Je kunt dan ook nooit iedereen te vriend houden (en zeker niet iemand als ik niet neequote:Op woensdag 10 december 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerste indrukken zijn goed.Ben blij dat ik een positieve achterlaat. Niet bij iedereen, heb ik ervaren, maar die mensen vind ik dan ook minder belangrijk.
Ook geen mannenmagneet?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
Ik ben geen mensenmagneet, denk ik zo.
Hoezo danquote:Op woensdag 10 december 2014 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn nerdschap gaat soms een beetje ver
Maar zelf ben ik er trots op
Verre van, denk ikquote:Op woensdag 10 december 2014 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook geen mannenmagneet?
Je uiterlijk gezien ben je best wel...opvallend (in positieve zin)
Denk dat je dat best wel bent Sammie. Maar dat je dat zelf af en toe niet in de gaten hebt omdat je geen ramen gebouwd hebt in je muur.quote:
Oh, als je obsessief fanboydom van Tolkienboeken, excessief spelen van MMO's en hele dagen aan coderen besteden normaal vindt, ben ik het hoorquote:Op woensdag 10 december 2014 20:19 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Je komt nog enigzins normaal over
Ik zie geen gekke dingen.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, als je obsessief fanboydom van Tolkienboeken, excessief spelen van MMO's en hele dagen aan coderen besteden normaal vindt, ben ik het hoor
Klinkt eigenlijk wel schattigquote:Op woensdag 10 december 2014 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, als je obsessief fanboydom van Tolkienboeken, excessief spelen van MMO's en hele dagen aan coderen besteden normaal vindt, ben ik het hoor
Precies. Kijk als ze net als kaneel fan van aquaman comics was dan was het een ander verhaalquote:
Beetje simpele spelletjes namaken, een beetje te lui zijn om mijn eigen huiswerk op te lossen.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:21 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk wel schattig. Wat voor codeerwerk doe je dan ?
Leuke omschrijvingquote:Op woensdag 10 december 2014 20:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat je dat best wel bent Sammie. Maar dat je dat zelf af en toe niet in de gaten hebt omdat je geen ramen gebouwd hebt in je muur.
Niet het zou kunnen, het is zo.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuke omschrijving. En het zou kunnen, mijn zelfbeeld is niet al te best, dus ik geloof er niet zo in
.
Roy heeft gelijkquote:Op woensdag 10 december 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuke omschrijving. En het zou kunnen, mijn zelfbeeld is niet al te best, dus ik geloof er niet zo in
.
Ach, laat ze lekker. Het is toch juist leuk als iemand daadwerkelijk met zijn/haar passie bezig is?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, en iedereen die geen studiegenoot van me is haat op de stenenliefde
Hahaha heerlijk ontwijkend gedragquote:Op woensdag 10 december 2014 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje simpele spelletjes namaken, een beetje te lui zijn om mijn eigen huiswerk op te lossen.
Ultiem vermaak vind ik het.
Petrafiliequote:Op woensdag 10 december 2014 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
De enige stenen die leuk zijn (quartz)kristalenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |