Doe in een dm je adres eens. Zal ik je een scoop pwo sturen om te proberen?quote:
Goed idee, wil ik wel eens testen jaquote:Op donderdag 11 december 2014 09:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe in een dm je adres eens. Zal ik je een scoop pwo sturen om te proberen?
Drop je adres maar ff, doe ik mr 1 en crazy. Kun je beide testen. Pleur ik het voor 17u op de post heb je het morg.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed idee, wil ik wel eens testen ja
Nicequote:Op donderdag 11 december 2014 09:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Drop je adres maar ff, doe ik mr 1 en crazy. Kun je beide testen. Pleur ik het voor 17u op de post heb je het morg.
Vluchtstrook ff op, tas pakken, er tussen proppen?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:05 schreef sanger het volgende:
File..... Honger.... T in tas in kofferbak....
mr1 is nice! Ik vind het nog steeds niet te drinken maar sporten + pwo + muziek is goddelijk!quote:Op donderdag 11 december 2014 09:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Drop je adres maar ff, doe ik mr 1 en crazy. Kun je beide testen. Pleur ik het voor 17u op de post heb je het morg.
Mr 1 doet amper wat hier. Crazy heeft meer effect.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:44 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
mr1 is nice! Ik vind het nog steeds niet te drinken maar sporten + pwo + muziek is goddelijk!
De eerste keer dat ik het gebruikte, is ondertussen al 6 weken geleden stond ik aardig te stuiteren. Zowel tijdens het trainen als de 2 uren daarna thuis. Ik had een zelfde soort rush als met drugs op. Op dat moment dacht ik echt.. wtf is ditquote:Op donderdag 11 december 2014 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mr 1 doet amper wat hier. Crazy heeft meer effect.
Vriegtijdig met PT gekaptschenen vonden het niet cool.
Heb jij de ulta of de normaal? Ik de ultra. Ik ga er binnenkort ook maar eens mee kappen en in het nieuwe jaar weer mee beginnen. 1ste x crazy had ik wel een rush... crazy focused behoorlijk... mr 1 doet echt amper wat.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik het gebruikte, is ondertussen al 6 weken geleden stond ik aardig te stuiteren. Zowel tijdens het trainen als de 2 uren daarna thuis. Ik had een zelfde soort rush als met drugs op. Op dat moment dacht ik echt.. wtf is dit![]()
Ondertussen ben ik er wel redelijk aan gewend.
Tevens ben ik nu savonds ook niet meer zo moe als voorheen na het eten, wat ook wel lekker isDit is wel de laatste week dat ik het gebruik.. in het nieuwe jaar weer met PWO trainen.
Thanks a bunchquote:Op donderdag 11 december 2014 12:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Crunch : Crazy, mr 1 en pure raw Cacao nibs in je vlop gedaan.
Kutjes. Santarun ziet er dus niet zo heel positief uit nog of wel?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:54 schreef Qwea het volgende:
Vriegtijdig met PT gekapt schenen vonden het niet cool.
quote:Op donderdag 11 december 2014 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mr 1 doet amper wat hier. Crazy heeft meer effect.
Vriegtijdig met PT gekaptschenen vonden het niet cool.
Oke, een herstelshake neem ik wel eens, maar voor een training neem ik niets. Zeker cafeine(pillen) bewaar ik juist alleen voor belangrijke hardloopwedstrijden, om dan een kick te krijgen. Maar goed, ik heb ook zelden motivatie nodig tijdens de trainingenquote:Op donderdag 11 december 2014 12:48 schreef sandertjuh het volgende:
n post-workout. Een pre-workout gebruik je vlak voordat je gaat trainen, is poeder wat je opdrinkt met water bijvoorbeeld. Is voornamelijk een caffeine bom wat je naar binnen werkt, zorgt bij voor wat meer motivatie en doorzettingsvermogen in de sportschool Met muziek op helemaal.
Post-workout neem je gelijk in na het trainen, voor het herstel van je spieren én omdat je lichaam de 1.5-2 uur na het sporten alles opneemt.
Dat, of je neemt gewoon heel vaak z'n dosisquote:Op donderdag 11 december 2014 12:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Als het geen effect heeft; komt dit dan niet omdat je in het dagelijks leven al teveel cafeine neemt?
In kwark, yoghurt, vla, whateverquote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Thanks a bunch
Waar eet je die Cacao nibs bij? Of gewoon puur?
Dunno, zie ik 21ste wel. Gewoon bek houden en gaan.Nope, geen spieren getraint dus geen shake. Straks pancakesquote:Op donderdag 11 december 2014 12:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kutjes. Santarun ziet er dus niet zo heel positief uit nog of wel?
Nutella Whey al gehad ?
Ik drink nog caffeinequote:Op donderdag 11 december 2014 12:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, een herstelshake neem ik wel eens, maar voor een training neem ik niets. Zeker cafeine(pillen) bewaar ik juist alleen voor belangrijke hardloopwedstrijden, om dan een kick te krijgen. Maar goed, ik heb ook zelden motivatie nodig tijdens de trainingen
Als het geen effect heeft; komt dit dan niet omdat je in het dagelijks leven al teveel cafeine neemt?
Datquote:Op donderdag 11 december 2014 13:11 schreef sandertjuh het volgende:
Je lichaam gaat er wel aan gewend raken ja. Daarom stop ik nu ook na 6 weken PWO gebruikt te hebben. Merk het nog steeds maar wil er ook niet te afhankelijk van worden. Niet dat het schadelijk voor je is als je er mee door zou gaan.
Je bouwt alleen een tolerantie op.
In het nieuwe jaar na zo'n 3 weken deetox kunnen we wel weer beginnen.
Ok, benieuwd. Klinkt lekkerquote:Op donderdag 11 december 2014 13:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
In kwark, yoghurt, vla, whatever
[..]
Dunno, zie ik 21ste wel. Gewoon bek houden en gaan.Nope, geen spieren getraint dus geen shake. Straks pancakes
[..]
Ik drink nog caffeineMaar ben er ws idd aan gewend nu. Dus binnenkort tijd om een pauze in te lassen.
Ooh en crosspost :
Wat een geweldige kut huisarts heb ik toch ookVorige week bloed laten prikken want al maanden zwaar vermoeid maar laatste maanden mega mega extreem. Bel ik voor de uitslag "Nee mevrouw alles is 100% in orde" Dus ik de uitslag ophalen want dikke lul 3 bier.. zijn mijn leukocyten te laag
Maar godzijdank is alles 100% in orde. Dat ze ff lekker aids krijgen daar.
Ja immuumsysteem kan idd. Vorige x schoven ze het af op medicatie, maar dat gebruik ik al een jaar niet meer. Dus ben benieuwd wat internist zegt.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:08 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ok, benieuwd. Klinkt lekker.
Gas gas gas erop. Goede instellingEventuele problemen komen toch pas volgend jaar aan het licht en dat klinkt toch altijd zo ver weg
![]()
.
Leukocyten, moest googlen. Witte bloedlichaampjes dus. Wat kun je daar tegen doen? Is iets voor het immuunsysteem toch?
Ingewikkeld altijd dat medische gedoequote:Op donderdag 11 december 2014 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja immuumsysteem kan idd. Vorige x schoven ze het af op medicatie, maar dat gebruik ik al een jaar niet meer. Dus ben benieuwd wat internist zegt.
Zo, dat zijn er niet een paar. Zijn er geen mogelijkheden bij die etentjes om 'goede' keuzes daar te maken? Anders de porties inkrimpenquote:Op donderdag 11 december 2014 16:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb trouwens volgende week 3 etentjes en 3 borrels in 5 dagen, dat wordt overdag vasten of zo om nog enigszins op gewicht te blijven
Hmm vast wel in meer of mindere mate, maar dat kan ook ongezellig overkomen. En één van die 3 etentjes is ook op eigen kosten, heb weinig zin om 30 euro te betalen om op een blaadje sla te kauwenquote:Op donderdag 11 december 2014 16:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zo, dat zijn er niet een paar. Zijn er geen mogelijkheden bij die etentjes om 'goede' keuzes daar te maken? Anders de porties inkrimpen. Gelukkig voor het werk maar 1, die is morgen en ik weet dat ik daar wel gezonde keuzes kan maken.
Alleen die kerstgeschenken van relaties zijn irritant, vanmiddag weer 1. Bok eens op, weer een bus met bonbonsUiteraard de gedachte is goed en ik voer ze nu aan m'n collega
Of gewoon eten, gezond eten kiezen en niet aan de drankquote:Op donderdag 11 december 2014 16:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb trouwens volgende week 3 etentjes en 3 borrels in 5 dagen, dat wordt overdag vasten of zo om nog enigszins op gewicht te blijven
Ongezellig hangt er vanaf hoe je het doet. Als je een lopende buffet zal dat vast meevallen, maar ik snap je insteek. Vooral als je er eigen kosten voor maakt, daar moet het maximale uit worden gehaaldquote:Op donderdag 11 december 2014 16:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm vast wel in meer of mindere mate, maar dat kan ook ongezellig overkomen. En één van die 3 etentjes is ook op eigen kosten, heb weinig zin om 30 euro te betalen om op een blaadje sla te kauwen
Maar goed, ik probeer overdag wel zo min mogelijk te eten en de mogelijke schade in te halen in de kerstvakantie met megaveel sporten.. En daarna komen weer de feestdagen bij de ouders en de schoonouders.. zware maand, december
Ja dat soort 'onnodige' zaken al niet kiezen scheelt een hoop, daar doelde ik wat op. Stokbroodjes, sauzen, enz.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Jullie hebben wel een punt dat het niet altijd overdreven hoeftDrinken doe ik sowieso nauwelijks, maar geen stokbroodjes vooraf etc. scheelt ook al een hoop.
quote:Op donderdag 11 december 2014 16:25 schreef CrunchySelf het volgende:
dat soort 'onnodige' zaken al niet kiezen scheelt een hoop, daar doelde ik wat op. Stokbroodjes, sauzen, enz.
En drank kun je beste gewoon de sterke drank puur drinken, niet mixen en geen bier oid. Minste kcal, voor meeste drankeffect
*schuift glaasje toe*quote:Op donderdag 11 december 2014 16:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]*fles whiskey opentrekt*
Ik houd niet zo van bier, wel van sterk maar dan meestal wel zoet en sterk zoals kruidenlikeurtjes en (wat minder sterk) port
*kuch* *kuch*quote:Op donderdag 11 december 2014 19:09 schreef CrunchySelf het volgende:
Mijn D van vanavond is verandert naar pannenkoeken. Heb ze opnieuw gebakken met roomboter en ipv water melk gebruikt. Veel beter, lekker zelfs. Licht roomboter smaakje, beetje caramel saus erop en.
Kcal waren 360 voor de mix, 150 kcal voor 300 ml melk, ach en wat roomboter tijdens het bakken ik ga ruim uit van nog eens 100. = in totaal 610 kcal voor 4, vullende, pannenkoeken. I'm happy.
Je kan trouwens ook die cacao nibs door je pancakes flikkerenquote:Op donderdag 11 december 2014 19:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uh watte?![]()
Ze zijn toch wel lekker ja, dankzij jou tips.
*Schrijft het op een lijstje voor de volgende keer* Die dingen klinken onwijs lekker, dus ben benieuwd hoe ze smaken. Zal het ff proberenquote:Op donderdag 11 december 2014 19:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan trouwens ook die cacao nibs door je pancakes flikkeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |