Goeie tip thanks! De zijkanten van mijn deken zijn idd wat wonky door het patroon. Het valt op zich wel mee maar qua aanhechten is het niet ideaal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:04 schreef trui het volgende:
mignonne, ik kwam deze link nog tegen. kan soms handig zijn om zo'n rand langs de zijkant wat netter aan te hechten. (maar misschien lenen de zijkanten van jouw deken zich al wel voor een gewone aanhechting hoor).
ow ik lees even meequote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:21 schreef Mord_Sith het volgende:
Wauw! Die deken!!
Ik heb een vraag. Zijn er hier mensen die wel eens een patroon van miss wooly of heidi bears hebben gemaakt? Ikvraag me af hoe je die african flowers het mooist kunt joinen. Door beide lusjes, enkel de voorste, enkel de achterste, en wat voor steek?
Ik heb de methode gebruikt die in het patroon van Heidibears beschreven is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:21 schreef Mord_Sith het volgende:
Wauw! Die deken!!
Ik heb een vraag. Zijn er hier mensen die wel eens een patroon van miss wooly of heidi bears hebben gemaakt? Ikvraag me af hoe je die african flowers het mooist kunt joinen. Door beide lusjes, enkel de voorste, enkel de achterste, en wat voor steek?
Welk patroon staat het beschreven? Want had er van de week 1 doorgeplozen daar stond niks specifieks over het joinen zelf. Wel hele diagrammen wat waar moet, maar hoe je dat precies netjes doet niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb de methode gebruikt die in het patroon van Heidibears beschreven is.Beide lusjes, ieder steekje een slipstitch.
Bij mr Forsty heb ik het achteraf gedaan met een slingersteekje, ook mooi![]()
De happypotamus, als bijlage geloof ik, of iig achteraan ergens.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:10 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Welk patroon staat het beschreven? Want had er van de week 1 doorgeplozen daar stond niks specifieks over het joinen zelf. Wel hele diagrammen wat waar moet, maar hoe je dat precies netjes doet niet.
En hoe heb je dat bij Mr. frosty gedaan?
Ik ga hem ff napluizen, thanks!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De happypotamus, als bijlage geloof ik, of iig achteraan ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |