Doe in een dm je adres eens. Zal ik je een scoop pwo sturen om te proberen?quote:
Goed idee, wil ik wel eens testen jaquote:Op donderdag 11 december 2014 09:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe in een dm je adres eens. Zal ik je een scoop pwo sturen om te proberen?
Drop je adres maar ff, doe ik mr 1 en crazy. Kun je beide testen. Pleur ik het voor 17u op de post heb je het morg.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed idee, wil ik wel eens testen ja
Nicequote:Op donderdag 11 december 2014 09:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Drop je adres maar ff, doe ik mr 1 en crazy. Kun je beide testen. Pleur ik het voor 17u op de post heb je het morg.
Vluchtstrook ff op, tas pakken, er tussen proppen?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:05 schreef sanger het volgende:
File..... Honger.... T in tas in kofferbak....
mr1 is nice! Ik vind het nog steeds niet te drinken maar sporten + pwo + muziek is goddelijk!quote:Op donderdag 11 december 2014 09:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Drop je adres maar ff, doe ik mr 1 en crazy. Kun je beide testen. Pleur ik het voor 17u op de post heb je het morg.
Mr 1 doet amper wat hier. Crazy heeft meer effect.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:44 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
mr1 is nice! Ik vind het nog steeds niet te drinken maar sporten + pwo + muziek is goddelijk!
De eerste keer dat ik het gebruikte, is ondertussen al 6 weken geleden stond ik aardig te stuiteren. Zowel tijdens het trainen als de 2 uren daarna thuis. Ik had een zelfde soort rush als met drugs op. Op dat moment dacht ik echt.. wtf is ditquote:Op donderdag 11 december 2014 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mr 1 doet amper wat hier. Crazy heeft meer effect.
Vriegtijdig met PT gekaptschenen vonden het niet cool.
Heb jij de ulta of de normaal? Ik de ultra. Ik ga er binnenkort ook maar eens mee kappen en in het nieuwe jaar weer mee beginnen. 1ste x crazy had ik wel een rush... crazy focused behoorlijk... mr 1 doet echt amper wat.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik het gebruikte, is ondertussen al 6 weken geleden stond ik aardig te stuiteren. Zowel tijdens het trainen als de 2 uren daarna thuis. Ik had een zelfde soort rush als met drugs op. Op dat moment dacht ik echt.. wtf is dit![]()
Ondertussen ben ik er wel redelijk aan gewend.
Tevens ben ik nu savonds ook niet meer zo moe als voorheen na het eten, wat ook wel lekker isDit is wel de laatste week dat ik het gebruik.. in het nieuwe jaar weer met PWO trainen.
Thanks a bunchquote:Op donderdag 11 december 2014 12:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Crunch : Crazy, mr 1 en pure raw Cacao nibs in je vlop gedaan.
Kutjes. Santarun ziet er dus niet zo heel positief uit nog of wel?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:54 schreef Qwea het volgende:
Vriegtijdig met PT gekapt schenen vonden het niet cool.
quote:Op donderdag 11 december 2014 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mr 1 doet amper wat hier. Crazy heeft meer effect.
Vriegtijdig met PT gekaptschenen vonden het niet cool.
Oke, een herstelshake neem ik wel eens, maar voor een training neem ik niets. Zeker cafeine(pillen) bewaar ik juist alleen voor belangrijke hardloopwedstrijden, om dan een kick te krijgen. Maar goed, ik heb ook zelden motivatie nodig tijdens de trainingenquote:Op donderdag 11 december 2014 12:48 schreef sandertjuh het volgende:
n post-workout. Een pre-workout gebruik je vlak voordat je gaat trainen, is poeder wat je opdrinkt met water bijvoorbeeld. Is voornamelijk een caffeine bom wat je naar binnen werkt, zorgt bij voor wat meer motivatie en doorzettingsvermogen in de sportschool Met muziek op helemaal.
Post-workout neem je gelijk in na het trainen, voor het herstel van je spieren én omdat je lichaam de 1.5-2 uur na het sporten alles opneemt.
Dat, of je neemt gewoon heel vaak z'n dosisquote:Op donderdag 11 december 2014 12:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Als het geen effect heeft; komt dit dan niet omdat je in het dagelijks leven al teveel cafeine neemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |