net gekeken. Zou dat niet S.W.O.R.D. moeten voorstellen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
The Real SHIELDthe fuck? De nieuwe Hydra??
Sounds good to mequote:Op woensdag 18 maart 2015 21:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
net gekeken. Zou dat niet S.W.O.R.D. moeten voorstellen?
* Sinister-D- gaat op onderzoek uit....
edit: Blijkbaar toch niet, als ik de reclame van E14 mag geloven.
Logo is z.g.a identiek op de 3 sterren en de buitenvorm na.
[ afbeelding ]
Edit2: van de andere kant zou het dan wel weer kunnen. In de strips is SWORD een soort anti-alien organisatie wat dan de reactie van Mack richting Sky kan verklaren. En de organisatie is een idee geweest van Joss Whedon toen die nog strips schreef voor Marvel, en laat dezelfde persoon ook nu weer betrokken zijn bij de serie![]()
In eerste instantie vond ik het maar een filler-aflevering, maar hoe meer ik er over denk vind ik het toch wel gaaf dat ze er een aantal van deze mysterieuze zaken erin verwerken![]()
Ow en trouwens ook een deel van Cal's agressieve gedrag verklaart![]()
Dreef de originele Helicarrier ook op zee?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Hmmm, dus een 2de SHIELD die niet in de gedachtegang van Fury gelooft, een vertakking eigenlijk. Maar wel dezelfde financiën, en middelen want dat leek wel de originele Helicarrier, hebben![]()
Ik blijf erbij dat dit een andere organisatie gaat worden.....
die vent kan ook echt elke rol spelen. Tenminste, zolang hij bovenstaand gezicht maar moet trekken. Want dat is het enige dat hij kan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:13 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht een bekende, Joe Toye (Band of Brothers), vooral door z'n manier van praten
Kirk Acevedo - IMDb
Ja, eigenlijk welquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
die vent kan ook echt elke rol spelen. Tenminste, zolang hij bovenstaand gezicht maar moet trekken. Want dat is het enige dat hij kan.
ja. Avengers niet gezien somsquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:05 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dreef de originele Helicarrier ook op zee?
Ik vind het juist wel leukquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:21 schreef planethugo het volgende:
dat met dat andere shield vind ik ook nergens op slaan
vraag me ook af welke kant ze daarmee opgaan. Wel commentaar leveren op Coulson, terwijl ze ook hadden kunnen helpen/samenwerken. Maar Coulsen heeft wel Hydra (zo goed als opgeruimd). Blijf het een domme zet vinden dat hij Bakshi toen ook niet heeft laten opruimen, gewoon collateral damage noemen als de kolonel gaat klagen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:21 schreef planethugo het volgende:
dat met dat andere shield vind ik ook nergens op slaan, konden ze niet gewoon overleggen met coulson ipv te gaan infiltreren, mensen ontvoeren en sneaky plannetjes maken? En als ze van Coulson afwillen dan had dat ook al veel eerder gekund. De castleden ervan zijn dan wel weer leuke toevoegingen, Alvarez (OZ) en The Old man...
nou Ward is wel een loose end, en hij heeft SHIELD toch flink verraden en is indirect de oorzaak van alle ellende met HYDRA.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:15 schreef megamandy het volgende:
Ward interesseert mij juist helemaaaaal nietdat had van mij niet gehoeven.
Daar ziet het iig wel naar uitquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:02 schreef ser het volgende:
Hoop wel dat de volgende aflevering wat meer antwoorden gaat geven n.a.v. deze verhalllijnen.
Ok dat maakt waarschijnlijk veel beterquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Daar ziet het iig wel naar uit [ afbeelding ]
En bekend van Fringe en 12 Monkeysquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:13 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht een bekende, Joe Toye (Band of Brothers), vooral door z'n manier van praten
Kirk Acevedo - IMDb
Ik denk zelf dat het nieuwe SHIELD een nieuwe vijand voor de serie is.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:28 schreef Breuls het volgende:
Ik vraag me erg af in hoeverre de serie en AoU met elkaar gaan samenspelen. De serie gaat over S.H.I.E.L.D. en Avengers gaat daar in principe helemaal niet meer over. Sterker nog; het is juist een zwaarwegend punt dat er geen S.H.I.E.L.D. meer is: Stark financiert de boel, Rogers stuurt de Avengers aan en Stark heeft een robotleger gebouwd om de wereld te beschermen. In de vorige film was het S.H.I.E.L.D. die de Avengers bij elkaar bracht, maar die rol is gespeeld.
Natuurlijk kan het allemaal nog prima in elkaar overlopen, en daar hoop ik ook een beetje op, maar ik heb er begrip voor als film en serie elkaar negeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, die garantie is er absoluut nog niet. De meest recente aflevering had namelijk het laagste 18-49 jarigen kijkersaandeel van de serie.quote:Op zondag 5 april 2015 18:08 schreef Ceased2Be het volgende:
Dit lijkt te duiden op een 3e seizoen:http://www.inquisitr.com/(...)on-agents-of-shield/
Ik vermoed dat de films de serie compleet negeren en dat de serie zich vooral kan aanpassen aan wat de film beslist dat er gebeurt. Hopelijk mogen ze 't wel wat eerder weten en moeten ze 't niet mee met ons ontdekken in de bioscoop.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:28 schreef Breuls het volgende:
Natuurlijk kan het allemaal nog prima in elkaar overlopen, en daar hoop ik ook een beetje op, maar ik heb er begrip voor als film en serie elkaar negeren.
De directeur van ABC gaf eerder aan dat hij ook veel waarde hechtte aan kijkcijfers op VOD-Diensten... Maar in hoeverre dat bepalend is voor het 3e seizoen? Krijg wel sterk het idee dat Marvel door wil met de serie.quote:Op zondag 5 april 2015 18:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou, die garantie is er absoluut nog niet. De meest recente aflevering had namelijk het laagste 18-49 jarigen kijkersaandeel van de serie.
wat een achterlijk artikelquote:Op zondag 5 april 2015 18:08 schreef Ceased2Be het volgende:
Dit lijkt te duiden op een 3e seizoen:http://www.inquisitr.com/(...)on-agents-of-shield/
quote:it appears that Agents of SHIELD will be used as a launching point for the event. As Moviepilot reports, the newest episode of the show featured two rival SHIELD organizations, each claiming legitimacy, yet differing in their approach to the question of superhero registration.
quote:Previously, the show has been used to debut a future Avenger, Quake,
het enige wat dat duidelijk gemaakt heeft is dat de serie zich juist moet laten meevaren met de films, en niet andersom.quote:Given the past connections between Agents of SHIELD and Captain America: The Winter Soldier, it has become increasingly clear that Marvel intends to use the show as a launch pad for key elements of the cinematic universe.
"aircraft"quote:As Gonzalez and his SHIELD aren’t funded by the world council, though they possess their own aircraft, some observers have hypothesized that Tony Stark could be their benefactor
Dat is niksbepalend, omdat het meeste, of zelfs al het geld wordt verdiend met reclame tijdens de uitzending op ABC.quote:Op zondag 5 april 2015 18:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De directeur van ABC gaf eerder aan dat hij ook veel waarde hechtte aan kijkcijfers op VOD-Diensten... Maar in hoeverre dat bepalend is voor het 3e seizoen? Krijg wel sterk het idee dat Marvel door wil met de serie.
Volgens tvbythenumbers ging het qua ratings weer beter btw:quote:Op zondag 5 april 2015 19:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is niksbepalend, omdat het meeste, of zelfs al het geld wordt verdiend met reclame tijdens de uitzending op ABC.
It's all about the moneyz.
Of het beter scoort dan programma's op een andere zender doet er niet toe.quote:Op zondag 5 april 2015 20:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Volgens tvbythenumbers ging het qua ratings weer beter btw:
Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D. (9-10pm – 4.2 million and 1.4/4 in AD18-49): Jumping from its lead-in at 9pm (+56%), ABC’s Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D. won its hour in Adults 18-49 (1.4/4), beating all original programing on NBC, Fox and CBS. In addition, the ABC drama was #1 in its slot for the 3rd week in a row among key Men (M18-34/M18-49). S.H.I.E.L.D. was steady week to week in Adults 18-49 (1.4/4 vs. 1.5/5), while building with Adults 18-34 (+13%) and Women 18-34 (+29%)
· On average season to date, S.H.I.E.L.D. is improving the slot for ABC by 33% in Adults 18-49 over the same point last season.
Serieus? Ik had het meteen al door toen 'ie naar die scans van haar ging kijken en daarna dat hele theater en die speech met die kubus. Lekker afleidend en de 'old switcheroo'.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat dubbel spel van Simmons zag ik niet aankomen, nice
[..]
Je praat tof maar jij hebt het ook niet gezien.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Serieus? Ik had het meteen al door toen 'ie naar die scans van haar ging kijken en daarna dat hele theater en die speech met die kubus. Lekker afleidend en de 'old switcheroo'.![]()
I mean, come on.
Moeder van Skye denk ik. Maar dat was nog helemaal niet bekend.quote:
Ow ja, was op zich wel een verrassing. Lekker terug uit de dood gehaaldquote:Op woensdag 8 april 2015 22:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moeder van Skye denk ik. Maar dat was nog helemaal niet bekend.
nou, mooi voor jou dan dat je het wel door hadquote:Op woensdag 8 april 2015 21:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Serieus? Ik had het meteen al door toen 'ie naar die scans van haar ging kijken en daarna dat hele theater en die speech met die kubus. Lekker afleidend en de 'old switcheroo'.![]()
I mean, come on.
de laatste 2 á 3 afleveringen gaven bij mij sowieso de indruk dat Simmons zou overstappen naar het andere team, net zoals Bobbi nu de indruk geeft over te stappen naar Coulsons team. Simmons klaagde voornamelijk over Coulsons geheimen, noemde Sky('s krachten) te gevaarlijk en wou haar buitenspel zetten met die handschoenen, enzovoort. Vandaar dat ik dacht dat ze onbewust aan het overlopen was, niet zozeer verraden, maar de waarheid ontdekken....quote:Op woensdag 8 april 2015 22:30 schreef shiznuts het volgende:
Nou.Vond dat het er best dik bovenop lag.
Ik had hetzelfde eigenlijk, plus het gegeven dat het tussen Fitz en Simmons niet lekker liep.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
de laatste 2 á 3 afleveringen gaven bij mij sowieso de indruk dat Simmons zou overstappen naar het andere team, net zoals Bobbi nu de indruk geeft over te stappen naar Coulsons team. Simmons klaagde voornamelijk over Coulsons geheimen, noemde Sky('s krachten) te gevaarlijk en wou haar buitenspel zetten met die handschoenen, enzovoort. Vandaar dat ik dacht dat ze onbewust aan het overlopen was, niet zozeer verraden, maar de waarheid ontdekken....
Von Strucker is ook al meer dan eens genoemd in het MCUquote:Op woensdag 8 april 2015 22:45 schreef wolfrolf het volgende:
En ik wist ook niet dat er nog een Hydra tak actief was, dacht dat die volledig weggevaagd waren.
SPOILER: Avengers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en tot nu niet on-screen is gestorven, moet er nog een tak zijn
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Die kant leek het inderdaad wel op te gaan inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
de laatste 2 á 3 afleveringen gaven bij mij sowieso de indruk dat Simmons zou overstappen naar het andere team, net zoals Bobbi nu de indruk geeft over te stappen naar Coulsons team. Simmons klaagde voornamelijk over Coulsons geheimen, noemde Sky('s krachten) te gevaarlijk en wou haar buitenspel zetten met die handschoenen, enzovoort. Vandaar dat ik dacht dat ze onbewust aan het overlopen was, niet zozeer verraden, maar de waarheid ontdekken....
quote:Op woensdag 8 april 2015 22:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Von Strucker is ook al meer dan eens genoemd in het MCUwaarvan minstens 1x tijdens AoS. En aangezien hij
Die rol heeft hij al gespeeld. Dus niet 'gaat'.SPOILER: Avengers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en tot nu niet on-screen is gestorven, moet er nog een tak zijn
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Zou wel mooi zijn als Bobbi die in elkaar heeft gesleuteldquote:Op donderdag 9 april 2015 06:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Blijft de grote vraag: hoe komen ze aan een neppe als ze onder supervisie staan
Morsdood, maar ze had toch genezende krachten?quote:Op donderdag 9 april 2015 08:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die moeder van Skye was toch dood? Of ben ik nou gek?
niet over nadenkenquote:Op donderdag 9 april 2015 06:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Blijft de grote vraag: hoe komen ze aan een neppe als ze onder supervisie staan
Het is maar hoe je het bekijktquote:Op donderdag 9 april 2015 09:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die rol heeft hij al gespeeld. Dus niet 'gaat'.
Breuls bedoelt dat hij al in een mid- of aftercredit scene zat van CA: TWSquote:Op donderdag 9 april 2015 13:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt'Gaat' misschien niet meer nee, maar hijzelf gaat nog wel voorkomen in de toekomst
quote:Op donderdag 9 april 2015 14:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Breuls bedoelt dat hij al in een mid- of aftercredit scene zat van CA: TWS
echt waar?!
Nou ja, in de al een tijdje terug verschenen MCU-canon prelude comics van Age of Ultron is al te zien hoe Hydra actief is in Oost-Europa en dat is ook waar Strucker werkt. Hij is bezig met de enige Infinity Stone die nog op Aarde is en daarmee heeft hij SW en QS hun krachten gegeven. Dat is allemaal pre-AoU, en dus in zekere zin al gebeurd.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[ afbeelding ] echt waar?! [ afbeelding ]
serieus: ik wist wat Breuls bedoelde![]()
Mijn insteek was dat Von Strucker de springplank gaat zijn voor de introductie van de Twins in Age of Ultron, want officieel zijn ze nog niet geintroduceert als Q.S. en S.W. Breuls stelling was dat dat al gebeurt is, vandaar dat ik reageerde met ''het is maar hoe je het bekijkt''Een reactie die voortvloeide uit een vraag van Wolfrolf die dacht dat Hydra weggevaagd was (wat dus niet is omdat Von Strucker nog gaat voorkomen).
Ja, wel dus.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:40 schreef Syntos het volgende:
Bij wie zaten Quick/Scarlet ook al weer gevangen? Niet Hydra toch?
Tsja, niet iedereen (incl. mezelf, en ik denk 95% in dit topic) leest de film gerelateerde comics niet, en ik stel me altijd de vraag hoe serieus die strips genomen moeten worden, want er kan wegens de onbekendheid heel snel iets geretconned worden. Imo heet het niet voor niets MCU, en je weet zelf dat die ''C'' niet voor comics staatquote:Op donderdag 9 april 2015 17:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nou ja, in de al een tijdje terug verschenen MCU-canon prelude comics van Age of Ultron is al te zien hoe Hydra actief is in Oost-Europa en dat is ook waar Strucker werkt. Hij is bezig met de enige Infinity Stone die nog op Aarde is en daarmee heeft hij SW en QS hun krachten gegeven. Dat is allemaal pre-AoU, en dus in zekere zin al gebeurd.
Denk ik ook! En die gast op het einde die had nog geen krachten dat hij de toekomst kon zien?quote:Op woensdag 15 april 2015 13:15 schreef wolfrolf het volgende:
ik weet trouwens heel erg zeker dat wij een verkeerd beeld van Coulson krijgen voorgeschoteld
We missen informatie, maar wat ??
Sparkplug, hij kan met statische elektriciteit dingen doen, hè.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Denk ik ook! En die gast op het einde die had nog geen krachten dat hij de toekomst kon zien?
Waarom zei hij dan this was not a dream? Of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 15 april 2015 14:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sparkplug, hij kan met statische elektriciteit dingen doen, hè.
Dat in de toekomst kan kijken is dus Raina's gave.
Wel een aardige aflevering verder. Dat met Skye's pa en ma is een beetje, maar de Cavalry backstory en Fitz nu zijn wel coole dingen.
Omdat Raina hem zei dat ze dat voor zich zag... dat was haar 'droom', wat dus eerder een 'visioen' was.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom zei hij dan this was not a dream? Of heb ik iets gemist?
Ok dan had ik dat gemistquote:Op woensdag 15 april 2015 16:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Omdat Raina hem zei dat ze dat voor zich zag... dat was haar 'droom', wat dus eerder een 'visioen' was.
Oooh dat had ik wel gehoord ja.. Is niet blijven hangenquote:Op woensdag 15 april 2015 16:08 schreef shiznuts het volgende:
'Sleep is easy, it's the relentless nightmares... [..] or I dream of Skye...'
twitter:TheCancelBear twitterde op woensdag 15-04-2015 om 17:20:39#AgentsofSHIELD ratings tick up (1.6 A18-49), that's increasingly out of the bear's grasp reageer retweet
quote:Op woensdag 15 april 2015 17:42 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:TheCancelBear twitterde op woensdag 15-04-2015 om 17:20:39#AgentsofSHIELD ratings tick up (1.6 A18-49), that's increasingly out of the bear's grasp reageer retweet
![]()
![]()
...quote:Op woensdag 15 april 2015 16:13 schreef angel008 het volgende:
wat ik me dan afvraag, nachtmerries betekend dat er iets ''ergs'' staat te gebeuren (age of ultron) maar het feit dat ze altijd over skye droomt is omdat ze boos op haar is en dus gefocussed op skye is ?
iddquote:Op donderdag 16 april 2015 21:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Wanneer is het tempo er dan uit geweest dit seizoen?
en er wilt niemand met me meequote:
quote:Op woensdag 22 april 2015 12:58 schreef planethugo het volgende:
vind het maar een beetje aanmodderen de laatste tijd. Weinig vooruitgang met het verhaal, lijkt wel of ze het wachten zijn op Avengers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |