Gordonquote:Op maandag 9 maart 2015 15:51 schreef megamandy het volgende:
Ja denk het ook, omdat die blinde gast (om hem maar even een naam te geven)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Ik volg het topic niet maar ik dacht ik kom even kijken hoe de algehele mening over de serie nu is, bij mij neemt de interesse echt drastisch af namelijk. Ik vind het eigenlijk allemaal wat te slecht worden.quote:
Ik verwacht inderdaad ook dat die pas in de film over een paar jaar geintroduceerd worden en dat dit in de serie allemaal slechts is om het concept inhumans alvast uit te leggen. Kunnen ze dat skippen in de film (al zal t alsnog wel iets aan bod komen, voor de niet-serie kijkers). Dus wellicht wat kleinere of zelf verzonnen inhumans in de serie, maar de grote namen zoals Black Bolt, Medusa, Crystal etc pas in de film.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, al is het alleen maar omdat ze de grote spelers zoals Black Bolt en Medusa alleen al om de SFX tot de film willen beperken gok ik zo
net gekeken. Zou dat niet S.W.O.R.D. moeten voorstellen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
The Real SHIELDthe fuck? De nieuwe Hydra??
Sounds good to mequote:Op woensdag 18 maart 2015 21:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
net gekeken. Zou dat niet S.W.O.R.D. moeten voorstellen?
* Sinister-D- gaat op onderzoek uit....
edit: Blijkbaar toch niet, als ik de reclame van E14 mag geloven.
Logo is z.g.a identiek op de 3 sterren en de buitenvorm na.
[ afbeelding ]
Edit2: van de andere kant zou het dan wel weer kunnen. In de strips is SWORD een soort anti-alien organisatie wat dan de reactie van Mack richting Sky kan verklaren. En de organisatie is een idee geweest van Joss Whedon toen die nog strips schreef voor Marvel, en laat dezelfde persoon ook nu weer betrokken zijn bij de serie![]()
In eerste instantie vond ik het maar een filler-aflevering, maar hoe meer ik er over denk vind ik het toch wel gaaf dat ze er een aantal van deze mysterieuze zaken erin verwerken![]()
Ow en trouwens ook een deel van Cal's agressieve gedrag verklaart![]()
Dreef de originele Helicarrier ook op zee?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Hmmm, dus een 2de SHIELD die niet in de gedachtegang van Fury gelooft, een vertakking eigenlijk. Maar wel dezelfde financiën, en middelen want dat leek wel de originele Helicarrier, hebben![]()
Ik blijf erbij dat dit een andere organisatie gaat worden.....
die vent kan ook echt elke rol spelen. Tenminste, zolang hij bovenstaand gezicht maar moet trekken. Want dat is het enige dat hij kan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:13 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht een bekende, Joe Toye (Band of Brothers), vooral door z'n manier van praten
Kirk Acevedo - IMDb
Ja, eigenlijk welquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
die vent kan ook echt elke rol spelen. Tenminste, zolang hij bovenstaand gezicht maar moet trekken. Want dat is het enige dat hij kan.
ja. Avengers niet gezien somsquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:05 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dreef de originele Helicarrier ook op zee?
Ik vind het juist wel leukquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:21 schreef planethugo het volgende:
dat met dat andere shield vind ik ook nergens op slaan
vraag me ook af welke kant ze daarmee opgaan. Wel commentaar leveren op Coulson, terwijl ze ook hadden kunnen helpen/samenwerken. Maar Coulsen heeft wel Hydra (zo goed als opgeruimd). Blijf het een domme zet vinden dat hij Bakshi toen ook niet heeft laten opruimen, gewoon collateral damage noemen als de kolonel gaat klagen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:21 schreef planethugo het volgende:
dat met dat andere shield vind ik ook nergens op slaan, konden ze niet gewoon overleggen met coulson ipv te gaan infiltreren, mensen ontvoeren en sneaky plannetjes maken? En als ze van Coulson afwillen dan had dat ook al veel eerder gekund. De castleden ervan zijn dan wel weer leuke toevoegingen, Alvarez (OZ) en The Old man...
nou Ward is wel een loose end, en hij heeft SHIELD toch flink verraden en is indirect de oorzaak van alle ellende met HYDRA.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:15 schreef megamandy het volgende:
Ward interesseert mij juist helemaaaaal nietdat had van mij niet gehoeven.
Daar ziet het iig wel naar uitquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:02 schreef ser het volgende:
Hoop wel dat de volgende aflevering wat meer antwoorden gaat geven n.a.v. deze verhalllijnen.
Ok dat maakt waarschijnlijk veel beterquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Daar ziet het iig wel naar uit [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |