SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Fazz op 11-12-2014 09:35:28 ]
Dankquote:Op donderdag 11 december 2014 08:16 schreef Stormqueen het volgende:
Sterkte bij ballorig en RIP aan de nabestaanden soesa
Sunshine, heel veel succes vandaag weer!
Ah fazz wat lief
Wij gaan ons kint inschrijven bij de basisschool![]()
Jeetje SQ, dat ze lacht en brabbelt betekent niet dat ze hoogbegaafd is ofzo.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:16 schreef Stormqueen het volgende:
Wij gaan ons kint inschrijven bij de basisschool![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 08:29 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Jeetje SQ, dat ze lacht en brabbelt betekent niet dat ze hoogbegaafd is ofzo.
[..]
[..]
Jup, ze wachten juist die momenten afquote:Op donderdag 11 december 2014 08:45 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ja, dat doen ze ook he? Even hun romper natpissen als je ergens op tijd moet zijn?
Dit vind ik ook het belangrijkste.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:36 schreef exode het volgende:
Ik spreek voor mij persoonlijk maar ik vind de sfeer op een school en de aanpak en lesmethodes belangerijker dan cito scores.
Dat was ook in mijn oude woonplaats.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:49 schreef Fazzoletti het volgende:
Wij hebben weer een heel ander probleemmijn dorp is zo kak dat ik maar ga kijken welke school er nog het 'normaalst' is
Ik schrik me kapot, man. Met je insinuaties.quote:Op donderdag 11 december 2014 07:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
Franny, dat vroege wakker zijn herken ik van mijn beide zwangerschappen
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:56 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik schrik me kapot, man. Met je insinuaties..
Ik zou afbellenquote:Op donderdag 11 december 2014 10:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Pff.. A. slaapt net lekker en dan moeten we zo naar het CB. Ik heb daar zo'n hekel aan, een slapende baby wakker maken om zoiets stoms te gaan doen als wegen, meten en inenten. Bah.
Welke Monkeytown? Wij gaan graag er heen er zijn wel meer momenten dat het erg rustig is.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Even live off topic vanuit monkeytown, het is echt serieus enorm rustig. Ik had het ergste verwacht en er is misschien 20 man? Inclusief kinderen
. En alleen maar kleintjes uiteraard. Goed te doen doen dus
Geen. Heel saai en jammer maar ik heb een kerst tafelkleed een nep rendier (echte past niet helaasquote:Op donderdag 11 december 2014 10:35 schreef Burdie het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens met een kruipende baby en kerstboom? Mijn lief wil geen veredelde kamerplant (die past qua formaat op her dressoir), en ik wil eigenlijk niet de hele dag politieagentje spelen voor een baby die alles leuk vindt wat niet mag.
Oh echt ja?quote:
Nee johquote:Op donderdag 11 december 2014 10:55 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oh echt ja?
Ik vind dat lastig hoor. Het komt eigenlijk altijd ruk uit, mijn baby heeft een talent voor in slaap krijgen / honger krijgen / haar luier volpoepen als we net wegmoeten. En het is ook altijd rukweer, zoals nu.
Ik ben dan meer van het let's get it over with en dan straks maar lekker lang knuffelen met haar en lekker in bad en hopen dat ik haar dag niet helemaal verpest.
Uitgeest!quote:Op donderdag 11 december 2014 10:49 schreef Moppert het volgende:
[..]
Welke Monkeytown? Wij gaan graag er heen er zijn wel meer momenten dat het erg rustig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |