nee, want daarvoor stond hij op 6 (of 9 weet niet zeker meer) en dat is volgens hier 37 graden (of 55 als hij op 9 stond), het is niet helemaal dezelfde knop, maar wel 1 van MMA en ook met 9 standen, maar 55 graden leek me een beetje te warm voor de vloerverwarming, dus heb hem op 6 gezet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef woekele het volgende:
maar had je dat probleem dat de kamer niet warm werd voor de HR92 ook al niet dan?
Ik heb ze vandaag even een mail gestuurd met deze bevindingen en screenshot. Waren ze erg blij mee en ze gaan er naar kijken. Ik heb meteen voorsteld om te werken naar een nieuwe firmware met verbeterde temperatuurregeling. Afwachten dus of het ooit wat wordtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:59 schreef woekele het volgende:
Honeywel heeft me trouwens gezegd dat in theorie de aan/uit-sturing inderdaad een cyclus van 10 minuten hoort over te slaan (dus niet de ketel AAN sturen) als de warmtevraag minder is dan de minimum-aan-tijd. Helaas zie ik dit in de praktijk niet terug. Bugje dus? Hopelijk komt er een oplossing. Volgende week gaan ze delogging nog iets uitbreiden, zodat ze het precies kunnen zien/zeker weten... Hopelijk gaat het geduld beloond worden
Eeh, dat is toch de hele achterliggende gedachte van Opentherm?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:10 schreef woekele het volgende:
Dus jij wil de ketel zijn aan/uit zelf laten regelen op basis van de gevraagde aanvoer ipv door Evotouch. Klinkt heel redelijk inderdaad.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:03 schreef woekele het volgende:
Als de aanvoer dicht zit, zou er ook weinig de retour in moeten kunnen lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |