Jij hebt sowieso geen enkel besef van de buitenwereld behalve voetbal en series.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nooit Boer zoekt Vrouw gezien btw.
Je vooroordelen spelen weer op Stijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso geen enkel besef van de buitenwereld behalve voetbal en series.
Ze wilde zelf niet meer komen toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik dacht dat Yvon niet meer welkom was?
Kan ook. Waarom nu wel? Puur reclame?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze wilde zelf niet meer komen toch?
En nu liegen dat ze die Lucky's OOOH zo leuk vond!!! HOER!!!!quote:Op woensdag 10 december 2014 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze mocht niet meer van de KRO. Arie ook niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik agressiefquote:
Wat kan je wel aan zwemmen koppelen ?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan BZV kan hij niets qua zwemmen koppelen.
Wellicht zit die boer die hem vroeger in de sloot heeft geflikkerd ertussen.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij komt uit Geldrop, boers genoeg dunkt me.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lul, waarom zeg je ditquote:Op woensdag 10 december 2014 20:14 schreef TLC het volgende:
Ik zat me net te bedenken dat al die 14 jarige koters gewoon al na het jaar 2000 zijn geboren en nooit de vorige eeuw hebben meegemaakt, we worden oud mensen !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat hij een keer in elkaar is gebeukt door onverschillige figuren.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom mag hij altijd opdraven in DWDD?
Soort Wiedergutmachung dus?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat hij een keer in elkaar is gebeukt door onverschillige figuren.
Hij heeft nu een seizoenskaart.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Soort Wiedergutmachung dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |