abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147534069
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:16 schreef Leandra het volgende:
Oh, er kwam wat uit z'n neus.... ik heb het geluid niet aanstaan, en de ondertiteling zegt niet "Joling niest", dus ik was even benieuwd wat hij nou met z'n neus deed...
Ben je bejaard of seniel dat je tv kijkt zonder geluid?
  zaterdag 13 december 2014 @ 00:21:18 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147534130
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:18 schreef Travel. het volgende:

[..]

Ben je bejaard of seniel dat je tv kijkt zonder geluid?
Nee, ik ben de enige die nog wakker is, mijn man heeft morgen een hele drukke dag op het werk (terwijl hij normaal weekend zou moeten hebben), en heeft een extreem goed gehoor....
Hij heeft z'n nachtrust dus meer dan hard nodig, als dat niet zo was geweest dan had ik wel boven zitten kijken en hij waarschijnlijk nog beneden.

Overigens had ik op de slaapkamer ook zonder geluid gekeken, want een slapend kind en onze slaapkamer ligt tegen die van de buren, waar de buurman zeer ernstig ziek op bed ligt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_147534410
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:21 schreef Leandra het volgende:
terwijl hij normaal weekend zou moeten hebben)
Erg vervelend voor je man. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_147639231
Jan Jaap van der Wal
De altijd geestige en scherpe Jan Jaap van der Wal laat zijn licht schijnen over de Nederlandse politiek.

Guido Weijers
Maar liefst 55 keer staat Guido Weijers op het podium om aan zijn show te schaven. Uiteindelijk mag hij zijn show op 31 december de oudejaarsconference noemen, toch het koningsnummer onder de cabaretiers. Van de juichpakken van Roy Donders tot de oranje overalls van IS-gevangenen, in rap tempo volgen de nieuws gebeurtenissen van 2014 elkaar op. Welke rol speelt Wubbo Ockels in zijn zevende oudejaarsshow? Vanavond legt Guido het uit.

Nick & Simon
Nick & Simon zijn helemaal in kerstsferen. Vrijdag staan de Volendammers met hun kerstconcert in de Rotterdamse Ahoy. In RTL Late Night spelen ze nummers van hun nieuwe kerst-cd Christmas With Nick & Simon. Vandaag zingt Sandra van Nieuwland een moppie mee.
pi_147657661
_O-
  dinsdag 16 december 2014 @ 23:34:00 #156
3185 Adelante
To let it go now
pi_147658177
Wat een kutnummer met die Nick en Sandra ;(
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_147658265
Wat een verschrikkelijk nummer ;(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 16 december 2014 @ 23:37:31 #158
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_147658321
Lekker positief over Arie Boomsma... Morgen komt ie schijnt
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_147663763
sandra van nieuwland :r

I'M A HUNTEEEEEEEEEEEEERRR
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator woensdag 17 december 2014 @ 10:58:08 #160
362868 crew  Slobeend
of all places
  woensdag 17 december 2014 @ 23:02:42 #161
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_147689830
Er is een kabinetscrisis, er is gedoe over gas in Groningen, asielzoekers in de winteropvang en een historische toenadering tussen Cuba en de VS. En Humberto gaat het over musicals, homoseksualiteit en the Voice hebben. Ik vind dat contrast altijd zo groot, ikke nie snapt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 17 december 2014 @ 23:22:13 #162
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_147691147
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:02 schreef Szura het volgende:
Er is een kabinetscrisis, er is gedoe over gas in Groningen, asielzoekers in de winteropvang en een historische toenadering tussen Cuba en de VS. En Humberto gaat het over musicals, homoseksualiteit en the Voice hebben. Ik vind dat contrast altijd zo groot, ikke nie snapt.
Klopt, ik heb ook even afgestemd op rtl ln om te kijken of erover gesproken zou worden. Helaas.
pi_147691314
Arie boomsma :9 O+
  woensdag 17 december 2014 @ 23:29:43 #164
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_147691569
Ik kan me moeilijk voorstellen dat die vader nooit door heeft gehad dat z'n zoon homo is :')
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  woensdag 17 december 2014 @ 23:30:10 #165
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_147691591
Facepalmende Joop _O-
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  woensdag 17 december 2014 @ 23:30:33 #166
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147691608
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:24 schreef Inspireme het volgende:
Arie boomsma :9 O+
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147691620
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:29 schreef Pandaplint het volgende:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat die vader nooit door heeft gehad dat z'n zoon homo is :')
Ontkenning.
pi_147691628
:') :') die vader
pi_147711686
o Frost
Supernanny to the rescue! Jo Frost, bekend geworden door haar recht-door-zee aanpak en het gebruik van 'the naughty spot’, helpt nu ook Nederlandse gezinnen. In haar nieuwe televisieprogramma Jo Frost, Nanny On Tour Holland tourt de Britse in haar camper het hele land door om een eind te maken aan gedragsproblemen van kinderen binnen het gezin. Welke typische problemen komt ze in Nederland tegen? Hoe doen we het op opvoedkundig gebied en waar kunnen we nog wat hulp bij gebruiken?

Linda de Mol
Nu de afperser van de familie De Mol achter slot en grendel zit kan Linda haar vizier weer ongehinderd op de toekomst richten. Linda zag met de LINDA.Foundation het aantal geholpen gezinnen verdubbelen. Wally Wilgenburg, alleenstaande vader met drie dochters, en alleenstaande moeder Anne de Leeuw waren dolgelukkig toen zij een pakket van de stichting kregen. En er is meer! Terwijl tweede Gooische Vrouwen-film het ene na het andere record verpulvert dient zich alweer een nieuwe komedie van haar hand aan: de Familie Kruys. Aan tafel bij Humberto vertelt ze hoe het nu met haar gaat en wat er voor 2015 allemaal nog meer op de agenda staat.

Nick Schilder en Matt Simons
Op het nieuwe kerst-cd van Nick & Simon staan ook duetten met andere artiesten. Eén moppie heeft Nick opgenomen met Matt Simons, Give Me Back My Holiday. Vanavond brengen ze dat lied ten gehore in RTL Late Night!

Liveschakeling met de dj's in het Glazen Huis
Fruitsapjes, muziek en vooral heel veel geld inzamelen voor het Rode Kruis! Het Glazen Huis van 3FM Serious Request is dit jaar in Haarlem neergestreken. Aan dj's Coen Swijnenberg, Gerard Ekdom en Domien Verschuuren de eer om de boel aan elkaar te praten tot Kerst.

Midas Dekkers & Yvette van Beurden
Poep is afval. Het blijft over na alles wat we gegeten en gedronken hebben. In poep zitten dode lichaamscellen, water, etensresten en heel veel bacteriën. Maar poep kan ook een wonder medicijn zijn. Een poeptransplantatie kan de oplossing zijn voor patiënten met een hardnekkige, terugkerende bacteriële infectie (en de bijbehorende diarree) die niet reageren op antibiotica. Vanavond aan tafel praten bioloog Midas Dekkers en arts-onderzoeker Yvette van Beurden van VUmc over een onderwerp waar een luchtje aan zit.

MidasGod
pi_147732909
Ik kijk even de aflevering terug van gisteren en het eerste wat me opvalt is het licht. Ze hebben het echt flink aangepast na Yolanthe is het niet? :o
pi_147761564
Leuke gasten O+

Vooral Bor! *O*
Dat zou jij wel willen weten.
pi_147763680
Moet dit?
.
pi_147764160
:r
pi_147870248
Heeft iemand nog meegekregen van die hele korte en snijdende technische audio storing waar plotseling van die tutjes in het publiek en aan tafel hysterisch begonnen te doen.

Man man...wat een ophef om niets alsof iemand met een pistool staat te zwaaien de tere zieltjes. }:|
pi_148605256
Isa Hoes
De komende maand staat in het teken van spiritualiteit met als thema Het gelukkige lichaam. Isa Hoes is al van jongs af aan op zoek naar een gezond lijf dat in balans is, niet zo gek dus dat juist zij gevraagd is om dit jaar het bijbehorende essay te schrijven. De actrice vertelt in Kompas niet alleen openhartig over haar veranderende lichaam door de jaren heen maar ook over de zoektocht naar balans in het leven

Mart Visser
Modeontwerper Frans Molenaar had één grote wens: dit jaar zijn 100ste couture collectie presenteren. Het heeft niet zo mogen zijn. Afgelopen vrijdag overleed de 74-jarige couturier aan de gevolgen van zijn verwondingen na een val van de trap vorige maand. Collega Mart Visser begon zijn carrière in de jaren 80 bij Frans, met een hechte vriendschap als gevolg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')