nee, wij zijn echte matties, hij had mij wel dmetje gestuurdquote:Op donderdag 11 december 2014 21:15 schreef john-hert het volgende:
Heeft Copthorne al een kloontje aangemaakt?
Echte matties op FOK!quote:Op donderdag 11 december 2014 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, wij zijn echte matties, hij had mij wel dmetje gestuurd
He sgatquote:Op donderdag 11 december 2014 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel onder een kloon posten, PausNicolaas?
ik verwacht ieder moment een uitnodiging voor zijn verjaardag door de brievenbus.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Echte matties op FOK!hou toch op
Ik hoorde mijn naam geroepen worden. Dus ik kwam.quote:
Mag je dan introducees meenemen? Ik wil hem graag ontmoetenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik verwacht ieder moment een uitnodiging voor zijn verjaardag door de brievenbus.
Mag ik jouw introducee zijn?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mag je dan introducees meenemen? Ik wil hem graag ontmoeten
Ik kom zo vaak, maar meestal meld ik dat niet op KLBquote:Op donderdag 11 december 2014 21:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik hoorde mijn naam geroepen worden. Dus ik kwam.
ik heb al aan mijn moeder beloofd dat ze mijn +1 mag zijn naar het feestje, sorryquote:Op donderdag 11 december 2014 21:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mag je dan introducees meenemen? Ik wil hem graag ontmoeten
Ziek heftige partyquote:Op donderdag 11 december 2014 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Introducee van een introduceeWaarom ook niet
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik kom zo vaak, maar meestal meld ik dat niet op KLB
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb al aan mijn moeder beloofd dat ze mijn +1 mag zijn naar het feestje, sorry
wehehehe moet er niet aan denken ...quote:Op donderdag 11 december 2014 21:20 schreef jamesdeen het volgende:
Meest geliefde moderator die er nooit is geweest: Slaap_Zak
kkr harde rwina zettenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker met stenen en plantenbakken richting ME gooien, ja toch
ik wist niet eens dat er meerdere radiostations warenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:20 schreef Fylax het volgende:
ALARM ALARM
STEM ALLEN OP GUTTER FM IN
• De Paul Elstak award voor beste Radiostation in ONZ:
ONZ / De ONZ verkiezingen 2014 - Beta 2.1
Mijn pohi bekijkenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:21 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag gewoon weer een topic geopend hoor die paus. Om te vragen wat notes zijn
Die andere is kutquote:Op donderdag 11 december 2014 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat er meerdere radiostations waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |