Weet iemand van jullie hier meer van af?  In welk topic brak hont bijvoorbeeld echt door? En vanaf wanneer werd er massaal hont getypt in plaats van hond?
  Weet iemand van jullie hier meer van af?  In welk topic brak hont bijvoorbeeld echt door? En vanaf wanneer werd er massaal hont getypt in plaats van hond? 

Ik ben laaggeletterdquote:Op woensdag 10 december 2014 16:15 schreef john-hert het volgende:
[..]
Hoezo, had je je bril niet gepoetst en kon je niet meer lezen?

Partyflockquote:Op woensdag 10 december 2014 16:47 schreef jatochneetoch het volgende:
Het werd vroeger op partyflock ook altijd al zo gezegd.

Toen het er druk was was het best lachen.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Partyflock
Ben zo blij dat ik daar weg ben.

Waar is iedereen gebleven dan? Was iedereen naar FOK! overgestapt?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:08 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Toen het er druk was was het best lachen.

Weet niet. Volgensmij stapte iedereen over naar hyves/facebook en toen bloede het forum dood. Na een paar jaar ben ik hier belandquote:Op woensdag 10 december 2014 18:40 schreef john-hert het volgende:
[..]
Waar is iedereen gebleven dan? Was iedereen naar FOK! overgestapt?

In 2001 werd er al hont gezegd. Deze post uit maart 2001 is de oudste "hont" die ik kon vinden: SC / Vooneetiesjquote:Op woensdag 10 december 2014 16:30 schreef john-hert het volgende:
[..]
Zelfs in 2005 werd er al hont gezegd
KLB / Hond met een T

quote:Op donderdag 11 december 2014 17:06 schreef Homijn het volgende:
Overigens heeft hont z'n eigen Wikipedia-pagina: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hont
Hetzelfde geldt voor Kad: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kad
quote:Hont - de Oudnederlandse schrijfwijze voor Hond

Die oude schrijfwijze moet gewoon in ere worden hersteld.quote:

Of konein in plaats van konijnquote:Op donderdag 11 december 2014 17:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Die oude schrijfwijze moet gewoon in ere worden hersteld.
Nog even en ze gaan ook nog "herd" schrijven in plaats van hert.

Verschrikkelijk zegquote:Op donderdag 11 december 2014 17:22 schreef john-hert het volgende:
[..]
Of konein in plaats van konijn

Maar hij wimpelt het weg:quote:Op zondag 14 december 2014 23:16 schreef Homijn het volgende:
Onderzoek door de FOK!-recherche heeft uitgewezen dat TS als één van de eersten hond schreef als hont. Dit deed hij al in maart 2001, door andermans quote aan te passen: SC / Vooneetiesj
TS is aanstichter van iets dat een enorme hype is geworden op FOK!
Om die reden verdient TS een stantbeelt.
Wat nu?quote:Op zondag 14 december 2014 23:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hahahaha, LoL. Gelukkig ben ik niet de aanstichter van het "honT" gebeuren
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |