Datgene dat alles tegenhoudt dusquote:Op donderdag 11 december 2014 21:11 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Mensen stimuleren om op KLB te blijven
We zijn het propje haar in het afvoerputje van internet
Haren in afvoerputjes.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:11 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Mensen stimuleren om op KLB te blijven
We zijn het propje haar in het afvoerputje van internet
Ik zou jou meerdere keren kunnen nomineren.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Goud
alleen jammer dat hij mij niet als Tatjana koos
Ah man, dat tagje wil ikquote:Op donderdag 11 december 2014 21:14 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ik zou jou meerdere keren kunnen nomineren.
Een kloon voor elke categorie.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:14 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ik zou jou meerdere keren kunnen nomineren.
Op zich is dat topic een goed kloonfilter voor mij, ik stem daar niet met kloonsquote:Op donderdag 11 december 2014 21:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een kloon voor elke categorie.
Geen idee, ik zag ook nog geen streep door z'n naam.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:15 schreef john-hert het volgende:
Heeft Copthorne al een kloontje aangemaakt?
nee, wij zijn echte matties, hij had mij wel dmetje gestuurdquote:Op donderdag 11 december 2014 21:15 schreef john-hert het volgende:
Heeft Copthorne al een kloontje aangemaakt?
Echte matties op FOK!quote:Op donderdag 11 december 2014 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, wij zijn echte matties, hij had mij wel dmetje gestuurd
He sgatquote:Op donderdag 11 december 2014 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel onder een kloon posten, PausNicolaas?
ik verwacht ieder moment een uitnodiging voor zijn verjaardag door de brievenbus.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Echte matties op FOK!hou toch op
Ik hoorde mijn naam geroepen worden. Dus ik kwam.quote:
Mag je dan introducees meenemen? Ik wil hem graag ontmoetenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik verwacht ieder moment een uitnodiging voor zijn verjaardag door de brievenbus.
Mag ik jouw introducee zijn?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mag je dan introducees meenemen? Ik wil hem graag ontmoeten
Ik kom zo vaak, maar meestal meld ik dat niet op KLBquote:Op donderdag 11 december 2014 21:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik hoorde mijn naam geroepen worden. Dus ik kwam.
ik heb al aan mijn moeder beloofd dat ze mijn +1 mag zijn naar het feestje, sorryquote:Op donderdag 11 december 2014 21:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mag je dan introducees meenemen? Ik wil hem graag ontmoeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |