Jij hebt sowieso geen enkel besef van de buitenwereld behalve voetbal en series.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nooit Boer zoekt Vrouw gezien btw.
Je vooroordelen spelen weer op Stijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso geen enkel besef van de buitenwereld behalve voetbal en series.
Ze wilde zelf niet meer komen toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik dacht dat Yvon niet meer welkom was?
Kan ook. Waarom nu wel? Puur reclame?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze wilde zelf niet meer komen toch?
En nu liegen dat ze die Lucky's OOOH zo leuk vond!!! HOER!!!!quote:Op woensdag 10 december 2014 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze mocht niet meer van de KRO. Arie ook niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik agressiefquote:
Wat kan je wel aan zwemmen koppelen ?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan BZV kan hij niets qua zwemmen koppelen.
Wellicht zit die boer die hem vroeger in de sloot heeft geflikkerd ertussen.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij komt uit Geldrop, boers genoeg dunkt me.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lul, waarom zeg je ditquote:Op woensdag 10 december 2014 20:14 schreef TLC het volgende:
Ik zat me net te bedenken dat al die 14 jarige koters gewoon al na het jaar 2000 zijn geboren en nooit de vorige eeuw hebben meegemaakt, we worden oud mensen !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat hij een keer in elkaar is gebeukt door onverschillige figuren.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom mag hij altijd opdraven in DWDD?
Soort Wiedergutmachung dus?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat hij een keer in elkaar is gebeukt door onverschillige figuren.
Hij heeft nu een seizoenskaart.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Soort Wiedergutmachung dus?
hij heeft toch al een kind met een spice girl waar hij niks van wil weten?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:04 schreef DrDentz het volgende:
Zou Eddie Murphy ook veel vrouwen verkracht hebben?Alle beroemde zwarten vallen vroeg of laat van hun voetstuk lijkt het
Geen idee, ik geloof het meteenquote:Op donderdag 11 december 2014 19:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij heeft toch al een kind met een spice girl waar hij niks van wil weten?
Beter houdbaar dan Katjaquote:Op donderdag 11 december 2014 19:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Birgit is wel bruut lekker trouwens
Die zou ik ook nog gewoon doen hoor. Maar katja is ook wel ff wat ouder toch?quote:
probeer eerst maar eens iets in je bed te krijgen voordat je verder fantaseertquote:Op donderdag 11 december 2014 19:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Die zou ik ook nog gewoon doen hoor. Maar katja is ook wel ff wat ouder toch?
maak je daar maar geen zorgen over hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 19:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
probeer eerst maar eens iets in je bed te krijgen voordat je verder fantaseert
Hipstersquote:Op donderdag 11 december 2014 19:11 schreef Stickertje het volgende:
nou daar gaan mensen zeker hun trein voor missen om die regenboog te zien
neequote:Op donderdag 11 december 2014 19:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb eindelijk weer een keer tijd![]()
blij?
Tot de 390 miljoen subsidie op isquote:Op donderdag 11 december 2014 19:12 schreef Pandaplint het volgende:
Ben benieuwd hoe vaak er daadwerkelijk wat van te zien is..
Ik vond het al weer wat zurig ruiken hierquote:
Bijlmerquote:
"He came in like a wreckingball."quote:Op donderdag 11 december 2014 19:20 schreef gosschalks het volgende:
Hij kwam binnen bij die kinderen alsof hij Michael Jackson was?
Greenpeace donateur gespot.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:21 schreef waxmask het volgende:
Ik zal Freek eens met zijn tanden op de badkuip zetten. Vuil mishandel tuig ventje!
Greenpeace mishandelt ook net zo vrolijk dieren hoor en werelderfgoederen.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Greenpeace donateur gespot.
Extra stress aan dat beest geven en dat die slang 200 meter verderop een kind dood bijt zien we niet op die beelden.quote:
stress is niet erg, hij wordt toch niet echt lichamelijk pijn gedaan, alleen verplaatstquote:Op donderdag 11 december 2014 19:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Extra stress aan dat beest geven en dat die slang 200 meter verderop een kind dood bijt zien we niet op die beelden.
Ik denk dat dat laatste niet gebeurt.. Ze vallen normaliter alleen aan als ze zich bedreigd voelen (zoals, en terecht, als ze door Freek worden gepakt)..quote:Op donderdag 11 december 2014 19:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Extra stress aan dat beest geven en dat die slang 200 meter verderop een kind dood bijt zien we niet op die beelden.
Daarom is hij ook bekendquote:Op donderdag 11 december 2014 19:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
blegh elke keer als ik die fransoos zie krijg ik zin om m naar de grond te hoeken
Kijk die mongool dan springen en raar doen, leren ze dat op de Uni?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:28 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik denk dat dat laatste niet gebeurt.. Ze vallen normaliter alleen aan als ze zich bedreigd voelen (zoals, en terecht, als ze door Freek worden gepakt)..
ik verdenk hem nog steeds ervan dat hij dat zelf heeft gedaanquote:
Ik heb het ook niet zo op die gast.. Hij is een beetje een Steve Irwin wannabe.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kijk die mongool dan springen en raar doen, leren ze dat op de Uni?
Toen gooide Jakhals Kutlul tenminste af en toe nog bier tegen iemand zijn kop.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Weten jullie nog dat vroeger DTVDD niet uit gescripte Amerikaanse comedy bestond?
Weet jij dat als je Mathijs een bril op zet het ineens een heel ander persoon is?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Weten jullie nog dat vroeger DTVDD niet uit gescripte Amerikaanse comedy bestond?
Joaaa menseeequote:Op donderdag 11 december 2014 19:33 schreef Martinello het volgende:
Dit deed Andre van Duin dertig jaar geleden al.
Jaap de Aapquote:Op donderdag 11 december 2014 19:33 schreef Martinello het volgende:
Dit deed Andre van Duin dertig jaar geleden al.
Gelukkig zat er ter compensatie ook Britse humor tussen.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:34 schreef Zipportal het volgende:
Die kut Amerikaanse kut humor verdient gewoon een 2e 9/11.
Een bom op DWDD.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelukkig zat er ter compensatie ook Britse humor tussen.
Ze hebben daar gewoon een snob redacteur die iedere dag al die shows kijkt, zijn eigen inbreng superieur vindt en de leuke filmpjes die het volk, Jan met de pet, inzendt hooghartig wegwuift.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:34 schreef waxmask het volgende:
Dit is het enige wat de redactie nog aan tv binnenkrijgt.
Mijn oren voelen zich nu ook verkrachtquote:Op donderdag 11 december 2014 19:36 schreef waxmask het volgende:
Het is dit of blanke meisjes verkrachten. Meer kunnen ze echt niet he?
Ik denk dat het lammigheid is, voor elke seconde moet je weer bellen en vragen of je het mag uitzenden, Fallon is al betaald door Lodiers.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze hebben daar gewoon een snob redacteur die iedere dag al die shows kijkt, zijn eigen inbreng superieur vindt en de leuke filmpjes die het volk, Jan met de pet, inzendt hooghartig wegwuift.
Nee lul, die was lekkerder die andere Pinda.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Was zij ook niet van Brutale Meiden
Tatum en Jeniffer.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Was zij ook niet van Brutale Meiden
Daniel de Ridder denkt daar anders overquote:Op donderdag 11 december 2014 19:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk is zijn toch nog weer lekkerder dan Birgit
Tatum staat daar ver onder
Doe eens normaal manquote:Op donderdag 11 december 2014 19:49 schreef waxmask het volgende:
Maar Schuurkut weet zich wel altijd weer eens per jaar ergens binnen te wrikken en op TV te komen. Best knap om je leven te slijten als subsidiehoer.
Jemig doe normaal over onze Birgitquote:Op donderdag 11 december 2014 19:49 schreef waxmask het volgende:
Maar Schuurkut weet zich wel altijd weer eens per jaar ergens binnen te wrikken en op TV te komen. Best knap om je leven te slijten als subsidiehoer.
Hadewychquote:Het intens coole New Cool Collective was de begeleidingsband van ons
Guilty Pleasures kerstconcert in Carré. De band speelt vanavond twee kerstnummers van dat concert, één met Hadewych Minis en een ander met Giovanca.
Uiteraard spelen ze ook een eigen nummer van hun nieuwe plaat Electric Monkey Sessions in deze laatste uitzending van het seizoen: Rantanplan.
Mart Smeets zou een college moeten geven.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
DWDD heeft winterstop, maar....
Na onze laatste reguliere uitzending van DWDD vanavond gaat de redactie met vakantie. Maar tijdens ons winterreces zijn er nog drie uitzendingen van DWDD-spinoffs, zodat je ons niet al teveel hoeft te missen:
- 12 december, 20:30, NPO1: college 'Gif' door Freek Vonk
- 25 december, 23:00, NPO1: concert Guilty Pleasures vanuit Carré
- 31 december, 21:30, NPO1: Jaaroverzicht TV Draait Door
Sorry, is een plaatje van Smeets onder een Blokker dekbed.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:02 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
TargaFlorio heeft het verpest.
Ze hebben de frames waarop overduidelijk te zien was dat het nep was verwijdert.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:09 schreef schoolstudent het volgende:
Gecensureerde onthoofdingsvideo's.
Dan ben je dus voor ISquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hou alsjeblieft op over die MH17.
Ik ben MH17-moe.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hou alsjeblieft op over die MH17.
Ik ben MH17-moe.
New Cool Collective C-garnituur noemenquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:17 schreef waxmask het volgende:
![]()
![]()
Uitgerangeerde C garnituur in leven gehouden door DWDD met kerst!
Meneer zit weer aan de azijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:17 schreef waxmask het volgende:
![]()
![]()
Uitgerangeerde C garnituur in leven gehouden door DWDD met kerst!
Inderdaad veer daar onder.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
New Cool Collective C-garnituur noemen
Zelfs als ze thee drinkt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:19 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Halina een heel gemaakt meisje. Ik heb het idee dat zij altijd acteert
Ze acteert zelfs als ze thee drinkt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:19 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Halina een heel gemaakt meisje. Ik heb het idee dat zij altijd acteert
En jij bent?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:22 schreef Monolith het volgende:
Toch mooi dat Halina de VI-kliek zo heeft weten te conditioneren. Ze verschijnt op TV en de kliek braakt hun clichés uit. Pavlov zou jaloers zijn.
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:22 schreef Monolith het volgende:
Toch mooi dat Halina de VI-kliek zo heeft weten te conditioneren. Ze verschijnt op TV en de kliek braakt hun clichés uit. Pavlov zou jaloers zijn.
Je moet je grote muil dichthouden jij.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:22 schreef Monolith het volgende:
Monolith ik meen dit echt uit de grond van mijn hart, je bent een paardenlul.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:22 schreef Monolith het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Monolith ik meen dit echt uit de grond van mijn hart, je bent een paardenlul.
Niets nobels aan. Ik analyseer slechts even een vrij sneu fenomeen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:23 schreef Pandaplint het volgende:
Pfff,iemand moet weer even een nobel statement maken
Ok Maarten, dank je.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niets nobels aan. Ik analyseer slechts even een vrij sneu fenomeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |