering.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147480476
quote:
Vriegtijdig met PT gekapt schenen vonden het niet cool.
Kutjes. Santarun ziet er dus niet zo heel positief uit nog of wel? -O-

Nutella Whey al gehad ?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147480496
quote:

[..]

-O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_147480531
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:48 schreef sandertjuh het volgende:
n post-workout. Een pre-workout gebruik je vlak voordat je gaat trainen, is poeder wat je opdrinkt met water bijvoorbeeld. Is voornamelijk een caffeine bom wat je naar binnen werkt, zorgt bij voor wat meer motivatie en doorzettingsvermogen in de sportschool Met muziek op helemaal.

Post-workout neem je gelijk in na het trainen, voor het herstel van je spieren én omdat je lichaam de 1.5-2 uur na het sporten alles opneemt.
Oke, een herstelshake neem ik wel eens, maar voor een training neem ik niets. Zeker cafeine(pillen) bewaar ik juist alleen voor belangrijke hardloopwedstrijden, om dan een kick te krijgen. Maar goed, ik heb ook zelden motivatie nodig tijdens de trainingen :P

Als het geen effect heeft; komt dit dan niet omdat je in het dagelijks leven al teveel cafeine neemt?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_147480684
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Als het geen effect heeft; komt dit dan niet omdat je in het dagelijks leven al teveel cafeine neemt?
Dat, of je neemt gewoon heel vaak z'n dosis :Y. Tolerantie is per persoon anders, gewicht speelt volgens mij ook een rol zelfs.

Ik ben wel benieuwd wat het doet, kan redelijk veel cafeïne hebben.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147480795
Je lichaam gaat er wel aan gewend raken ja. Daarom stop ik nu ook na 6 weken PWO gebruikt te hebben. Merk het nog steeds maar wil er ook niet te afhankelijk van worden. Niet dat het schadelijk voor je is als je er mee door zou gaan.

Je bouwt alleen een tolerantie op.

In het nieuwe jaar na zo'n 3 weken deetox kunnen we wel weer beginnen.
  donderdag 11 december 2014 @ 13:56:49 #27
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147482007
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Thanks a bunch ^O^

Waar eet je die Cacao nibs bij? Of gewoon puur?
In kwark, yoghurt, vla, whatever :P

quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:56 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Kutjes. Santarun ziet er dus niet zo heel positief uit nog of wel? -O-

Nutella Whey al gehad ?
Dunno, zie ik 21ste wel. Gewoon bek houden en gaan.Nope, geen spieren getraint dus geen shake. Straks pancakes :9

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oke, een herstelshake neem ik wel eens, maar voor een training neem ik niets. Zeker cafeine(pillen) bewaar ik juist alleen voor belangrijke hardloopwedstrijden, om dan een kick te krijgen. Maar goed, ik heb ook zelden motivatie nodig tijdens de trainingen :P

Ik drink nog caffeine :P Maar ben er ws idd aan gewend nu. Dus binnenkort tijd om een pauze in te lassen.

Ooh en crosspost :

Wat een geweldige kut huisarts heb ik toch ook :') Vorige week bloed laten prikken want al maanden zwaar vermoeid maar laatste maanden mega mega extreem. Bel ik voor de uitslag "Nee mevrouw alles is 100% in orde" Dus ik de uitslag ophalen want dikke lul 3 bier.. zijn mijn leukocyten te laag :') Maar godzijdank is alles 100% in orde. Dat ze ff lekker aids krijgen daar.
  donderdag 11 december 2014 @ 13:57:18 #28
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147482023
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:11 schreef sandertjuh het volgende:
Je lichaam gaat er wel aan gewend raken ja. Daarom stop ik nu ook na 6 weken PWO gebruikt te hebben. Merk het nog steeds maar wil er ook niet te afhankelijk van worden. Niet dat het schadelijk voor je is als je er mee door zou gaan.

Je bouwt alleen een tolerantie op.

In het nieuwe jaar na zo'n 3 weken deetox kunnen we wel weer beginnen.
Dat :Y

Pak ik gelijk in het nieuwe jaar creatine mee.
pi_147482324
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

In kwark, yoghurt, vla, whatever :P

[..]

Dunno, zie ik 21ste wel. Gewoon bek houden en gaan.Nope, geen spieren getraint dus geen shake. Straks pancakes :9

[..]

Ik drink nog caffeine :P Maar ben er ws idd aan gewend nu. Dus binnenkort tijd om een pauze in te lassen.

Ooh en crosspost :

Wat een geweldige kut huisarts heb ik toch ook :') Vorige week bloed laten prikken want al maanden zwaar vermoeid maar laatste maanden mega mega extreem. Bel ik voor de uitslag "Nee mevrouw alles is 100% in orde" Dus ik de uitslag ophalen want dikke lul 3 bier.. zijn mijn leukocyten te laag :') Maar godzijdank is alles 100% in orde. Dat ze ff lekker aids krijgen daar.
Ok, benieuwd. Klinkt lekker :9.

Gas gas gas erop. Goede instelling :Y Eventuele problemen komen toch pas volgend jaar aan het licht en dat klinkt toch altijd zo ver weg :Y :').

Leukocyten, moest googlen. Witte bloedlichaampjes dus :P. Wat kun je daar tegen doen? Is iets voor het immuunsysteem toch?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147482354
Hmm lekker even twee roze vrouwtjes opeten :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 11 december 2014 @ 15:06:31 #31
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147483841
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:08 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ok, benieuwd. Klinkt lekker :9.

Gas gas gas erop. Goede instelling :Y Eventuele problemen komen toch pas volgend jaar aan het licht en dat klinkt toch altijd zo ver weg :Y :').

Leukocyten, moest googlen. Witte bloedlichaampjes dus :P. Wat kun je daar tegen doen? Is iets voor het immuunsysteem toch?
Ja immuumsysteem kan idd. Vorige x schoven ze het af op medicatie, maar dat gebruik ik al een jaar niet meer. Dus ben benieuwd wat internist zegt.
pi_147485366
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja immuumsysteem kan idd. Vorige x schoven ze het af op medicatie, maar dat gebruik ik al een jaar niet meer. Dus ben benieuwd wat internist zegt.
Ingewikkeld altijd dat medische gedoe :{

Succes in ieder geval :s)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147485445
Ik heb trouwens volgende week 3 etentjes en 3 borrels in 5 dagen, dat wordt overdag vasten of zo om nog enigszins op gewicht te blijven :{
pi_147485522
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb trouwens volgende week 3 etentjes en 3 borrels in 5 dagen, dat wordt overdag vasten of zo om nog enigszins op gewicht te blijven :{
Zo, dat zijn er niet een paar. Zijn er geen mogelijkheden bij die etentjes om 'goede' keuzes daar te maken? Anders de porties inkrimpen :Y. Gelukkig voor het werk maar 1, die is morgen en ik weet dat ik daar wel gezonde keuzes kan maken.

Alleen die kerstgeschenken van relaties zijn irritant, vanmiddag weer 1. Bok eens op, weer een bus met bonbons :( Uiteraard de gedachte is goed en ik voer ze nu aan m'n collega :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147485676
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:13 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Zo, dat zijn er niet een paar. Zijn er geen mogelijkheden bij die etentjes om 'goede' keuzes daar te maken? Anders de porties inkrimpen :Y. Gelukkig voor het werk maar 1, die is morgen en ik weet dat ik daar wel gezonde keuzes kan maken.

Alleen die kerstgeschenken van relaties zijn irritant, vanmiddag weer 1. Bok eens op, weer een bus met bonbons :( Uiteraard de gedachte is goed en ik voer ze nu aan m'n collega :P
Hmm vast wel in meer of mindere mate, maar dat kan ook ongezellig overkomen. En één van die 3 etentjes is ook op eigen kosten, heb weinig zin om 30 euro te betalen om op een blaadje sla te kauwen :P
Maar goed, ik probeer overdag wel zo min mogelijk te eten en de mogelijke schade in te halen in de kerstvakantie met megaveel sporten.. En daarna komen weer de feestdagen bij de ouders en de schoonouders.. zware maand, december ;)
  donderdag 11 december 2014 @ 16:20:59 #36
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147485763
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Of gewoon eten, gezond eten kiezen en niet aan de drank *O* opgelost *O* :P
pi_147485765
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:18 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm vast wel in meer of mindere mate, maar dat kan ook ongezellig overkomen. En één van die 3 etentjes is ook op eigen kosten, heb weinig zin om 30 euro te betalen om op een blaadje sla te kauwen :P
Maar goed, ik probeer overdag wel zo min mogelijk te eten en de mogelijke schade in te halen in de kerstvakantie met megaveel sporten.. En daarna komen weer de feestdagen bij de ouders en de schoonouders.. zware maand, december ;)
Ongezellig hangt er vanaf hoe je het doet. Als je een lopende buffet zal dat vast meevallen, maar ik snap je insteek. Vooral als je er eigen kosten voor maakt, daar moet het maximale uit worden gehaald :Y)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147485832
Jullie hebben wel een punt dat het niet altijd overdreven hoeft :o Drinken doe ik sowieso nauwelijks, maar geen stokbroodjes vooraf etc. scheelt ook al een hoop.
pi_147485897
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Jullie hebben wel een punt dat het niet altijd overdreven hoeft :o Drinken doe ik sowieso nauwelijks, maar geen stokbroodjes vooraf etc. scheelt ook al een hoop.
Ja dat soort 'onnodige' zaken al niet kiezen scheelt een hoop, daar doelde ik wat op. Stokbroodjes, sauzen, enz.

En drank kun je beste gewoon de sterke drank puur drinken, niet mixen en geen bier oid. Minste kcal, voor meeste drankeffect :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147486009
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:25 schreef CrunchySelf het volgende:
dat soort 'onnodige' zaken al niet kiezen scheelt een hoop, daar doelde ik wat op. Stokbroodjes, sauzen, enz.

En drank kun je beste gewoon de sterke drank puur drinken, niet mixen en geen bier oid. Minste kcal, voor meeste drankeffect
B-) *fles whiskey opentrekt*

Ik houd niet zo van bier, wel van sterk maar dan meestal wel zoet en sterk zoals kruidenlikeurtjes en (wat minder sterk) port :P
pi_147486170
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

B-) *fles whiskey opentrekt*

Ik houd niet zo van bier, wel van sterk maar dan meestal wel zoet en sterk zoals kruidenlikeurtjes en (wat minder sterk) port :P
*schuift glaasje toe*

Ach ja, het is en blijft altijd een slechte keus :+ Maar het kan ook zo leuk zijn :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 11 december 2014 @ 17:32:42 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147487993
Malibuuuuu :9 Omnomnomnomnomnomnom

Oeh of amaretto. Omnomnomnomnomnom
pi_147490809
Mijn D van vanavond is verandert naar pannenkoeken. Heb ze opnieuw gebakken met roomboter en ipv water melk gebruikt. Veel beter, lekker zelfs. Licht roomboter smaakje, beetje caramel saus erop en :9.

Kcal waren 360 voor de mix, 150 kcal voor 300 ml melk, ach en wat roomboter tijdens het bakken ik ga ruim uit van nog eens 100. = in totaal 610 kcal voor 4, vullende, pannenkoeken. I'm happy.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 11 december 2014 @ 19:35:44 #44
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147491767
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:09 schreef CrunchySelf het volgende:
Mijn D van vanavond is verandert naar pannenkoeken. Heb ze opnieuw gebakken met roomboter en ipv water melk gebruikt. Veel beter, lekker zelfs. Licht roomboter smaakje, beetje caramel saus erop en :9.

Kcal waren 360 voor de mix, 150 kcal voor 300 ml melk, ach en wat roomboter tijdens het bakken ik ga ruim uit van nog eens 100. = in totaal 610 kcal voor 4, vullende, pannenkoeken. I'm happy.
*kuch* *kuch*
pi_147491910
quote:
10s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

*kuch* *kuch*
Uh watte? O~)

Ze zijn toch wel lekker ja, dankzij jou tips. _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 11 december 2014 @ 19:42:16 #46
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147492079
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:39 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Uh watte? O~)

Ze zijn toch wel lekker ja, dankzij jou tips. _O-
Je kan trouwens ook die cacao nibs door je pancakes flikkeren :Y :9
pi_147492112
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

Je kan trouwens ook die cacao nibs door je pancakes flikkeren :Y :9
*Schrijft het op een lijstje voor de volgende keer* Die dingen klinken onwijs lekker, dus ben benieuwd hoe ze smaken. Zal het ff proberen :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 11 december 2014 @ 20:38:58 #48
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147494319
Burp. Dat was 600g kwark.
pi_147496547
Geen hongerklop gehad bij de training gehad, wel wat zware benen/energietekort nog maar uiteindelijk wel goed getraind en nieuw PR op een km ;)
  donderdag 11 december 2014 @ 21:55:05 #50
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147497440
Wat is je PR? :D
pi_147498062
4.00 :P ik dacht dat ik onder de 4 was gekomen maar achteraf helaas net niet. Maar ik had zeker nog wel wat harder gekund/dit tempo langer kunnen volhouden, en de harde wind hielp vandaag ook niet mee dus die sub4 zit er zeker in..
  vrijdag 12 december 2014 @ 07:25:15 #52
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147506136
_O_ netjes!!!!

Ik ga vandaag op de loopband eens lopen kijken of mijn schenen verschil voelen.
pi_147508292
Moggel. Wat een tyfus klote weer :N

Lijstje tijd:

O: 2 volkoren, met kipfilet;
T: 2 pannenkoeken;
L: 4 volkoren, 2 met kaas, 2 met kipfilet;
T: appel, 3 mandarijnen;
D: Geen idee. Lopend buffet. Zit vast gezonde(re) keuzes tussen :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147508417
Hmm. Die pannenkoeken zijn koud ook lekker :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 12 december 2014 @ 10:58:48 #55
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147508560
3km gelopen in 14:19 B-) En ik liep niet voluit :D
pi_147508575
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:58 schreef Qwea het volgende:
3km gelopen in 14:19 B-) En ik liep niet voluit :D
Netjes!
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:01:42 #57
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147508619
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:59 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Netjes!

*trots*

Dus, ik denk dat ik de santa run ook wel ga halen in onder de 15 :P Net schenen lopen ijsen voor de zekerheid. Had compressie kousen aan, zo maar ff afspoelen O+
pi_147508639
Doe je geen warming up voordat je in dat tempo gaat lopen?
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:04:19 #59
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147508676
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Doe je geen warming up voordat je in dat tempo gaat lopen?
Jawel maar die heb ik niet meegerekend :P Ik ging pas mijn horloge aanzetten toen die al klaar was :P
pi_147508702
Netjes Q, heb je toch nog hoop om haar er uit te lopen :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:21:28 #61
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147509104
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:05 schreef CrunchySelf het volgende:
Netjes Q, heb je toch nog hoop om haar er uit te lopen :Y
Ik zal en moet :P
pi_147509173
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zal en moet :P
Hehe. Heb je ook een witte baard bij je kerstpak om straks :D?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:26:45 #63
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147509232
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:24 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Hehe. Heb je ook een witte baard bij je kerstpak om straks :D?
Ja, maar ik denk dat ik die mooi aflaat :P
pi_147509249
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, maar ik denk dat ik die mooi aflaat :P
Noh :N
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147509673
O ja. Vanmorgen even gewogen.

Weer -0,7kg *O*. Blijft een magisch getal voor mij kennelijk :P

Toen ik begon een BMI van 38,1 en nu 31,9. Nog 6,5 kg dan ben ik volgens de officiële getallen niet meer obese :Y :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:45:34 #66
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147509728
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:43 schreef CrunchySelf het volgende:
O ja. Vanmorgen even gewogen.

Weer -0,7kg *O*. Blijft een magisch getal voor mij kennelijk :P

Toen ik begon een BMI van 38,1 en nu 31,9. Nog 6,5 kg dan ben ik volgens de officiële getallen niet meer obese :Y :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*boks*

Ik had er zowaar ook wat af :D 75.3kg zit ik nu op. :')
pi_147509792
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

*boks*

Ik had er zowaar ook wat af :D 75.3kg zit ik nu op. :')
:Y

Thats a good thing, dus waarom die ' :') '?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:17:17 #68
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147510581
Met de hoeveelheid die ik eet... Zou ik dus gelijk willen blijven moet ik NOG meer eten :D
pi_147510659
O ja, dat is zo _O-.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:21:16 #70
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147510683
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:20 schreef CrunchySelf het volgende:
O ja, dat is zo _O-.
Ergo : :')

Ga straks maar eens ff proteine pancakes bakken :9
pi_147510723
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ergo : :')

Ga straks maar eens ff proteine pancakes bakken :9
Duidelijk nu :P

Lekkah :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:24:19 #72
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147510770
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:22 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Duidelijk nu :P

Lekkah :Y
Ja :9 met siroop :9 boh! En vanaaf samb boontjes en voor O+ pannenkoeken.
pi_147510811
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:24 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja :9 met siroop :9 boh! En vanaaf samb boontjes en voor O+ pannenkoeken.
Uhuh. Caramel al besteld :P?

Samb boontjes, wat is deze :?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:32:19 #74
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147510980
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:26 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Uhuh. Caramel al besteld :P?

Samb boontjes, wat is deze :?
sambal boontjes I mean.

Nope. Caramel zoveel beter dan?
pi_147511216
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

sambal boontjes I mean.

Nope. Caramel zoveel beter dan?
O, logisch eigenlijk 8)7

Nou ik vind die veel meer smaak hebben, maar misschien moet ik er meer stroop opmikken.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147511279
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:17 schreef Qwea het volgende:
Met de hoeveelheid die ik eet... Zou ik dus gelijk willen blijven moet ik NOG meer eten :D
Hmm hoe lichter je wordt, hoe minder je ook verbrandt met sporten en zo he :o Dus op een gegeven moment stabiliseer je wel.

Volgens mij zit ik nu in die fase :P -O-
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:35:15 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147513079
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm hoe lichter je wordt, hoe minder je ook verbrandt met sporten en zo he :o Dus op een gegeven moment stabiliseer je wel.

Volgens mij zit ik nu in die fase :P -O-
Gaat niet helemaal op.. want ik verlies 99% vet massa en bouw wel spieren op.. en spieren eten meer kcal dan vet :P
pi_147513125
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:35 schreef Qwea het volgende:
t niet helemaal op.. want ik verlies 99% vet massa en bouw wel spieren op.. en spieren eten meer kcal dan vet
Mja het hangt er ook vanaf wat voor sport je doet natuurlijk. Bij hardlopen is het in ieder geval wel bijna een lineair verband, hoe minder kgs je hoeft te verplaatsen hoe minder energie dat verbruikt.
Maar als je echt kgs spieren aankomt kan het wel zijn dat je in rust wel meer gaat verbruiken ja. Toch gok ik dat je op een bepaald vetpercentage wel gaat stabiliseren met zulke hoeveelheden eten ;) Hoe lang ben je eigenljik?
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:38:29 #79
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147513188
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mja het hangt er ook vanaf wat voor sport je doet natuurlijk. Bij hardlopen is het in ieder geval wel bijna een lineair verband, hoe minder kgs je hoeft te verplaatsen hoe minder energie dat verbruikt.
Maar als je echt kgs spieren aankomt kan het wel zijn dat je in rust wel meer gaat verbruiken ja. Toch gok ik dat je op een bepaald vetpercentage wel gaat stabiliseren met zulke hoeveelheden eten ;) Hoe lang ben je eigenljik?
Krachttraining en hardlopen :P Ben al een poos bezig en zit nu op 23% vet, wil richting de 17 of iets minder nog. Eerst maar eens 20 :P

1.83 :Y)
pi_147513244
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

Krachttraining en hardlopen :P Ben al een poos bezig en zit nu op 23% vet, wil richting de 17 of iets minder nog. Eerst maar eens 20 :P

1.83 :Y)
Oh ja, dan verbrandt je sowieso al wel meer dan de gemiddelde vrouwpersoon ;)
Netjes, maar 17 is wel erg weinig hoor :o
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:41:45 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147513291
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:40 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oh ja, dan verbrandt je sowieso al wel meer dan de gemiddelde vrouwpersoon ;)
Netjes, maar 17 is wel erg weinig hoor :o
Niet als je wilt flexcuppen :P

*O*
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:11:40 #82
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147514148

*burp
pi_147514343
Nu wil ik ook pannenkoeken eten :o
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:22:42 #84
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147514439
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Nu wil ik ook pannenkoeken eten :o
:D Ze waren aaaaaaawesome :9

*O*
pi_147515217
Mijn lijstje vandaag:

O: halfvolle yoghurt met 2 el havermout, 1el muesli, 1el speltvlokken en bosvruchten
T: babybel, doosje rozijntjes
L: sinaasappel, 2 boterhammen met ham, gekookt ei, aspergesoep met croutons
T: 1 boterham met brie, appel, banaan
D: tja? Pannenkoeken? :P Al heb ik daar niet zoveel tijd voor.
S: of niets of een halfuurtje yoga
T: nog naar een verjaardag, daar proberen om het bij een frisje te houden
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:49:37 #86
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147515339
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn lijstje vandaag:

O: halfvolle yoghurt met 2 el havermout, 1el muesli, 1el speltvlokken en bosvruchten
T: babybel, doosje rozijntjes
L: sinaasappel, 2 boterhammen met ham, gekookt ei, aspergesoep met croutons
T: 1 boterham met brie, appel, banaan
D: tja? Pannenkoeken? :P Al heb ik daar niet zoveel tijd voor.
S: of niets of een halfuurtje yoga
T: nog naar een verjaardag, daar proberen om het bij een frisje te houden
No pancakes for joooooooooe!!!! :P

Boterham met brie? Brie is lekker, maar op een gewone boterham? ;( :r Verder nice lijstje :Y

Mijne :

O: 3x speltbrood, kaas, pindakaas, ham, 2x havermout pannenkoeken met waldenfarm
T: Gekookt eitje
S: ff hardgelopen
L: 4x spelt, pindakaas, kaas, kalkoenfilet, ham. Gekookt eitje, bak kwark.
T: 4 eiwit pannenkoeken, restje pasta zo
D: Sambalboontjes met zalm en rijst. En wat ketjap manis. Griekse yoghurt 0% vet.
T: Appel, 2 spelt met banaan erop, 2x roggenbrood met smeerkaas, 1.5e bak kwark, 4 handjes studentenhaver en nog een gekookt eitje.
pi_147515361
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

No pancakes for joooooooooe!!!! :P

Boterham met brie? Brie is lekker, maar op een gewone boterham? ;( :r Verder nice lijstje :Y

Mijne :

O: 3x speltbrood, kaas, pindakaas, ham, 2x havermout pannenkoeken met waldenfarm
T: Gekookt eitje
S: ff hardgelopen
L: 4x spelt, pindakaas, kaas, kalkoenfilet, ham. Gekookt eitje, bak kwark.
T: 4 eiwit pannenkoeken, restje pasta zo
D: Sambalboontjes met zalm en rijst. En wat ketjap manis. Griekse yoghurt 0% vet.
T: Appel, 2 spelt met banaan erop, 2x roggenbrood met smeerkaas, 1.5e bak kwark, 4 handjes studentenhaver en nog een gekookt eitje.
Hmm tja we hadden woensdag soep met stokbroodjes en brie, en dan vind ik het zonde om het daarna weg te gooien. En op maisbrood is het lekker hoor, alleen niet zo gezond! :P
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:55:32 #88
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147515528
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm tja we hadden woensdag soep met stokbroodjes en brie, en dan vind ik het zonde om het daarna weg te gooien. En op maisbrood is het lekker hoor, alleen niet zo gezond! :P
*ril* op een maisbol vind ik het wel echt kei lekker. Of een spelbroodje, zo'n harde. Even in de oven... omnomnoms. Maar gewoon brood? Ielgh :P

Ach, keertje wat ongezonder is niet zo boeiend.
pi_147516182
Zo na het werken (half 6 pas :()de sportschool in.. daarna lekker eten en een bakje koffie drinken om vervolgens om 10 uur nog even een zaalvoetbalwedstrijdje te spelen. Lekker daggie zo! :+
pi_147516213
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:11 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

*burp
PANCAKES! Zo zagen ze er bij mij ook uit :D *O*

Brie :r
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 12 december 2014 @ 15:25:53 #91
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147516441
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:16 schreef sandertjuh het volgende:
Zo na het werken (half 6 pas :()de sportschool in.. daarna lekker eten en een bakje koffie drinken om vervolgens om 10 uur nog even een zaalvoetbalwedstrijdje te spelen. Lekker daggie zo! :+
10u??? :D What the fak?
  vrijdag 12 december 2014 @ 15:26:43 #92
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147516464
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:17 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

PANCAKES! Zo zagen ze er bij mij ook uit :D *O*

Brie :r
Ga denk de volgende keer even wat kaneel erdoor doen. En dan wat rood fruit erop met een lepel kwark en wat siroop :9
pi_147516498
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ga denk de volgende keer even wat kaneel erdoor doen. En dan wat rood fruit erop met een lepel kwark en wat siroop :9
Ooo ook lekker :9

Ik zat te denken om een banaan door het beslag te doen of een appel tijdens het bakken :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147516587
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

10u??? :D What the fak?
Ja klote tijd! Vaak is het wel om een schappelijke tijd met af en toe een uitschieter.. enige voordeel daarvan is dat ik zo uit werk nog even de sportschool in kan duiken :P
  vrijdag 12 december 2014 @ 15:37:38 #95
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147516831
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:30 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Ja klote tijd! Vaak is het wel om een schappelijke tijd met af en toe een uitschieter.. enige voordeel daarvan is dat ik zo uit werk nog even de sportschool in kan duiken :P
:D Daar heb je idd een heel goed punt :Y
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:34:55 #96
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147520262
:') Mijn eetschema ligt overhoop :')

Mijn schouder is weer eens ontstoken (jeuj reuma), dus ik nam eerst diclofenac vanmorgen maar dat hielp geen kut.. en omdat het best kut ging als ik mijn schouder ging bewegen (wat wel vet handig is als dat wil :P ) ging ik oxycodon nemen.. brightside : Pijn een stuk minder! Not so brightside : Ik ben misselijk als de tyfus :')
pi_147533087
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:34 schreef Qwea het volgende:
:') Mijn eetschema ligt overhoop :')

Mijn schouder is weer eens ontstoken (jeuj reuma), dus ik nam eerst diclofenac vanmorgen maar dat hielp geen kut.. en omdat het best kut ging als ik mijn schouder ging bewegen (wat wel vet handig is als dat wil :P ) ging ik oxycodon nemen.. brightside : Pijn een stuk minder! Not so brightside : Ik ben misselijk als de tyfus :')
Niet fijn. Kiezen tussen twee kwaden. :N
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147533137
Zo personeelsfeest ook weer gehad. Relatief goede keuzes te maken, alleen al het vlees zat dik in de saus. Voor de rest alleen ook maar water gedronken, dat scheelt ook al enorm.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 13 december 2014 @ 08:19:19 #99
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147536958
Mogguh! Ik heb de hele nacht migraine gehad :') en dus 2u geslapen :')
pi_147537116
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 08:19 schreef Qwea het volgende:
Mogguh! Ik heb de hele nacht migraine gehad :') en dus 2u geslapen :')
Moggel. Feest :X

Heb je envelop ook binnen, thanks! :) Zal bij volgende keer sporten wel FF proberen :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 13 december 2014 @ 09:08:58 #101
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147537152
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 09:00 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Moggel. Feest :X

Heb je envelop ook binnen, thanks! :) Zal bij volgende keer sporten wel FF proberen :Y
Ja nou :X De tering. Zo maar eens kijken of wat cardio het doet verbeteren want dit is niet te doen zo :')

Ooh nice! Ben benieuwd.

Had gisteren voor O+ pannenkoeken gemaakt met die chocolade shizzle erdoor.. hij vond het geniaal lekker maar was wel erg machtig :P Dus, niet 4 bakken, want die ga je ws niet opkrijgen :P
pi_147540098
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 december 2014 09:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja nou :X De tering. Zo maar eens kijken of wat cardio het doet verbeteren want dit is niet te doen zo :')

Ooh nice! Ben benieuwd.

Had gisteren voor O+ pannenkoeken gemaakt met die chocolade shizzle erdoor.. hij vond het geniaal lekker maar was wel erg machtig :P Dus, niet 4 bakken, want die ga je ws niet opkrijgen :P
Hielp het?

Zonet een paar van die dingen geproefd, wel lekker :9. Zal ze wel even proberen in pannenkoeken, klinkt awesome. Hoeveel van die dingen had je er in gegooid?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 13 december 2014 @ 16:36:51 #103
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147544348
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:53 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Hielp het?

Zonet een paar van die dingen geproefd, wel lekker :9. Zal ze wel even proberen in pannenkoeken, klinkt awesome. Hoeveel van die dingen had je er in gegooid?
2 eetlepels en 4 scheppen cacao :')

Nee ben baar 2 min afgehaakt nog steeds migraine. Loop in Amsterdam met een lading pijnstillers in mijn mik daar zeg je u tegen. Ga zo pizza halen, dat lost het meestal wel op :')
pi_147544406
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 16:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

2 eetlepels en 4 scheppen cacao :')

Nee ben baar 2 min afgehaakt nog steeds migraine. Loop in Amsterdam met een lading pijnstillers in mijn mik daar zeg je u tegen. Ga zo pizza halen, dat lost het meestal wel op :')
Tering :')

Beterschap :* Pizza :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 13 december 2014 @ 17:22:13 #105
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147545387
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 december 2014 16:39 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Tering :')

Beterschap :* Pizza :9
Ja :') nou ja beter te veel dan te weinig ik!

O+ vond mij wat vreemd overkomen dus die vroeg wat ik vandaag had genomen, dat was meer dan ik dacht :') 3 tramadol, 1 oxy, 2 diclo en 4 paracetamol :') verklaard wel waarom ik me zo high als fuck voel :') en ik heb echt geen zin om te koken of om uberhaupt mijn ogen open te houden praktisch, dus ik heb mooi domino's besteld. Met tonijn en kip voor de eiwitten.

Thnx :*
pi_147545858
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 17:22 schreef Qwea het volgende:
vond mij wat vreemd overkomen dus die vroeg wat ik vandaag had genomen, dat was meer dan ik dacht 3 tramadol, 1 oxy, 2 diclo en 4 paracetamol verklaard wel waarom ik me zo high als fuck voel en ik heb echt geen zin om te koken of om uberhaupt mijn ogen open te houden praktisch, dus ik heb mooi domino's besteld. Met tonijn en kip voor de eiwitten.
De fock _O-, dat is ook niet een beetje :P. Niet gevaarlijk als je zoveel combineert?

Nu zin in pizza :(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147549166
Hmmm er is een heeeel lekkere zelfgemaakte lasagne in de maak. Zin in!

O: magere yoghurt met muesli, havermout, bessen
T: handje rozijnen
L: bloemkoolsoep (uit zak), 2 boterhammen, banaan
T: handje rozijnen, appel
D: lasagne, rode wijn
S: 45 minuten wandelen.

En lekker met de benen omhoog, morgen 10km cross in Baarn!
pi_147593387
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 19:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmmm er is een heeeel lekkere zelfgemaakte lasagne in de maak. Zin in!

O: magere yoghurt met muesli, havermout, bessen
T: handje rozijnen
L: bloemkoolsoep (uit zak), 2 boterhammen, banaan
T: handje rozijnen, appel
D: lasagne, rode wijn
S: 45 minuten wandelen.

En lekker met de benen omhoog, morgen 10km cross in Baarn!
Hoe ging je 10km?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147593394
Moggel :W

Lijstje voor vandaag:
O : 2 volkoren met kaas
T : 2 mandarijnen en handje nootjes
L : 4 volkoren, 2 met kaas en 2 met jam
T : Perfection Bar
D : AGV
S : 40 min cardio en KT
T : Whey shake + banaan
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147593560
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 06:21 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Hoe ging je 10km?
Goed, ik ben 2e geworden!
Wat minder goed gaat; ik ben echt goed op mijn eten aan het letten en werd vanochtend zelfs al om 5 uur wakker van de honger, maar alsnog blijft de weegschaal maar hardnekkig hetzelfde aangeven :( En op die foto's van het hardlopen word het ook nog duidelijk dat een paar kg afvallen echt geen kwaad kan :P
Maarja ik snap niet waarom ik zo stagneer, voor de zomer ging het afvallen supermakkelijk. En nu moet mijn etentjes-borreltjes week nota bene nog beginnen.. grr.
pi_147593688
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 07:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Goed, ik ben 2e geworden!
Wat minder goed gaat; ik ben echt goed op mijn eten aan het letten en werd vanochtend zelfs al om 5 uur wakker van de honger, maar alsnog blijft de weegschaal maar hardnekkig hetzelfde aangeven :( En op die foto's van het hardlopen word het ook nog duidelijk dat een paar kg afvallen echt geen kwaad kan :P
Maarja ik snap niet waarom ik zo stagneer, voor de zomer ging het afvallen supermakkelijk. En nu moet mijn etentjes-borreltjes week nota bene nog beginnen.. grr.
Netjes :)

Stagnatie :{ Niks verandert de afgelopen tijd qua voeding? Hoe je misschien vocht vast?
Misschien ben je wel gegroeid in spieren en afgevallen in vet :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 15 december 2014 @ 07:56:44 #112
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147593754
Mogguh :O
pi_147593824
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 07:56 schreef Qwea het volgende:
Mogguh :O
Leef je nog? :+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 15 december 2014 @ 08:09:06 #114
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147593840
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 08:06 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Leef je nog? :+
Net aan. Mijn god, dat was echt een drama weekend met die migraine.

Zometeen PT *O*
pi_147593891
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 08:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

Net aan. Mijn god, dat was echt een drama weekend met die migraine.

Zometeen PT *O*
Hehe, Survival of the fittest. :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147594843
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 07:44 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Netjes :)

Stagnatie :{ Niks verandert de afgelopen tijd qua voeding? Hoe je misschien vocht vast?
Misschien ben je wel gegroeid in spieren en afgevallen in vet :D
Hmm ja maar vocht vasthouden zou wisselingen tussen dagen verklaren, niet dat ik al weken niet lichter wordt. Het grootste verschil met voor de zomer is denk ik dat ik niet meer coach, dat was toch 1.5/2 uur per dag fietsen, op heel rustig tempo maar toch 2 uur in de avond waar je niets eet en wel wat calorietjes verbrandt. Misschien moet ik dus minder gaan eten, maar ik eet al echt weinig voor mijn gevoel (misschien niet vergeleken met anderen, maar wel voor mijn eigen referentiekader). En ik kan me de laatste tijd wat minder goed inhouden als er op een feestje snacks staan of zo. Stom is dat, dan ben je de hele week streng geweest tegen jezelf en koop je niets slechts in de supermarkt, maar als het dan bij iemand anders staat is het NOMNOMNOM eat all the foood!
pi_147595301
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 09:46 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm ja maar vocht vasthouden zou wisselingen tussen dagen verklaren, niet dat ik al weken niet lichter wordt. Het grootste verschil met voor de zomer is denk ik dat ik niet meer coach, dat was toch 1.5/2 uur per dag fietsen, op heel rustig tempo maar toch 2 uur in de avond waar je niets eet en wel wat calorietjes verbrandt. Misschien moet ik dus minder gaan eten, maar ik eet al echt weinig voor mijn gevoel (misschien niet vergeleken met anderen, maar wel voor mijn eigen referentiekader). En ik kan me de laatste tijd wat minder goed inhouden als er op een feestje snacks staan of zo. Stom is dat, dan ben je de hele week streng geweest tegen jezelf en koop je niets slechts in de supermarkt, maar als het dan bij iemand anders staat is het NOMNOMNOM eat all the foood!
True, dus geen vocht.

2 uur per dag fietsen op een gematigd tempo zal toch wel een redelijke kcal verbranding geven denk ik. Heb je je eetpatroon daar niet op aangepast?

En 'snacks' zijn natuurlijk niet echt goed hé, maar ja dat wist je zelf ook wel :+. Weekenden zijn ook mijn zwaktemomenten, mist gewoon een goed duidelijk ritme.

Om nom nom
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147595336
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 10:15 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

True, dus geen vocht.

2 uur per dag fietsen op een gematigd tempo zal toch wel een redelijke kcal verbranding geven denk ik. Heb je je eetpatroon daar niet op aangepast?

En 'snacks' zijn natuurlijk niet echt goed hé, maar ja dat wist je zelf ook wel :+. Weekenden zijn ook mijn zwaktemomenten, mist gewoon een goed duidelijk ritme.

Om nom nom
[ afbeelding ]
Nee, aangezien ik nu wel iets meer en fanatieker sport voor mijn gevoel. Maar hoe harder ik train, hoe lastiger het voor mij altijd is om af te vallen. Als ik een beetje op rustig tempo 3/4 keer per week hardloop, kan ik makkelijk minder eten dan ik verbruik. Maar als ik hard wil trainen omdat ik sneller wil worden neemt het hongergevoel ook hard toe en dan is het moeilijker om het eten te beperken. Lastig dilemma dus.
pi_147595375
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 10:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee, aangezien ik nu wel iets meer en fanatieker sport voor mijn gevoel. Maar hoe harder ik train, hoe lastiger het voor mij altijd is om af te vallen. Als ik een beetje op rustig tempo 3/4 keer per week hardloop, kan ik makkelijk minder eten dan ik verbruik. Maar als ik hard wil trainen omdat ik sneller wil worden neemt het hongergevoel ook hard toe en dan is het moeilijker om het eten te beperken. Lastig dilemma dus.
Ik ben op van redenen, het is gewoon klote :{

On the bright side, je groeit in ieder geval niet :7
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147595455
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 10:20 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ik ben op van redenen, het is gewoon klote :{

On the bright side, je groeit in ieder geval niet :7
Haha ja dat is waar, en ik heb er denk ik ook wel wat spier bijgekregen hoor, maar als je dan niet echt 'toned' wordt ziet dat er eerder lomp uit dan mooi :P
Ik geloof wel dat als ik op deze voet doorga dat ik dan uiteindelijk weer langzaam zal afvallen, misschien proberen nog 100 kcal minder per dag te eten of zo, maar het is gewoon makkelijker om streng tegen jezelf te blijven als je resultaat ziet.

Enfin, lijstje:

O: magere yoghurt met havermout, speltvlokken, muesli, bosvruchten
S: 30 min. poweryoga voor het werk!
T: doosje rozijnen
L: 2 boterhammen met ham en een gekookt ei, peer
T: babybel, appel, minibanaantje
D: uit eten, ik heb het menu al bekeken en voor entree en hoofdgerecht zijn er best goede opties, carpaccio of sashimi en gegrilde zalm als hoofdgerecht, maar als toetje kun je kiezen uit chocoladedessert, kaasplateau of creme brulee (niet lekker) :P
  maandag 15 december 2014 @ 11:11:50 #121
65960 sanger
pi_147596248
Hmmm, sport ik een weekje wat minder doordat ik wat verkouden was kom ik meteen weer 0,5 kg aan :')

Enfin, deze week weer volop sporten :)

Lijstje vandaag:
O: 3 volkoren met kaas
T: mandarijn
L: volkoren triangel met oude kaas
T: mandarijn
D: gekookte aardappelen, brocoli met stukje vlees
S: uurtje cardio en wat kracht

Hele week accountantscontrole op het werk, en dus lunchen met die gasten..... Dus vandaar de triangel ipv gewone boterhammen.
  maandag 15 december 2014 @ 11:17:57 #122
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147596399
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 10:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Opvullen met meer eiwitten en complexe KH's waardoor je langer vol zit? Werkt hier als een tiet. Plus, je moet ook even door dat honger gevoel heen.

Mijn PT ging 900x kut. Ben afgehaakt. Ik ga straks wel benen in de sportschool doen aan het eind vd middag :')
  maandag 15 december 2014 @ 11:21:39 #123
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147596498
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 10:25 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha ja dat is waar, en ik heb er denk ik ook wel wat spier bijgekregen hoor, maar als je dan niet echt 'toned' wordt ziet dat er eerder lomp uit dan mooi :P
Ik geloof wel dat als ik op deze voet doorga dat ik dan uiteindelijk weer langzaam zal afvallen, misschien proberen nog 100 kcal minder per dag te eten of zo, maar het is gewoon makkelijker om streng tegen jezelf te blijven als je resultaat ziet.

Enfin, lijstje:

O: magere yoghurt met havermout, speltvlokken, muesli, bosvruchten
S: 30 min. poweryoga voor het werk!
T: doosje rozijnen
L: 2 boterhammen met ham en een gekookt ei, peer
T: babybel, appel, minibanaantje
D: uit eten, ik heb het menu al bekeken en voor entree en hoofdgerecht zijn er best goede opties, carpaccio of sashimi en gegrilde zalm als hoofdgerecht, maar als toetje kun je kiezen uit chocoladedessert, kaasplateau of creme brulee (niet lekker) :P
Waarom begin je niet eens met goed ontbijten? En laat de rozijnen eens weg uit je lijstjes, vervang die eens door iets nuttigs? Als je die babybel en die rozijnen nou eens vervangt voor een bakje kwark...

Begin eens te ontbijten bv met 2 boterhammen en een bakje kwark... zit je lang vol van. IMHO langer dan van magere yoghurt met muesli enzulks
pi_147596502
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 10:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha ja dat is waar, en ik heb er denk ik ook wel wat spier bijgekregen hoor, maar als je dan niet echt 'toned' wordt ziet dat er eerder lomp uit dan mooi
Kijk gewoon eens wat die 100 kcal minder per dag doet :Y Maar zulke D's als vanavond passen daar niet :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147596539
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 11:17 schreef Qwea het volgende:
Mijn PT ging 900x kut. Ben afgehaakt. Ik ga straks wel benen in de sportschool doen aan het eind vd middag
:o De o zo fanatieke sportchick is afgehaakt o|O
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 15 december 2014 @ 11:25:41 #126
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147596602
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 11:22 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

:o De o zo fanatieke sportchick is afgehaakt o|O
Ik weet niet wat het is. Ik voel me gewoon echt 300x belabberd. Dood moe, lichte koppijn nog en gewoon echt zo dan je denkt : :r :r blegh!

Ik ga zo eerst lunchen en dan eens een tukje doen. Ik heb echt mijn week niet :')
pi_147596659
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 11:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

Waarom begin je niet eens met goed ontbijten? En laat de rozijnen eens weg uit je lijstjes, vervang die eens door iets nuttigs? Als je die babybel en die rozijnen nou eens vervangt voor een bakje kwark...

Begin eens te ontbijten bv met 2 boterhammen en een bakje kwark... zit je lang vol van. IMHO langer dan van magere yoghurt met muesli enzulks
Mijn ontbijt is juist heel veel vind ik altijd. Ik heb ook wel eens halfvolle of volle yoghurt of kwark, net wat ik pak in de supermarkt. Met flink veel scheppen havermout en maar één schep muesli, daar zit ik echt wel een paar uur vol van hoor. Boterhammen vind ik 's ochtends gewoon niet zo lekker..
En dat van die rozijnen is misschien wel een goede tip, ik probeer zo min mogelijk toegevoegde suikers te eten maar heb toch wel vaak zoete trek :) En het is maar zo'n babydoosje..
Babybel is toch niet zo slecht? Maar 60 kcal en ik vind dat ook altijd best goed vullen.
pi_147596705
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 11:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het is. Ik voel me gewoon echt 300x belabberd. Dood moe, lichte koppijn nog en gewoon echt zo dan je denkt : :r :r blegh!

Ik ga zo eerst lunchen en dan eens een tukje doen. Ik heb echt mijn week niet :')
Meh. Niks aan :N

De week begint net ja, dus de rest van de week kan nog helemaal goedkomen *O*

Q, ik heb anderhalve week niet gesport. Vanavond weer los, meteen oude gewichten op KT of moet ik minderen :?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 15 december 2014 @ 11:31:42 #129
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147596755
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:28 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mijn ontbijt is juist heel veel vind ik altijd. Ik heb ook wel eens halfvolle of volle yoghurt of kwark, net wat ik pak in de supermarkt. Met flink veel scheppen havermout en maar één schep muesli, daar zit ik echt wel een paar uur vol van hoor. Boterhammen vind ik 's ochtends gewoon niet zo lekker..
En dat van die rozijnen is misschien wel een goede tip, ik probeer zo min mogelijk toegevoegde suikers te eten maar heb toch wel vaak zoete trek :) En het is maar zo'n babydoosje..
Babybel is toch niet zo slecht? Maar 60 kcal en ik vind dat ook altijd best goed vullen.
Ja maar voor die 60 kcal, oke 75 kcal, pak je 150g kwark wat nog meer vult :) Zijn tips he. Als je het niks vindt moet je het gewoon niet doen. :)

quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 11:29 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Meh. Niks aan :N

De week begint net ja, dus de rest van de week kan nog helemaal goedkomen *O*

Q, ik heb anderhalve week niet gesport. Vanavond weer los, meteen oude gewichten op KT of moet ik minderen :?
Nou, ik doelde meer op de afgelopen week :')

Je kan gewoon de oude gewichten pakken. En als het niet gaat pak je wat lichter :)
pi_147596780
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 11:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja maar voor die 60 kcal, oke 75 kcal, pak je 150g kwark wat nog meer vult :) Zijn tips he. Als je het niks vindt moet je het gewoon niet doen. :)

[..]

Nou, ik doelde meer op de afgelopen week :')

Je kan gewoon de oude gewichten pakken. En als het niet gaat pak je wat lichter :)
Ik zal het eens proberen. Maar doe je dan niets door die kwark heen? Ik doe er meestal wel honing doorheen omdat ik het anders echt niet lekker vind, maar dat is ook weer niet goed natuurlijk :o
  maandag 15 december 2014 @ 11:34:49 #131
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147596836
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:32 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik zal het eens proberen. Maar doe je dan niets door die kwark heen? Ik doe er meestal wel honing doorheen omdat ik het anders echt niet lekker vind, maar dat is ook weer niet goed natuurlijk :o
Ik hou van naturel kwark, maar wat ik de afgelopen week heb gedaan omdat het mijn strot uitkwam (ik vreet echt veel kwark), is appelkaneel kwark 0% vet van optimel halen. Zitten 6kcal meer in per 100g en evenveel suiker als in de normale kwark. Daar doe ik 50g van en 100g gewone kwark. Heb je toch andere smaak en kost je geen kcal :P
pi_147596840
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 11:31 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik doelde meer op de afgelopen week
O zo. *Schuift glaasje roosvicee toe*

SPOILER
quote:
Je kan gewoon de oude gewichten pakken. En als het niet gaat pak je wat lichter
Ik verwacht natuurlijk wonderen van die PWO. Maaruh, thx, zal ut doen.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147596853
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:32 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Slimpie er doorheen gooien :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 15 december 2014 @ 11:35:51 #134
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147596862
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 11:34 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

O zo. *Schuift glaasje roosvicee toe*

SPOILER
[..]

Ik verwacht natuurlijk wonderen van die PWO. Maaruh, thx, zal ut doen.
Welke neem je? Crazy of mr 1?
pi_147596876
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 11:35 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Slimpie er doorheen gooien :9
Ah gadver, chemisch spul :P
Ik heb wel een nieuwe truc voor mezelf bedacht, als ik iets te eten wil pakken moet ik voor mezelf bedenken hoeveel honger ik heb (0-10). En pas als ik een 7 heb qua honger ga ik wat eten, om het eten uit verveling/gewoonte af te leren.
pi_147596878
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 11:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Welke neem je? Crazy of mr 1?
Je hebt ze niet gelabeld, dus ik moet denken in kleurtjes :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147596893
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ah gadver, chemisch spul :P
Ik heb wel een nieuwe truc voor mezelf bedacht, als ik iets te eten wil pakken moet ik voor mezelf bedenken hoeveel honger ik heb (0-10). En pas als ik een 7 heb qua honger ga ik wat eten, om het eten uit verveling/gewoonte af te leren.
Beter dan naturel :r

Dat kan ook, maar sla eerst maar eens een glas water achterover. Heel vaak heb je geen honger, maar dorst :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147596919
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 11:37 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Beter dan naturel :r

Dat kan ook, maar sla eerst maar eens een glas water achterover. Heel vaak heb je geen honger, maar dorst :)
Hmm denk niet dat dat het is, ik drink meestal wel 3 liter water en thee per dag :P Ben al zo'n zeikwijf ;)
pi_147596937
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:37 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm denk niet dat dat het is, ik drink meestal wel 3 liter water en thee per dag :P Ben al zo'n zeikwijf ;)
_O- Nee dan is dat het vast niet.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147596951
Ik zit hier gewoon af te tellen totdat het 12:00 uur is. Honger :(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 15 december 2014 @ 11:39:01 #141
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147596953
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 11:36 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Je hebt ze niet gelabeld, dus ik moet denken in kleurtjes :Y
Blauw of die andere? Blauw is crazy
pi_147596962
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 11:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

Blauw of die andere? Blauw is crazy
Dan ga ik eerst ff voor die andere, die beviel jou het meest toch?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 15 december 2014 @ 11:39:29 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147596963
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:37 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hoeveel eet je en hoeveel moet je eten volgens de H&B formule?
  maandag 15 december 2014 @ 11:40:06 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147596982
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 11:39 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dan ga ik eerst ff voor die andere, die beviel jou het meest toch?
Neuj, crazy beviel me 300x beter dan de mr1 :P Dus beter neem je eerst de blauwe. Crazy is goor, maar mr 1 is verschrikkelijk :')
pi_147597010
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 11:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Neuj, crazy beviel me 300x beter dan de mr1 :P Dus beter neem je eerst de blauwe. Crazy is goor, maar mr 1 is verschrikkelijk :')
O lol. Crazy dus. Kokhalsneigingen zoals bij smaakloze whey goor of nog erger?

20-30 min voor aanvang toch?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 15 december 2014 @ 11:45:25 #146
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147597088
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 11:41 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

O lol. Crazy dus. Kokhalsneigingen zoals bij smaakloze whey goor of nog erger?

20-30 min voor aanvang toch?
Nee, die whey was erger :D Dit smaakt gewoon zwaar, zwaar, zwaar chemisch :') Vandaar ook de 100/150ml.. en dan in 1 teug naar binnen en naspoelen met water :')

Ja, ik neem hem altijd om 13:00 bv en dan ga ik om 13:10 rustig aan die kant op. Ben ik om 13:16 daar, ff 15 min cardio en dan vol gas naar de dumbells :P
pi_147597175
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 11:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee, die whey was erger :D Dit smaakt gewoon zwaar, zwaar, zwaar chemisch :') Vandaar ook de 100/150ml.. en dan in 1 teug naar binnen en naspoelen met water :')

Ja, ik neem hem altijd om 13:00 bv en dan ga ik om 13:10 rustig aan die kant op. Ben ik om 13:16 daar, ff 15 min cardio en dan vol gas naar de dumbells :P
Gelukkig :D Ik kreeg al horror beelden. Check.

Prima, hou ik ook zn planning ff aan :Y

Vanavond ff pannenkoeken bakken met die nibs voor T morgen, gisteravond vergeten ;(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147598020
Heb een lekker balansweekend achter de rug :+

Nee het viel deze keer wel mee, gistermiddag een schaaltje chippies (tijdens voetbal kijken) en zaterdagavond een broodje hamburger, wel gewoon uit de pan.

Volgende week en die week daarop gaan lastiger worden, als ik niet in het patroon van eten op werk zit vind ik het lastig om mezelf daar aan te houden. Thuis sla ik toch sneller een maaltijd over of ben ik geneigd wat ongezondere dingen te pakken :9
pi_147598058
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 11:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die mr1 vortex is inderdaad niet té drinken! Heb er zelf ook elke keer weer moeite mee. Goed naspoelen met water helpt wel redelijk. Tevens moet ik er elke keer van pissen tijdens het sporten :+

Zonder PWO heb ik daar nooit last van :6
pi_147598088
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:26 schreef sandertjuh het volgende:
Volgende week en die week daarop gaan lastiger worden, als ik niet in het patroon van eten op werk zit vind ik het lastig om mezelf daar aan te houden. Thuis sla ik toch sneller een maaltijd over of ben ik geneigd wat ongezondere dingen te pakken
Dit. Lotgenoot :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147600642
Auw. Echt. :') Een maand niet sporten ivm vakantie en je jetlag eerst weg zien te krijgen... En dan een leuke, zware bootcamp doen. Mn kont doet pijn van de squats nu :D
  maandag 15 december 2014 @ 15:05:58 #152
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147602817
:') ik heb van 13:00 tot net liggen snurken... En nog steeds bekaf. :') zal zo maar eens nieuwe gym poging doen.
pi_147603350
Kut. Nootjes op, geen tijd om nieuwe te halen, moet zometeen weg en honger. Zijn er gezonde opties in een tankstation? Vast niet :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147603365
quote:
17s.gif Op maandag 15 december 2014 13:49 schreef douche-eendje het volgende:
Auw. Echt. :') Een maand niet sporten ivm vakantie en je jetlag eerst weg zien te krijgen... En dan een leuke, zware bootcamp doen. Mn kont doet pijn van de squats nu :D
Wat voor soort bootcamp? :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 15 december 2014 @ 15:36:42 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147603735
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 15:25 schreef CrunchySelf het volgende:
Kut. Nootjes op, geen tijd om nieuwe te halen, moet zometeen weg en honger. Zijn er gezonde opties in een tankstation? Vast niet :')
Worteltjes in zak.
pi_147603780
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 15:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Worteltjes in zak.
Thx, als ze die hebben: _O_.

:W
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 15 december 2014 @ 16:14:28 #157
65960 sanger
pi_147605153
Veel tankstations hebben toch ook appels of bananen enzo tegenwoordig :)
pi_147606335
Zo weer trainen zonder PWO... ik ben benieuwd! Caffeine shot zo vlak voor het trainen was toch stiekem best wel lekker! :P
pi_147606613
Wat een waardeloos tankstation. Geen fruit, geen worteltjes. Dus ik dacht: haal wel een dat natural reep. Wat een gore troep. 1 hap en weggegooid, dag 1,75 :W

Ach ja. Over 45 min thuis en dan maar aan mijn D.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 15 december 2014 @ 18:17:18 #160
65960 sanger
pi_147609066
Ik onverwachts overwerk.... Geen S dus vanavond. En ook geen eten thuis wat klaar staat....

Straks op weg naar huis maar op zoek naar een gezonde kant en klaar of snel klaar maaltijd :')
  maandag 15 december 2014 @ 18:17:42 #161
65960 sanger
pi_147609078
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:00 schreef CrunchySelf het volgende:
Wat een waardeloos tankstation. Geen fruit, geen worteltjes. Dus ik dacht: haal wel een dat natural reep. Wat een gore troep. 1 hap en weggegooid, dag 1,75 :W

Ach ja. Over 45 min thuis en dan maar aan mijn D.
Gewoon goed opletten bij welke je stopt ;)
  maandag 15 december 2014 @ 18:41:00 #162
65960 sanger
pi_147609695
Overigens moet ik zeggen dat het weerstand bieden aan verleidingen steeds makkelijker wordt :Y

Zelfs als ik rammel van de honger en er iemand met lekker geurende patatjes je aanbied om er een paar te nemen zeg ik nu makkelijk nee :D :P
pi_147610042
Zo PWO naar binnen geworpen. Tering wat chemisch idd :').

Nu sporten, ben benieuwd
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147610200
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:50 schreef CrunchySelf het volgende:

Nu sporten, ben benieuwd
Succes! De eerste keer was het best overweldigend vond ik :D
En ben benieuwd naar hoe jij het vind!
  maandag 15 december 2014 @ 19:23:12 #165
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147611158
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:49 schreef sandertjuh het volgende:
Zo weer trainen zonder PWO... ik ben benieuwd! Caffeine shot zo vlak voor het trainen was toch stiekem best wel lekker! :P
Ik train echt zoveel beter met PWO :o

quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:50 schreef CrunchySelf het volgende:

Nu sporten, ben benieuwd
Told ya :D Ben benieuwd

quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:55 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Succes! De eerste keer was het best overweldigend vond ik :D
En ben benieuwd naar hoe jij het vind!
De eerste keer crazy was hier geniaal. Helaas eenmalig geweest :')
pi_147612098
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 15:25 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Wat voor soort bootcamp? :D
Gewoon zo'n buitensportding met squats, lunges, situps en tikkertje voor volwassenen :+
pi_147616548
Zo training gehad, ben helemaal kapot maar stuiter nog wat rond huis hier :Y :s) *O* . Leuk spul, net dat beetje meer kunnen, iets sneller cardio. Ik merkte bijv. dat ik op de fiets er redelijk doorheen zat, maar iets liet me niet stoppen en lekker doordrukken. *O* :D

Q, mijn D verandert naar pannenkoeken. Die nibs erin zijn geniaal :9 Nu ook voor het eerst die nutella whey in shaker gehad, is op zich eigenlijk wel lekker. Al geprobeerd?

Stuiter :s)

[ Bericht 3% gewijzigd door CrunchySelf op 15-12-2014 21:37:31 ]
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147616614
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:41 schreef sanger het volgende:
Overigens moet ik zeggen dat het weerstand bieden aan verleidingen steeds makkelijker wordt :Y

Zelfs als ik rammel van de honger en er iemand met lekker geurende patatjes je aanbied om er een paar te nemen zeg ik nu makkelijk nee :D :P
Mooi zo, volhouden dit. :Y Goed gevoel geeft dat he?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147616659
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:49 schreef sandertjuh het volgende:
En als een zoutzak getraind? :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147617340
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 19:50 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Gewoon zo'n buitensportding met squats, lunges, situps en tikkertje voor volwassenen :+
Gaaf :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 15 december 2014 @ 21:37:44 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147617766
Jup! Vammiddag gehad. Was best goed te doen!

Ben benieuwd of je kan slapen. Ik heb de 1ste x de hele nacht wakker gelegen :')
pi_147617852
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:37 schreef Qwea het volgende:
Jup! Vammiddag gehad. Was best goed te doen!

Ben benieuwd of je kan slapen. Ik heb de 1ste x de hele nacht wakker gelegen :')
Mooi zo :Y

Ik vrees het ergste, ben enorm druk in mijn hoofd :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 15 december 2014 @ 21:40:29 #173
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147617914
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 21:39 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Mooi zo :Y

Ik vrees het ergste, ben enorm druk in mijn hoofd :')
_O- herkenbaar. Ik ben nu 4 dagen clean :+
pi_147617984
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 21:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O- herkenbaar. Ik ben nu 4 dagen clean :+
Lol, clean _O- . 1 januari weer toch?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147618447
Dit spul is geniaal voor op stap zeg :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 15 december 2014 @ 21:52:00 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147618546
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 21:41 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Lol, clean _O- . 1 januari weer toch?
Nee dan creatine.

Miss morgen. Ligt eraan. Ga morgen o.a benchen met trainingsmaatje en als ik me voel zoals vandaag dan heb ik echt mijn pwo nodig :')

En idd, voor in de kroeg. Fuck slapen, :D
pi_147618707
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 21:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee dan creatine.

Miss morgen. Ligt eraan. Ga morgen o.a benchen met trainingsmaatje en als ik me voel zoals vandaag dan heb ik echt mijn pwo nodig :')

En idd, voor in de kroeg. Fuck slapen, :D
O dacht beide. Kan ik me inbeelden nu, het sleept je er echt doorheen :P .

Paar scoops mee, af en toe in bier mikken en gaaaaan. :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147627811
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 21:20 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

En als een zoutzak getraind? :P
Nou een beetje.. weinig doorzettingsvermogen en veel gapen haha. Maar goed ff doorheen bijten, wil niet té afhankelijk worden van PWO.

Beetje kunnen slapen? :o
pi_147627936
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 07:30 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Nou een beetje.. weinig doorzettingsvermogen en veel gapen haha. Maar goed ff doorheen bijten, wil niet té afhankelijk worden van PWO.

Beetje kunnen slapen? :o
Nee snap ik, ach kom je ook wel over heen :)

Sliep pas rond een uur of 01:30 :'). Lag al sinds 23:00, nu enorm te gapen op werk :O
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 16 december 2014 @ 08:06:46 #180
65960 sanger
pi_147628137
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 21:19 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Mooi zo, volhouden dit. :Y Goed gevoel geeft dat he?
Dat zeker. Ik heb nooit nee kunnen zeggen tegen lekkernijen, maar tegenwoordig gaat dit me erg goed af.

Gisteravond maar effe snel pasta in elkaar geflanst en T overgeslagen omdat ik naar bed ging.

Lijstje vandaag :

O: 3 volkoren crackers, 2 smeerkaas 20+, 1 jam
T: banaan
L: volkoren bol met kipfilet
T: appel
D: nog onbekend ivm sporten
S: zaalvoetbal

[ Bericht 0% gewijzigd door sanger op 16-12-2014 09:34:57 ]
pi_147628294
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 08:06 schreef sanger het volgende:
Dat zeker. Ik heb nooit nee kunnen zeggen tegen lekkernijen, maar tegenwoordig gaat dit me erg goed af.
Als je 1 keer wat goed bezig bent dan gaat dat je steeds makkelijker af. Maar er komen ook momenten dat het weer wat lastiger wordt :'). Altijd leuk :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147628571
Gisteren met uit eten geen aardappeltjes gegeten en alleen één stukje brood met boter. Verder carpaccio, zalm met gegrilde groenten dus dat was allemaal heel lekker en best gezond. Het toetje was natuurlijk wel slecht, brownie en chocoladepudding :@
Wel een halve kg zwaarder vanochtend, ik hoop dat het eten heel zout was.
Vanavond dinertje 2 van 3 :P
pi_147628592
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 08:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Gisteren met uit eten geen aardappeltjes gegeten en alleen één stukje brood met boter. Verder carpaccio, zalm met gegrilde groenten dus dat was allemaal heel lekker en best gezond. Het toetje was natuurlijk wel slecht, brownie en chocoladepudding :@
Wel een halve kg zwaarder vanochtend, ik hoop dat het eten heel zout was.
Vanavond dinertje 2 van 3 :P
Hopelijk geen 0,5 kg per diner, zijn 'dure' avondjes :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147628636
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2014 08:47 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Hopelijk geen 0,5 kg per diner, zijn 'dure' avondjes :P
Mja ik zou me niet kunnen voorstellen hoe, er zit natuurlijk wel meer dressing en vet in restaurantgerechten maar van een stukje vis met groenten kun je toch niet echt dik worden..
Ik kook zelf altijd zonder zout, dat scheelt ook wel natuurlijk.
pi_147628662
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 08:52 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mja ik zou me niet kunnen voorstellen hoe, er zit natuurlijk wel meer dressing en vet in restaurantgerechten maar van een stukje vis met groenten kun je toch niet echt dik worden..
Nee klopt, zal allemaal vast wel wat meevallen :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 16 december 2014 @ 09:28:01 #186
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147629113
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 08:52 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Welnee. Ik was na mijn pizza van Zaterdag 2.7 kg (ja echt) zwaarder. Is er nu praktisch weer af.
  dinsdag 16 december 2014 @ 09:29:05 #187
65960 sanger
pi_147629127
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2014 08:22 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Als je 1 keer wat goed bezig bent dan gaat dat je steeds makkelijker af. Maar er komen ook momenten dat het weer wat lastiger wordt :'). Altijd leuk :P
Ongetwijfeld komen die momenten... Ik sta voor de drukte periode van het jaar, waarbij ik voorheen altijd na het werk maar effe naar de snackbar of de McD reed om te eten.
pi_147629160
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 08:06 schreef sanger het volgende:

[..]

Gisteravond maar effe snel pasta in elkaar geflanst en T overgeslagen omdat ik naar bed ging.

Lijstje vandaag :

O: 3 volkoren crackers, 2 smeerkaas 20+, 1 jam
T: banaan
L: volkoren vol met kipfilet
D: nog onbekend ivm sporten
S: zaalvoetbal
Je gaat wat weinig eten volgens mij.
  dinsdag 16 december 2014 @ 09:36:31 #189
65960 sanger
pi_147629228
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 december 2014 09:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je gaat wat weinig eten volgens mij.
Ja, zat er in de auto net aan te denken ook. Ik weet niet hoeveel die volkoren bol is in kcal, is een soort Italiaanse bol maar dan van volkoren brood, rijkelijk belegd met kipfilet en wat rauwkost.

Avondeten wordt pas na het voetballen, moet vanuit werk direct door namelijk. Dus pas laat avond eten waardoor een T er waarschijnlijk ook niet inzit.
pi_147631423
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 december 2014 09:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Welnee. Ik was na mijn pizza van Zaterdag 2.7 kg (ja echt) zwaarder. Is er nu praktisch weer af.
Mijn gewicht wil ook wel eens schommelen.. laatst woog ik 61.9kg en twee dagen later 63.1kg. Zelfde weegmoment op de dag, in de ochtend na het douchen.

Hoe dat komt? Geen idee :P

Lijstje vandaag:

O: whey shake + koffie (geen tijd om te ontbijten wegens sollicatiegesprek)
T: 2 volkoren broodjes met kipfilet
L: nog geen idee :+
T: whey shake na het sporten
D: spinazie met saucijzenworst
T: 500 gram magere kwark met 2 lepeltjes slimpie siroop

Nog even bedenken wat ik voor lunch ga eten, misschien dat ik even naar huis rijd en een eitje ga bakken. Ben toch zonder collega's vandaag.
pi_147631493
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 december 2014 09:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wat is deze? :X Pizza weegt niet eens 2,7 kg :X Is het een combinatie met vocht ofzo wat het lichaam dan vasthoudt? Raar ding eigenlijk het menselijk lichaam.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 16 december 2014 @ 11:28:39 #192
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147631495
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:25 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Mijn gewicht wil ook wel eens schommelen.. laatst woog ik 61.9kg en twee dagen later 63.1kg. Zelfde weegmoment op de dag, in de ochtend na het douchen.

Hoe dat komt? Geen idee :P
Heeft dacht ik ook te maken met vocht vasthouden. ik weeg na een zware trainingsdag veel meer, o.a omdat ik 4 liter water wegdrink tijdens een training.

quote:
Lijstje vandaag:

O: whey shake + koffie (geen tijd om te ontbijten wegens sollicatiegesprek)
L: nog geen idee :+
T: whey shake na het sporten
D: spinazie met saucijzenworst
T: 500 gram magere kwark met 2 lepeltjes slimpie siroop

Nog even bedenken wat ik voor lunch ga eten, misschien dat ik even naar huis rijd en een eitje ga bakken. Ben toch zonder collega's vandaag.
Uitsmijter :9 omnomnomnom.

Lijstje hier :

O: Bak kwark
T: 4 havermout pannenkoeken, gekookt eitje
L: 4x spelt, pindakaas, kaas, ham, kalkoenfilet, bak kwark.
S: Cardio, upperbody
T: Whey shake, restje pasta, gekookt eitje
D: Wokgroenten, varkenshaas, 2 gebakken eieren, ketjap manis, rijst, griekse yoghurt
T: 5 handjes studentenhaver, pasta wat nog over is, 2x roggenbrood smeerkaas, appeltje, 2 spelt met banaan :9
  dinsdag 16 december 2014 @ 11:29:25 #193
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147631514
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:28 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Wat is deze? :X Pizza weegt niet eens 2,7 kg :X Is het een combinatie met vocht ofzo wat het lichaam dan vasthoudt? Raar ding eigenlijk het menselijk lichaam.
Ja, ws wel. :Y
pi_147631539
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, ws wel. :Y
Zou spontaan een hartverzakking krijgen als dat bij mij op de weegschaal kwam te staan :P.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147631582
Schommelen is logisch en kan heel veel oorzaken hebben, maar 3 kg in één dag is mij nog nooit gelukt :P
  dinsdag 16 december 2014 @ 11:32:40 #196
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147631609
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:30 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Zou spontaan een hartverzakking krijgen als dat bij mij op de weegschaal kwam te staan :P.
Dat had ik de eerste keer ook :X En toen ging ik onwijs naar een crashdieet een week lang :X Tegenwoordig weet ik beter :P
pi_147631698
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Schommelen is logisch en kan heel veel oorzaken hebben, maar 3 kg in één dag is mij nog nooit gelukt :P
Qwea is een speciaal geval :Y

quote:
14s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat had ik de eerste keer ook :X En toen ging ik onwijs naar een crashdieet een week lang :X Tegenwoordig weet ik beter :P
Gelukkig wel, crashen is niet goed :N. Al snap ik de insteek wel.

Ben mij nu mentaal aan het voorbereiden voor zaterdag, ik heb afgelopen zondag pizza gehad :X :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 16 december 2014 @ 11:40:33 #198
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147631817
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:36 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Qwea is een speciaal geval :Y

[..]

Gelukkig wel, crashen is niet goed :N. Al snap ik de insteek wel.

Ben mij nu mentaal aan het voorbereiden voor zaterdag, ik heb afgelopen zondag pizza gehad :X :P
Jezus, zit een week tussen, gaat het niet :P
pi_147631821
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:28 schreef Qwea het volgende:
Uitsmijter omnomnomnom.
Goed idee! Je hebt me overgehaald om zo even naar huis te rijden *O*
pi_147631863
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Jezus, zit een week tussen, gaat het niet :P
U make no sense :N

SPOILER
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 16 december 2014 @ 11:43:46 #201
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147631889
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:40 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Goed idee! Je hebt me overgehaald om zo even naar huis te rijden *O*
*O* :9

Boh, met paprika, champignon, uitje, beetje prei.. omnomnomnom
pi_147631915
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

*O* :9

Boh, met paprika, champignon, uitje, beetje prei.. omnomnomnom
Zonder champignon.. heb daar een gruwelijke afkeer tegen! :@
  dinsdag 16 december 2014 @ 12:58:28 #203
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147633693
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:44 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Zonder champignon.. heb daar een gruwelijke afkeer tegen! :@
Oh :P Hoe was je uitsmijter?

Kreeg net een whatsappje, dat O+ met de kerst naar Londen wil :o Volgens mij is dat niet te doen :D Ik ga eerst maar eens trainen :W
pi_147633811
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 december 2014 12:58 schreef Qwea het volgende:
Kreeg net een whatsappje, dat met de kerst naar Londen wil Volgens mij is dat niet te doen Ik ga eerst maar eens trainen
:D Is toch gaaf? Denk dat die stad in een enorm goeie kerstsfeer is verpakt nu :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147636019
quote:

[..]

Kreeg net een whatsappje, dat O+ met de kerst naar Londen wil :o Volgens mij is dat niet te doen :D Ik ga eerst maar eens trainen :W
Het is geen uitsmijter geworden, het zijn 2 ciabatta broodjes geworden met kaas&ham&chorizo! Ik wil ook ooit nog eens met kerst naar Londen maar volgens mij is dat absurd duur rond die periode ~O>

Dit jaar wel voor de verandering eens weg met Kerst, weekendje Amsterdam. Op 2e kerstdag naar een feestje in Amsterdam dus hebben we er maar gelijk een weekendje weg van gemaakt.
  dinsdag 16 december 2014 @ 14:13:52 #206
65960 sanger
pi_147636228
quote:

[..]

Zal druk zijn inderdaad. Vooral bij Hamley's (speelgoedzaak in Regent Street). Ik ben er 2-3 weken geleden geweest en toen was het al heel erg druk....

Wel mooi om te zien, en de stad is sowieso een aanrader :Y
  dinsdag 16 december 2014 @ 14:14:33 #207
65960 sanger
pi_147636258
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:08 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Het is geen uitsmijter geworden, het zijn 2 ciabatta broodjes geworden met kaas&ham&chorizo! Ik wil ook ooit nog eens met kerst naar Londen maar volgens mij is dat absurd duur rond die periode ~O>

Dit jaar wel voor de verandering eens weg met Kerst, weekendje Amsterdam. Op 2e kerstdag naar een feestje in Amsterdam dus hebben we er maar gelijk een weekendje weg van gemaakt.
Erheen met bv. Stena Line is niet zo duur. Het verblijven daar maakt het duur :)
pi_147641460
Denk dat ik zo toch ga trainen met PWO.. zware en vermoeiende dag gehad op werk pff. Ben gesloopt -O-
  dinsdag 16 december 2014 @ 17:01:32 #209
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147641982
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:45 schreef sandertjuh het volgende:
Denk dat ik zo toch ga trainen met PWO.. zware en vermoeiende dag gehad op werk pff. Ben gesloopt -O-
*boks*

Ook hier PWO gepakt :P En nieuwe PR.

Londen kost voor een vlucht 230 p.p :') idioot.
pi_147642429
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

*boks*

Ook hier PWO gepakt :P En nieuwe PR.

Ik klink nu net als een verslaafde merk ik haha.. zware dag + moe = oppeppende middelen gebruiken o|O

Straks raak ik nog verslaafd aan caffeine :9
  dinsdag 16 december 2014 @ 17:16:30 #211
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147642438
.★˛˚˛˛°★.˛*. ★Prettige.°¨¨¨.★.˛°˛.★˚˛*°*★* ˛.
˛°_██_*.★ */ \ .˛ ★.˛ © ★.˛.*Feestdagen*★
˛ (´• ̮•)* .。*/♫.♫\*˛.* ˛_Π_____.˛。 ★.˛ ★.˛˛* .
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚

_O- /bored
pi_147647708
quote:
Londen kost voor een vlucht 230 p.p idioot.
Allemachtig 8)7 Komt puur door de periode, zag ze laatst veeeel goedkoper.

Tikt wel aan als je daar een paar dagen gaat zitten dus. Tickets + hotel + eten :X
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147650902
quote:

[..]

Sterkte :P Of buiten Londen ergens gaan zitten en dan op en neer met OV... ook nog een optie.

Ik ben ook maar weer plannen aan het maken voor de volgende trip. Een van de belangrijkere dingen is al in huis, hehe.

Lijstje:
O: magere yoghurt met muesli en lijnzaad
T: kaki
L: 3 volkoren met kaas, halve rode paprika, cherrytomaatjes
T: appel, handje nootjes
D: deze Chili

En ik zou gaan sporten maar omdat op het laatste moment ineens de helft zichzelf afmeldde ging de training niet door. Dus nu zit ik op de bank :') en ik kan volgende week dinsdag pas weer sporten.
  dinsdag 16 december 2014 @ 21:46:44 #214
65960 sanger
pi_147652650
quote:

[..]
Met de boot is veel goedkoper :)
  dinsdag 16 december 2014 @ 23:57:26 #215
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_147659038
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:13 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Sterkte :P Of buiten Londen ergens gaan zitten en dan op en neer met OV... ook nog een optie.

Ik ben ook maar weer plannen aan het maken voor de volgende trip. Een van de belangrijkere dingen is al in huis, hehe.

Lijstje:
O: magere yoghurt met muesli en lijnzaad
T: kaki
L: 3 volkoren met kaas, halve rode paprika, cherrytomaatjes
T: appel, handje nootjes
D: deze Chili

En ik zou gaan sporten maar omdat op het laatste moment ineens de helft zichzelf afmeldde ging de training niet door. Dus nu zit ik op de bank :') en ik kan volgende week dinsdag pas weer sporten.
Matig, die afhakerts. -O-

Lijstje ziet er wel nerm uit. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 17 december 2014 @ 07:29:57 #216
65960 sanger
pi_147661488
Leuk filmpje over suiker. Weliswaar uit Bels, maar goed dat accent maar even voor lief nemen...

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/Gezienoptv/1.2177793

Lijstje voor vandaag:
O: 2 volkoren crackers met een halve plak voorgesneden kaas (had haast, was laat dus effe snel snel)
T: geen idee nog, in de haast vergeten mee te nemen
L: weer eten met gasten op werk, zal wel een grote volkoren bol worden met kipfilet
T: geen idee nog, ivm vergeten
D: Heb kerstborrel met hapjes op werk vanavond. Geen idee wat er te eten tussen zal zitten. Als het niet aanstaat eet ik pas als ik thuiskom.

[ Bericht 13% gewijzigd door sanger op 17-12-2014 07:30:26 (Moet je wel de link inplakken eitje.....) ]
pi_147661612
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 23:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Matig, die afhakerts. -O-

Lijstje ziet er wel nerm uit. :9
Jup. 4 aanmeldingen, bij 5 gaat het door. Nou ja, volgende week dinsdag dan maar weer. Sowieso volgende week 3x sporten...zelfs op 2e kerstdag :+
pi_147661727
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 07:29 schreef sanger het volgende:
Leuk filmpje over suiker. Weliswaar uit Bels, maar goed dat accent maar even voor lief nemen...

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/Gezienoptv/1.2177793

Lijstje voor vandaag:
O: 2 volkoren crackers met een halve plak voorgesneden kaas (had haast, was laat dus effe snel snel)
T: geen idee nog, in de haast vergeten mee te nemen
L: weer eten met gasten op werk, zal wel een grote volkoren bol worden met kipfilet
T: geen idee nog, ivm vergeten
D: Heb kerstborrel met hapjes op werk vanavond. Geen idee wat er te eten tussen zal zitten. Als het niet aanstaat eet ik pas als ik thuiskom.
Goed filmpje :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 17 december 2014 @ 08:36:10 #219
65960 sanger
pi_147661858
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 07:53 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Jup. 4 aanmeldingen, bij 5 gaat het door. Nou ja, volgende week dinsdag dan maar weer. Sowieso volgende week 3x sporten...zelfs op 2e kerstdag :+
Groepslessen of e.d.? Je kunt dan toch wel alleen iets verder doen lijkt mij?
  woensdag 17 december 2014 @ 08:37:08 #220
65960 sanger
pi_147661867
quote:
7s.gif Op woensdag 17 december 2014 08:17 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Goed filmpje :Y
Waar ik me het meest over verbaas is dat hij schijnbaar dus niet echt gewicht is kwijtgeraakt. Hij spreekt over een kleine gewichtsafname.

Overigens, 62 klontjes suiker in een heel wit brood :o
pi_147661914
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 08:37 schreef sanger het volgende:

[..]

Waar ik me het meest over verbaas is dat hij schijnbaar dus niet echt gewicht is kwijtgeraakt. Hij spreekt over een kleine gewichtsafname.

Overigens, 62 klontjes suiker in een heel wit brood :o
Ja klopt, kleine gewichtsafname. Maar waar hij het mee vervangt, zoals ik het begrijp, is bijvoorbeeld elke dag pasta/rijst. Niet bepaald kcal arm, suiker is niet het enige wat kcal met zich meebrengt. Fruit eet ie bijvoorbeeld ook een hoop.

Dat had ik even gemist, 62!? Tering zeg.

FF opgezocht, deze link zegt dat een gemiddeld brood 3% suiker bevat :). En deze link zeikt brood helemaal af, maar volgens valt dat wel wat mee.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147662183
Ik ga denk ik toch dat derde stukje brood in de ochtend er maar weer bij doen. Heb veels te snel honger voor mijn eerste T.

Over T gesproken :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 17 december 2014 @ 09:14:31 #223
65960 sanger
pi_147662258
quote:
7s.gif Op woensdag 17 december 2014 08:43 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja klopt, kleine gewichtsafname. Maar waar hij het mee vervangt, zoals ik het begrijp, is bijvoorbeeld elke dag pasta/rijst. Niet bepaald kcal arm, suiker is niet het enige wat kcal met zich meebrengt. Fruit eet ie bijvoorbeeld ook een hoop.
Wordt in het filmpje ook duidelijk vermeld dat minderen of stoppen met suiker niet inherent is aan gezonder eten :Y

quote:
Dat had ik even gemist, 62!? Tering zeg.

FF opgezocht, deze link zegt dat een gemiddeld brood 3% suiker bevat :). En deze link zeikt brood helemaal af, maar volgens valt dat wel wat mee.
Misschien toch nog eens bekijken of ik het niet verkeerd gehoord heb... Ik moest tussendoor af en toe op het verkeer letten ook :')
pi_147662280
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:14 schreef sanger het volgende:

[..]

Wordt in het filmpje ook duidelijk vermeld dat minderen of stoppen met suiker niet inherent is aan gezonder eten :Y

[..]

Misschien toch nog eens bekijken of ik het niet verkeerd gehoord heb... Ik moest tussendoor af en toe op het verkeer letten ook :')
o|O Foei!

Ik had het op de achtergrond aan staan, kreeg ook niet alles mee.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147662912
Jeej, vandaag even een pauze van mijn dinertjes en borreltjes-streak. Lekker hardlopen en daarna nog wat eten. Gisteren het etentje was eigenlijk niet eens zo heel lekker, en heb weer geprobeerd om bepaalde dingen te beperken maar was toch weer wat zwaarder vanochtend :(

Lijstje vandaag:

O: yoghurt met 2 el havermout, 1 el speltvlokken, wat sesamzaad
L: 250 ml kwark met stukjes peer, 2 boterhammen met banaan, grapefruit, misschien nog soep of sla
T: 2 boterhammen met ham
S: baantraining hardlopen
D: weet ik nog niet, het wordt in ieder geval pas rond 21.30-22.00 eten dus iets supersnels
  woensdag 17 december 2014 @ 10:00:07 #226
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147662936
Die whey rel _O- Hilarisch
pi_147664497
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:00 schreef Qwea het volgende:
Die whey rel _O- Hilarisch
Body&Fitshop zeker?

Dit is trouwens ook een interessant artikel vind ik. Is van een jongen die ik vanaf vroeger al ken.
http://www.resetpersonalt(...)-het-lelijke-eendje/
  woensdag 17 december 2014 @ 11:16:08 #228
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147664679
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:09 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Body&Fitshop zeker?

Dit is trouwens ook een interessant artikel vind ik. Is van een jongen die ik vanaf vroeger al ken.
Ja, zie DBB, of het topic in SPT.

Wat een clusterfuck zeg
pi_147665712
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, zie DBB, of het topic in SPT.

Wat een clusterfuck zeg
Ik vrees dat dit gewoon FUBAR is :X
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147665970
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:09 schreef sandertjuh het volgende:

Leuk artikel :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147669438
Vanavond spontaan naar de bioscoop.. dat word dus een bak popcorn naar binnen werken. O+
  woensdag 17 december 2014 @ 15:03:17 #232
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147670687
Zometeen hardlopen O+

Men, mijn armen doen nog steeds "zeer" van het benchpressen :') /pussy
pi_147671341
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:03 schreef Qwea het volgende:
Zometeen hardlopen O+

Men, mijn armen doen nog steeds "zeer" van het benchpressen :') /pussy
Leuk, wat voor soort training? ;)

Ach armen heb je toch niet echt nodig bij hardlopen :P Al heb ik soms wel dat ik spierpijn in mijn armen heb van poweryoga en dat dat na een km of 10 toch wel echt vervelend wordt voor de armzwaai :P
  woensdag 17 december 2014 @ 15:27:55 #234
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147671395
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:26 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Leuk, wat voor soort training? ;)

Ach armen heb je toch niet echt nodig bij hardlopen :P Al heb ik soms wel dat ik spierpijn in mijn armen heb van poweryoga en dat dat na een km of 10 toch wel echt vervelend wordt voor de armzwaai :P
Loopband. 3km beneden de 14 min willen we nu kijken :) Eerst ff lekker opwarmen op het fietsje enzo en dan afsluiten met hardlopen. Zondag de santa run, eens kijken hoe mijn schenen zijn na straks.

Spierpijn in je armen zuigt sowieso :P hoe dan ook :P
pi_147671561
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

Loopband. 3km beneden de 14 min willen we nu kijken :) Eerst ff lekker opwarmen op het fietsje enzo en dan afsluiten met hardlopen. Zondag de santa run, eens kijken hoe mijn schenen zijn na straks.

Spierpijn in je armen zuigt sowieso :P hoe dan ook :P
Oke, waarom nog zo'n lang stuk hard lopen vlak voor je wedstrijd dan? En op de loopband? Je schenen moesten toch juist rustig wennen aan de belasting op asfalt? Maar goed dat is meer voor het hardlooptopic een discussie :P
pi_147676496
Zo PWO nog even naar binnen werken en met de hond lopen. Daarna doooorrrr naar de sportschool.

Benieuwd als ik hier weer zo druk van wordt :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147677179
De tering wat is die troep smerig Q.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 17 december 2014 @ 19:10:53 #238
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147677936
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:48 schreef CrunchySelf het volgende:
De tering wat is die troep smerig Q.
:D :'( :D Ja, dat zeiden sandertjuh en ik toch! mr1 is niet te nassen :D
pi_147678417
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2014 19:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

:D :'( :D Ja, dat zeiden sandertjuh en ik toch! mr1 is niet te nassen :D
Ik trek jullie niet weer in twijfel :'(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 17 december 2014 @ 19:36:07 #240
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147678941
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 19:22 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ik trek jullie niet weer in twijfel :'(
_O- Ik vond hem veeeeel ranziger dan de crazy. Hij werkt IMHO ook niet zo goed als de crazy
pi_147679163
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2014 19:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O- Ik vond hem veeeeel ranziger dan de crazy. Hij werkt IMHO ook niet zo goed als de crazy
Is ie ook. Zonder twijfel, lange gore nasmaak ook. Maar als er maar inzit wat er op het labeltje staat ;)

Ben nu halverwege KT, maar hem lang niet zoals crazy. Is nu iets van 1 uur en 20 min geleden, vorige keer stuiterde ik al door de sportschool. Nu niet :'(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147681877
Conclusie. Mr 1 is kut.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147684133
Zojuist even foto's gemaakt van mijn complete lichaam, wil de voortgang wat bijhouden. Dat had ik eigenlijk 4 maanden eerder moeten doen :').
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 17 december 2014 @ 22:41:16 #244
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147688452
Boks voor conclusie!

En ja, ik heb ook geen echte foto's gemaakt van het begin. ;(

Gvd, pijn in mijn maag :X heb gisteren vet pittig gegeten.. Vind mijn crohn niet tof :(
pi_147688659
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef Qwea het volgende:
Boks voor conclusie!

En ja, ik heb ook geen echte foto's gemaakt van het begin. ;(

Gvd, pijn in mijn maag :X heb gisteren vet pittig gegeten.. Vind mijn crohn niet tof :(
Je weet toch, swek.

In het begin denk je dat het niet zoveel zin heeft :')

Die pijn is nu dus ff pittig. Hehe _O- :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 17 december 2014 @ 22:45:48 #246
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147688759
Lolbroek hiero :P hihaho!

Ik ga snurken! Weltrusten!
pi_147688944
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:45 schreef Qwea het volgende:
Lolbroek hiero :P hihaho!

Ik ga snurken! Weltrusten!
Hehe.

Lekker koese!
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147696660
Moggel :W

Maar weer eens een lijstje:
O - 2 volkoren met kaas;
T - Perfection Bar;
L - 4 volkoren. 2 met kaas, 2 met kipfilet;
T - Banaan en handje nootjes;
D - ?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147696975
O: 3 rijstwafel. 2 met kaas en 1 met pindakaas en een gekookt eitje.
L: linzensoep. Havermoutmuffin en een kiwi.
D: Geen idee.

Vnv naar de bios. Hopelijk hou ik mij in en eet ik niets.
-O-
  donderdag 18 december 2014 @ 07:50:06 #250
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147697020
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 07:46 schreef Stimorol- het volgende:
O: 3 rijstwafel. 2 met kaas en 1 met pindakaas en een gekookt eitje.
L: linzensoep. Havermoutmuffin en een kiwi.
D: Geen idee.

Vnv naar de bios. Hopelijk hou ik mij in en eet ik niets.
-O-
Wat een belachelijk weinig lijstje
pi_147697039
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 07:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wat een belachelijk weinig lijstje
Vind je? Waarom dan?
Ik vergeet een sinaasappel.
pi_147697047
Dit is trouwens een compensatie voor gisteren.

Toen at ik een hele pizza. Met shoarma. En een kroketje. :'(

Context.
pi_147697053
Stimorol- je komt nog geen eens aan 1000kcal denk ik :o
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147697179
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2014 07:53 schreef CrunchySelf het volgende:
Stimorol- je komt nog geen eens aan 1000kcal denk ik :o
Maar ik heb nog avondeten he :@ die eet ik altijd gewoon en is sowieso minimaal 500 kcal altijd :)
pi_147697215
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 08:07 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Maar ik heb nog avondeten he :@ die eet ik altijd gewoon en is sowieso minimaal 500 kcal altijd :)
1 rijstwafel = 25 kcal, dus 3 x 25 = 75 kcal
2 porties kaas = 50 kcal
1 portie pindakaas = heel ruim gerekend = 50 kcal
1 gekookt eitje = 70 kcal
1 havermoutmuffin = 200 kcal?
Linzensoep = 50 kcal per 100ml = 150 kcal?
1 kiwi = 35 kcal
je D van 500 kcal

Totaal = 1130 kcal. Hier en daar wat ruim gerekend, paar aannames.

Niet gigantisch hoog. :N Maar wel meer dan 1000 :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147697271
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2014 08:11 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

1 rijstwafel = 25 kcal, dus 3 x 25 = 75 kcal
2 porties kaas = 50 kcal
1 portie pindakaas = heel ruim gerekend = 50 kcal
1 gekookt eitje = 70 kcal
1 havermoutmuffin = 200 kcal?
Linzensoep = 50 kcal per 100ml = 150 kcal?
1 kiwi = 35 kcal
je D van 500 kcal

Totaal = 1130 kcal. Hier en daar wat ruim gerekend, paar aannames.

Niet gigantisch hoog. :N Maar wel meer dan 1000 :P
Klopt :) Maar dit is ook compensatie voor gisteren.

Als iets niet laag is bij mij is het eten. Believe me ;(

Heb wel minder trek de laatste dagen. Mijn maag verdraagt niets en heb last als ik voedsel als pizza of zelfs uien nuttig. Nu nog last van de pizza van gisteren.
  donderdag 18 december 2014 @ 08:41:39 #257
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147697510
Dat was het ontbijt. ff shake maken, nadenken of ik pwo ga nemen, dan naar PT die ik helemaal ga slopen.. oke, hij mij ws :P en dan kerstboodschappen :r

Ooh trouwens, ik ben vet vet vet trots.... gisteren :

O+ Santarun here I come

Vriendlief liep gisteren een beetje te bitchen :P Je begint nu echt heel goed te zien dat ik "toned" wordt :D O+ *trots*
pi_147697599
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 08:41 schreef Qwea het volgende:
Dat was het ontbijt. ff shake maken, nadenken of ik pwo ga nemen, dan naar PT die ik helemaal ga slopen.. oke, hij mij ws :P en dan kerstboodschappen :r

[ afbeelding ]

O+ Santarun here I come

Vriendlief liep gisteren een beetje te bitchen :P Je begint nu echt heel goed te zien dat ik "toned" wordt :D O+ *trots*
Wow dat is echt snel! Respect!
pi_147697743
quote:
Vriendlief liep gisteren een beetje te bitchen Je begint nu echt heel goed te zien dat ik "toned" wordt *trots*
11 min :o

Daar wordt hij toch vrolijk van :P?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 18 december 2014 @ 09:05:28 #260
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147697820
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 08:49 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wow dat is echt snel! Respect!
Needless to say dat ik echt gisteren gebroken was :') Ik wilde in de eerste instantie nog wat fietsen, maar ik heb een cooling down van 15 min gedaan, 10 min lang lopen rekken en strekken en toen ben ik naar huis gegaan. Dikke doei :P
  donderdag 18 december 2014 @ 09:05:51 #261
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147697828
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2014 08:59 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

11 min :o

Daar wordt hij toch vrolijk van :P?
Hij houdt van wat meer chubby ;( Pech voor hem :P
pi_147697845
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hij houdt van wat meer chubby ;( Pech voor hem :P
_O- Feeder spotted. :P Het is ook nooit goed :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147697866
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Needless to say dat ik echt gisteren gebroken was :') Ik wilde in de eerste instantie nog wat fietsen, maar ik heb een cooling down van 15 min gedaan, 10 min lang lopen rekken en strekken en toen ben ik naar huis gegaan. Dikke doei :P
Oke, ik hoop dat je snel herstelt en zondag weer zo kunt knallen ;)

Gisteren zelf geintervald, in totaal 6,4 km op tempo maar steeds 400 en 800m, tempo's wel allemaal onder de 4.00/km

Lijstje van vandaag:
O: yoghurt met sesamzaad, speltvlokken, bosbessen
T: handje pepernoten (het staat vlak bij de ingang van mijn kantoor, te verleidelijk :( )
L: franse kwark met peer en banaan
T: grapefruit
T: kerstborrel van het werk
T/D: afstudeerborrel van een vriendin met hapjes/eten erbij

Het wordt een rare dag qua eten dus..
  donderdag 18 december 2014 @ 09:09:35 #264
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147697920
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:07 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oke, ik hoop dat je snel herstelt en zondag weer zo kunt knallen ;)
Ik ook :Y Mooi straks PT upperbody doen en rustig aan wat fietsen, dus de beentjes met rust laten O+ Die compressie kousen van Herzog zijn echt meesterlijk trouwens. Vrijwel 0 last gehad van de schenen.

Ninja edit :( Intervallen O+ Onder de 4 km/u loop je ook flink door :o O+ Pepernoten?! Het is kerst! En doe is niet :P Jij liep toch te piepen dat die weegschaal omhoog ging? ;)
pi_147697965
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ook :Y Mooi straks PT upperbody doen en rustig aan wat fietsen, dus de beentjes met rust laten O+ Die compressie kousen van Herzog zijn echt meesterlijk trouwens. Vrijwel 0 last gehad van de schenen.

Ninja edit :( Intervallen O+ Onder de 4 km/u loop je ook flink door :o O+ Pepernoten?! Het is kerst! En doe is niet :P Jij liep toch te piepen dat die weegschaal omhoog ging? ;)
Klopt, het is ook niet heel goed maar pepernoten zijn zooooo lekker :o
Maar ik kom nog steeds best wel redelijk uit met mijn kcal de meeste dagen hoor.. de weegschaal gaat niet omhoog alleen ook niet omlaag.
  donderdag 18 december 2014 @ 09:37:39 #266
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147698422
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Klopt, het is ook niet heel goed maar pepernoten zijn zooooo lekker :o
Maar ik kom nog steeds best wel redelijk uit met mijn kcal de meeste dagen hoor.. de weegschaal gaat niet omhoog alleen ook niet omlaag.
Vertel mij wat. De gewone niet zo, maar die kleine vd bakker :X heb dit jaar expres geen pepernoten oid meegenomen :o

Ooh. Dan heb ik niks gezegd als het in je kcal past :P ik zat gisteren veeeeel te laag. Dag daarvoor ook al. Heb het pleuris druk. Zat er 1500 onder :X
pi_147698462
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

Vertel mij wat. De gewone niet zo, maar die kleine vd bakker :X heb dit jaar expres geen pepernoten oid meegenomen :o

Ooh. Dan heb ik niks gezegd als het in je kcal past :P ik zat gisteren veeeeel te laag. Dag daarvoor ook al. Heb het pleuris druk. Zat er 1500 onder :X
Tja, al vind ik het deze feestdagen wel moeilijk rekenen. Zit nu exclusief avondeten/hapjes op 1000 kcal, maar tijdens zo'n borrel is het lastig bijhouden hoeveel je binnenkrijgt :P
  donderdag 18 december 2014 @ 09:43:07 #268
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147698513
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:40 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Tja, al vind ik het deze feestdagen wel moeilijk rekenen. Zit nu exclusief avondeten/hapjes op 1000 kcal, maar tijdens zo'n borrel is het lastig bijhouden hoeveel je binnenkrijgt :P
Ja dat klopt :) heb je nog 1200 voor hapjes, drankjes en aaf eten :P

Ik ben zo'n autist die dat van te voren gaat opzoeken en uitrekenen hoeveel en wat wat is :P
pi_147698532
Er staat hier gebak in de koelkast, het lokt mij steeds meer :( En denk dat ik eraan ga bezwijken :'(

It will taste so good :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 18 december 2014 @ 09:46:46 #270
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147698593
Lijstje :

O: 6 eiwit pannenkoeken met waldenfarms, pwo, rijst met kip en boontjes
S: PT!
T: Wheyshake
L: 4x spelt, ham, kaas, kalkoen, pindakaas, bak kwark, banaan
T: 2 gekoote eieren, restje pasta, appel
D: agv
T: 4 handjes noten, bak kwark, 2x spelt met uitsmijter, restje pasta, 2 roggenbrood
pi_147698604
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja dat klopt :) heb je nog 1200 voor hapjes, drankjes en aaf eten :P

Ik ben zo'n autist die dat van te voren gaat opzoeken en uitrekenen hoeveel en wat wat is :P
De hapjes zijn het avond-eten, dat scheelt weer ;)
Maar ik heb geen idee wat er is aan hapjes en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het me lukt om dat bij te houden tijdens zo'n avondje ;) Maar ik drink meestal spa rood, dat scheelt.
  donderdag 18 december 2014 @ 09:47:41 #272
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147698605
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:43 schreef CrunchySelf het volgende:
Er staat hier gebak in de koelkast, het lokt mij steeds meer :( En denk dat ik eraan ga bezwijken :'(

It will taste so good :9
Nee! :P ff vol houden! Als je over 2u nog steeds wil dan zou je kunnen pakken! Bijna kerst :P weerstand bieden zul je :P
  donderdag 18 december 2014 @ 09:48:59 #273
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147698631
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:47 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

De hapjes zijn het avond-eten, dat scheelt weer ;)
Maar ik heb geen idee wat er is aan hapjes en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het me lukt om dat bij te houden tijdens zo'n avondje ;) Maar ik drink meestal spa rood, dat scheelt.
Boks voor spa rood!!!! Naja je kan altijd iers gezonders kiezen, als er bv bitterballen en kaas is ofzo. Of frikandelletjes en ham met meloen, weet ik veel :P je snapt het punt :P
pi_147698729
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:46 schreef Qwea het volgende:
Lijstje :

T: 4 handjes noten, bak kwark, 2x spelt met uitsmijter, restje pasta, 2 roggenbrood
That breakfast though _O-

Mijn D voor vanavond wel bepaald, pannenkoeken :9

quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee! :P ff vol houden! Als je over 2u nog steeds wil dan zou je kunnen pakken! Bijna kerst :P weerstand bieden zul je :P
Over 2 uur kan ik lunchen, dus no biggy. Vanmiddag wordt het zwakke punt, dat weet ik. Ik probeer het te slijten aan mijn ene collega die vandaag aanwezig is, maar die wil geen 6 stukjes gebak :(

Stukje oranjekoek, met slagroom. Hoeveel kcal zit daar in? Kan het niet vinden :X
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147698774
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

Boks voor spa rood!!!! Naja je kan altijd iers gezonders kiezen, als er bv bitterballen en kaas is ofzo. Of frikandelletjes en ham met meloen, weet ik veel :P je snapt het punt :P
Ja daar heb je helemaal gelijk in :o
Misschien ook wel goed om als duimregel 1 hapje 100-200 kcal te onthouden.

Een vraagje; hoe kan het dat jij zo ontzettend veel verbruikt? Komt dat door de krachttraining?
Want zelfs in de weken dat ik 60-70 km hardloop verbrand ik nog niet meer dan 2500 kcal per dag volgens mij. Nu ben jij ook wel iets groter, maar dan nog..
pi_147698890
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:46 schreef Qwea het volgende:
Lijstje :

Wtf :o

Wat is PT?

Hihaho voor mn collega die zegt dat afvallen geen kwestie is van meer kcal verbruiken dan je binnenkrijgt :)
pi_147698954
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:01 schreef Stimorol- het volgende:
Hihaho voor mn collega die zegt dat afvallen geen kwestie is van meer kcal verbruiken dan je binnenkrijgt
Hoe wil die het kwijtraken dan? _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147699063
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:04 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Hoe wil die het kwijtraken dan? _O-
Zij heeft ernstige overgewicht en valt blijkbaar alleen af als ze 800 kcal binnenkrijgt..

Ze eet gezond zegt ze. Maar haar ontbijt was een tijdlang een bak volle yoghurt (minimaal 400ml) en muesli, zeker 120 gram. Dat is in haar ogen gezond :)
pi_147699126
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:09 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Zij heeft ernstige overgewicht en valt blijkbaar alleen af als ze 800 kcal binnenkrijgt..

Ze eet gezond zegt ze. Maar haar ontbijt was een tijdlang een bak volle yoghurt (minimaal 400ml) en muesli, zeker 120 gram. Dat is in haar ogen gezond :)
Lol _O- . Ze komt er vanzelf een keer achter, hoop ik.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147699154
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:14 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Lol _O- . Ze komt er vanzelf een keer achter, hoop ik.
Is wel inspiratie voor mij :@
  donderdag 18 december 2014 @ 10:16:58 #281
65960 sanger
pi_147699200
quote:

[ afbeelding ]

O+ Santarun here I come

Netjes ^O^
pi_147699203
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:15 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Is wel inspiratie voor mij :@
Know that feel :Y

Mijn broer vreet zich ook helemaal dicht, motiveert ook op 1 of andere rare manier :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147699237
Ik kijk altijd naar dikke mensen in de rij voor de smullers of febo om mezelf te motiveren :P Er staan ook vaak genoeg dunne mensen tussen, maar die negeer ik :P
  donderdag 18 december 2014 @ 10:19:50 #284
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147699266
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:55 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja daar heb je helemaal gelijk in :o
Misschien ook wel goed om als duimregel 1 hapje 100-200 kcal te onthouden.

Een vraagje; hoe kan het dat jij zo ontzettend veel verbruikt? Komt dat door de krachttraining?
Want zelfs in de weken dat ik 60-70 km hardloop verbrand ik nog niet meer dan 2500 kcal per dag volgens mij. Nu ben jij ook wel iets groter, maar dan nog..
Pm!
  donderdag 18 december 2014 @ 10:20:33 #285
65960 sanger
pi_147699287
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:09 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat denken heel veel mensen hoor. De kracht van de commercie zullen we maar zeggen....
  donderdag 18 december 2014 @ 10:21:30 #286
65960 sanger
pi_147699309
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Lijstje van vandaag:

T: grapefruit
Thx voor de inspiratie! c_/
  donderdag 18 december 2014 @ 10:25:46 #287
65960 sanger
pi_147699403
Gister goed ingehouden op de kerstborrel op werk. Eigenlijk zoals al de gehele maand heb ik me niet tegoed gedaan aan alle verleiding die traditioneel deze periode horen *O* En slechts 1 biertje, mwah het kon slechter :)

Lijstje voor vandaag:
O: 2x volkoren WASA met halve plak voorgesneden Old Amsterdam
T: 1,5 mandarijntje
L: Volkoren italiaanse bol met kipfilet (gelukkig laatste dag dat ik verplicht met de accountants moet lunchen....)
T: banaan + 2 mandarijntjes
L: Iets met rijst en kip denk ik.
S: cardio, minimaal 1 uur. En wat KT.
T: klein bakje kwark met wat honing er door voor de smaak
pi_147699537
O magere yoghurt met muesli
T lychees
L 3 spelt met kaas. Halve rode paprika, tomaat, stuk komkommer.
T kaki, pakje crackers
D: ???? Kerstdiner van werk.

Zoiets vandaag.
pi_147699557
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:31 schreef douche-eendje het volgende:
T lychees
_O_ Hebbon. :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147699774
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:20 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat denken heel veel mensen hoor. De kracht van de commercie zullen we maar zeggen....
Had ik ook :)
Toen ik 7 jaar geleden naar een diëtiste ging kreeg ik me toch een hoop bullshit op.. :')
pi_147699887
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:31 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O_ Hebbon. :9
Tropisch fruit mee voor vakantiegevoel :+
pi_147699919
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:43 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Tropisch fruit mee voor vakantiegevoel :+
Nou inderdaad :Y Heb het ff op het lijstje gezet, die dingen ben ik totaal vergeten maar zijn lekker :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147699955
Ok, die taart. Dat ging sneller dan verwacht... Heb de slagroom eraf gegeten + het chocolaatje. 1 hap van de koek, die kan me eigenlijk niet zoveel boeien dus weggegooid :P.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 18 december 2014 @ 10:47:04 #294
65960 sanger
pi_147699981
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Ok, die taart. Dat ging sneller dan verwacht... Heb de slagroom eraf gegeten + het chocolaatje. 1 hap van de koek, die kan me eigenlijk niet zoveel boeien dus weggegooid :P.
Hier gaan ze nu ook rond met kerststol....... Hmmm, toch maar nee blijven zeggen.....
pi_147700008
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:47 schreef sanger het volgende:

[..]

Hier gaan ze nu ook rond met kerststol....... Hmmm, toch maar nee blijven zeggen.....
Sterkte :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 18 december 2014 @ 10:55:41 #296
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_147700220
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:47 schreef sanger het volgende:

[..]

Sanger, als je het vol blijft houden dan skippen ze je op een gegeven moment vanzelf. Ik doe het nu al een maandje of 3 en als er nu rond gegaan wordt is het "en jij zegt toch nee..." ^O^
#team-anti-that-what-will-not-be-named
  donderdag 18 december 2014 @ 11:00:46 #297
65960 sanger
pi_147700358
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:55 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

Sanger, als je het vol blijft houden dan skippen ze je op een gegeven moment vanzelf. Ik doe het nu al een maandje of 3 en als er nu rond gegaan wordt is het "en jij zegt toch nee..." ^O^
Laten we het hopen :) Al gaat het nee zeggen me wel steeds gemakkelijker af hoor. Kan zelfs nee zeggen tegen dingen die ik heel lekker vind :Y
  donderdag 18 december 2014 @ 11:28:17 #298
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147701032
Heavy shiiiiiiit. Hongerrrr
pi_147701041
Om een of andere manier vind ik het altijd makkelijk om nee te zeggen als iets aangeboden wordt, maar als het ergens staat (zoals een bak pepernoten) dan ga ik er toch van nemen. Misschien toch dat het dan minder een bewuste keuze is? (al is het dat natuurlijk wel). Of dat het feit dat andere mensen meekijken helpt om nee te zeggen? :P geen idee.
pi_147701315
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:28 schreef Qwea het volgende:
Heavy shiiiiiiit. Hongerrrr
Leef je nog? :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_147701327
Mehehehehe. LaPo
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: